Wat is er geworden van....

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Harm

Bericht door Harm » di aug 28, 2007 2:40 pm

Kluivert is juist degene die geen prestatiecontract wil... Daarvoor vindt hij zichzelf te goed.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di aug 28, 2007 2:48 pm

joey schreef:Ja,fantastische pinch-hitter was hij vorig seizoen. Toen het erop aankwam, uit tegen Utrecht, liet Koeman liever een junior invallen.
Kluivert is al zo lang niet meer serieus met zijn sport bezig.
Maar tegen Ajax scoorde hij. Als hij dat niet gedaan had, waren wij kampioen geworden...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 28, 2007 2:50 pm

Mwah, Ajax had er daar nog een paar kunnen maken.

De tijd van Kluivert is voorbij. Zonde hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di aug 28, 2007 2:56 pm

joey schreef:Mwah, Ajax had er daar nog een paar kunnen maken.
Klopt. Volgens mij floot de scheids ook af zonder blessuretijd. Dat doen ze namelijk altijd als ze denken dat wedstrijd gespeeld is. Alsof doelsaldo niet meetelt... Toen riep ik al: dit kan Ajax het kampioenschap kosten!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 28, 2007 2:58 pm

Neemt niet weg dat Ajax het volledig aan zichzelf te wijten heeft. Die nonchalance altijd... Zondag weer, een half uur voor tijd de wedstrijd beëindigen terwijl je er zo nog drie bij kunt maken... :1evil.gif:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di aug 28, 2007 2:58 pm

joey schreef:De tijd van Kluivert is voorbij. Zonde hoor.
Ben bang dat je gelijk hebt. Maar een Kluivert onder de 35 is voor mij altijd welkom. Keek laatst weer eens de DVD van 1995. My God, wat was hij toen al goed!

Kom op Kluivert, effe lekker trainen met Ajax-2 en laten zien wat je waard bent. Nog een keer vlammen! You can do it. Laat iedereen zien dat ze ongelijk hebben. Je bent toch beter dat Urzaiz!!!???

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di aug 28, 2007 3:00 pm

joey schreef:Zondag weer, een half uur voor tijd de wedstrijd beëindigen terwijl je er zo nog drie bij kunt maken... :1evil.gif:
Zondag vond ik het begrijpelijk. In deze fase is de CL-voorronde belangrijker dan het doelsaldo. Daarom terechte wissels van Kennedy en Suárez.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 28, 2007 3:00 pm

Maar het gaat om de wat langere termijn. Ik heb begrepen dat zijn knieën zo slecht zijn dat hij elk moment kan uitvallen en dan moet hij meteen maanden revalideren. Het zal best even goed gaan, maar bij PSV kon hij het niet brengen en speelde amper.

Op het filmpje van ajax.nl is duidelijk te zien dat Kluivert zonder scheenbeschermers traint.... :1evil.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 28, 2007 8:32 pm

joey schreef:Maar het gaat om de wat langere termijn. Ik heb begrepen dat zijn knieën zo slecht zijn dat hij elk moment kan uitvallen en dan moet hij meteen maanden revalideren.
Multiple choice: gaat deze quote van Joey over: A. Kluivert, of B. Urzaiz? :hypocrite.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 28, 2007 8:57 pm

joey schreef:Maar het gaat om de wat langere termijn. Ik heb begrepen dat zijn knieën zo slecht zijn dat hij elk moment kan uitvallen en dan moet hij meteen maanden revalideren. Het zal best even goed gaan, maar bij PSV kon hij het niet brengen en speelde amper.

Op het filmpje van ajax.nl is duidelijk te zien dat Kluivert zonder scheenbeschermers traint.... :1evil.gif:
Dat doet bijna iedereen.. Ik zelf heb nog nooit scheenbeschermers gedragen op trainingen...

Daniel

Bericht door Daniel » di aug 28, 2007 9:05 pm

Ik draag altijd scheenbeschermers op training, je weet maar nooit..

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 28, 2007 9:26 pm

Zlatan Son of God schreef:Dat doet bijna iedereen.. Ik zelf heb nog nooit scheenbeschermers gedragen op trainingen...
Lekker slim dan. Een ongeluk als dat van Davids kan net zo goed op de training gebeuren.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di aug 28, 2007 9:28 pm

Ik draag ook nooit scheenbeschermers maar ik zit dan ook niet op voetbal.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 29, 2007 10:33 am

joey schreef:
Zlatan Son of God schreef:Dat doet bijna iedereen.. Ik zelf heb nog nooit scheenbeschermers gedragen op trainingen...
Lekker slim dan. Een ongeluk als dat van Davids kan net zo goed op de training gebeuren.
Geen enkel lid van de A-selectie draagt scheenbeschermers op de training, voor zover ik weet.

Zo'n beenbreuk valt ook niet te voorkomen met scheenbeschermers hoor. Als je verkeerd neerkomt is het kwaad sowieso geschied.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo aug 29, 2007 11:12 am

Afbeelding
:666.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » wo aug 29, 2007 3:11 pm

Geen een heeft scheenbeschermers aan. :baaa.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo aug 29, 2007 4:35 pm

'Esajas publiekslieveling Sheffield Wednesday'

29/8/2007 15:54

Etiënne Esajas verruilt het zwart-geel van Vitesse voor het blauw-wit van Sheffield Wednesday. De aanvaller verdiende een contract met een proefstage bij de club uit het Championship.
Esajas tekende een driejarig contract bij Sheffield Wednesday. De linksbenige vleugelspeler stond nog tot medio 2008 op de loonlijst van Vitesse, maar van de Arnhemse club mocht hij vertrekken. In de laatste twee seizoenen kwam de bij Ajax opgeleide speler 32 competitieduels in actie. Hij scoorde drie keer.

'Mijn makelaar belde me of ik op proef wilde in Engeland. Ik dacht waarom niet, want het is Sheffield Wednesday. Een grote club die volgens mij in de Premier League thuishoort', vertelt Esajas op de website van The Owls.

'Ik ben zeer blij dat we in staat zijn een speler van zijn kaliber bij Vitesse hebben kunnen kopen', reageert coach Brian Laws op de komst van de 22-jarige Amsterdammer. 'Etiënne Esajas is snel, passt de bal goed, heeft een prima voorzet en hij heeft me enorm overtuigd tijdens de training. Ik denk dat hij een geweldige aanwinst is voor Sheffield Wednesday en een publiekslieveling zal worden.'

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 29, 2007 4:37 pm

Zlatan Son of God schreef:
'Esajas publiekslieveling Sheffield Wednesday'

29/8/2007 15:54

Etiënne Esajas verruilt het zwart-geel van Vitesse voor het blauw-wit van Sheffield Wednesday. De aanvaller verdiende een contract met een proefstage bij de club uit het Championship.
Esajas tekende een driejarig contract bij Sheffield Wednesday. De linksbenige vleugelspeler stond nog tot medio 2008 op de loonlijst van Vitesse, maar van de Arnhemse club mocht hij vertrekken. In de laatste twee seizoenen kwam de bij Ajax opgeleide speler 32 competitieduels in actie. Hij scoorde drie keer.

'Mijn makelaar belde me of ik op proef wilde in Engeland. Ik dacht waarom niet, want het is Sheffield Wednesday. Een grote club die volgens mij in de Premier League thuishoort', vertelt Esajas op de website van The Owls.

'Ik ben zeer blij dat we in staat zijn een speler van zijn kaliber bij Vitesse hebben kunnen kopen', reageert coach Brian Laws op de komst van de 22-jarige Amsterdammer. 'Etiënne Esajas is snel, passt de bal goed, heeft een prima voorzet en hij heeft me enorm overtuigd tijdens de training. Ik denk dat hij een geweldige aanwinst is voor Sheffield Wednesday en een publiekslieveling zal worden.'
www.vi.nl?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wouter

Bericht door Wouter » do aug 30, 2007 12:48 am

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Esajas eindelijk weg!!!!!! :headbang.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 30, 2007 4:57 am

LouisXIV & co schreef:
joey schreef:Mwah, Ajax had er daar nog een paar kunnen maken.
Klopt. Volgens mij floot de scheids ook af zonder blessuretijd. Dat doen ze namelijk altijd als ze denken dat wedstrijd gespeeld is. Alsof doelsaldo niet meetelt... Toen riep ik al: dit kan Ajax het kampioenschap kosten!
Ach, de scheids fluit soms gewoon terecht eerder af. Als Ajax geen aanstalte maakt om te scoren.....

Vorig jaar speelde Ajax tegen Feyenoord ( oh echt?) en toen floot de scheids af toen de 90 minuten nog niet eens gespeeld waren. Of was dat de 1-5 tegen PSV?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 30, 2007 3:00 pm

Volgens de T. kan Kluivert bij Rijsel terecht.

gaizka

Bericht door gaizka » do aug 30, 2007 9:06 pm

Patrick Kluivert tekent vrijdag bij Lille
30/08/2007 19:56

Lille en Patrick Kluivert hebben hun onderhandelingen afgerond. Vrijdag zet de Amsterdamse spits in het noorden van Frankrijk zijn handtekening.

Lille prijst zichzelf gelukkig met het kunnen binnenhalen van een speler van het kaliber Kluivert. 'Zijn handtekening en zijn vertrouwen in Lille passen in het geloof Europees verder te kunnen groeien', aldus LOSC.

Kluivert, die zijn conditie op peil hield bij Jong Ajax, gaat voor één seizoen tekenen bij Lille. De 31-jarige spits kwam bij PSV niet meer in aanmerking voor een nieuwe verbintenis. In Eindhoven werd de 79-voudig Oranje-international ook geplaagd door blessures.

Lille wordt de zevende club voor Kluivert, die de laatste drie seizoenen door fysieke problemen steeds weinig kon betekenen voor achtereenvolgens Newcastle United, Valencia en PSV.
Aardige club, valt me mee. Voorlopig had ik hem liever gehad ipv Urzaiz...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 01, 2007 8:10 am

Willem II haalt Douglas terug uit Portugal
01/09/2007 00:50

Naast Cristiano heeft Willem II zich ook verzekerd van Darl Douglas. De aanvaller was een half jaar in Portugal actief.

'Darl is een speler die zich heeft bewezen op eredivisieniveau en erg graag voor Willem II wil spelen', aldus technisch manager Andries Jonker op de site van Tilburgse club. 'Helaas lukt dat nog niet komend weekend.'

De 27-jarige Douglas, die in Tilburg nog wel een medische keuring moet doorstaan, vertrok in de winterstop van het afgelopen seizoen van FC Utrecht naar Marítimo Funchal. Maar mede om familieoverwegingen maakt hij na een half jaar een einde aan zijn Portugese avontuur.

Voor Willem II is het de tweede nieuwe speler die op de laatste dag van de transfermarkt naar Tilburg wordt gehaald. Eerder keerde Cristiano terug bij de Tricolores, die Mounir El Hamdaoui (AZ) en Anouar Hadouir (Roda JC) zagen vertrekken.

vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 01, 2007 1:38 pm

Quincy nu in Segunda División aan de slag
01/09/2007 13:42

Quincy Owusu Abeyie hoopt zijn carrière op een niveau lager nieuw leven in te blazen. De 21-jarige aanvaller verhuist voor een jaar naar Celta de Vigo, dat hem huurt van Spartak Moskou.

Quincy komt in Rusland veel te weinig aan spelen toe. Dit kalenderjaar speelde hij nog maar zes competitieduels, waarvan vier in de basis. Hij scoorde niet. Vorig jaar was de oogst één treffer in vijftien wedstrijden in de nationale liga.

Bij Celta krijgt Quincy te maken met Hristo Stoitchkov. De Bulgaarse coach slaagde er afgelopen seizoen niet in de Galiciërs in de Primera División te houden.
vi.nl

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za sep 01, 2007 1:45 pm

Die komt nog eens een keer met hangende pootjes om een proefstage bij pak em beet Willem II of RKC bedelen :smallgrin.gif:
Ajax!

Gesloten