Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Ik vind hem wel een typisch product van de Ajax opleiding van de laatste jaren. Technisch vaardig maar fysiek licht. Je wint er de oorlog niet mee.
Dat Chelsea hem ooit heeft gehaald zegt me niks. Die hebben nu ook Per Weigrauch opgepikt en ik geloof niet dat iemand daar treurig om is. In die tijd was Chelsea ook nog niet zo groot als nu en de Ajax opleiding heeft natuurlijk internationaal een enorme uitstraling. Als je uit de opleiding van Ajax kwam moest je wel goed zijn.
Dat Chelsea hem ooit heeft gehaald zegt me niks. Die hebben nu ook Per Weigrauch opgepikt en ik geloof niet dat iemand daar treurig om is. In die tijd was Chelsea ook nog niet zo groot als nu en de Ajax opleiding heeft natuurlijk internationaal een enorme uitstraling. Als je uit de opleiding van Ajax kwam moest je wel goed zijn.
- Alaindebanaan
-
- AT Toto winner 15/16
Nee hoor, dat was Hugo Borst tijdens Studio Voetbal. Letterlijk geciteerd: Ik heb nog 'n primeur over Co Adriaanse z'n nieuwe club, maar dat vertel ik na de reclame. Hij vertelde toen over het feit dat Co Adriaanse al aanwezig was bij de club en het 'n kwestie van tijd was dat het rond zou komen. Enkele dagen later tekende hij bij FC Porto.
Je verhaal mag dan kloppen, er zit alleen geen reclame in studio voetbal. ;)Justin schreef:Nee hoor, dat was Hugo Borst tijdens Studio Voetbal. Letterlijk geciteerd: Ik heb nog 'n primeur over Co Adriaanse z'n nieuwe club, maar dat vertel ik na de reclame. Hij vertelde toen over het feit dat Co Adriaanse al aanwezig was bij de club en het 'n kwestie van tijd was dat het rond zou komen. Enkele dagen later tekende hij bij FC Porto.
Onze vriend Pettersson handelt tegenwoordig in kunstgras. Hij vertegenwoordigt het Engelse bedrijf Tiger Turf. Hij woont in Oster Aken, en was het afgelopen seizoen assistent-trainer van de club met dezelfde naam, die in de vierde divisie (vergelijk: Nederland eerste klasse) speelt. Talenten voor Ajax heeft hij daar nog niet ontdekt. ;)
Het stinkt aan alle kanten!