Adrie Koster
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Goed geslapen NeefkensNeefkens schreef:Zijn eerste wedstrijd is direct bepalend voor het verdere verloop. Als die goed zit, dan wordt het rustiger en kan hij gaan bouwen aan zíjn elftal.

FF kijken naar de volgende wedstrijden....
Utrecht uit
Roda thuis
Kakkerlakken uit... Dus vanaf volgende week een soort 5-3-2 of 4-4-2.
Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:Goed geslapen NeefkensNeefkens schreef:Zijn eerste wedstrijd is direct bepalend voor het verdere verloop. Als die goed zit, dan wordt het rustiger en kan hij gaan bouwen aan zíjn elftal.![]()
![]()
Utrecht uit
Roda thuis

Ik heb prima geslapen, dank je.mattie schreef:Goed geslapen NeefkensNeefkens schreef:Zijn eerste wedstrijd is direct bepalend voor het verdere verloop. Als die goed zit, dan wordt het rustiger en kan hij gaan bouwen aan zíjn elftal.![]()
![]()
Utrecht uit
Roda thuis
Over ons cluppie ben ik minder positief

Neefkens schreef:Ik heb prima geslapen, dank je.mattie schreef:Goed geslapen NeefkensNeefkens schreef:Zijn eerste wedstrijd is direct bepalend voor het verdere verloop. Als die goed zit, dan wordt het rustiger en kan hij gaan bouwen aan zíjn elftal.![]()
![]()
Utrecht uit
Roda thuis
Over ons cluppie ben ik minder positief

Nee sorry ben er ziek van , dat je niet van NEC en Sparta kan winnen en mensen denken dat je als zo door gaat je er wel positieve dingen kan uithalen. Ik ben het zat elke keer hopen op verbetering, ik zou die move die Feyenoord heeft gedaan ook weleens in Amsterdam willen zien. Met zoveel geld op de bank kun je minstens drie topaankopen doen. Het gaat volgende week weer fout en kijk dan maar eens naar de reacties op welk forum dan ook..Jabu schreef:Ben je alle smileys aan het uitproberen, toppie?
Laatst gewijzigd door Toppie op zo okt 21, 2007 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou nou... we staan 3 puntjes achter op feyenoord en de boel staat in lichterlaaie. In deze week vol met interlands én een trainerswissel kan je een keer punten laten liggen. Geen paniek. Wat feyenoord doet is paniekvoetbal.Toppie schreef:Nee sorry ben er ziek van , dat je niet van NEC en Sparta kan winnen en mensen denken dat je als zo door gaat je er wel positieve dingen kan uithalen. Ik ben het zat elke keer hopen op verbetering, ik zou die move die Feyenoord heeft gedaan ook weleens in Amsterdam willen zien. Met zoveel geld op de bank kun je minstens drie topaankopen doen. Het gaat volgende week weer fout en kijk dan maar eens naar de reacties op welk forum dan ook..Jabu schreef:Ben je alle smileys aan het uitproberen, toppie?
GangstaRiB schreef:Nou nou... we staan 3 puntjes achter op feyenoord en de boel staat in lichterlaaie. In deze week vol met interlands én een trainerswissel kan je een keer punten laten liggen. Geen paniek. Wat feyenoord doet is paniekvoetbal.Toppie schreef:Nee sorry ben er ziek van , dat je niet van NEC en Sparta kan winnen en mensen denken dat je als zo door gaat je er wel positieve dingen kan uithalen. Ik ben het zat elke keer hopen op verbetering, ik zou die move die Feyenoord heeft gedaan ook weleens in Amsterdam willen zien. Met zoveel geld op de bank kun je minstens drie topaankopen doen. Het gaat volgende week weer fout en kijk dan maar eens naar de reacties op welk forum dan ook..Jabu schreef:Ben je alle smileys aan het uitproberen, toppie?
Tuurlijk 4 weken verder en het zijn 10 punten GEEN PANIEK

-
- AT Toto winner 15/16
Geen paniek, we liggen uit de CL, uit de Uefa-cup, hebben een ultra makkelijk progje gehad totnutoe in de eredivisie, winnen ternauwernood van wat amateurs in de beker.. maar idd geen paniek.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo okt 21, 2007 12:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AZ uit altijd gemakkelijk?brigade zuid schreef:Geen paniek, we liggen uit de CL, uit de Uefa-cup, hebben een ultra makkelijk progje gehad totnutoe in de eredivisie, winnen ternauwernood van wat amateurs in de beker.. maar idd geen paniek.

Paniek brengt ons niet verder: lekker als kippen zonder kop in de rondte rennen en de hanen afmaken? Rust alleen kan ons redden.
Volgens mij weet iedereen wel dat het niet best gesteld is met Ajax. Maar het ontslaan van Jaakke lost toch niks op? Als je hem er nu uitgooit dan moet je weer een ander aanstellen. Dan komt dat onderzoek er straks, en stel dat één van de aanbevelingen is dat er een andere bestuurstructuur moet komen. Kan je die vent die je net hebt binnengehaald weer op de keien zetten. Laten we nou eerst dat onderzoek eens afwachten, waarvan ik trouwens erg benieuwd ben wie dat gaan doen.
-
- AT Toto winner 15/16
En Neefkens pakt precies die ene moeilijke wedstrijd eruit van de 8, grapjas.Neefkens schreef:AZ uit altijd gemakkelijk?brigade zuid schreef:Geen paniek, we liggen uit de CL, uit de Uefa-cup, hebben een ultra makkelijk progje gehad totnutoe in de eredivisie, winnen ternauwernood van wat amateurs in de beker.. maar idd geen paniek.![]()
Als je het "ultra makkelijk" noemt, wel ja. Dat is het dan dus gewoon niet.brigade zuid schreef:En Neefkens pakt precies die ene moeilijke wedstrijd eruit van de 8, grapjas.Neefkens schreef:AZ uit altijd gemakkelijk?brigade zuid schreef:Geen paniek, we liggen uit de CL, uit de Uefa-cup, hebben een ultra makkelijk progje gehad totnutoe in de eredivisie, winnen ternauwernood van wat amateurs in de beker.. maar idd geen paniek.![]()
-
Zover is het toch nog niet? We moeten gewoon overleven tot de terugkeer van Davids.Toppie schreef:GangstaRiB schreef:Nou nou... we staan 3 puntjes achter op feyenoord en de boel staat in lichterlaaie. In deze week vol met interlands én een trainerswissel kan je een keer punten laten liggen. Geen paniek. Wat feyenoord doet is paniekvoetbal.Toppie schreef: Nee sorry ben er ziek van , dat je niet van NEC en Sparta kan winnen en mensen denken dat je als zo door gaat je er wel positieve dingen kan uithalen. Ik ben het zat elke keer hopen op verbetering, ik zou die move die Feyenoord heeft gedaan ook weleens in Amsterdam willen zien. Met zoveel geld op de bank kun je minstens drie topaankopen doen. Het gaat volgende week weer fout en kijk dan maar eens naar de reacties op welk forum dan ook..
Tuurlijk 4 weken verder en het zijn 10 punten GEEN PANIEK
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dat onderzoek valt of staat met het feit wie het gaan uitvoeren.. Wat is de relatie van diegene tot Jaakke/Fontein en Ajax.Thafunk schreef:Volgens mij weet iedereen wel dat het niet best gesteld is met Ajax. Maar het ontslaan van Jaakke lost toch niks op? Als je hem er nu uitgooit dan moet je weer een ander aanstellen. Dan komt dat onderzoek er straks, en stel dat één van de aanbevelingen is dat er een andere bestuurstructuur moet komen. Kan je die vent die je net hebt binnengehaald weer op de keien zetten. Laten we nou eerst dat onderzoek eens afwachten, waarvan ik trouwens erg benieuwd ben wie dat gaan doen.
Als ze compleet onafhankelijk zijn en dit dagelijks doen voor hun geld en niks met voetbal/ajax te maken hebben dan pas kan je resultaat verwachten. Hebben deze een link met het bestuur of Ajax dan krijg je de kampen pro/Anti...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Koster heeft precies 1 hele dagen met de totale groep kunnen werken; het lijkt me dat we even moeten afwachten of hij de boel aan de praat krijgt. Dat dat niet onmiddelijk lukt is op zich niet zo raar.
Ik heb overigens de indruk dat Koster met of Luque op linksbuiten of Suarez op linksbuiten gaat spelen, en dat 1 van onze topaankopen een moeilijk jaar gaat krijgen
Ik heb overigens de indruk dat Koster met of Luque op linksbuiten of Suarez op linksbuiten gaat spelen, en dat 1 van onze topaankopen een moeilijk jaar gaat krijgen
I think I lost my fucking headache
Koster gaat 433 spelen. Met voor Luque of Suarez de opdracht om zoveel mogelijk (want dat kunnen ze niet echt) als echte Ajax buitenspeler te functioneren. Dat heeft Koster niet letterlijk gezegd, maar dingetjes die hij wel zegt, hebben bij mij voor deze indruk gezorgd
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh