En dat veroorzaakt het imago van 'witte club'?joey schreef:Tja, schande dat Ajax de armoede daar niet in één klap oplost. En dat niet elk jongetje terecht kan in de opleiding van ACT. :X
Ajax en Ajax CT
Moderator: mods
Nee, dat zullen het type klojos uit 'Daar hoorden zij engelen zingen zijn geweest'. Dat soort mensen hebben Ajax destijds echt voor schut gezet. Die moet je er gewoon uittrappen. Maar aan de andere kant moet je zorgen dat er wel mensen zitten die uitstekend kunnen scouten (niet dat we die nu hebben, maar toch) en kunnen beoordelen of een speler bij Ajax past. Hoeveel mensen uit Cape Town kunnen dat?
Thomas schreef:Nee, dat zullen het type klojos uit 'Daar hoorden zij engelen zingen zijn geweest'. Dat soort mensen hebben Ajax destijds echt voor schut gezet. Die moet je er gewoon uittrappen. Maar aan de andere kant moet je zorgen dat er wel mensen zitten die uitstekend kunnen scouten (niet dat we die nu hebben, maar toch) en kunnen beoordelen of een speler bij Ajax past. Hoeveel mensen uit Cape Town kunnen dat?
Dat was in Ghana, dacht ik.
Het zal niet gemakkelijk zijn om mensen van daar te vinden die de Ajax-filosofie kunnen uitdragen. Het is een andere cultuur. Stuur je daarentegen mensen van hier, dan zit je met het probleem dat ze die andere cultuur niet kennen. Daar even gaan vertellen hoe het moet stuit ongetwijfeld op weerstand.
Het stinkt aan alle kanten!
Het was in Ghana, ja. Maar het zou mij niets verbazen als dat soort types ook rondlopen of rond hebben gelopen bij Ajax CT.joey schreef:Dat was in Ghana, dacht ik.
Het zal niet gemakkelijk zijn om mensen van daar te vinden die de Ajax-filosofie kunnen uitdragen. Het is een andere cultuur. Stuur je daarentegen mensen van hier, dan zit je met het probleem dat ze die andere cultuur niet kennen. Daar even gaan vertellen hoe het moet stuit ongetwijfeld op weerstand.
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16