Scouting, financiele zaken en toekomst
Moderator: mods
Vraag blijft of er verder wel iets mee gedaan wordt. De scouting kan zelf wel aan het kijken zijn in die landen, als er vervolgens toch sowieso voor de Nederlandse optie wordt gekozen, zitten ze daar voor niets.Neefkens schreef:Er zijn diverse signalen geweest dat AJAX in Brazilië en Argentinië is geweest om spelers te bekijken.joey schreef:Het is duidelijk genoeg dat Ajax zich richt op de Nederlandse markt, Neef. Dus onderhoudt VDZ zijn netwerk voor de kat z'n ***.
Wanneer dan? Dat is volgens mij al lang geleden.Neefkens schreef:Er zijn diverse signalen geweest dat AJAX in Brazilië en Argentinië is geweest om spelers te bekijken.joey schreef:Het is duidelijk genoeg dat Ajax zich richt op de Nederlandse markt, Neef. Dus onderhoudt VDZ zijn netwerk voor de kat z'n ***.
Heeft men in Zuid-Amerika gezocht naar een verdediger? Denk het niet, want daar moet je beter kunnen vinden dan Wielaert.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien dat Van der Zee niet de juiste kan vinden? Je grijpt nu echt bijna alles aan om van Basten door het slijk te halen, Van der Zee werd ook niet gebruikt door HTC en MVG.. Toen maakte je er niet zo'n grote ophef over, zelfs toen vroeg je je af of het nou aan van der Zee lag of aan de leiding, tot een conclusie kwam je niet. Nu Van Basten er zit opeens wel. Misschien kan Ajax wel helemaal niet de betere verdedigers halen van Wielaert, misschien zijn de jongens ie duidelijk beter zijn in Z-A wel niet haalbaar.joey schreef:Wanneer dan? Dat is volgens mij al lang geleden.Neefkens schreef:Er zijn diverse signalen geweest dat AJAX in Brazilië en Argentinië is geweest om spelers te bekijken.joey schreef:Het is duidelijk genoeg dat Ajax zich richt op de Nederlandse markt, Neef. Dus onderhoudt VDZ zijn netwerk voor de kat z'n ***.
Heeft men in Zuid-Amerika gezocht naar een verdediger? Denk het niet, want daar moet je beter kunnen vinden dan Wielaert.
Topscouts worden op den duur niet meer gepasseerd, want ze bewijzen zich keer op keer.joey schreef:Uit het inmiddels in de papierversnipperaar verdwenen rapport Coronel bleek, dat de scouts zich gepasseerd voelden. Misschien werden (worden) ze gepasseerd?
Ik heb niet de indruk dat Ajax topscouts heeft, helaas.
Dat geloof je zelf niet! Wielaert is een modale speler en nog dertig ook.Daniel_vT schreef:Misschien kan Ajax wel helemaal niet de betere verdedigers halen van Wielaert...
Die schuiven we door naar Thomas. Mijn gutfeeling: er zijn best verdedigers in ZA te vinden die beter zijn dan Wielaert en betaalbaar.misschien zijn de jongens ie duidelijk beter zijn in Z-A wel niet haalbaar.
Het stinkt aan alle kanten!
Jou gutfeeling, alleen daar hebben we helemaal niet zoveel aan. Misschien is die Zuid-Amerikaanse bron wel helemaal niet zo rooskleurig voor ons als het zou moeten zijn.joey schreef:Dat geloof je zelf niet! Wielaert is een modale speler en nog dertig ook.Daniel_vT schreef:Misschien kan Ajax wel helemaal niet de betere verdedigers halen van Wielaert...
Die schuiven we door naar Thomas. Mijn gutfeeling: er zijn best verdedigers in ZA te vinden die beter zijn dan Wielaert en betaalbaar.misschien zijn de jongens ie duidelijk beter zijn in Z-A wel niet haalbaar.
Ik denk niet dat dat serieus de beste opties zijn, ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk is als de meesten hier doen laten lijken. De laatste jaren hebben we geen "Zuid-Amerikaanse pareltjes" kunnen halen, maar nu zou het opeens aan Van Basten liggen. Hoezo kromme logica?Peter schreef:Dus jij denkt serieus dat Oleguer, Wielaert en Sno de beste opties zijn? Je kunt zo aan de slag bij Ajax.nl!

Bovendien vind ik het erg knap dat jullie steeds aan komen slepen met Oleguer en Sno, ook van Gaal in zijn succes tijd in de mid jaren negentig had zijn missertjes. Voor de rest is er prima ingekocht met Cvitanich, Enoh, Sulejmani en misschien wel Aissati. Wielaert in dat rijtje noemen is niet eerlijk en ook niet terecht overigens, hij kwam hier binnen in een periode waar de hele rimbam in elkaar stortte. Bovendien is Wielaert een voetballer die in een goed georganiseerde verdediging een beste meerwaarde heeft. En zo'n organisatie zet je niet direct binnen een week of twee.
Ik vind het toch erg knap, er wordt over het huidige aankoopbeleid (joey e.d.) bijna nog harder gezeken dan over die van onder HTC en MVG die wel 10x zo slecht was..