De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
- LouisXIV & co
Joey is altijd erg objectief, behalve als het om twee specifieke personen gaat. Cruijff kan niks fout doen en Co niks goed. Verder is Joey wel ok.Baseman schreef:Joey, kan Cruijff eigenljik wel iets fout doen in jouw ogen ???
Voor iemand die normaal gesproken redelijk objectief en vrij nuchter zaken kan bekijken werkt het bij Cruijff blijkbaar heel anders, ik sta er versteld van...je weet dat Cruijff menselijk is ?

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Waarom bemoeit hij zich dan met de jeugdopleiding?Marillion schreef:Volgens mij is Van Basten in de eerste plaats aangesteld om het eerste elftal eindelijk weer eens fatsoenlijk te laten voetballen en wat prijzen te winnen.
Scouting en jeugdopleiding moeten dringend aangepakt worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Joey?LucaS schreef:Wie is men? Heb je ook namen van mensen binnen Ajax die Cruijff nu als sukkel weg proberen te zetten? En als het even kan met bronvermelding graagjoey schreef:Op dit moment zie je dat men Cruijff probeert af te schilderen als een sukkelige man die nergens verstand van heeft. Karaktermoord, daar zijn ze goed in bij Ajax.
I think I lost my fucking headache
Wacht maar af.
Los van alles vind ik dat Cruijff helemaal niets verkeerd heeft gedaan. Hij heeft vooraf aangekondigd dat het wel op zijn manier moest. Dat kon niet, dus gaf hij de opdracht terug. Hij heeft geen ruzie gemaakt en niemand beschadigd. We kunnen hem niet verplichten te doen wat hij niet ziet zitten. Zeggen dat hij niet durft of wil is onzin, want dan was hij er helemaal niet aan begonnen.
Los van alles vind ik dat Cruijff helemaal niets verkeerd heeft gedaan. Hij heeft vooraf aangekondigd dat het wel op zijn manier moest. Dat kon niet, dus gaf hij de opdracht terug. Hij heeft geen ruzie gemaakt en niemand beschadigd. We kunnen hem niet verplichten te doen wat hij niet ziet zitten. Zeggen dat hij niet durft of wil is onzin, want dan was hij er helemaal niet aan begonnen.
Dat heb ik altijd onzin gevonden. Spelers zijn alleen met zichzelf en de wedstrijd bezig. Bovendien, wat mag je Cruijff verwijten als nota bene de hoofdtrainer onderhandelingen voert met PSV.Thomas schreef:Blijkbaar denkt Cruijff van wel, Joey. Hij was immers degene die om rust predikte rondom de club. Dit zei hij met betrekking tot de situatie met Fontein.
-
- AT Toto winner 10/11
Hij had bijvoorbeeld 3 dagen kunnen wachten, tot de dag ná PSV - Ajax. Dan was er een week geweest om de boel weer rustig te krijgen voor de - veel gemakkelijkere - wedstrijd thuis tegen Willem II.Bertje schreef:Wat had hij dan moeten doen, Scherrer? Over drie weken is de competie nog steeds niet beslist, dus de spanning blijft erop staan.
Op rtv noord holland een mooi interview met Frank de Boer over de jeugdopleiding:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programm ... &item=7507
http://www.rtvnh.nl/programmas/programm ... &item=7507