Ey, het gaat hier over beleid hé. Concepten. Hoe Nu Verder en zo. Wat Jöhnk betreft zijn we klaar en ready to go voor de komende jaren. Daar komt mijn somberte vandaan (en het feit dat er natuurlijk verdomd weinig beweging is en de wat betere opties inmiddels elders onder dak raken).InnerHarbour schreef:Als je de paniekverhalen hier zo leest zou je denken dat het vandaag 1 september 2012 is.
De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nee, maar zorgen dat je Jansen en Anita binnenhoudt en Moissander binnen haalt, is toch ook net iets anders dan Modric proberen te halen.
I think I lost my fucking headache
Spelen die in de Nederlandse competitie?Jöhnk schreef:Wat dacht jij dan, dat Ajax met Real en Barcelona kon wedijveren?

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Moisander is dus de bewezen topper waar Zeux het over had?LucaS schreef:Nee, maar zorgen dat je Jansen en Anita binnenhoudt en Moissander binnen haalt, is toch ook net iets anders dan Modric proberen te halen.

als je goed zoekt vind je een speler van dat niveau voor 10 keer minder.
- InnerHarbour
Het beleid is prima, zelf opleiden en gericht aankopen en als er niet veel op de markt is doe je het een jaar met de jeugd, draai je in Nederland gewoon in de top 3 mee.Zeux schreef:Ey, het gaat hier over beleid hé. Concepten. Hoe Nu Verder en zo. Wat Jöhnk betreft zijn we klaar en ready to go voor de komende jaren. Daar komt mijn somberte vandaan (en het feit dat er natuurlijk verdomd weinig beweging is en de wat betere opties inmiddels elders onder dak raken).InnerHarbour schreef:Als je de paniekverhalen hier zo leest zou je denken dat het vandaag 1 september 2012 is.
YNWA
Grappig dat met de komst van het TH de ambities om ieder jaar kampioen te worden ineens de koelkast in zijn gegaan.InnerHarbour schreef:Het beleid is prima, zelf opleiden en gericht aankopen en als er niet veel op de markt is doe je het een jaar met de jeugd, draai je in Nederland gewoon in de top 3 mee.Zeux schreef:Ey, het gaat hier over beleid hé. Concepten. Hoe Nu Verder en zo. Wat Jöhnk betreft zijn we klaar en ready to go voor de komende jaren. Daar komt mijn somberte vandaan (en het feit dat er natuurlijk verdomd weinig beweging is en de wat betere opties inmiddels elders onder dak raken).InnerHarbour schreef:Als je de paniekverhalen hier zo leest zou je denken dat het vandaag 1 september 2012 is.
Ik vind dat overigens wel knap van het TH, dat het bij een deel van de aanhang voor elkaar heeft gekregen dat Ajax 'effe' niet zo nodig kampioen hoeft te worden.

- InnerHarbour
Rare aannames weer alsof ik verwachte dat Ajax elk jaar kampioen kon worden.
YNWA
Dat is ook niet het vertrekpunt. Ieder jaar daadwerkelijk kampioen worden is een illusie. Maar je kunt er wel naar streven dat je een team op het veld hebt staan dat voor het kampioenschap gaat. En dat is op dit moment niet zo.InnerHarbour schreef:Rare aannames weer alsof ik verwachte dat Ajax elk jaar kampioen kon worden.
Je hebt meerdere malan laten blijken dat je dat wel prima vindt. 'Dan een jaartje niet'.
Ik vind dat geen beleid voor een club als Ajax.
- InnerHarbour
Ajax gaat gewoon om het kampioenschap spelen, het is nog lang geen 1 september, zit jij maar niet in de war.
YNWA
Dit geneuzel is simpel te weerleggen.Zeux schreef: Grappig dat met de komst van het TH de ambities om ieder jaar kampioen te worden ineens de koelkast in zijn gegaan.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/82 ... sterkingen
Woorden. Ik wacht op de daden.wimpey schreef:Dit geneuzel is simpel te weerleggen.Zeux schreef: Grappig dat met de komst van het TH de ambities om ieder jaar kampioen te worden ineens de koelkast in zijn gegaan.![]()
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/82 ... sterkingen
Inderdaad, dat is toch een interview van niks ..
Blij met de punten ...
Dit:
klopt gewoon niet. Die ambitie is er wel degelijk. Einde discussie.Zeux schreef: Grappig dat met de komst van het TH de ambities om ieder jaar kampioen te worden ineens de koelkast in zijn gegaan.
Ach, we wachten nog steeds op jou mening over de " betrouwbare " geruchten van het halen van Rajkovic .. Tot nu toe zijn het woorden, en geven de daden aan dat AJAX bewust bezig is met een ( of meerdere ) tussen jaren ...
Blij met de punten ...
Je leest de post dan ook verkeerd. De opmerking gaat vooral over de positie van een aantal posters hier (al zie ik het TH nog niks halen voor 1 september en moeten we dus afwachten hoe de ambities daar liggen). Er is een aantal posters op AT dat het wel prima vindt dat Ajax even pas op de plaats maakt kwa ambities voor het kampioenschap. 'Dan maar een jaartje niet'. Dàt heeft het TH toch maar voor elkaar gekregen.wimpey schreef:Dit:
klopt gewoon niet. Die ambitie is er wel degelijk. Einde discussie.Zeux schreef: Grappig dat met de komst van het TH de ambities om ieder jaar kampioen te worden ineens de koelkast in zijn gegaan.
Bovendien is het ook echt een hoop geneuzel in dat interview van De Boer: 'we wachten af hoe Sigthorsson zich ontwikkelt'. Gaan ze echt het halen van een spits laten afhangen van de vraag of hij van de week wel of niet geblesseerd raakt? Je kent zijn fysieke gesteldheid en op basis daarvan haal je wel of niet een spits.
Daarnaast kijkt Ajax al maanden lang, maar is het daar tot nu toe voornamelijk bij gebleven. Dan kijk je dus naar de verkeerde spelers of zoek je niet goed. Volgens wimpey vind je als je goed zoekt namelijk zo betaalbare spelers.
Daarnaast kijkt Ajax al maanden lang, maar is het daar tot nu toe voornamelijk bij gebleven. Dan kijk je dus naar de verkeerde spelers of zoek je niet goed. Volgens wimpey vind je als je goed zoekt namelijk zo betaalbare spelers.
Dat zei Johnk. Wimpey wilt de chefkok van Shabu Shabu.
IK GELOOF!!!!!!
Haha nee hoor, dat zei ik niet. Betaalbare spelers vind je op elk amateurveld.
Mijn punt is dat je in Nederland extra betaalt maar niet de extra kwaliteit krijgt.
Mijn punt is dat je in Nederland extra betaalt maar niet de extra kwaliteit krijgt.
Wederom geneuzel: dat heeft het TH niet voor elkaar gekregen, want het TH heeft die ambitie dus wel.Zeux schreef: Er is een aantal posters op AT dat het wel prima vindt dat Ajax even pas op de plaats maakt kwa ambities voor het kampioenschap. 'Dan maar een jaartje niet'. Dàt heeft het TH toch maar voor elkaar gekregen.
Het TH kan bij jou weinig tot niets goed doen, dat is onderhand duidelijk. Betekent niet dat je met onzin op de proppen hoef te komen die simpel te weerleggen is:
'Hoog salaris kunnen wij niet verkopen'
Bron: NOS
Frank de Boer ging vrijdag op veel zaken in. Gregory van der Wiel geniet vertrouwen, Theo Janssen mag blijven, Vurnon Anita zal worden gemist en Ousama Assaidi's vertrek naar Liverpool is een aderlating. Echter, als het puntje bij paaltje komt spreekt De Boer nog steeds van veel vertrouwen.
'We staan met zijn allen achter onze richtlijnen. Natuurlijk hebben wij een salarisplafond, maar die is wel hoger dan bij anderen. Het is erg als ik een speler kan krijgen voor een ton meer. Stel dat er iemand binnen komt die meer gaat verdienen dan een Jan Vertonghen die hier dan nog was. Hoe moeten wij dat gaan verkopen aan speler als hem, Vurnon Anita of Siem de Jong? Zij hebben veel meer gepresteerd', gaat de coach tegenover de NOS in op de financiële situatie.
Die financiën zorgden er mede voor dat Assaidi, en eerder al Luciano Narsingh, niet naar Amsterdam kwamen. 'Ik denk dat Assaidi wel graag had gewild, maar hij had ook in zijn achterhoofd dat Liverpool nog terug zou komen. Daar kun je natuurlijk veel meer verdienen. Ik had op een gegeven moment wel op zijn komst gerekend want we waren er dichtbij...'
De Boer weigert echter te spreken van een vergooide titelstrijd. 'Je gaat een zware competitie tegemoet dus we hebben een selectie van 18 á 19 jongens nodig die je kunt vertrouwen. Jeugdspelers moet je daarin sporadisch kunnen inpassen. Nu is het vrij fragiel en dan kun je hetzelfde krijgen als vorig jaar. Maar met deze groep halen wij de finale van de Champions League hoor', knipoogt hij. 'Wij hebben heel veel kwaliteit, ondanks dat veel jongen zijn weggegaan. Ik heb er veel vertrouwen in. Wij gaan altijd voor de titel.'
Je gaat wederom voorbij aan het punt. Helaas.wimpey schreef:Wederom geneuzel: dat heeft het TH niet voor elkaar gekregen, want het TH heeft die ambitie dus wel.Zeux schreef: Er is een aantal posters op AT dat het wel prima vindt dat Ajax even pas op de plaats maakt kwa ambities voor het kampioenschap. 'Dan maar een jaartje niet'. Dàt heeft het TH toch maar voor elkaar gekregen.
Jouw beweringen kloppen niet, Zeux. Daaraan ga ik niet voorbij.Zeux schreef: Je gaat wederom voorbij aan het punt. Helaas.
Ajax wil v.w.b. versterkingen voor een duppie op de eerste rang zitten. Hetgeen met een gebrek aan spotieve ambitie natuurlijk niets te maken heeft. End of.
Nee hoor. Ik volg alleen kritisch wat er gebeurt. En het beleid van de afgelopen weken baart mij zorgen. En mij niet alleen, zo blijkt bij wel meer posters op dit forum (alleen reageer je daar niet zo giftig op).wimpey schreef: Het TH kan bij jou weinig tot niets goed doen, dat is onderhand duidelijk.
De generale lijn sta ik helemaal achter. Alleen slaan ze wat mij betreft door.
Kritisch zijn. Meer is het niet. Daarnaast maak ik mij vrolijk over posters die ineens met veel minder genoegen nemen bij Ajax, als dat de consequentie is van het beleid van TH/Cruijff.
Ik wil dat Ajax kampioen wordt en een behoorlijke rol speelt in Europa. Niets meer, niets minder.
Dàt is mijn ijkpunt. En met die blik bekijk ik wat 'de leiding' doet. En wie er dan in die leiding zit, maakt mij in feite geen snars uit. Als ze maar een beleid voeren dat aan mijn doelstelling beantwoordt: Ajax de absolute topploeg van Nederland laten zijn. Adel verplicht.
En op dit moment - terwijl de competitie al aan de gang is - zijn ze dat niet. Ondanks de mooie woorden van Frank.
Op zich een duidelijk en goed verhaal van De Boer. Hopelijk resulteert het in een goede selectie, namen als Rajkovic maken mij alleen niet echt gelukkig. Daarnaast moet hij leren verwachtingen mbt transfers niet in de media uit te spreken. Als het dan niet doorgaat komt het nogal knullig over.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik vraag me oprecht af, en eigenlijk is het een retorische vraag; als Coronel en Van de Boog dit beleid hadden gevoerd: veel spelers lozen en er nauwelijks wat voor terug halen; zouden de supporters dat hebben geaccepteerd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat is precies het punt dat ik steeds opwerp.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vraag me oprecht af, en eigenlijk is het een retorische vraag; als Coronel en Van de Boog dit beleid hadden gevoerd: veel spelers lozen en er nauwelijks wat voor terug halen; zouden de supporters dat hebben geaccepteerd?