De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
Wow, dat is gedurfd.Als er een kamp is die zich daaraan nu al weer bijna 1 jaar schuldig maakt is het het kamp JC wel met de T, Dersken en co ..
Blij met de punten ...
Er is geen 'één' kamp meer die vrij is van zonde. Dus een vinger wijzen dat er 1 kamp is die zich meer schuldig maakt dan de ander is van hetzelfde.999 schreef:Wow, dat is gedurfd.Als er een kamp is die zich daaraan nu al weer bijna 1 jaar schuldig maakt is het het kamp JC wel met de T, Dersken en co ..
Moest wel gniffelen toen ik in de Arena op het videoscherm de partners van Ajax voorbij zag komen.. http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Busine ... rtners.htm

Anyway..
weer een spannend weekje te gaan.
Vakkie 129
Onzin, ik heb het hier al meermalen geschreven, maar blijkbaar wil dat men niet lezen.In de berichtgeving in de T. en Derksen kom je nooit ook maar één negatief woord tegen over het kamp JC, bij andere media wel.Ride schreef:Er is geen 'één' kamp meer die vrij is van zonde. Dus een vinger wijzen dat er 1 kamp is die zich meer schuldig maakt dan de ander is van hetzelfde.999 schreef:Wow, dat is gedurfd.Als er een kamp is die zich daaraan nu al weer bijna 1 jaar schuldig maakt is het het kamp JC wel met de T, Dersken en co ..
Moest wel gniffelen toen ik in de Arena op het videoscherm de partners van Ajax voorbij zag komen.. http://www.ajax.nl/Sitewide-Tabs/Busine ... rtners.htm![]()
Anyway..
weer een spannend weekje te gaan.
Tja, gniffelen ?.Er is ook niet 1 maar dan ook niet 1 moment dat er ook maar 1 lachje op mijn mond komt i.v.m. dit geouwehoer bij AJAX ..
Blij met de punten ...
Zoals Arthur al stelde: dat jij het vaak zegt maakt het nog niet waar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Niet ?.Lees jij ooit de T. dan ?.Bertje schreef:Zoals Arthur al stelde: dat jij het vaak zegt maakt het nog niet waar.
Blij met de punten ...
Tuurlijk, zet jezelf maar neer als autoriteit.

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geef eens antwoord op mijn vraag.Bertje schreef:Tuurlijk, zet jezelf maar neer als autoriteit.![]()
Vertel me wanneer de T. iets negatiefs heeft geschreven over JC, vertel mij wanneer Derksen JC niet verdedigde nadat er een negatieve opmerking werd gemaakt over JC ?.Vertel mij wanneer er bij Derksen een gast aan tafel zat die tegen Derksen zijn progaganda inging w.b. JC.
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Wel mooi dat je dan zelf iets gaat herhalen.Bertje schreef:Zoals Arthur al stelde: dat jij het vaak zegt maakt het nog niet waar.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Past mooi in deze topic, niet?Jinne schreef:Wel mooi dat je dan zelf iets gaat herhalen.

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Geef eens antwoord op mijn vraag.Bertje schreef:Tuurlijk, zet jezelf maar neer als autoriteit.![]()
Vertel me wanneer de T. iets negatiefs heeft geschreven over JC, vertel mij wanneer Derksen JC niet verdedigde nadat er een negatieve opmerking werd gemaakt over JC ?.Vertel mij wanneer er bij Derksen een gast aan tafel zat die tegen Derksen zijn progaganda inging w.b. JC.
Blij met de punten ...
Dit is wel een hele snelle letterlijke herhaling.
Blader even terug of zo. Om de vijf pagina's worden hier dezelfde onderwerpen behandeld.

Blader even terug of zo. Om de vijf pagina's worden hier dezelfde onderwerpen behandeld.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nog steeds geen antwoord ..Bertje schreef:Dit is wel een hele snelle letterlijke herhaling.![]()
En ga iemand anders uitlachen ..
Blij met de punten ...
Het antwoord is gelijk aan een positief verhaal van Arno Vermeulen zoeken over Ajax of Cruijff.999 schreef:Nog steeds geen antwoord ..Bertje schreef:Dit is wel een hele snelle letterlijke herhaling.![]()

Vakkie 129
Jullie begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.Ride schreef:Het antwoord is gelijk aan een positief verhaal van Arno Vermeulen zoeken over Ajax of Cruijff.999 schreef:Nog steeds geen antwoord ..Bertje schreef:Dit is wel een hele snelle letterlijke herhaling.![]()
Pak je het AD dan staan er regelmatige ook kritische noten in w.b. de tegenpartij.In de T. dus nooit.Kijk je naar Derksen dan zit er nooit iemand als gast die een kritisch woord heeft over de tegenpartij.Zelfs een verdwaalde opmerking wordt schuimbekkend door Derksen neergesabeld.Bij Studio voetbal dus wel..Daar mag Mulder de honeurs waarnemen voor JC.
En dan zullen we het maar niet hebben over P&W waar je om de haverklap pro-JC-ers ziet verschijnen.
Maakt mij verder ook niet veel uit hoor.Maar om te doen dat beide kampen evenveel via de media hun zegje doen en ook nog eens eenzijdig is mijn inziens niet waar.
Daarin ligt het JC kamp meer dan een straatlengte voor ..
Blij met de punten ...
Als je niet scoort kan je niet winnen toch999 schreef: Jullie begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.
Pak je het AD dan staan er regelmatige ook kritische noten in w.b. de tegenpartij.In de T. dus nooit.Kijk je naar Derksen dan zit er nooit iemand als gast die een kritisch woord heeft over de tegenpartij.Zelfs een verdwaalde opmerking wordt schuimbekkend door Derksen neergesabeld.Bij Studio voetbal dus wel..Daar mag Mulder de honeurs waarnemen voor JC.
En dan zullen we het maar niet hebben over P&W waar je om de haverklap pro-JC-ers ziet verschijnen.
Maakt mij verder ook niet veel uit hoor.Maar om te doen dat beide kampen evenveel via de media hun zegje doen en ook nog eens eenzijdig is mijn inziens niet waar.
Daarin ligt het JC kamp meer dan een straatlengte voor ..

Maar goed, je gaat gemakshalve maar even voorbij de Edgar Davids show en de Ten Have 'urgent call break in' bij Studio Voetbal.
Ondersteund door Arno 'ik wist het niet hoor' Vermeulen

Dat was pure karaktermoord van Johan Cruijff, het was zelfs erger.
Wat je ook kan zeggen over de Televaag en hun eenzijdige berichtgeving.
Het feit dat Edgar Davids op de CNN mag verkondigen dat Johan een racist is of racistische uitlatingen doet is vele malen erger.
Zeker als je in dat licht opmerkt dat Ten Have het 4 maanden geleden als onbelangrijk afdeed.
Nee.. Change Management heet zoiets

Vakkie 129
Nee hoor, zelfs die mag jij er bij tellen.Dan nog heeft het propaganda kamp van JC een straatlengte versprong ( die urgent call werd ruimschoots door JC in V.I. overtroffen ).Nogmaals maakt mij verder niks uit hoor.Maar is wel eerlijk om dat te constateren en toe te geven ..Ride schreef:Als je niet scoort kan je niet winnen toch999 schreef: Jullie begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.
Daarin ligt het JC kamp meer dan een straatlengte voor ..![]()
Maar goed, je gaat gemakshalve maar even voorbij de Edgar Davids show en de Ten Have 'urgent call break in' bij Studio Voetbal.
Ondersteund door Arno 'ik wist het niet hoor' Vermeulen
Verder snap het niet zo denk ik.Dat pure karactermoord slaat natuurlijk nergens op.Immers ieder ander mens die zoiets zou zeggen als JC zei zou niet wegkomen met " maar dat is straattaal van JC ".Ook dat was weer knap geregisseerd door Derksen en Jaap om er iets anders van te maken ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 05, 2011 1:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Welke feiten zijn dat dan? Ik snap dat als je voorstander van Cruijffs aanpak bent je Coronel liever kwijt dan rijk bent, die is dat immers niet. Maar ik zie niet in waarom er aan zijn integriteit getwijfeld zou moeten worden en waarom het feit dat Jaakke c.s. Cruijffs adviezen opvolgden aan hem verweten moet worden.Ride schreef:Ik bewonder je volhardendheid ondanks alle feiten omtrent Coronel en consorten die niet voor hem spreken.Le T. schreef:.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Goed gesproken Le T. En dat geldt ook voor 999, even eerder.
Zélf kijken, en denken, en analyseren.
K.
Zélf kijken, en denken, en analyseren.
K.
Still alive...
http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT ... sten.dhtmlLe T. schreef:Welke feiten zijn dat dan? Ik snap dat als je voorstander van Cruijffs aanpak bent je Coronel liever kwijt dan rijk bent, die is dat immers niet. Maar ik zie niet in waarom er aan zijn integriteit getwijfeld zou moeten worden en waarom het feit dat Jaakke c.s. Cruijffs adviezen opvolgden aan hem verweten moet worden.Ride schreef:Ik bewonder je volhardendheid ondanks alle feiten omtrent Coronel en consorten die niet voor hem spreken.Le T. schreef:.
Coronel is zowat hoofdverantwoordelijk voor het fiasco van Basten, heeft hem de hele technische leiding gegeven.
Geen idee of het hier al geplaatst is: http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... n-de-tijd/
Cruijff die Ajax als pilot gebruikt voor zijn university? Als Cruijff nu een voetbalclub opzet met zijn university en mensen en Ajax laat vallen in de handen van de 'academici' is Cruijff zijn club binnen 10 jaar Ajax aan alle kanten voorbij. Je doorgedraaide hersenspinsels worden met de dag achterlijker, of heb je hier wel een goede onderbouwing voor? Cruijff heeft nog geen enkele keer de kans gekregen om Ajax op te bouwen zoals hij wilde. Dat je hem afrekent op een 10% uitgevoerde visie is daarom ook onzin.Le T. schreef:Welke machtsspelletjes? Hij heeft gewoon een functie geaccepteerd, na enig aandringen, en de bijbehorende verantwoordelijkheden naar vermogen gedragen. Toen Cruijff begon met zijn machtsspelletje heeft hij zo lang als hij kon vastgehouden aan wat hij dacht dat goed was voor Ajax, en toen dat niet meer ging heeft hij zijn functie ter beschikking gesteld. Wat wil je nou nog meer? Ja, hij zat nog in het bestuur, maar dat heeft ivm de aanstaande aandeelhoudersvergadering ook versneld beeindigd zodat een ander daarin namens de vereniging mag stemmen. Ook weer erg zuiver?wimpey schreef:Pot en ketel: een ieder die z'n vraagtekens zet bij de machtsspelletjes van Coronel binnen Ajax is een T-lezer.Le T. schreef: Met Telegraaflezers zoals jij is het natuurlijk makkelijk iemand kapotschrijven, het dreigement waarmaken kost op deze manier nauwelijks moeite of zelfs maar enige vaardigheid.
Wat is dan het spelletje? Hem lijkt de Cruijffrevolutie gewoon niet zo'n goed idee, dan stem je in de ledenraad daarnaar lijkt me. Nu wordt hij her en der afgeschilderd als een mafioos, dan moet ik concluderen dat het dreigement dat ze hem kapot zouden schrijven is waargemaakt.
Behalve Cruijff? Uiteraard zat Coronel daar voor zichzelf. Als je besturen je vak is, wat is er dan mooier dan je club uit een dal helpen? Als dat lukt kun je blijer zijn met succes dan ooit en krijg je erkenning, veren in je reet en wordt je gestreeld in je ijdelheid. Cruijff heeft ongetwijfeld dezelfde innerlijke drijfveer, alleen wordt zijn ijdelheid niet zozeer gestreeld wanneer het goed gaat met Ajax, en schaamt hij zich niet kapot als hij Ajax weer eens grote schade heeft toegebracht, wat hij wil bereiken is dat Ajax een uithangbord wordt van zijn voetbalfilosofie, zijn filosofie dat ex-sporters behalve Van Gaal en anderen die hij niet mag uitstekende bestuurders en andere leidinggevenden zijn en dat Ajax het uithangbord wordt van zijn university.Jij denkt de Ajax-wereld te kunnen verdelen in goed en fout. Laat de meeste figuren nou in het grijze gebied opereren. En er vooral voor zichzelf zitten.
Het is prima dat mensen er voor zichzelf zitten, zolang hun eigenbelang maar gelijk is aan het belang van Ajax. Bij Coronel heb ik geen enkele reden om daaraan te twijfelen. Bij Cruijff weet ik zeker dat het elkaar maar deels overlapt.
Cruijff zijn enige drijfveer is Ajax erbovenop te krijgen. De man heeft Ajax echt niet nodig voor zijn projecten, bankrekening, imago of wat dan ook. Cruijff heeft een belang: Ajax. De mensen waarmee hij oorlog heeft gehad de laatste paar jaren hadden vaak meerdere andere belangen en/of motieven. Overigens geloof ik wel dat Coronel een Ajax hart heeft. Neemt niet weg dat zijn ego, geilheid voor invloed en onkunde Ajax ontzettend veel schade heeft toegebracht de laatste jaren.
Fijn dat je steeds wijst op de salarissprong van Jonk door zijn leidinggevenden een mes in de rug te steken (jouw woorden) maar hoe wil je Danny Blind dan in godsnaam als TD verdedigen. Daar blijft dan werkelijk geen enkele grond voor.
Een van de weinige artikelen waar echt onderzoek is gedaan met enige onderbouwing. Ajax is wanhopig momenteel maar de journalistiek (Telegraaf, AD en NOS) zijn te bedroevend voor woorden. Geen enkele research of drang tot enig kritisch en goed onderbouwd commentaar.T82 schreef:Geen idee of het hier al geplaatst is: http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... n-de-tijd/
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/1591.phpT82 schreef:Geen idee of het hier al geplaatst is: http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... n-de-tijd/
Dit is ook een zeer goede uiteenzetting van zaken maar ja.. dat is Ajax.netwerk.. dat is vloeken in de kerk hier bij sommige

Vakkie 129
-
Was al geplaatst en Le T. heeft hier uitstekend commentaar op geleverd. Even terugbladeren dus.T82 schreef:Geen idee of het hier al geplaatst is: http://www.catenaccio.nl/2011/achtergro ... n-de-tijd/
Whitey on the moon.
Zie het stuk op ajax.netwerk wat ik net poste.Le T. schreef:Welke feiten zijn dat dan? Ik snap dat als je voorstander van Cruijffs aanpak bent je Coronel liever kwijt dan rijk bent, die is dat immers niet. Maar ik zie niet in waarom er aan zijn integriteit getwijfeld zou moeten worden en waarom het feit dat Jaakke c.s. Cruijffs adviezen opvolgden aan hem verweten moet worden.Ride schreef:Ik bewonder je volhardendheid ondanks alle feiten omtrent Coronel en consorten die niet voor hem spreken.Le T. schreef:.
Ik mag toch wel melden dat dat een goed uiteen gezet stuk is met bronvermeldingen erbij.
Vakkie 129