Maakt het iets uit ?.Ik bedoel JC wil toch gewoon dat wat HIJ zegt dat dat uitgevoerd wordt.Immers als hij er wel was geweest en de andere 4 hadden/houden voet bij stuk denk ik dat het gooi en smijt werk in de T. er niet minder om zijn geweest.Vergeet ik bijna Derksen.Marillion schreef:Onzin. Brief of geen brief. Ze hebben hem bewust gepasseerd. Geef me nou eens één goede reden waarom ze hem in de dagen voor die zogenaamde spoedvergadering niet hebben ingelicht.
En hoezo uberhaupt een spoedvergadering voor een benoeming? Het is niet dat woensdagochtend het kwartje ineens veel, er heel druk gebeld is met Van Gaal, Sturkenboom en Blind en dat ze toen besloten hebben om een vergadering te beleggen en die mensen te benoemen. Ze waren er al weken mee bezig.
Echt, of je nu voor het kamp Cruijff, het kamp Ten Have of voor geen van beide bent. Dit is toch wel duidelijk?
Wat er nu gebeurt is toch gewoon een bewuste campagne om je ZIN te krijgen inplaats van open te staan voor meningen van anderen.Dat was toch ook altijd de kracht van AJAX.
Verder vraag ik me hardop af hoe het zodadelijk verder gaat in diezelfde media mocht een van de kampen hun zin kunnen doordrijven.Wordt het Ten Have kun je er zeker van zijn dat drie keer in de week de T. pagina groot gaat hakken dunnetjes over gedaan door die Derksen.Mocht JC het worden zal alles ALTIJD koek en ei zijn in de T. en bij Derksen.
Genant is wel dat we het hier hebben over volwassen personen, die lullen dat het om AJAX gaat ( inclusief de Media, en net alsof al die trainers het gratis doen ), maar in principe ook alleen maar aan zichzelf denken.En dan bekruipt me het vreemde gevoel de JC, in al zijn naïviteit, degene is die nog het meeste het beste voor heeft met AJAX ...