-999 schreef:Hoe ziet Jol zijn erelijst eruit ?.
Wie moet Marco van Basten opvolgen?
Moderator: mods
Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?
Pff ik weet het niet hoor.. Jol? Het is misschien alleen maar gebaseerd op mijn water én dat ik hem verder niet veel bijzondere dingen heb zien doen (en bij Ajax is dat nu heel hard nodig, iemand die een soort van wonderen kan verrichten) maar of Jol nou de juiste man voor ons is?
Jöhnk schreef:-999 schreef:Hoe ziet Jol zijn erelijst eruit ?.
Past precies bij AJAX

Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niet waar. Met Roda won hij een Amstel Cup.
Peter schreef:Niet waar. Met Roda won hij een Amstel Cup.
Vandaar dat elliquido een visioen had .. Amstel ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Moet Ajax geen toestemming vragen aan HSV om met Jol te praten? Buiten dat, Jol zal toch wel weten of het uberhaupt zin heeft om met HSV te praten.Peter schreef:Dronken mensen spreken altijd de waarheid.
De vraag is alleen of HSV hem wel wil laten gaan. Hij heeft HSV geplaatst voor EL, dus ik zou niet goed weten waarom ze mee zouden willen werken.
YNWA
Het verbaast me dat Jol uberhaupt wil. Misschien speelt daar iets?
-
- AT Toto winner 15/16
Idd, normaal blijf je toch lekker bij HSV zitten, je zit er amper een jaar en is toch een mooie club in een mooie competitie.
Ik geloof er geen hout van. Ik kan ook wel zeggen dat het Rangnick wordt, DE buitenlandse topper die we allemaal adoreren, maar die we natuurlijk niet écht kennen. 

- peter
Adoreren? Van Basten werd veelal geadoreerd, maar die is lelijk door de mand gevallen. Rangnick is een goeie trainer. Zal ook nadelen met zich meebrengen, maar het is in ieder geval een vakman en iemand die een organisatie neerzet. Hij is overigens heus niet de enige, hoor.
Hij zal vast DE topper zijn, ik ken hem amper.
Maar Jol wordt het zeker niet.
Maar Jol wordt het zeker niet.
- peter
Hij is dan ook helemaal niet DE topper. Gewoon een goeie trainer, maar zoals ik al zei zijn dat er heus wel meer.
Ik lach me helemaal kapot als het idd Rangnick wordt. 

Jol? Eergisteren is Olsen toch al gepresenteerd?
I think I lost my fucking headache
Maar die is al weer weggepest door de "supporters". 

Jol is een beetje een patsertje, maar RKC speelde positioneel zeer behoorlijk onder zijn leiding. Maar goed, ik geloof er niets van (sorry EQ)
I think I lost my fucking headache
Ik geloof el Liquido best. Alleen z'n bron niet. De link Jol - Ajax lijkt me vergezocht.
Jol is trouwens LvG-approved. Mocht Jol het worden, gaat JC zich dus zeker weer met Ajax 'bemoeien'.
Jol is trouwens LvG-approved. Mocht Jol het worden, gaat JC zich dus zeker weer met Ajax 'bemoeien'.

Brrrrr. Jol / HSV haalde in de winterstop 6 man naar HSV. Tavares, Sinouh (!), Ndjeng, Streit, Gravgaard en Rincon. Gemene deler: hopeloos geflopt. Staat tegenover dat Jol's aankoop Petric een schot in de roos was. Maar goed, die was dan ook wimpey-approved.Peter schreef: Jol en Danny die de portemonnaie beheren is natuurlijk wel een slecht vooruitzicht.

Maar Jol en aankopen. Ik herinner me Bent (as a stick) bij de Spurs. Was het 16 mio GBP? Raymon zal de precieze prijs ongetwijfeld nog weten... Herinner me ook Boateng. 7 mio en amper gespeeld.
Afwachten maar. Jol werkt graag met Moniz, meen ik. Techniektrainer. Lijkt me een plus. Die lijpe ex-kakkerlak Petrovic hoef ik bij ons niet te zien.
- peter
Oh jeetje ja. Petrovic vindt Ajax vast ook een hiele mooie kloep.
Laten we maar weer wachten ook.
Laten we maar weer wachten ook.
Jol's broer werkt trouwens ook voor HSV.Peter schreef:Oh jeetje ja. Petrovic vindt Ajax vast ook een hiele mooie kloep.
Ja, Cornelis Jol of zo. Zeker voor het klaverjassen.
- Ajaciedjuh
Cheque van Gelder verwacht dat Ajax binnen 24 uur de trainer bekend maakt: Jol en zo niet dan Danny Blind.
Vreemde windstilte volgens Cheque / VD Boog belt niet terug.
Vreemde windstilte volgens Cheque / VD Boog belt niet terug.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
he neef...
hoeft geen heel duur wijntje te zijn hoor
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Ajaciedjuh
Als Jol komt, dan komt Elia ook naar Ajax.
Hij brengt hopelijk ook het scouting netwerk van HSV mee (and dream ....... VD Vaart
)
Hij brengt hopelijk ook het scouting netwerk van HSV mee (and dream ....... VD Vaart

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
elliquido schreef:he neef...

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."