En nog lukte het die Mad Dog niet om 11 Ajacieden op de been te brengen om die nummer 121 te verslaan.Demosthenes schreef:Zagreb, onlangs nummer 121 op een of andere ranking.wimpey schreef:Gaat dat smoesje ook op bij de andere voorrondes waar je lievelingstrainer met Ajax de mist inging?Demosthenes schreef:Ik hoop dat zijn spits in de belangrijkste wedstrijd wel een penalty weet te benutten, schijn voor het slagen bij Ajax belangrijk te zijn.
Oh ironie, tegen FCK en Zagreb scoorde je vrind KJH 4 van de 5 Ajax-goals...
Nu nog een smoesje verzinnen om de inbreng van KJH tegen FC Kopenhagen te bagatelliseren. Het lag immers niet aan Mad Dog dat Ajax ook die zwakke ploeg niet kon verslaan, toch?!Laat KJH nou twee keer een vrije loop krijgen, in de 121ste minuut en twee minuten later. We stonden immers toen al op een kansloze achterstand! Belangrijk waren die doelpunten alleen voor het scorebord en KJH.
Het figuur-Koeman is anders de enige opvolger van Van Gaal geweest die niet mislukt is.In het kort: Na figuren als Wouters, Koeman en Blind heb ik onder HtC weer regelmatig voetbal gezien,

Onder Adriaanse heb je wél voetbal gezien, begrijp ik?

Ik heb onder HtC geen goede thuiswedstrijd van Ajax gezien. Mad Dog is toch echt keihard mislukt.