Wat jij wil, fijn dat je weet wat ik denk. Als afgesproken is dat Cruijff en ten Have wel wat mogen zeggen heb ik daar geen enkel probleem mee. Laat staan dat ik dat niet leuk vind. Je raaskalt.InnerHarbour schreef:@ Lucas. Nee het is duidelijk waarvoor je dat niet leuk vindt, iets wat ik dan weer leuk vind.
De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
I think I lost my fucking headache
Feit is wel dat Cruijff het meteen verweten wordt, maar als Ten Have straks begint te raaskallen, dan is het 'zo afgesproken'. Zelfde verhaal als met de spreektijd.
Ik heb de ketting wat ingekort .. Kan ze de huiskamer niet meer in ..Raymon schreef:
Wat je moet doen is zeggen tegen je vrouw dat jij het regelt. Dan kom je met het idee om een 2de rangs vaatwasmachine aan te schaffen maar dat vindt ze dan niets. Dat hou je gewoon 4 maanden vol totdat je vrouw het zat is en zelf de beste vaatwasmachine die er is aanschaft (leertijd 7 maanden). Daar kun je dan weer stennis over gaan maken en je buren vragen welke vaatwasmachine het beste is.
1 tip, ik zou het niet op de spits drijven van 'de vaatwasmachine eruit of ik eruit!'. Je weet het nooit met die vrouwen ;)
Blij met de punten ...
-
Een duidelijker voorbeeld van het gemeenschappelijk gevoel is niet eerder gegeven?InnerHarbour schreef:@ Lucas. Nee het is duidelijk waarvoor je dat niet leuk vindt, iets wat ik dan weer leuk vind.

Het gaat er niet alleen om dat iemand zich meer voelt dan Ajax, zelfs de ene AT-er geniet ervan dat een ander zijn zin niet krijgt/ongelijk op korte termijn krijgt of vul maar in.
@Joey (niet de schrijver van bovenstaande) Sinds je het had over "normen en waarden" ben ik er meer op gaan letten, maar blijkbaar zijn dit de nieuwe "AT-normen en waarden"! Of niet?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
LucaS schreef:Wat jij wil, fijn dat je weet wat ik denk. Als afgesproken is dat Cruijff en ten Have wel wat mogen zeggen heb ik daar geen enkel probleem mee. Laat staan dat ik dat niet leuk vind. Je raaskalt.InnerHarbour schreef:@ Lucas. Nee het is duidelijk waarvoor je dat niet leuk vindt, iets wat ik dan weer leuk vind.
Tuurlijk heb jij er geen moeite mee, huichelaar, je brak je nek om Cruijff weer ergens van te beschuldigen jammergenoeg voor jou dan bleek het anders in elkaar te zitten.
YNWA
Jongens laten we het vooral ontopic houden hé 

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
-
en maar doorgaan! Vroeger werd iemand soms aangeraden "zijn mond te gaan spoelen", maar dat zal in dit geval niet meer helpen.Tuurlijk heb jij er geen moeite mee, huichelaar, je brak je nek om Cruijff weer ergens van te beschuldigen jammergenoeg voor jou dan bleek het anders in elkaar te zitten.
Dit gaat over Ajax, stel dat het om een echte oorlog gaat en er wordt zo gereageerd!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Uri Coronel verdwijnt dus vanaf vandaag/morgen officieel van het podium samen met de rest van het demissionaire bestuur.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo nov 20, 2011 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
+100999 schreef:Jongens laten we het vooral ontopic houden hé

Mooi om te horen dat in ieder geval de benoemingen door de rvC rechtsgeldig zijn.
Dus (en nu heb ik goed geluisterd
):
De aandeelhoudersvergadering is 12 december. Die kan beslissen over de RvC.
De vereniging heeft iets van 75% van de aandelen in handen.
Volgende week maandag (geloof dat het dan is) kan de Ledenraad van de Vereniging een standpunt in nemen hoe de koers zal moeten zijn.
Normaal gesproken zal dus het oordeel van de Ledenraad volgende week maandag richtinggevend zijn.
Het is complex, maar dit is volgens mij de conclusie voor nu.

De aandeelhoudersvergadering is 12 december. Die kan beslissen over de RvC.
De vereniging heeft iets van 75% van de aandelen in handen.
Volgende week maandag (geloof dat het dan is) kan de Ledenraad van de Vereniging een standpunt in nemen hoe de koers zal moeten zijn.
Normaal gesproken zal dus het oordeel van de Ledenraad volgende week maandag richtinggevend zijn.
Het is complex, maar dit is volgens mij de conclusie voor nu.
Laatst gewijzigd door zeux op zo nov 20, 2011 4:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Deze RvC is ook speciaal voor Cruijff bij elkaar gezocht door anderen en dat heeft ook even geduurd, en dat was niet omdat zoveel mensen die Cruijff zeiden te steunen dat ook daadwerkelijk met hun naam en carriere wilden doen. En zeker niet als het om faciliteren van Cruijff gaat, als dat wettelijk al mogelijk zou zijn.Cruijff schreef:Welnee, waarom zou Edwin van der Sar slaafs zijn aan Cruijff? En waarom denk je nog steeds dat Johan alleen met slaven om wil gaan? Hij debatteert juist graag met mensen als Van Basten, Van Hanegem en anderen die een beetje eigenwijs zijn. De mensen die in die RvC komen hoeven allemaal niet zo heel spannend te zijn qua karakter, verdiensten of CV. Als ze maar gezond verstand hebben en niet continu op een achterbakse manier rare acties bekokstoven zoals dit geintje met het zogenaamd aanstellen van Louis van Gaal.Le T. schreef:Daarmee onderschat je het denk ik. Je zoekt immers mensen die slaafs Cruijff moeten faciliteren, dan de volledige verantwoordelijkheid voor diens 'beleid' willen dragen, ook privé-aansprakelijkheid in het geval van onbehoorlijk bestuur, terwijl ze ook nog bekwaam moeten zijn. Dat gaat doorgaans niet samen. Wat je zoekt zijn hele bijzonder mensen, en het zoeken gaat ook weer maanden duren.
Dan bleek het ook nog onmogelijk een directeur te vinden door en voor Cruijff. Zoveel mensen zijn er nou eenmaal niet die in constructie willen werken waarbij ze zelf verantwoordelijk zijn voor de bevelen van een ander. Komt dan nog bij dat daar heel veel tijd overheen gaat.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ja, hij is weer uiterst correct en zuiver.Benji schreef:Uri Coronel verdwijnt dus vanaf vandaag/morgen officieel van het podium samen met de rest van het demissionaire bestuur.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wat zou het toch zonde zijn als Ten Have weg moet. Een buitengewoon rustige, beschaafde man, die zich niets aantrekt van alle intriges en spelletjes binnen Ajax, maar gewoon doet wat moet gebeuren. Hulde!
- Ajaciedjuh
Van Praag wilde de combinatie Van Gaal / Cruijff.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En daarbij niet vies is van intriges en spelletjes.LucaS schreef:Wat zou het toch zonde zijn als Ten Have weg moet. Een buitengewoon rustige, beschaafde man, die zich niets aantrekt van alle intriges en spelletjes binnen Ajax, maar gewoon doet wat moet gebeuren. Hulde!

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Komt idd prima en duidelijk over.LucaS schreef:Wat zou het toch zonde zijn als Ten Have weg moet. Een buitengewoon rustige, beschaafde man, die zich niets aantrekt van alle intriges en spelletjes binnen Ajax, maar gewoon doet wat moet gebeuren. Hulde!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nee hoor, hij heeft uitgelegd dat het noodzakelijk was om De T (en dus Cruijff) niet in te lichten zo lang de gesprekken met van Gaal liepen. Een volkome terechte en legitieme actie. Uiteindelijk wordt de beslissing over een benoeming tijdens een RvC vergadering genomen. Een vergadering waarvoor Cruijff is uitgenodigd.
Ten Have snapt echt niks van het verschil in visie tussen Van Gaal en Cruijff.
Van Praag dan dus ook niet
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Op de dag dat zijn dochter in Barcelona jarig is...RIGHT..LucaS schreef:Nee hoor, hij heeft uitgelegd dat het noodzakelijk was om De T (en dus Cruijff) niet in te lichten zo lang de gesprekken met van Gaal liepen. Een volkome terechte en legitieme actie. Uiteindelijk wordt de beslissing over een benoeming tijdens een RvC vergadering genomen. Een vergadering waarvoor Cruijff is uitgenodigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Of wel.Misschien heeft Van Gaal gezegt dat ie de opleiding met rust zal laten ..CdE schreef:Ten Have snapt echt niks van het verschil in visie tussen Van Gaal en Cruijff.
Blij met de punten ...
Perfecte vent.Ajaciedjuh schreef:Komt idd prima en duidelijk over.LucaS schreef:Wat zou het toch zonde zijn als Ten Have weg moet. Een buitengewoon rustige, beschaafde man, die zich niets aantrekt van alle intriges en spelletjes binnen Ajax, maar gewoon doet wat moet gebeuren. Hulde!

- Ajaciedjuh
Ten Have zegt juist dat er maar 1 belang is: dat van Ajax! Helaas (val de zoveelste keer in herhaling) gaat het over ego's en gelijk halen.