Aha, zo goed zit ik er niet in. Maar dat is dan op een zekere manier ook positief. Het is dus niet zo dat hij nog niet wil bijtekenen maar dat het nog niet mag?Ajax Rules schreef:Volgens mij mag hij pas in mei tekenen, dat is juist het hele punt.Marillion schreef:Lijkt me een tikkeltje voorbarig om op basis van dit interview conclusies te trekken.
Het is wel duidelijk dat Overmars en Ten Hag hier verstandig mee om moeten gaan. Als hij serieus speeltijd wil krijgen dan zal hij toch uiterlijk in de winterstop tot een contractverlenging moeten komen. Je kan hem best wat perspectief bieden met een paar invalbeurten. Maar daarna is Gravenberch aan zet. Kiest hij voor een ontwikkeling bij Ajax dan kan hij daarna vol minuten gaan maken en kan hij in de zomer strijden om een basisplaats. Dat lijkt me toch gewoon een aantrekkelijk perspectief.
Los van wat er mag worden er natuurlijk al wel gewoon afspraken gemaakt. Alleen dan komt het wel op vertrouwen aan als je niets op papier mag zetten. Dat is natuurlijk lastig met zijn zaakwaarnemer.