Zijn club kwam dan ook met 1-0 voor.Cruijff schreef:Juichen is iets teveel gesteld, maar hij applaudiseerde en grijnsde.
De club die zijn club niet meer is en waarvoor hij nooit meer wil werken is helaas zijn a.s. werkgever.
Moderator: mods
Zijn club kwam dan ook met 1-0 voor.Cruijff schreef:Juichen is iets teveel gesteld, maar hij applaudiseerde en grijnsde.
Hoe weet je dan dat hij niet juichte?LucaS schreef:Hij juichte helemaal niet of was ook niet blij, hij kwam niet eens in beeld na de goal. Flauwekul.
Jöhnk schreef:Hoe weet je dan dat hij niet juichte?LucaS schreef:Hij juichte helemaal niet of was ook niet blij, hij kwam niet eens in beeld na de goal. Flauwekul.
Jullie beschikken alleen over de beelden van Eredivisie Live neem ik aan? Vanavond bij NOS Studio Sport zal de reactie van Louis van Gaal na de 1-0 wel in beeld worden genomen, verwacht ik. Allemaal goed opletten dus.Jöhnk schreef:Hoe weet je dan dat hij niet juichte?LucaS schreef:Hij juichte helemaal niet of was ook niet blij, hij kwam niet eens in beeld na de goal. Flauwekul.
Mooi. Tot ziens!999 schreef:Het zakt hier toch naar een bedroevend niveau op AT, ik ga voortaan wat anders doen ..
Nou nou, ik ben serieus benieuwd naar de reactie van Van Gaal. En nee, hij kwam niet in beeld op EL. Vandaar ook dat ik de vraag stelde.LucaS schreef:Jezus, Jonk, ik dacht vroeger dat je een seieuze volwassen vent was. Hoe kan een mens zich vergissen
Heeft er weer iemand met z'n iPhone in de bosjes foto's liggen maken...?Cruijff schreef:Jullie beschikken alleen over de beelden van Eredivisie Live neem ik aan? Vanavond bij NOS Studio Sport zal de reactie van Louis van Gaal na de 1-0 wel in beeld worden genomen, verwacht ik. Allemaal goed opletten dus.
Ja, nu je het zegt. Hij komt misschien in dienst bij Ajax ergens in juni. Dus zou het veel minder raar zijn als hij met ontbloot bovenlichaam (waarop diverse Ajax tattoo's te zien zijn uiteraard), een trommel en een Israelische vlag "JODEN, JOOODEN, JOOODEN, zou schreeuwen. ('wij' zijn immers de beste, óók van Alkmaar!!!)Alexander schreef:Ik vind het raar dat als iemand bij Ajax in dienst is/komt, klapt voor de tegenpartij.
Saai is het nooit in de studio, maar helaas heb ik niet een erg boeiende rol binnen de productie van een uitzending. Het voordeel dat dit nadeel met zich meebrengt is dat ik meestal wel 90 minuten bovenop de wedstrijd van Ajax kan zitten. En ja, de NOS heeft bij Eredivisie wedstrijden (zeker bij de toppers) zelf ook een aantal camera's staan. Endemol / Eredivisie Live zijn niet de enige 'producent' van wedstrijdbeelden.LucaS schreef:Nee Cruijff zit bij radio 1. En om de een of andere reden maakt de NOS zelf ook beelden rondom AZ-Ajax en brachten ze zogenaamd een lachende van gaal in beeld bij de 1-0. Tenminste op de livebeelden in de studio bij radio 1. Waar het overigens zo saai is dat Cruijff tijdens zijn bezoek onafgebroken op AT is en post.
Cruijff schreef:Saai is het nooit in de studio, maar helaas heb ik niet een erg boeiende rol binnen de productie van een uitzending. Het voordeel dat dit nadeel met zich meebrengt is dat ik meestal wel 90 minuten bovenop de wedstrijd van Ajax kan zitten. En ja, de NOS heeft bij Eredivisie wedstrijden (zeker bij de toppers) zelf ook een aantal camera's staan. Endemol / Eredivisie Live zijn niet de enige 'producent' van wedstrijdbeelden.LucaS schreef:Nee Cruijff zit bij radio 1. En om de een of andere reden maakt de NOS zelf ook beelden rondom AZ-Ajax en brachten ze zogenaamd een lachende van gaal in beeld bij de 1-0. Tenminste op de livebeelden in de studio bij radio 1. Waar het overigens zo saai is dat Cruijff tijdens zijn bezoek onafgebroken op AT is en post.
Ad.nlLing verliest rechtszaak tegen Ten Have
Steven ten Have hoeft zijn uitspraken over Tscheu La Ling niet te rectificeren. Dat heeft de rechtbank in Utrecht vanochtend geoordeeld in het kort geding dat Ling had aangespannen tegen de voorzitter van de raad van commissarissen van voetbalclub Ajax.
Ling was de favoriete kandidaat van Johan Cruijff voor het directeurschap van Ajax, maar de andere commissarissen vonden de oud-international niet geschikt. Volgens Ling heeft Ten Have, voorzitter van de rvc, hem in verband gebracht met omkoping. De rechter zag daar geen bewijs voor. (ANP/Redactie)