Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
Daar zit ik ook aan te denken. Jol, Adriaanse en Van Basten zou het dan zijn. Misschien ook nog Hiddink?
Ik ben overigens wel benieuwd op welke basis ze nu kandidaten selecteren als dit inderdaad de namen zijn. De profielschets waar deze kandidaten allemaal aan voldoen is wel erg ruim opgezet.
Ik ben overigens wel benieuwd op welke basis ze nu kandidaten selecteren als dit inderdaad de namen zijn. De profielschets waar deze kandidaten allemaal aan voldoen is wel erg ruim opgezet.
Nil volentibus arduum
V.I.'Ajax doet er slecht aan voor Van Basten te kiezen'
04/02/2008 15:15
Hoewel Ajax in gesprek is met Marco van Basten zou de Amsterdamse club beter een andere oefenmeester kunnen aantrekken voor het komende seizoen. Die mening is een meerderheid van de lezers van VI.nl toegedaan.
Op de vraag Is Marco van Basten de juiste keuze als nieuwe coach voor Ajax kruiste 59 procent van de 19.175 deelnemers het hokje nee aan; 41 procent denkt dat de huidige bondscoach van het Nederlands elftal wél de juiste man is om Adrie Koster komende zomer op te volgen.
De uitslag van de poll mag opvallend heten, omdat Van Basten te boek staat als één van de boegbeelden van Ajax. De voormalige superspits doorliep de jeugdopleiding in Amsterdam en was ook al eens coach van het belofteteam. Door het teleurstellende veldspel van Oranje in de afgelopen jaren lijkt Van Basten aan krediet te hebben verloren.
Blij met de punten ...
Supporters van andere clubs stemmen ook mee.
Ik stem ook wel eens mee op www.azfanpage.nl. Op een vraag als: 'Hoe moet AZ uit het dal komen?', antwoord ik dan: 'Door de club op te heffen', of zo...
Ik stem ook wel eens mee op www.azfanpage.nl. Op een vraag als: 'Hoe moet AZ uit het dal komen?', antwoord ik dan: 'Door de club op te heffen', of zo...

Het stinkt aan alle kanten!
-
- Cluijffert
Rijkaard heeft natuurlijk as coach een beetje indrukwekkend palmares dan Van Basten...Ajax Rules schreef:Waarom zou Van Basten minder zijn dan Rijkaard???? Vam Basten lijkt me intelligenter eigenlijk... hoewel het allebei wel interessante persoonlijkheden zijn.
Oh wait, wat zeg ik nu... Van Basten heeft helemaal geen prijzen gewonnen...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Dat kan nog veranderen deze zomer!Jansma schreef:Rijkaard heeft natuurlijk as coach een beetje indrukwekkend palmares dan Van Basten...Ajax Rules schreef:Waarom zou Van Basten minder zijn dan Rijkaard???? Vam Basten lijkt me intelligenter eigenlijk... hoewel het allebei wel interessante persoonlijkheden zijn.
Oh wait, wat zeg ik nu... Van Basten heeft helemaal geen prijzen gewonnen...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Ik heb vaak het idee dat ze inderdaad maar wat aan het gokken zijn. De laatste jaren kun je merken dat VI helemaal geen ingang meer heeft bij Ajax. Überhaupt houdt Ajax buiten de media. Er lekt zeer zelden nog maar iets uit.Jesse schreef:Heeft die VI-watcher van Ajax al een keer iets bij het goede eind gehad?