Prima. Maar ook voor jou: wie wel? Door met Kwik, Kwek & Kwak?Jöhnk schreef:Als voorzitter of zo? Want daar is hij goed in?zeux schreef:Niet als trainer gekkie. Als voorzitter of zo. Weet ik veel. Sterke man, die een keer gvd weet te roepen in het buitenlandse voetbal en daar leverage heeft.
Als je een ander idee hebt: graag. Maar dit gekut doet Ajax enorm veel schade.
Van Gaal was als TD een nog veel grotere ramp dan Overmars, vergeet dat niet. Zlatan mocht voor een fooi weg op 31 augustus, want zonder hem werd Ajax ook wel kampioen. Oh nee, toch niet...
Marcel Keizer - De ex-trainer
Moderator: mods
Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nee, sowieso moet Bergkamp weg. Die heeft eerst de opleiding de nek omgedraaid en gaat nu door met het eerste elftal.zeux schreef:
Prima. Maar ook voor jou: wie wel? Door met Kwik, Kwek & Kwak?
Overmars lijkt me ook wel klaar, maar eerst moet Bergkamp vertrekken. Samen met Keizer uiteraard.
- InnerHarbour
Als je twee maanden geleden met hem was gaan praten misschien wel. Denk alleen dat het TH hem niet moet, trainers moeten luisteren.Arthur schreef:Dat is wel een naam waar ik aan moet denken, ook al ken ik hem eerlijk gezegd niet echt. Zou zo iemand echt haalbaar zijn?InnerHarbour schreef:Tomas Tuchel
YNWA
Misschien wel inderdaad. Heeft mooie dingen over Ajax gezegd. Nu is hij in beeld bij Chelsea.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Cluijffert
Het Technisch Hart wil graag via proxy het voetbal technische verhaal van het eerste elftal bepalen. Logisch dus dat Bosz richting uitgang geduwd werd. Invloed willen hebben zonder verantwoordelijkheid te dragen... waar kennen we dat toch ook weer van... 

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Het wordt tijd nogmaals voor schoon schip zoniet zullen de supporters er zich mee gaan bemoeien. En haal Ten Hag als trainer nog voor 1 sept binnen VVV uit en verlies is einde TH en OverdwarsCluijffert schreef:Het Technisch Hart wil graag via proxy het voetbal technische verhaal van het eerste elftal bepalen. Logisch dus dat Bosz richting uitgang geduwd werd. Invloed willen hebben zonder verantwoordelijkheid te dragen... waar kennen we dat toch ook weer van...

-
Compleet juist.Jöhnk schreef:Nee, sowieso moet Bergkamp weg. Die heeft eerst de opleiding de nek omgedraaid en gaat nu door met het eerste elftal.zeux schreef:
Overmars lijkt me ook wel klaar, maar eerst moet Bergkamp vertrekken. Samen met Keizer uiteraard.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Geen LvG voor ieder ander sta ik open.zeux schreef:
vroeger gooide je de technisch directeur eruit en besloot de directeur wie de nieuwe word.
nu moet je de directeur, technisch directeur en de commanditaire vennoot Bergkamp eruit knikkeren.
Wie kiest vervolgens het nieuwe bestuur?
Als RVC om tot zo'n beslissing te komen, gaan een paar sessies overheen...
Deze 3 zitten door de organisatiestructuur van JC op rozen. Deze is zo ingericht dat je niet zomaar te ontslaan bent. Wat slim is van JC met al die slangen bij Ajax maar als het niet werkt, heel erg onhandig.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Want ?, op heel deze aardbol is geen trainer te vinden die in ieder geval meer ervaring heeft als ene Marcel Keizer.Het punt is dat je een redelijk goede trainer in huis had.Hij had een minpuntje voor het TH , hij deed blijkbaar zijn mond open om AJAX ( proberen ) te laten door selecteren naar het zelfde niveau waar ze vorig seizoen eindigde.Het TH leert dus niks, die vinden blijkbaar heel veel geld op de bank belangrijker dan het niveau van AJAX .Mano schreef:zeux schreef:
Nu, ze hebben nu hun zin, heel veel geld op de bank, een papegaai als trainer, en een AJAX niveau waar half Nederland en ver daarbuiten alleen maar om kunnen lachen.
Blij met de punten ...
Ik wil TH van alles verwijten, graag zelfs want ben behoorlijk klaar met die incompetentie.999 schreef: Het punt is dat je een redelijk goede trainer in huis had.Hij had een minpuntje voor het TH , hij deed blijkbaar zijn mond open om AJAX ( proberen ) te laten door selecteren naar het zelfde niveau waar ze vorig seizoen eindigde.
Maar Bosz wilde gewoon naar Dortmund.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Cluijffert
Uit verschillende berichten vanuit diverse bronnen blijkt wel dat Bosz al richting uitgang geduwd werd door het TH voordat Dortmund überhaupt om de hoek kwam kijken.
Lijkt me betrouwbaarder dan Bergkamp z'n huilie huilie.
Lijkt me betrouwbaarder dan Bergkamp z'n huilie huilie.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Na dat gezeik met het TH .. Hij had een driejarig contract hé ..Mano schreef:Ik wil TH van alles verwijten, graag zelfs want ben behoorlijk klaar met die incompetentie.999 schreef: Het punt is dat je een redelijk goede trainer in huis had.Hij had een minpuntje voor het TH , hij deed blijkbaar zijn mond open om AJAX ( proberen ) te laten door selecteren naar het zelfde niveau waar ze vorig seizoen eindigde.
Blij met de punten ...
Kreeg ook de indruk dat hij eerder de richting op werd geduwd dan andersom.Mano schreef:Ik wil TH van alles verwijten, graag zelfs want ben behoorlijk klaar met die incompetentie.999 schreef: Het punt is dat je een redelijk goede trainer in huis had.Hij had een minpuntje voor het TH , hij deed blijkbaar zijn mond open om AJAX ( proberen ) te laten door selecteren naar het zelfde niveau waar ze vorig seizoen eindigde.
Het had ook helemaal niets uit moeten maken. Met gezond verstand en enige vorm van visie had Ajax een meer dan prima trainer aan kunnen stellen. Door de EL finale en de financiële middelen was Ajax een prima plek om trainer te zijn. Hier en daar wat doorselecteren en je had er stukken beter voor gestaan. In plaats hiervan wordt er gekonkeld en vriendjes tevreden gehouden en bovenal een opeenstapeling van slechte beslissingen.
Precies.columbus schreef:Kreeg ook de indruk dat hij eerder de richting op werd geduwd dan andersom.Mano schreef:Ik wil TH van alles verwijten, graag zelfs want ben behoorlijk klaar met die incompetentie.999 schreef: Het punt is dat je een redelijk goede trainer in huis had.Hij had een minpuntje voor het TH , hij deed blijkbaar zijn mond open om AJAX ( proberen ) te laten door selecteren naar het zelfde niveau waar ze vorig seizoen eindigde.
Het had ook helemaal niets uit moeten maken. Met gezond verstand en enige vorm van visie had Ajax een meer dan prima trainer aan kunnen stellen. Door de EL finale en de financiële middelen was Ajax een prima plek om trainer te zijn. Hier en daar wat doorselecteren en je had er stukken beter voor gestaan. In plaats hiervan wordt er gekonkeld en vriendjes tevreden gehouden en bovenal een opeenstapeling van slechte beslissingen.
Blij met de punten ...
Het blijft zonde dat Ajax voor Bergkamp gekozen heeft in plaats van voor Jonk.
iddYopii schreef:Het blijft zonde dat Ajax voor Bergkamp gekozen heeft in plaats van voor Jonk.

-
+1000Yopii schreef:Het blijft zonde dat Ajax voor Bergkamp gekozen heeft in plaats van voor Jonk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Mwoah... Ik denk eerlijk gezegd dat met een goede manager ze allebei prima hadden functioneren. Dat heet samenwerken, ze hebben allebei hun eigenaardigheden en ongetwijfeld ook hun positieve punten. (Al zijn die van Bergkamp op dit moment niet echt tastbaarYopii schreef:Het blijft zonde dat Ajax voor Bergkamp gekozen heeft in plaats van voor Jonk.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heeft de beste man al een verklaring afgegeven voor het inbrengen van Zeefuik? Ik ging slapen op het moment dat ze bij Ziggo aangaven dat de deur van de kleedkamer dicht zat.
Ja, en het treurige is dat hij er niets vreemds in zag. "De veldbezetting bleef hetzelfde"... Dikke doei, er klopte geen reet meer van na zijn wissel. Hij ziet het echt niet
Zijn niet vooral jullie meningen zwart-wit? Bergkamp zelf geeft sporadisch tekst en uitleg in de media waardoor er vooral een hoop 'zwarte dingen' over hem worden gezegd, zelden door Bergkamp zelf.columbus schreef:Mwoah... Ik denk eerlijk gezegd dat met een goede manager ze allebei prima hadden functioneren. Dat heet samenwerken, ze hebben allebei hun eigenaardigheden en ongetwijfeld ook hun positieve punten. (Al zijn die van Bergkamp op dit moment niet echt tastbaarYopii schreef:Het blijft zonde dat Ajax voor Bergkamp gekozen heeft in plaats van voor Jonk.). Maar het is bij Ajax jammer dat het zo zwart wit is, alles.
Ik heb direct betrokkenen eigenlijk nog nooit negatief over Bergkamp gehoord, integendeel Milik, Christian Eriksen, Siem de Jong, Younes, Dolberg en Justin Kluivert ("Bergkamp heeft nog steeds met afstand de beste 'first touch' van wie dan ook op de hele club") staken en steken juist achter elkaar de loftrompet op dat Bergkamp voor hen de beste persoon is met wie ze maar kunnen werken.
Heel fijn dat Bergkamp de beste first touch heeft en dat voetballers op voetbalgebied iets van hem leren, maar hij is ook manager. Dat deel van zijn taken voert hij zichtbaar slechter uit.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/4 ... fde%27.phpPeter schreef:Heeft de beste man al een verklaring afgegeven voor het inbrengen van Zeefuik? Ik ging slapen op het moment dat ze bij Ziggo aangaven dat de deur van de kleedkamer dicht zat.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het overkomt hem allemaal he.
Stel je eens voor hoe zo'n Huntelaar naar zo'n trainer kijkt.
Stel je eens voor hoe zo'n Huntelaar naar zo'n trainer kijkt.

Slechter dan wie?Khraa schreef:Heel fijn dat Bergkamp de beste first touch heeft en dat voetballers op voetbalgebied iets van hem leren, maar hij is ook manager. Dat deel van zijn taken voert hij zichtbaar slechter uit.