Ajax en Ajax CT
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Het zal de voorpagina's niet halen.
Denk dat die jongens van ACT er 200% voor gaan. Die willen laten zien dat ze in de Arena horen. Voor Ajax wordt het dan lastig. Bij deze temperatuur loop je leeg in de tweede helft. Ik ben veel in de tropen geweest, ik weet wat hitte met je kan doen.
Dit zeg ik zonder de wedstrijd gezien te hebben, uiteraard.
Denk dat die jongens van ACT er 200% voor gaan. Die willen laten zien dat ze in de Arena horen. Voor Ajax wordt het dan lastig. Bij deze temperatuur loop je leeg in de tweede helft. Ik ben veel in de tropen geweest, ik weet wat hitte met je kan doen.
Dit zeg ik zonder de wedstrijd gezien te hebben, uiteraard.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
ANAjax Cape Town - Ajax 3-1, doelpunt Babel
Ajax heeft de vriendschappelijke wedstrijd tegen Ajax Cape Town met 3-1 verloren. In Kaapstad was de satellietclub te sterk voor Ajax.
Ajax Netwerk
Ajax opende in de veertiende minuut de score. Ryan Babel werkte een voorzet van Tom de Mul binnen. Met die stand bereikte Ajax ook het rustsignaal. Na de rust bracht Ajax een compleet nieuw elftal in het veld. Vervolgens ging het fout. Scott (2x) en Paulse profiteerden van matig verdedigen aan Ajax zijde.
ASMitchell Donald valt op bij Ajax
Zondag 14 januari, door SV, Amsterdam, 17.23u GMT+01.00, RTVNH
Trainer Henk ten Cate is zeer tevreden over het verloop van het trainingskamp van Ajax in Kaapstad. Aldus RTVNH zondagmiddag.
Vooral de keuze om ook jong talent uit de A1 mee te nemen pakt goed uit. Jongeling Mitchell Donald steelt de show. Hij kan binnenkort een contract verwachten.
De 18-jarige Mitchell Donald is groot geworden in de jeugdopleiding bij Ajax, waar hij al sinds zijn negende voetbalt. Hij wordt al vergeleken met Patrick Viera, de robuuste middenvelder uit Frankrijk.
ASAjax Cape Town verslaat Ajax met 3-1
Zondag 14 januari, door hunterajax, Dordrecht, 15.45u GMT+01.00, ajax.netwerk.to
In Kaapstad heeft Ajax Cape Town ons Amsterdamse Ajax met 3-1 klop gegeven. Bij rust stond het nog 0-1 voor de gasten uit Holland. Ajax opende in de veertiende minuut de score. Ryan Babel werkte een voorzet van Tom de Mul binnen. Met die stand bereikte Ajax ook het rustsignaal. Na de rust bracht Ajax een compleet nieuw elftal in het veld. vevrolgens ging het fout. Scott (2x) en Paulse profiteerden van matig verdedigen aan Ajax zijde. Stam en Heitinga kwamen niet in actie voor Ajax, Leonardo maakte zijn debuut. Ten Cate heeft nog geprobeerd de wedstrijd vanwege de warme temperaturen, bijna 30 graden, te verplaatsen naar de avonduren. Dat bleek niet mogelijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mr. Ajax schreef:Joey, ook Jong AJAX moet in principe zonder problemen kunnen winnen van ACT. Geen excuses dit keer...
Ik hecht geen waarde aan oefenwedstrijden. Nooit gedaan ook. Oefenwedstrijden zijn om te oefenen.
Stam en Heitinga deden niet mee. Hoe de verdediging er na rust uit?
-
- AT Toto winner 15/16
Dat het te warm is, kom op zeg! AJAX moet ook met 11 reserves gewoon kunnen winnen van ACT. Of ze nou fysiek sterker zijn of niet. En dat het tweede helft met een compleet nieuwe elftal werd gespeeld, is ook helemaal geen excuse. AJAX stond met het 'eerste elftal' ook maar met 0-1 voor in de eerste helft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -