Nieuw shirt

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr jul 25, 2008 12:26 pm

Donkey Shot schreef:tis nix spektaculairs, jammer dan heeft het team zo ingezet op spektakel, doet adidas weer niet mee.

ik vind het uitshirt als een net pak; niet lelijk, maar not my cup of tea
Eens, beetje te netjes ..

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jul 25, 2008 11:13 pm

Het ziet eruit als een trainingsshirt, is mijn bescheiden mening. Leuk voor De Lutte, maar om er wedstrijden in te spelen, wel erg saai. Zeker geen all-time favorite (maar dat wordt volgend jaar het nieuwe thuisshirt met bloedrode baan, kraagje en 3 sterren!).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jul 28, 2008 9:11 pm

Ik sta er iedere keer weer van te kijken hoe men het voor elkaar krijgt om shirts te verpesten. Het nieuwe uitshirt is weer een nietszeggend trainingsshirtje wat ook zomaar van Elinkwijk, Dordrecht, MVV of Utrecht had kunnen zijn.

En de manier waarop het embleem op de shirts is geplakt is weer een nieuw dieptepunt. Alsof ze vergeten zijn dat het er op moest en er snel nog even iemand naar de fanshop is gelopen om er ééntje te halen.

Het is toch niet zo moeilijk om shirts te maken die in de smaak vallen bij het publiek. Shirts die echt wat uitstralen. Luister naar de kritiek die er al jaren is, zet desnoods even een enquete in elkaar en dan heb je zo duidelijk waar supporters op zitten te wachten. Is voor de sponsors ook interessant want dan verkoop je toch meer shirts.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 07, 2009 3:41 pm

Mijn Ajaxshirt is aan vervanging toe.

Nou kan ik natuurlijk wel gemakzuchtig het officiele shirt uit de fanshop graaien, maar daar staat met grote lelijke koeieletters de naam van onze sponsor op gedrukt, en je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet ga betalen om reclame te mogen maken voor een of andere kredietcrisisbank.

Ik zag op eBay een Ajaxshirt model 1981, maar dat werd ook alweer verpest door reclame van een ouwe cassettebandjesfabrikant. Als ik reclame voor TDK of Aegon ofzo loop te maken verwacht ik daar geld voor te krijgen en niet andersom.

Dus:

Weet er iemand waar ik een Ajaxshirt ZONDER RECLAME kan kopen? Illegaliteit en andere clandestiniteit is geen enkel bezwaar, en als er een oud logo op staat i.p.v. die lelijke streepjescode van anno nu zou het nog mooier zijn. Ik heb ook liever geen logo's van Adidas of Umbro. Le Coq of Kappa mag wel.

Zo'n reclamevrij retroshirt moet toch wel te vinden zijn in een webshop of bij een postorderaar of een vaag winkeltje van twijfelachtige reputatie in een achterafsteegje in een mindere buurt van Amsterdam?

De gelukkige tipgever wordt beloond met een extra warm plaatsje in het vagevuur.
Laatst gewijzigd door 666 op za feb 07, 2009 3:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » za feb 07, 2009 3:46 pm

666 schreef:Weet er iemand waar ik een Ajaxshirt ZONDER RECLAME kan kopen?
De mooiste retro-voetbalshirts komen van de firma Toffs. Klik HIER en je ziet hun Ajax-collectie!

Gezien de wisselkoers pond/euro is dit een mooi moment.

K.
Still alive...

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 3:47 pm

Probeer het eens bij Ajax Basic Textiel?

of zoek op retro shirts [gogle]

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 3:56 pm

Kowalczyk schreef:
666 schreef:Weet er iemand waar ik een Ajaxshirt ZONDER RECLAME kan kopen?
De mooiste retro-voetbalshirts komen van de firma Toffs. Klik HIER en je ziet hun Ajax-collectie!

Gezien de wisselkoers pond/euro is dit een mooi moment.

K.
inderdaad, prachtige shirt en voor "maar" €43

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 3:59 pm

Ajax 1950: schitterend shirt [wanna have]

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 07, 2009 3:59 pm

Die shirtjes van Toffs zien er toff uit. Jammer dat het thuisshirt alleen in de versie met lange mouwen te koop is. Zijn ze ook ergens met korte mouwen te koop of moet ik Mevrouw 666 met schaar en naald en draad en tegenzin aan het werk zetten?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za feb 07, 2009 4:00 pm

Donkey Shot schreef:Ajax 1950: schitterend shirt [wanna have]
Heb ik! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 4:01 pm

Ajax 1973 European Cup Winners heeft korte mouwen

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 07, 2009 4:12 pm

Donkey Shot schreef:Ajax 1973 European Cup Winners heeft korte mouwen
Maar die is helemaal rood. Ik wil rood en wit.

Zoiets dus: :666.gif:

De retroshirtjes zijn speciaal voor armlastige Donkey Shots bij uksoccershop een paar pondjes lichter, maar helaas hebben de rood-en-witshirts daar ook allemaal lange mouwen. Waren de Sex And Drugs And Rock And Roll-ajacieden uit de sixties soms bang dat iedereen hun priksporen kon zien met korte mouwen?

Ajax Basic Textiel? Wie/wat/waar Doc?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 4:14 pm

hij past prima bij jouw tint

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 4:17 pm

Ajax Basic wilde op eigen naam rood-witte shirts met het oude logo op de markt brengen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za feb 07, 2009 4:20 pm

Die van Cruijff is ook erg mooi!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 4:28 pm

De cruyff barça uit is ook mooi

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 07, 2009 4:48 pm

Eigenlijk wil ik het shirt uit de 70s (rode baan loopt helemaal door, dus geen gefuck met witte kraagjes) met het logo van het 1978-1980-shirt en korte mouwen.

Idee!!! :eusa_liar.gif:

Volgens mij kom ik een heel eind in de buurt als ik het oude amsterdamse ajaxlogo op het oude pumashirt van Ajax Cape Town plak. Die zal toch wel ergens zonder reclame te koop zijn?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za feb 07, 2009 4:52 pm

666 schreef:Eigenlijk wil ik het shirt uit de 70s (rode baan loopt helemaal door, dus geen gefuck met witte kraagjes) met het logo van het 1978-1980-shirt en korte mouwen.

Idee!!! :eusa_liar.gif:

Volgens mij kom ik een heel eind in de buurt als ik het oude amsterdamse ajaxlogo op het oude pumashirt van Ajax Cape Town plak. Die zal toch wel ergens zonder reclame te koop zijn?
Waarom laat je geen shirt met logo en al op je lijf tatoeëren, zijn wij van je gezever af en heb jij je shirt.Hoef je ook nooit te strijken, gewassen wordt ie automatisch .. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 5:26 pm


Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 07, 2009 5:48 pm

@ donkey: Daar hangen ook allemaal lange mouwen aan. Die zou ik dan bij mooi weer op moeten stropen maar dat soort havenslavengedrag past meer bij feyenoord. Voor opgestroopte mouwen haal ik mijn arrogante amsterdamse neus op.

:666.gif:

@ voetske: Op zich een creatief idee, maar dan moet ik elke keer als ik naar het strand ga m'n tattoo laten verwijderen en hem na de zomer weer opnieuw laten zetten. Aan jouw voorstel heb ik dus helemaal niks.
Mevrouw 666 ziet ook niks in jouw plan. Ik zal haar woorden aan jouw adres niet letterlijk herhalen want dat mag niet volgens de forumregels.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za feb 07, 2009 6:31 pm

t enige wat in de buurt komt is het shirt in de ajaxshop, effe rondneuzen en je vind een rood-wit heren shirt met korte mouwen.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 08, 2009 11:36 am

666 schreef:Eigenlijk wil ik het shirt uit de 70s (rode baan loopt helemaal door, dus geen gefuck met witte kraagjes) met het logo van het 1978-1980-shirt en korte mouwen.

Idee!!! :eusa_liar.gif:

Volgens mij kom ik een heel eind in de buurt als ik het oude amsterdamse ajaxlogo op het oude pumashirt van Ajax Cape Town plak. Die zal toch wel ergens zonder reclame te koop zijn?
Dan zal je nog hard moeten zoeken, 666. Vorig jaar was ik in Kaapstad en heb daar een sportstore of 8 afgelopen; ze hadden alle mogelijke shirts, maar geen Ajax Cape Town meer, omdat er een nieuwe sponsor zou komen. Maar wellicht circuleren ze op eBay.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 08, 2009 11:43 am

En je kan altijd nog hier op bieden. Het laatste shirt van voor de reclame.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo feb 08, 2009 1:10 pm

er zijn na 81 ook wat losse wedstrijden zonder reclame gespeelt,ik weet niet welke, maar iets staat me bij van europa cup finalesen een tweetal meer.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo feb 08, 2009 4:31 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En je kan altijd nog hier op bieden. Het laatste shirt van voor de reclame.
Die was ik al tegengekomen. Maar dat is een origineel en onvervangbaar stuk antiek dat niet bedoeld is om aan te trekken. Elk keer als je die in de wasmachine gooit maak je je schuldig aan verbleking van de clubgeschiedenis. Dat eBayshirt zou eigenlijk door het Amsterdams Historisch Museum moeten worden aangeschaft om dat zielige Ajaxhoekje van ze een beetje aan te kleden.

Als de kaapstadconstructie onhaalbaar blijkt te zijn ga ik toch maar de mouwen van zo'n engels replicashirt afslopen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Plaats reactie