De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 4:02 pm

Ik word misselijk van dat gezanik. Wat een zachtgekookt ei. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 4:06 pm

Vind ik ook, hoor. We zijn verdomme Ajax man. We willen kampioen worden en samen met elkaar huilen en als we verliezen van Feyenoord, dan moeten we proberen om de week erop wel te winnen blablabla.

Wat is dit voor geneuzel zeg? We zijn geen modaal clubje waar vooral meedoen heel belangrijk is. Flikker toch op.

Toppie

Bericht door Toppie » ma feb 09, 2009 5:49 pm

Een pannenkoek , Bloempot wat is de volgende trainersnaam Kabouter :ajaxsmiley.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma feb 09, 2009 6:38 pm

Toppie schreef:Een pannenkoek , Bloempot wat is de volgende trainersnaam Kabouter :ajaxsmiley.gif:
Wordt Anita speler/coach dan?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma feb 09, 2009 6:41 pm

brigade zuid schreef:Als ik van den Boog zo hoor.. we zijn aan het bouwen, het is een jong team..
Ik vind het ook niet zo'n geweldig excuus. Als het team te jong is (volgens mij valt dat wel mee), moet je zorgen dat je team ouder wordt. Alsof Ajax zelf geen enkele invloed heeft op hoe de selectie er uit ziet.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma feb 09, 2009 6:43 pm

Je hebt ambitie en je hebt realiteit. De ambitie blijft om de beste van Nederland te zijn, de realiteit is dat we dat nu niet zijn.

Dan kun je zoals velen hier doen, blíjven roepen dat je de beste moet zijn en dat we toch moeten winnen van a,b,c en d , "want wij zijn AJAX" en meer van dat soort gebral, maar dat is én niet zinvol én zorgt ervoor dat de sfeer rond de club zo verziekt raakt dat het werken onmogelijk gemaakt wordt.

In deze omstandigheid wordt alles wat een vd Boog zegt hier afgezeken, maakt dus ook absoluut niet uit wát hij zegt. Dat maakt ook de discussie hier erg oninteressant.

999

Bericht door 999 » ma feb 09, 2009 6:58 pm

Van den Boog: pittig maar goed gesprek met fans

BRON: Ajax.nl

Algemeen directeur Rik van den Boog, hoofdtrainer Marco van Basten en manager technische zaken Danny Blind spraken maandag met een afvaardiging van de Ajax-supporters. "Een pittig, maar goed gesprek", aldus Van den Boog op Ajax.nl. Vertegenwoordigers van Supportersvereniging Ajax, AFCA-supportersclub, Vak M, F-side en Vak 410/jongeren werden maandag uitgenodigd op de ArenA om met Van den Boog, Van Basten en Blind een gesprek te voeren.

"Het is logisch dat er na een aantal slechte wedstrijden op rij de emoties loskomen bij de supporters. Tijdens dit gesprek was er de ruimte om die emoties te uiten."

De supporters gaven in het anderhalf uur durende gesprek aan Marco van Basten onvoorwaardelijk te steunen en deden ook een beroep op de directie om geduld te hebben en de hoofdtrainer ‘de klus te laten klaren’.

Ook lieten de supporters weten dat de spelers van Ajax in hun ogen harder moeten werken en dat er meer contact wenselijk is tussen de supporters en de club. Ajax heeft een goed gevoel overgehouden aan de bijeenkomst. "Alles verliep heel respectvol. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en dat doen de supporters ook. Nu gaan we ons allemaal richten op zondag."
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 7:08 pm

De supporters gaven in het anderhalf uur durende gesprek aan Marco van Basten onvoorwaardelijk te steunen en deden ook een beroep op de directie om geduld te hebben en de hoofdtrainer ‘de klus te laten klaren’.
Haha, zat Neef soms bij die groep? :drecul.gif:

Wat een giller, zeg. Die supporters zeiden dus precies wat ze bij Ajax wilden horen. :drecul.gif:

999

Bericht door 999 » ma feb 09, 2009 7:10 pm

Waar was dat gesprek dan voor ?.Stuur de volgende keer dan maar een gelukstelegram " Gefeliciteerd met het ene puntje uit de laatste wedstrijden " o.i.d ...
Blij met de punten ...

Leon

Bericht door Leon » ma feb 09, 2009 7:11 pm

Hij zou zich nu wel helemaal ongeloofwaardig maken als dit niet waar zou zijn toch? Als iedereen zou zeggen dat MvB moet oprotten, dan staat dat over een paar uur overal te lezen. Maar goed, er zitten hier een aantal die koppen willen zien rollen, zodat het weer lekker onrustig wordt en kut blijft gaan.. :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 7:12 pm

Inderdaad, dit slaat toch helemaal nergens op? :smallgrin.gif:

Bij Ajax steken ze werkelijk hun kop in het zand. Zal wel komen omdat ze echt geen idee meer hebben hoe het verder moet.

999

Bericht door 999 » ma feb 09, 2009 7:12 pm

leon schreef:Hij zou zich nu wel helemaal ongeloofwaardig maken als dit niet waar zou zijn toch? Als iedereen zou zeggen dat MvB moet oprotten, dan staat dat over een paar uur overal te lezen. Maar goed, er zitten hier een aantal die koppen willen zien rollen, zodat het weer lekker onrustig wordt en kut blijft gaan.. :1evil.gif:
Tis al onrustig, en daar zijn wij echt niet verantwoordelijk voor ...
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 7:17 pm

Dit ga je niet menen, toch?

De supporters eisen een gesprek waarin men aangeeft dat ze de trainer onvoorwaardelijk steunen en dat ze geduld willen. Hoezo was het zo pittig dan? Wilde vdBoog vBasten ontslaan en is hij nu op andere gedachten gebracht? :smallgrin.gif:

Wat een komedie.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 7:18 pm

Hahaha, ik lach me helemaal rot. Wat een jokers zijn het toch bij Ajax. Denken ze dat wij dit geloven? :drecul.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » ma feb 09, 2009 7:22 pm

Benieuwd wat Derksen straks allemaal te melden heeft.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Leon

Bericht door Leon » ma feb 09, 2009 7:23 pm

Maar denk je serieus dat een eventueel ontslag van MvB dé oplossing is? Want stel dat Co weer komt, of wie dan ook, die krijgt de tijd er ook niet voor om iets op te bouwen. Been, Van Gaal, beiden hadden ze een periode dat het gigantisch slecht ging. Nu zijn het de grootste helden bij de clubs waar ze werkzaam zijn.

En tuurlijk ben ik kwaad over de prestaties. Elke keer weer een zondag naar de klote, omdat er weer verloren wordt. Maar ik vind het te makkelijk om dit bij Marco neer te leggen, want als ik gister de instelling van bepaalde gasten zag, vanaf minuut 1 zag je dat we deze wedstrijd niet zouden gaan winnen, zo slap.

Supporters moeten nu als één man achter het team gaan staan, om er dit seizoen nog het beste van te maken. En nogmaals, het kan ook zo maar weer gaan draaien, nec en az zijn daar de beste voorbeelden van..

peter

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 7:24 pm

joey schreef:Hahaha, ik lach me helemaal rot. Wat een jokers zijn het toch bij Ajax. Denken ze dat wij dit geloven? :drecul.gif:
Derde keer dat vdBoog in het nieuws was:

'We hebben de beste trainer al in huis'
'Samen lachen, samen huilen en als we van Feyenoord verliezen, dan winnen we hopelijk de volgende wedstrijd wel
'Pittig, maar de supporters eisen onvoorwaardelijke steun voor MvB'

wizard_w

Bericht door wizard_w » ma feb 09, 2009 7:28 pm

Ik zou zeggen....DOKTER PHIL.... laat die lange kletskous maar over vliegen. Krijg brandend maagzuur vind dit gelul.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 7:29 pm

Ik wed dat die lijst snel langer wordt, Peet. Die vent is nog erger dan de Aardappel.

leon schreef:Maar denk je serieus dat een eventueel ontslag van MvB dé oplossing is? Want stel dat Co weer komt, of wie dan ook, die krijgt de tijd er ook niet voor om iets op te bouwen. Been, Van Gaal, beiden hadden ze een periode dat het gigantisch slecht ging. Nu zijn het de grootste helden bij de clubs waar ze werkzaam zijn.

En tuurlijk ben ik kwaad over de prestaties. Elke keer weer een zondag naar de klote, omdat er weer verloren wordt. Maar ik vind het te makkelijk om dit bij Marco neer te leggen, want als ik gister de instelling van bepaalde gasten zag, vanaf minuut 1 zag je dat we deze wedstrijd niet zouden gaan winnen, zo slap.
Dat is waar, maar het minste wat ze kunnen doen is de situatie serieus nemen. Want ja, Ajax móet winnen (we zijn Heracles niet), ja, het is bijzonder kwalijk dat we in februari al niet meer meedoen om de titel en ja, iets anders dan de overwinning a.s. zondag IS GEEN OPTIE.

Waarom zitten we steeds opgescheept met TD's die niets begrijpen van waar Ajax voor staat??????

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma feb 09, 2009 7:29 pm

'Samen lachen, samen huilen en als we van Feyenoord verliezen, dan winnen we hopelijk de volgende wedstrijd wel
Vooral deze vind ik vrij treurig.

peter

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 7:32 pm

Tsja, zelfs Neefkens geeft over aan de berusting zie ik. We zijn eventjes niet de beste, maar wie weet komt dat wel weer, hoor. De onvermijdelijke vraag is: hoe dan? Een vdBoog zou antwoorden: nou gewoon. Schouders eronder en met z'n allen heel hard werken. Steunen en bouwen.

Iedere Ajacied die verder komt dan één lettergreep gaat dan bij zichzelf te rade en denkt? Wat lul je nou man.

wizard_w

Bericht door wizard_w » ma feb 09, 2009 7:33 pm

Aarch.....weer dat brandendmaagzuur...................... :1evil.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » ma feb 09, 2009 7:34 pm

Peter schreef:Tsja, zelfs Neefkens geeft over aan de berusting zie ik. We zijn eventjes niet de beste, maar wie weet komt dat wel weer, hoor. De onvermijdelijke vraag is: hoe dan? Een vdBoog zou antwoorden: nou gewoon. Schouders eronder en met z'n allen heel hard werken. Steunen en bouwen.

Iedere Ajacied die verder komt dan één lettergreep gaat dan bij zichzelf te rade en denkt? Wat lul je nou man.
Inderdaad, zeg.

VdBoog lult zichzelf klem. Anderhalf uur pittig lullen met als uitkomst dat MvB onvoorwaardelijk gesteund wordt?

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Waar hebben ze dan die anderhalf uur pittig over gesproken, vraag ik me af. Het weer?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter

Bericht door peter » ma feb 09, 2009 7:35 pm

Wel komisch, hoor. De supporters staan gisteravond bij de Arena de spelersbus op te wachten. Zie de spelersbus al arriveren:

OK jongens allemaal in koor nu!! Marcooo moet blijven!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 09, 2009 8:01 pm

Ik vind het opmerkelijk dat die supporters blijkbaar allemaal dezelfde, Ajax welgevallige mening hebben. Als ik vijf supporters vraag naar wat ze van de huidige situatie vinden en wie daar schuldig aan is, krijg ik vijf verschillende antwoorden.

Plaats reactie