De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Harm

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Harm » do jan 14, 2010 10:01 pm

Hij kan er beter voor zorgen dat het beleidsplan eens uitgevoerd wordt.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jan 14, 2010 10:02 pm

Daar istie dus druk mee bezig, maar je moet het wel willen zien. Voor sommigen is het veel leuker om elke keer weer met Atouba op de proppen te komen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jan 14, 2010 10:04 pm

Neefkens schreef:Ik vind het een grote schande dat de baas van AJAX op komt voor de belangen van zijn club, het idee alleen al. :1evil.gif:
Kom dan in ieder geval met haalbare voorstellen. Leuk, zo'n statement, maar zo kunnen we nog wel even. Morgen staat hij op de stoep bij EredivisieLive, want hij wil 100 miljoen voor de televisierechten van Ajax.

Laat hem maar eens wat realiseren, want dat continue gezoek naar de media komt me de keel uit. Veel gescheer en weinig wol.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jan 14, 2010 10:05 pm

Gezoek naar de media? Zou het heel misschien ook andersom kunnen zijn?

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 14, 2010 10:10 pm

Wat een negativisme, bah! Ik heb echt steeds minder plezier met over Ajax praten hier.
I think I lost my fucking headache

peter

Bericht door peter » do jan 14, 2010 10:12 pm

Dat de Volkskrant, VI, Sportweek en weet ik waar hij allemaal niet in stond de afgelopen hem erbij slepen? Ondanks hevig verzet is er toch een interview met Rik vd Boog gekomen hehe. Ik vind serieus dat er een overkill aan Rik vd Boog is, hoor. Die gozer komt iedere dag in het nieuws met een nieuwe opendeur..uuh visie. Serieus.

peter

Bericht door peter » do jan 14, 2010 10:13 pm

LucaS schreef:Wat een negativisme, bah! Ik heb echt steeds minder plezier met over Ajax praten hier.
Kom, kom. Komkommertijd. Als Ajax dit seizoen kampioen wordt, dan is er geen enkele reden tot negativisme. Sterker nog, dan gaat bij mij de vlag uit.

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 14, 2010 10:14 pm

Dan neem je alles met terugwerkende kracht terug? Lijkt me onmogelijk

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jan 14, 2010 10:17 pm

Peter schreef:Dat de Volkskrant, VI, Sportweek en weet ik waar hij allemaal niet in stond de afgelopen hem erbij slepen? Ondanks hevig verzet is er toch een interview met Rik vd Boog gekomen hehe. Ik vind serieus dat er een overkill aan Rik vd Boog is, hoor. Die gozer komt iedere dag in het nieuws met een nieuwe opendeur..uuh visie. Serieus.
Hij is nu net een jaar directeur van de grootste en populairste voetbalclub van Nederland, dat zou eventueel voor de media een reden kunnen zijn om hem te interviewen. Denk je ook niet?

Harm

Bericht door Harm » do jan 14, 2010 10:19 pm

Jammergenoeg is het al tijden de beste niet meer :wink.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jan 14, 2010 10:20 pm

En toch nog steeds de populairste, kun je nagaan hoe slecht de rest is.... :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 14, 2010 10:20 pm

Nee, dat is AZ op het moment

peter

Bericht door peter » do jan 14, 2010 10:21 pm

LucaS schreef:Dan neem je alles met terugwerkende kracht terug? Lijkt me onmogelijk
Ik kijk alleen naar resultaten.

- Ajax voetbalt matig (moet beter worden. Wordt het ook als we vdBoog mogen geloven)
- Ajax pakt weinig punten (idem dito)
- Jong AJax is een vergaarbak van reservespelers (gaat veranderen)
- Ajax koopt een paar gruwelijke missers (gaat veranderen, want we gaan scouten)
- Ajax zet lugubere deals op met Raiola
-Ajax/Jol gedraagt zich bij vlagen als een stel calimero's. Ajaxonwaardig

+Ajax doet er alles aan om af te komen van de rotzooi
+Ajax kiest voor een duidelijk systeem/elftal

Al met al is het halverwege weinig verheffend, hoor. Bij voetbal kan veel veranderen, maar laat het dan maar zien. In november 2010 moet je bovenaan staan, want anders gaat het koppie er bij Jol en RvdB af.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 14, 2010 11:10 pm

Peter schreef:Ajax doet een voorstel voor 50/50 om de discussie aan te wakkeren. Bij dergelijke belachelijke voorstellen zou ik ook niet gaan praten. Sorry, hoor.
Als ik nu naar mijn directie loop met een voorstel om 12x zoveel te gaan verdienen, dan word ik natuurlijk compleet weggelachen. Tuurlijk probeer ik dan een statement te maken, maar dergelijke dingen zijn ietwat te lachwekkend.
Dat lijkt me ook. Maar ja, ze weten bij de UEFA ook wel dat VDB niet weet hoe de voetbalwereld werkt en alles nog moet leren. Ze zullen het hem dus wel vergeven, denk ik.
Ajax moet uitgaan van eigen kracht en zorgen dat men gewoon die CL haalt. Wedden dat ze dan opeens geen ene mallemoer meer geven om het eerlijk verdelen van het geld?
Uiteraard. Waar is ons eergevoel gebleven? Ik schaam me voor zulke uitspraken, hoor. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 15, 2010 12:16 am

Peter schreef:
LucaS schreef:Dan neem je alles met terugwerkende kracht terug? Lijkt me onmogelijk
Ik kijk alleen naar resultaten.

- Ajax voetbalt matig (moet beter worden. Wordt het ook als we vdBoog mogen geloven)
- Ajax pakt weinig punten (idem dito)
- Jong AJax is een vergaarbak van reservespelers (gaat veranderen)
- Ajax koopt een paar gruwelijke missers (gaat veranderen, want we gaan scouten)
- Ajax zet lugubere deals op met Raiola
-Ajax/Jol gedraagt zich bij vlagen als een stel calimero's. Ajaxonwaardig

+Ajax doet er alles aan om af te komen van de rotzooi
+Ajax kiest voor een duidelijk systeem/elftal

Al met al is het halverwege weinig verheffend, hoor. Bij voetbal kan veel veranderen, maar laat het dan maar zien. In november 2010 moet je bovenaan staan, want anders gaat het koppie er bij Jol en RvdB af.
Ik vind het voetbal op een paar negatieve uitschieters na stukken beter dan vorig jaar. Verder ben ik het met je eens. Laat Boog en co zich maar eens richten op Ajax en gestructureerd met voorstellen komen richting de Uefa. Niemand neemt je zo toch serieus?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » vr jan 15, 2010 2:25 pm

Er is maar een groep die dag in dag uit aan het zeuren is .. Dat zijn die tig miljoen club en bondscoaches die geen verantwoording hoeven af te leggen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 15, 2010 3:48 pm

Reken je jezelf daar ook toe, Voetske? :hypocrite.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jan 15, 2010 3:52 pm

Tot vorig jaar wel. :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » vr jan 15, 2010 4:14 pm

joey schreef:Reken je jezelf daar ook toe, Voetske? :hypocrite.gif:
Veel dingentjes die ik vertel tellen net zo goed voor mij .. Alleen heb je altijd baas boven baas .. Zo'n BZ bevoorbeeld .. of ene Jowewew ene Joertutyrityi ene Joerteyer ... .. ..tjsus krijg het niet eens meer getypt :aai.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 15, 2010 5:40 pm

Last van koude vingers? Zit je soms op het balkon te typen, Voetske? :hypocrite.gif: :confused.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 15, 2010 6:02 pm

Pas maar op Joey. Misschien heeft ie het via de pm wel over jou.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 15, 2010 6:15 pm

Neefkens schreef:Ik vind het een grote schande dat de baas van AJAX op komt voor de belangen van zijn club, het idee alleen al. :1evil.gif:
Met deze opmerking loop je met je eigen domheid te koop Neefkens. De baas van Ajax heeft immers een volstrekt belachelijk en belangen verstrengelend bonussysteem in het leven geroepen. Deze man dient niet het belang van Ajax, maar louter het belang van zijn eigen bankrekening.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jan 15, 2010 6:30 pm

Kun je het ook inhoudelijk houden en wat minder op de man spelen? Praat wat gemakkelijker.

Voor je stelling is geen enkel bewijs. Het is duidelijk dat je de man niet mag, maar om vanuit een bonussysteem zulke grote woorden te gebruiken gaat wel wat ver. Hij zal het echt niet (in zijn eentje) bedacht hebben en er is altijd nog een RvC die het moet goedkeuren.

Even voor jouw informatie: hij heeft de bonus over 2009 geweigerd.

999

Bericht door 999 » vr jan 15, 2010 6:38 pm

joey schreef:Last van koude vingers? Zit je soms op het balkon te typen, Voetske? :hypocrite.gif: :confused.gif:
Was een geintje Joey, maar blijkbaar ben je zo'n ( AJAX ) Scrooge aan het worden dat je dat niet eens meer door hebt .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 15, 2010 6:38 pm

Neefkens schreef:Kun je het ook inhoudelijk houden en wat minder op de man spelen? Praat wat gemakkelijker.

Voor je stelling is geen enkel bewijs. Het is duidelijk dat je de man niet mag, maar om vanuit een bonussysteem zulke grote woorden te gebruiken gaat wel wat ver. Hij zal het echt niet (in zijn eentje) bedacht hebben en er is altijd nog een RvC die het moet goedkeuren.

Even voor jouw informatie: hij heeft de bonus over 2009 geweigerd.
Er is hem eens op de man af gevraagd of er een dergelijk bonussysteem is als ik me niet vergis. Maar je kunt het ook niet geloven. Maar jij vindt een dergelijke beloningsstructuur volstrekt normaal? Of ben jij ook iemand die zijn eigen meubilair in de kachel gooit en daarna durft te roepen dat je een goedkope manier hebt gevonden om je huis te verwarmen?

Plaats reactie