Voorlopig heb je mij nooit horen beweren dat Danny Blind geen echte Ajacied meer was. Hij is en blijft de Ajacied voor mij die niet voor niks vanuit Sparta gehaald is door Cruijff. Als speler de meest succesvolle en heeft in '98 het afscheid gehad wat een groot Ajacied behoort te krijgen.GangstaRiB schreef:Tja ik weet het niet hoor. Danny Blind was een echte Ajacied, maar nu niet meer. Davids was ooit een topvoetballer, maar blijkbaar hebben Gorré en Trustfull meer verstand van voetbalzaken.
En nu begrijp ik dat Feyenoord helemaal niet de aartsvijand van Ajax is.. toevallig omdat je weer iets moet recht lullen wat krom is.
Het valt een beetje op, Ride.
Ook zijn relatie met supporters, zelfs met Joark die toch aan de zelfkant van de maatschappij stond, is meer dan uitmuntend geweest.
Dat hij totaal niet geschikt is geweest voor rollen waar ze hem in hebben proberen te zetten blijkt wel uit zijn c.v. die niet uitblinkt van goede keuzes.
Misschien had hij gewoon veldtrainer moeten worden, denk dat hij de verdediging meer kan leren dan een Ooijer met al zijn Europese finale ervaringen.
Of was zijn ambitie hoger dan zijn kwaliteiten.
Davids was ook ooit een topvoetballer. Ooit. Dat hij tegelijkertijd als mens volledig gefaald heeft is zeker geen issue voor jouw dan?
Of is een scheldende, ruziezoekende, vrouwen mishandelende man als Edgar wel eentje waar je dik bevrind mee wilt blijven

Snap niet hoeveel kansen iemand moet hebben. Echt niet. Leef je leven in de luwte als je zo'n verleden en heden en waarschijnlijk toekomst hebt.
en Gorre en Trustfull heb ik altijd al betwijfeld.
Maar als J.C. zijn zegen geeft geef ik ze de voordeel van de twijfel op dit moment.
Voorlopig is er nog steeds geen beter alternatief te vinden dan J.C. en zijn clan.