Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » zo sep 24, 2023 8:10 pm

Het is een dikke min, maar je gaat je Td er toch niet uitgooien omdat hij één verkeerde trainer heeft aangesteld? Zo iemand hoort er voor de lange termijn te zitten en dan gooi je hem er vanwege zijn ongeveer eerste beslissing meteen uit?

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » zo sep 24, 2023 8:12 pm

Lionel schreef:
zo sep 24, 2023 8:06 pm
Mislintat verdient al ontslag voor het aanstellen van Steijn en zijn slechte verstandhouding met hem.

Heb hem lang verdedigd maar dit is niet werkbaar.
Je was toch zo fan?

Mislingrat weet al weken dat hij ontslagen gaat worden. Hij heeft gegraaid zoals er bij Ajax nog nooit gegraaid is. En gisteren is hij doelbewust de boel nog extra op gaan naaien, zodat hij zeker weet dat hij dit weekend er nog uit ligt en nog een keer lekker zijn zakken kan vullen met nog een afkoopsom.

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » zo sep 24, 2023 8:12 pm

Hans Kraaij zei ook dat hij voor 100% zeker wist dat Sven in ieder geval tegen Gorter tekeer was gegaan. Je kunt je kop wel in het zand steken, maar die vent is niet goed snik. Lijkt of iedereen barst onder de druk.

Ook slecht gemanaged (voor zover we iemand boven Sven hebben) van Ajax, want je weet dat je onder een vergrootglas gaat liggen als je 12 aankopen doet voor 125 miljoen euro en het zijn allemaal has-beens of bankzitters.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » zo sep 24, 2023 8:14 pm

Wie waren er has-beens of bankzitters dan?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » zo sep 24, 2023 8:15 pm

Ik baal er vooral van dat we eindelijk, eindelijk, eindelijk eens buiten het eigen kliekje keken voor een technische aanstelling. Dat zullen we nu de komende decennia wel weer kunnen vergeten.

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » zo sep 24, 2023 8:17 pm

Arthur schreef:
zo sep 24, 2023 8:14 pm
Wie waren er has-beens of bankzitters dan?
Die lekker dure keeper. Akpom, eerder STVV, PAOK en Middlesbrough versleten :smallgrin.gif:
Medic van st Pauli die waarschijnlijk in een koppel deal met Sutalo is gekomen.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 8:20 pm

Geen waren bankzitters of has-beens. Hooguit alleen de keeper.

Een has-been zou het halen van Ziyech zijn geweest. Een bankzitter ook, trouwens.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » zo sep 24, 2023 8:20 pm

Beetje gezocht als je er maar 2 kan noemen van de 12. Medic is jong en stond bij zijn club gewoon in de basis.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 8:21 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:08 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 7:59 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 7:39 pm
Maar dan nog is er in de afgelopen weken heel veel onzin verkocht over hem, vooral door de Telegraaf. En nu het slecht gaat lopen heel veel mensen in die hetze mee.
Welke onzin?

Verhaal over de deal van Sosa komt van NOS, geen sensatie-platform.
Verhaal over trainerskamer Toekomt komt van Telegraaf, maar wordt nu van meerdere kanten bevestigd (T heeft het over 'stormen', NRC is neutraler)
Verhaal over forceren zaakwaarnemer-wissel komt van Telegraaf en wordt nu onderzocht en het is dus afwachten of het waar is.


Het is ook te makkelijk om maar naar 'de pers' (de boodschapper) te wijzen.

Er hangt inmiddels zo veel rond Mislintat (ook vanuit minder hijgerige media) dat er toch ook 'vuur' lijkt, bij al die rook. Dat kun je volgens mij niet meer wegwuiven als 'onzin in de media'.
Wanneer bepaalde media constant schreeuwt dat je fout bent en dat je alles fout doet?

De dikgedrukte delen zijn dus precies het probleem. De Telegraaf schetst al een beeld (binnenstormen/corrupt) terwijl het waarschijnlijk allemaal een stuk genuanceerder zal liggen.

Wat mij vooral verbaasd is dat jij waar het gaat om iemand die je mag (Kaag) van leer trekt tegen dezelfde media vanwege een soortgelijke hetze die ze nu tegen Mislintat ook voeren.
Ah, een jij-bak...

Ik ga in op de zaken die rond Mislintat naar buiten komen, die verifieerbaar zijn en van meerdere kanten worden bevestigd.
Dat De T. daarnààst een ongezonde hetze voert, doet aan die 'feiten' niets af.

Natuurlijk is er een hetze gaande. Maar die 'feiten' zijn er ook. Die tellen voor mij. En die tellen op. En ik ga die feiten niet negeren, omdat De T. (met Derksen en noem het hele zwikkie maar op) z'n gebruikelijke hetze voert. (en ook dat laatste heb ik in mijn bijdragen benoemd, dus daar ben ik zeker niet blind voor)

Kaag wordt gehaat omdat ze vrouw en 'links' is en D66 de 'erfvijand' van extreem rechts is. Dat zit op het niveau 'Mislintat is een Duitser'. En inderdaad is dat een walgelijke teneur binnen de berichtgeving van De T.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » zo sep 24, 2023 8:22 pm

Alexander schreef:
zo sep 24, 2023 8:12 pm
Lionel schreef:
zo sep 24, 2023 8:06 pm
Mislintat verdient al ontslag voor het aanstellen van Steijn en zijn slechte verstandhouding met hem.

Heb hem lang verdedigd maar dit is niet werkbaar.
Je was toch zo fan?

Mislingrat weet al weken dat hij ontslagen gaat worden. Hij heeft gegraaid zoals er bij Ajax nog nooit gegraaid is. En gisteren is hij doelbewust de boel nog extra op gaan naaien, zodat hij zeker weet dat hij dit weekend er nog uit ligt en nog een keer lekker zijn zakken kan vullen met nog een afkoopsom.
Ik weet niet of hij gegraaid heeft. Ik kan mij dat totaal niet voorstellen.

Wat ik wel weet en wat ik kwalijk vind is dat TD en trainer niet communiceren en dat blijkbaar nooit gedaan hebben.

Ik ben helemaal voor een model waarin je als TD wat meer zeggenschap hebt over de aankopen en de selectie. Maar dat mag best met iets meer inspraak voor een trainer.

Daarbij vind ik Steijn met de week een grote dorpsgek en echt een waardeloze trainer. Mislintat zijn uitspatting afgelopen weekend is ook not done. Echt not done. Maar het begon met een verstoorde werkrelatie en daarna het gejank van Steijn. Toen was het helemaal klaar. En dat is niet houdbaar.

Geen enkele TD wil met Steijn samenwerken en geen enkele trainer wil met Mislintat samenwerken.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » zo sep 24, 2023 8:23 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:20 pm
Geen waren bankzitters of has-beens. Hooguit alleen de keeper.

Een has-been zou het halen van Ziyech zijn geweest. Een bankzitter ook, trouwens.
Ga jij het onverdedigbare maar blijven verdedigen. Er moet iets veranderen. En dat gaat nooit op een sjieke manier. Deal with it.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 8:36 pm

zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:21 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:08 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 7:59 pm


Welke onzin?

Verhaal over de deal van Sosa komt van NOS, geen sensatie-platform.
Verhaal over trainerskamer Toekomt komt van Telegraaf, maar wordt nu van meerdere kanten bevestigd (T heeft het over 'stormen', NRC is neutraler)
Verhaal over forceren zaakwaarnemer-wissel komt van Telegraaf en wordt nu onderzocht en het is dus afwachten of het waar is.


Het is ook te makkelijk om maar naar 'de pers' (de boodschapper) te wijzen.

Er hangt inmiddels zo veel rond Mislintat (ook vanuit minder hijgerige media) dat er toch ook 'vuur' lijkt, bij al die rook. Dat kun je volgens mij niet meer wegwuiven als 'onzin in de media'.
Wanneer bepaalde media constant schreeuwt dat je fout bent en dat je alles fout doet?

De dikgedrukte delen zijn dus precies het probleem. De Telegraaf schetst al een beeld (binnenstormen/corrupt) terwijl het waarschijnlijk allemaal een stuk genuanceerder zal liggen.

Wat mij vooral verbaasd is dat jij waar het gaat om iemand die je mag (Kaag) van leer trekt tegen dezelfde media vanwege een soortgelijke hetze die ze nu tegen Mislintat ook voeren.
Ah, een jij-bak...

Ik ga in op de zaken die rond Mislintat naar buiten komen, die verifieerbaar zijn en van meerdere kanten worden bevestigd.
Dat De T. daarnààst een ongezonde hetze voert, doet aan die 'feiten' niets af.

Natuurlijk is er een hetze gaande. Maar die 'feiten' zijn er ook. Die tellen voor mij. En die tellen op. En ik ga die feiten niet negeren, omdat De T. (met Derksen en noem het hele zwikkie maar op) z'n gebruikelijke hetze voert. (en ook dat laatste heb ik in mijn bijdragen benoemd, dus daar ben ik zeker niet blind voor)

Kaag wordt gehaat omdat ze vrouw en 'links' is en D66 de 'erfvijand' van extreem rechts is. Dat zit op het niveau 'Mislintat is een Duitser'. En inderdaad is dat een walgelijke teneur binnen de berichtgeving van De T.
Welke feiten dan? Er zijn helemaal geen feiten, alleen verhalen. Dat is het nou juist.

Ja, er is een onderzoek. Maar de uitkomst van dat onderzoek is er nog niet dus is er nog helemaal niets dat feitelijk zo is.
De verhalen over afgelopen weekend/vrijdag? Slechts een verhaal wat niet ontkend is. Maar wat net zo goed heel erg aangedikt kan zijn (een standaard methode van De Telegraaf).
Tijd voor iets nieuws.

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » zo sep 24, 2023 8:37 pm

Dus jij vindt het normaal dat de TD tegen de keeper zegt dat hij zo snel mogelijk op de bank terecht moet komen? Alleen maar omdat zijn eigen aankoop niet speelt?

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » zo sep 24, 2023 8:37 pm

Gelukkig liggen de toppers lekker lang vast tot 2028. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 8:40 pm

Alexander schreef:
zo sep 24, 2023 8:37 pm
Dus jij vindt het normaal dat de TD tegen de keeper zegt dat hij zo snel mogelijk op de bank terecht moet komen? Alleen maar omdat zijn eigen aankoop niet speelt?
Als die keeper blunders maakt? Ja hoor.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 8:41 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:40 pm
Alexander schreef:
zo sep 24, 2023 8:37 pm
Dus jij vindt het normaal dat de TD tegen de keeper zegt dat hij zo snel mogelijk op de bank terecht moet komen? Alleen maar omdat zijn eigen aankoop niet speelt?
Als die keeper blunders maakt? Ja hoor.
Dan vind je dus dat de TD mag bepalen wie speelt, niet de trainer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 8:48 pm

zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:41 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:40 pm
Alexander schreef:
zo sep 24, 2023 8:37 pm
Dus jij vindt het normaal dat de TD tegen de keeper zegt dat hij zo snel mogelijk op de bank terecht moet komen? Alleen maar omdat zijn eigen aankoop niet speelt?
Als die keeper blunders maakt? Ja hoor.
Dan vind je dus dat de TD mag bepalen wie speelt, niet de trainer.
Maakt Mislintat de opstelling dan? Heb ik niet meegekregen.

Mislintat vindt Gorter niet goed genoeg. Dat is helemaal niet raar want die mening zijn heel veel mensen toegedaan.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 8:52 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:48 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:41 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:40 pm


Als die keeper blunders maakt? Ja hoor.
Dan vind je dus dat de TD mag bepalen wie speelt, niet de trainer.
Maakt Mislintat de opstelling dan? Heb ik niet meegekregen.

Mislintat vindt Gorter niet goed genoeg. Dat is helemaal niet raar want die mening zijn heel veel mensen toegedaan.
Nee, hij zou gezegd hebben 'jij moet op de bank en ik ga daar voor zorgen'. (disclaimer: als klopt wat de T schreef)

Dan dicteert de TD dus wie de keeper is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 8:58 pm

zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:52 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:48 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:41 pm


Dan vind je dus dat de TD mag bepalen wie speelt, niet de trainer.
Maakt Mislintat de opstelling dan? Heb ik niet meegekregen.

Mislintat vindt Gorter niet goed genoeg. Dat is helemaal niet raar want die mening zijn heel veel mensen toegedaan.
Nee, hij zou gezegd hebben 'jij moet op de bank en ik ga daar voor zorgen'. (disclaimer: als klopt wat de T schreef)

Dan dicteert de TD dus wie de keeper is.
En daar heb je het dus..... Het wordt ook alleen maar beweerd.

Dat de TD ontevreden is over de keeper is toch prima. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen wel tevreden zijn met Gorter. En dat hij daarover wil praten met de trainer is ook niet zo raar.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 9:01 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:58 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:52 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:48 pm


Maakt Mislintat de opstelling dan? Heb ik niet meegekregen.

Mislintat vindt Gorter niet goed genoeg. Dat is helemaal niet raar want die mening zijn heel veel mensen toegedaan.
Nee, hij zou gezegd hebben 'jij moet op de bank en ik ga daar voor zorgen'. (disclaimer: als klopt wat de T schreef)

Dan dicteert de TD dus wie de keeper is.
En daar heb je het dus..... Het wordt ook alleen maar beweerd.

Dat de TD ontevreden is over de keeper is toch prima. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen wel tevreden zijn met Gorter. En dat hij daarover wil praten met de trainer is ook niet zo raar.
Hij zei het tegen de keeper, naar verluidt. (en die hele episode is op nog geen enkele manier tegengesproken)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 9:04 pm

zeux schreef:
zo sep 24, 2023 9:01 pm
Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 8:58 pm
zeux schreef:
zo sep 24, 2023 8:52 pm


Nee, hij zou gezegd hebben 'jij moet op de bank en ik ga daar voor zorgen'. (disclaimer: als klopt wat de T schreef)

Dan dicteert de TD dus wie de keeper is.
En daar heb je het dus..... Het wordt ook alleen maar beweerd.

Dat de TD ontevreden is over de keeper is toch prima. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen wel tevreden zijn met Gorter. En dat hij daarover wil praten met de trainer is ook niet zo raar.
Hij zei het tegen de keeper, naar verluidt. (en die hele episode is op nog geen enkele manier tegengesproken)
Dat kan. En sterk is het zeker niet. Maar aan de andere kant, misschien is het goed dat hij intern duidelijk maakt niet tevreden te zijn en dan direct tegen de speler zelf.
Steijn doet dat liever tegen de pers.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » zo sep 24, 2023 9:04 pm

Als je continu de leugens van de T moet gaan tegenspreken dan blijf je bezig.

Maar goed, als het wel waar is mbt Gorter dan is dat uiteraard een kwalijke zaak. We zullen het nog wel een keer horen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 9:08 pm

Arthur schreef:
zo sep 24, 2023 9:04 pm
Als je continu de leugens van de T moet gaan tegenspreken dan blijf je bezig.

Maar goed, als het wel waar is mbt Gorter dan is dat uiteraard een kwalijke zaak. We zullen het nog wel een keer horen.
Als alleen De T. met het verhaal komt, heb je gelijk. Maar meer media komen er mee. Van Halst ontkende het niet. Steijn ontkende het niet.
Dan wordt het een ander verhaal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » zo sep 24, 2023 9:17 pm

Even voor de duidelijkheid, hebben serieuze media beweerd dat Mislintat dat tegen Gorter heeft gezegd, of alleen de T ( wat dan uiteraard ook op voetbalzone en dergelijke reproduktiesites terecht komt)?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Duke » zo sep 24, 2023 9:20 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie