Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Sven Mislintat

Bericht door Nihad » do sep 21, 2023 8:48 am

Peter schreef:
do sep 21, 2023 8:45 am
Ajax onderzoekt meerdere transfers technisch directeur Sven Mislintat
Ajax laat meerdere transfers onderzoeken die technisch directeur Sven Mislintat namens de club heeft afgehandeld.

Bas Soetenhorst 21-09-23, 09:22 Laatste update: 09:36
Iemand een link naar dit AD artikel?
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... p?twit=935
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Sven Mislintat

Bericht door zeux » do sep 21, 2023 8:50 am

Dat stuk in het AD dat Duke post, geeft weer een nieuwe dimensie: Kroes als de genius achter het vergrootglas op Mislintat in zijn handel en wandel op transfergebied.

Daarnaast was het toch echt de NOS die met het verhaal over de zakelijke band met de zaakwaarnemer kwam. Niet de T. En ik ken de NOS niet als ‘activistisch’.

Het verbaast me dat hier op AT zo laconiek wordt gedaan over die (verzwegen) zakelijke banden. De voetbalmakelaardij is een behoorlijke cowboy-wereld volgens mij, met heel wat ‘lijntjes’ en onderlinge belangen. Het is al lastig zat daar transparantie en helderheid in te houden. Dan is zo’n overduidelijk zakelijke band tussen TD en zaakwaarnemer brisant. Vanuit welke ‘bril’ je er ook naar kijkt.
Laatst gewijzigd door zeux op do sep 21, 2023 8:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48027
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » do sep 21, 2023 8:50 am

Hahaha in dat linkje van AS staat dus echt helemaal niks. De media is wel echt als een malle stukjes aan het recyclen he.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Sven Mislintat

Bericht door Nihad » do sep 21, 2023 8:56 am

Peter schreef:
do sep 21, 2023 8:50 am
Hahaha in dat linkje van AS staat dus echt helemaal niks. De media is wel echt als een malle stukjes aan het recyclen he.
Er is ook gewoon niks speciaals aan de hand.

De Vijfde Colonne probeert Mislinat eruit te krijgen en heeft deze zaak aangegrepen om via de bekende media outlets hem eruit te krijgen en de supporters tegen hem te keren. Je ziet nu opeens alle usual suspects voorbij komen. Olfers, Jansen, de Telegraaf etc.

Het Ajax bestuur moet nu vol achter Mislinat gaan staan, want als je hem wegstort dan komt Ajax in crisis terecht waar we jaren last van zullen hebben. De Vijfde colonne zal dan iemand uit haar eigen gelederen op de TD rol willen krijgen. (Blind?)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48027
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » do sep 21, 2023 8:59 am

Nou ja. Niemand is groter dan de club. Als Kroes op de achtergrond een plan heeft met een andere TD (en trainer), dan is het ook zo weer gedraaid. Niks is zo veranderlijk als voetbal, want we weten allemaal dat als Slot weg gaat en er daar 3-4 mensen vertrekken het ook gewoon in mekaar stort.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Duke » do sep 21, 2023 9:04 am

zeux schreef:
do sep 21, 2023 8:50 am
Dat stuk in het AD dat Duke post, geeft weer een nieuwe dimensie: Kroes als de genius achter het vergrootglas op Mislintat in zijn handel en wandel op transfergebied.
Dat viel mij inderdaad ook op, en dit lijkt me slecht nieuws voor Sven: het lijkt nu of het initiatief voor het onderzoek vanuit Ajax (Kroes) zelf kwam. Dan wordt het geen onderzoek voor de vorm, maar zijn er blijkbaar inderdaad signalen dat hij zijn boekje te buiten is gegaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 9:04 am

Dus het is Kroes (volgens de media) die achter het onderzoek zit?
Hij wil een nieuwe TD en Trainer?
Zou me niets verbazen als dit onzin is

dus nu is het: mislintat heeft de sleutels van de club.
Kroes stelt zijn eigen TD en Trainer aan maar dat betekent niet dat hij de sleutels van de club heeft? :confused.gif:
Wat een kolder.

Kroes is een NL'er en heeft betere lijntjes met de gevestigde zaakwaarnemers in NL.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 9:05 am

Duke schreef:
do sep 21, 2023 9:04 am
zeux schreef:
do sep 21, 2023 8:50 am
Dat stuk in het AD dat Duke post, geeft weer een nieuwe dimensie: Kroes als de genius achter het vergrootglas op Mislintat in zijn handel en wandel op transfergebied.
Dat viel mij inderdaad ook op, en dit lijkt me slecht nieuws voor Sven: het lijkt nu of het initiatief voor het onderzoek vanuit Ajax (Kroes) zelf kwam. Dan wordt het geen onderzoek voor de vorm, maar zijn er blijkbaar inderdaad signalen dat hij zijn boekje te buiten is gegaan.
Ze pitchen Kroes omdat hij een bekende is van de gevestigde zaakwaarnemers.
De handel (voor hen) bij Ajax komt wel weer op gang als hij de scepter zwaait.
wat een vreselijke wereld dat voetbal
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » do sep 21, 2023 9:26 am

Het is wel komisch dat er gefulmineerd wordt hier op AT over ’zaakwaarnemervriendjes’, maar dat bij Mislintat zijn zakelijke relatie met een zaakwaarnemer onder het tapijt wordt geveegd als ‘klein bier’.

Dit is nu het beeld:

‘Ajax-TD forceert speler (en Ajax) om zaken te doen met een persoonlijke zakenrelatie.’

En als daar moeilijk over wordt gedaan, dan is sprake van een ‘hetze’.

Ik heb ook een bloedhekel aan de bloedhonden van de T., maar het feit dat zij aan de haal gaan met een verhaal dat als eerste door de NOS werd gebracht, maakt bij de weging van wat Mislintat deed wat mij betreft totaal niet uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 9:44 am

zeux schreef:
do sep 21, 2023 9:26 am
Het is wel komisch dat er gefulmineerd wordt hier op AT over ’zaakwaarnemervriendjes’, maar dat bij Mislintat zijn zakelijke relatie met een zaakwaarnemer onder het tapijt wordt geveegd als ‘klein bier’.

Dit is nu het beeld:

‘Ajax-TD forceert speler (en Ajax) om zaken te doen met een persoonlijke zakenrelatie.’

En als daar moeilijk over wordt gedaan, dan is sprake van een ‘hetze’.

Ik heb ook een bloedhekel aan de bloedhonden van de T., maar het feit dat zij aan de haal gaan met een verhaal dat als eerste door de NOS werd gebracht, maakt bij de weging van wat Mislintat deed wat mij betreft totaal niet uit.
Dat kleine bier van jou is nog niet bewezen.
Daarnaast kan je dan elke TD ontslaan. Want ik ben er inmiddels achter dat niemand schoon is. Incl Kroes
Weet je hoeveel jonge voetballers er bij Ajax komen en daar van zaakwaarnemer wisselen? Gaan ze plotseling allemaal naar de 'bevriende' zaakwaarnemer.
Heb ik werkelijk nog nooit iemand iets over horen zeggen.
Handel in voetbal, maakt je vies.

Ik zeg niet dat Sven geen 'netwerk' heeft.
Een ander netwerk en dat wordt vakkundig besmeurt door het bestaande netwerk.

Dat was al gaande vanaf April.
Nu komt dit dossier boven en is het aan Ajax om er een ei op te leggen.

Ik verlies ook weleens een klant, dan ga ik niet mijn concurrent besmeuren met onzin en achterklap
Ik scoor namelijk ook weleens een klant, die dus van iemand anders afkomt.
Dat heet business
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 10:24 am

Ik heb al eerder gezegd, Sven Mislintat is niet meer houdbaar.
De resultaten worden vakkundig om zeep geholpen door Steijn, dus succes blijft nog wel een tijdje uit.
Zijn eigen schuld. Een gevalletje verkeerd scouten/mensenkennis.

Daar bovenop de media hetze vanaf dag 1.

en daar bovenop nu het dossier van zijn andere BV.

Voor mij zit hij op 2 strikes (Steijn/BV verhaal) maar voor anderen misschien wel al op 3 strikes. (you're out)
Steijn zit voor mij wel al dik over de 3 strikes. En je zou kunnen zeggen dat het niet ontslaan ook een strike voor Sven is. :blush.gif:

Hoe dan ook, ik verwacht dat het na dit weekend wel klaar is.
De druk op Ajax is te groot en met het ontslaan van personen, neemt de druk wat af.


Kroes kan zijn borst nat maken. Hij mag een TD en een Trainer aanstellen terwijl hij formeel pas in maart begint. Kansloos verhaal dus.
Kans is groot dat als hij ruzie maakt met de T. er naar buiten komt dat hij al vóór maart voor Ajax werkte. :blush.gif:

We hebben er 1,5 jaar overgedaan om een TD te halen. Die werd op dag 1 afgeschoten. Het was eigenlijk trekken aan een dood paard. Alleen succes op het veld had hem kunnen redden.
maar dat dat niet lukt, is ook mede door hem (aanstellen Steijn) dus tja...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » do sep 21, 2023 12:41 pm

Mano schreef:
do sep 21, 2023 9:04 am
Dus het is Kroes (volgens de media) die achter het onderzoek zit?
Hij wil een nieuwe TD en Trainer?
Zou me niets verbazen als dit onzin is

dus nu is het: mislintat heeft de sleutels van de club.
Kroes stelt zijn eigen TD en Trainer aan maar dat betekent niet dat hij de sleutels van de club heeft? :confused.gif:
Wat een kolder.

Kroes is een NL'er en heeft betere lijntjes met de gevestigde zaakwaarnemers in NL.
Ik snap dit ook niet zo goed. Hoe kan Kroes hier nou al achter zitten en waarom vindt hij Mislintat niks als hij de beste man nog nooit gesproken heeft?
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 12:57 pm

Lionel schreef:
do sep 21, 2023 12:41 pm
Mano schreef:
do sep 21, 2023 9:04 am
Dus het is Kroes (volgens de media) die achter het onderzoek zit?
Hij wil een nieuwe TD en Trainer?
Zou me niets verbazen als dit onzin is

dus nu is het: mislintat heeft de sleutels van de club.
Kroes stelt zijn eigen TD en Trainer aan maar dat betekent niet dat hij de sleutels van de club heeft? :confused.gif:
Wat een kolder.

Kroes is een NL'er en heeft betere lijntjes met de gevestigde zaakwaarnemers in NL.
Ik snap dit ook niet zo goed. Hoe kan Kroes hier nou al achter zitten en waarom vindt hij Mislintat niks als hij de beste man nog nooit gesproken heeft?
Dus Kroes wordt onze directeur. Het 'vergrootglas' achter het onderzoek, totaal nog niet in dienst bij Ajax, maar verteld het wel aan de media.

.... en dat wordt onze nieuwe directeur????

ALS dit waar is, zijn we nog verder van huis dan we al waren....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Sven Mislintat

Bericht door Monkey Tonk » do sep 21, 2023 2:17 pm

2023: De Bal Is Vierkant. Ik neem alvast een voorsprong op het boek.

Er moet iemand geslachtofferd. Misty is een makkelijke target. Laten we net doen also het voetbal niet overloopt van de schijntaferelen. Duistere wolken? Een beetje regen doet wonderen. Wist u niet dat spelers zelden geblesseerd op het veld blijven liggen tijdens een regenbui?

[2024: Het Sompige Gras]
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » do sep 21, 2023 2:56 pm

Mislintat niet op non-actief maar moet zich wel wat minder laten zien in de Arena :biggrin.gif:
Wat een angsthazen. Of je doet het één of het ander.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door mattie » do sep 21, 2023 3:39 pm

Mano schreef:
do sep 21, 2023 2:56 pm
Mislintat niet op non-actief maar moet zich wel wat minder laten zien in de Arena :biggrin.gif:
Wat een angsthazen. Of je doet het één of het ander.

Deze RvC heeft geen " ballen " en zeker geen Ajax DNA.. zitten daar puur voor zichzelf..

Hadden ze dit wel dan win je advies in bij exoerts die al roepen zet oo nonn actief.. Nee doen ze niet , want dan geef je jezelf een brevet van onkunde...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door mattie » do sep 21, 2023 3:42 pm

Ook vfb Stuttgart start zijn onderzoek.. mijn god.. goed of fout , want een schade / ellende krijgt Ajax over zich heen..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » do sep 21, 2023 4:27 pm

Mano schreef:
do sep 21, 2023 2:56 pm
Mislintat niet op non-actief maar moet zich wel wat minder laten zien in de Arena :biggrin.gif:
Wat een angsthazen. Of je doet het één of het ander.
Ik dacht dat het een bericht van de Speld was.

Die Kroes is toch ook niet helemaal capabel? Eerst laat hij zich, terecht, naaien nadat hij hun naait. Is/was al geen goed teken.

En nu is hij zogenaamd het brein achter alles, als het allemaal waar is overigens. Maar vreemd blijft het wel.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33764
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » do sep 21, 2023 4:45 pm

Op zich snap ik wel dat je niet je nieuw aangestelde TD eruit flikkert, voordat je eigen onderzoek afgerond is. Komt daaruit dat het ‘meevalt’, ben je wel je TD kwijt.

(mij lijkt dat hij fout zit, maar daar moet wel een eerlijke beoordeling over komen)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Marillion » do sep 21, 2023 5:32 pm

Mano schreef:
do sep 21, 2023 12:57 pm
Lionel schreef:
do sep 21, 2023 12:41 pm
Mano schreef:
do sep 21, 2023 9:04 am
Dus het is Kroes (volgens de media) die achter het onderzoek zit?
Hij wil een nieuwe TD en Trainer?
Zou me niets verbazen als dit onzin is

dus nu is het: mislintat heeft de sleutels van de club.
Kroes stelt zijn eigen TD en Trainer aan maar dat betekent niet dat hij de sleutels van de club heeft? :confused.gif:
Wat een kolder.

Kroes is een NL'er en heeft betere lijntjes met de gevestigde zaakwaarnemers in NL.
Ik snap dit ook niet zo goed. Hoe kan Kroes hier nou al achter zitten en waarom vindt hij Mislintat niks als hij de beste man nog nooit gesproken heeft?
Dus Kroes wordt onze directeur. Het 'vergrootglas' achter het onderzoek, totaal nog niet in dienst bij Ajax, maar verteld het wel aan de media.

.... en dat wordt onze nieuwe directeur????

ALS dit waar is, zijn we nog verder van huis dan we al waren....
Dan is het tijd dat AZ ook een onderzoek start. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16904
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » do sep 21, 2023 7:10 pm

Er is alleen al een onderzoek nodig naar de MISDADIG slechte aankopen die Sven gedaan heeft.

I’ll let myself out. :smallgrin.gif:

Historicus
Berichten: 3373
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Historicus » do sep 21, 2023 9:07 pm

Mogelijk is Mislintat Sosa in een dikmaakpak en zien we hem daarom niet.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Toppie » za sep 23, 2023 11:56 am

Maandag is deze man definitief vertrokken :1evil.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16904
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Sven Mislintat

Bericht door GangstaRiB » zo sep 24, 2023 4:48 pm

Mislintat misdraagt zich dus tegen spelers op de Toekomst.

Onhoudbaar.

Dat mensen deze man nog verdedigen.. ongelofelijk. Wat een charlatan.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13021
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 4:50 pm

GangstaRiB schreef:
zo sep 24, 2023 4:48 pm
Mislintat misdraagt zich dus tegen spelers op de Toekomst.

Onhoudbaar.

Dat mensen deze man nog verdedigen.. ongelofelijk. Wat een charlatan.
Is dat verhaal überhaupt waar? Zou me niets verbazen als het zeer sterk is aangedikt om Mislintat zwart te maken.
Tijd voor iets nieuws.

Plaats reactie