Marco van Basten de nieuwe trainer van Ajax 1

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di aug 19, 2008 8:07 pm

Dit zei ik.
Vedette-10 schreef:Hij managed het tot nu toe teleurstellend.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 19, 2008 8:08 pm

Dat is geen argument, dat is een mening. Waar blijkt voor jou uit dat hij slecht managet?
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di aug 19, 2008 8:10 pm

Vedette-10 schreef:Dit zei ik.
Vedette-10 schreef:Hij managed het tot nu toe teleurstellend.
Niet lullen, je voegde er " meer een prutser " aan toe.Dat lijkt me veels te voorbarig.
Blij met de punten ...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di aug 19, 2008 8:13 pm

Dat hij maar werkt met een volwaardig elftal(letterlijk) en daarnaast reserves in het eerste. Je kan als topclubhet niet doen met maar 11 basisspelers, je hebt er veel meer nodig die dat kunnen zijn. En als een Perez niet daarbij hoort wordt hij geschoffeerd(naar het tweede gezet). Zo ga je niet met dat soort spelers om, hetzelfde met Luque.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 19, 2008 8:15 pm

Dus van Basten had de makkelijke weg moeten kiezen en jeugdspelers, die hij beter vindt, of iig geschikter voor de A-selectie, maar weg moeten sturen?
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » di aug 19, 2008 8:16 pm

Vedette-10 schreef:Dat hij maar werkt met een volwaardig elftal(letterlijk) en daarnaast reserves in het eerste. Je kan als topclubhet niet doen met maar 11 basisspelers, je hebt er veel meer nodig die dat kunnen zijn. En als een Perez niet daarbij hoort wordt hij geschoffeerd(naar het tweede gezet). Zo ga je niet met dat soort spelers om, hetzelfde met Luque.
Je kan over de gang van zaken rond die spelers een andere mening hebben, maar waaruit blijkt dat MVB die spelers heeft geschoffeerd ?.Naar het 2e gezet worden is normaal, dat gebeurde in mijn tijd ook.

MVB heeft deze spelers niet beledigd, niet zwart gemaakt, volgens mij prees ie zelfs Perez nog ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 19, 2008 8:18 pm

Ze noemen in Engeland het tweede elftal toch niet voor niets The Reserves?

Dat is exact wat Perez en Luque op dit moment zijn: reserves en makkelijk inwisselbaar.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 19, 2008 8:18 pm

Dat zijn dus wisselende signale, Voetske. Hij had hem elke training uit moeten kafferen. Dat is pas fatsoen hebben.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di aug 19, 2008 8:20 pm

LucaS schreef:Dus van Basten had de makkelijke weg moeten kiezen en jeugdspelers, die hij beter vindt, of iig geschikter voor de A-selectie, maar weg moeten sturen?
Hij laat die spelers erbij omdat hij denk ik meer toekomst in ze ziet. Maar als hij het tweede gebruikt als reserves(concurrenten van soortgelijke spelers in het eerste) dan kan je ook die erbij betrekken door trainingen te splitsen. Zo krijg je een sterkere algehele seniorenlaag.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di aug 19, 2008 8:23 pm

Krijgen we nu weer dezelfde discussie als die bij Luque enzo? :blush.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » di aug 19, 2008 8:25 pm

Neefkens schreef:Krijgen we nu weer dezelfde discussie als die bij Luque enzo? :blush.gif:
Ja, goed gezien. :ajaxsmiley.gif:
Maar ik heb omschreven wat hij verkeerd doet, dus ik deed het op een andere manier.

999

Bericht door 999 » di aug 19, 2008 8:31 pm

Vedette-10 schreef:
LucaS schreef:Dus van Basten had de makkelijke weg moeten kiezen en jeugdspelers, die hij beter vindt, of iig geschikter voor de A-selectie, maar weg moeten sturen?
Hij laat die spelers erbij omdat hij denk ik meer toekomst in ze ziet. Maar als hij het tweede gebruikt als reserves(concurrenten van soortgelijke spelers in het eerste) dan kan je ook die erbij betrekken door trainingen te splitsen. Zo krijg je een sterkere algehele seniorenlaag.
Kan iemand dit voor mij vertalen :blush.gif:
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di aug 19, 2008 9:20 pm

Sorry, ik vermaak me alleen nog maar. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » di aug 19, 2008 10:00 pm

Das mooi, ik heb het al door google-translate gehaald maar dat schiet ook niet op ..
Blij met de punten ...

columbus

Bericht door columbus » di aug 19, 2008 11:08 pm

Sorry, maar ook ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken...

In een eerdere post vertelde Vedette dat hij in ieder geval Vergoossen niet is. Zou hij dan toch Petrovic zijn, veel woorden - weinig zeggen...

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 19, 2008 11:14 pm

Jöhnk schreef:Trieste reactie weer. Er is nog geen bal getrapt.
Hoezo is het triest? Ik mag toch wel vinden dat hij niet het onderste uit het Nederlandse elftal heeft gehaald.

Thomas komt daarna met een opmerking dat je moet kijken naar de ondergrens ( weet niet of Thomas dat zei, excuse if i'm wrong)...Dat de zwakste schakels het presteren bepalen....

Dan komt Jansma vervolgens met een terechte opmerking dat dit niet voor Koster en HtC gold...
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 19, 2008 11:21 pm

Die ondergrens opmerking was van mij.

Ik reageerde uiteraard op Jansma. Die nu alvast conclusies aan het trekken was.

Jesse

Bericht door Jesse » di aug 19, 2008 11:54 pm

Columbus schreef:In een eerdere post vertelde Vedette dat hij in ieder geval Vergoossen niet is. Zou hij dan toch Petrovic zijn, veel woorden - weinig zeggen...
:icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 20, 2008 12:05 am

Jöhnk schreef:Die ondergrens opmerking was van mij.

Ik reageerde uiteraard op Jansma. Die nu alvast conclusies aan het trekken was.
Nee dat niet moet niet gebeuren... maar wat ik zei klopt toch wel..?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 20, 2008 12:29 am

Duke schreef:
Thomas schreef:
joey schreef: Mwah, bij balverlies gaat ook alles mis. Verdedigers die simpel uitgespeeld raken, die verkeerd opgesteld staan, alibi-koppen, een man uit hun rug laten weglopen, et cetera. Kwestie van kwaliteit.
Kan je nagaan hoe kut de voorgangers van Van Basten het hebben gedaan. Van Basten heeft met Sulejmani, Aissati en Cvitanich goede aankopen gedaan en is er met Oleguer voor Heitinga in ieder geval niet op achteruit gegaan, en nog is de selectie ondermaats.
Is mij iets te makkelijk. Waar bestaat die slechte selectie tegen Murcia verder uit ?

Stekelenburg
Van der Wiel
Silva
Schilder

Gabri
Lindgren

Suarez
Huntelaar

Je mening over Gabri ken ik inmiddels, maar verder? Wat is er verder onder de maat wat jou betreft?

Ik heb Emanuelson, Vermaelen en Vertonghen even buiten beschouwing gelaten, omdat die er tegen Murcia niet bij waren.
Ik baseerde m'n mening niet op een oefenpotje hoor. Maar goed, als je per se naar dat team wilt kijken vind ik Schilder zeker als linksback niet goed genoeg. Ik heb al eerder aangegeven dat die jongen me een laatbloeier lijkt die à la Landzaat misschien later in z'n loopbaan nog in de Nederlandse top terechtkomt. Silva vind ik ook niets bijzonders.

Ik had het dus echter over de volledige selectie. Ajax moet nu van Perez, Luque, Leonardo, Rommedahl, Kennedy, Colin, Delorge, MKD en Ogararu af. Aan die spelers werd zo'n 10 miljoen euro uitgegeven. Voor dat geld hadden betere spelers gehaald kunnen worden en dan waren we nu dus ook verder geweest als club.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo aug 20, 2008 6:33 am

Jöhnk schreef:Trieste reactie weer. Er is nog geen bal getrapt.
Inderdaad triest. De competition het is niet eens begonnen en nu al mensen ze beginnen zich in te dekken, zou het toch fout gaan met de aanbeden topcoach MvB... nu dat based op wat oefenmatches, de defense toch de bottleneck lijkt worden.

have a little faith mensen.

misschien jullie moeten toch eens een reservering houden met uitspraken als 'grootst probleem vorig seisoen, lag aan midfield-geen sneijder - niet defense'. En ander zo zeker uitgesproken opinies...

Inmiddels het schijnt te zijn dat het team, ze waren zo slecht dat het een miracel is dat MvB al zoveel heeft bereikt ermee... :smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 20, 2008 7:56 am

@ Thomas. Jij reageert hierop:
Mwah, bij balverlies gaat ook alles mis. Verdedigers die simpel uitgespeeld raken, die verkeerd opgesteld staan, alibi-koppen, een man uit hun rug laten weglopen, et cetera. Kwestie van kwaliteit.
Dan lijkt het me logisch dat je het hebt over het team dat die wedstrijd verloor.

Natuurlijk is er vorig jaar vooral middelmaat gekocht, en zitten we daar nu nog mee. Dat neemt echter niet weg dat er nu een ander basisteam staat, dat gewoon kampioen moet worden. Of denk je dat PSV sterker is?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 20, 2008 8:49 am

Ik denk dat PSV degelijk is en dat Ajax eerst maar eens moet laten zien dat het daar iets tegenover stelt. Vooralsnog is daar nog weinig van te merken. Het zal snel beter moeten, want de competitie staat voor de deur.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo aug 20, 2008 9:20 am

joey schreef:Ik denk dat PSV degelijk is en dat Ajax eerst maar eens moet laten zien dat het daar iets tegenover stelt. Vooralsnog is daar nog weinig van te merken. Het zal snel beter moeten, want de competitie staat voor de deur.
En zo is dat !!.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 20, 2008 10:00 am

PSV heeft overigens ook nog niet bepaald een indrukwekkende oefenperiode achter de rug.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten