Danny Blind
Moderator: mods
Gewoon een prima speler voor Ajax. Geen wereldspeler nee, maar daar heeeft Ajax er al zo'n tien jaar weinig van. Cvitanich past in mijn ogen bij Ajax, maar er moet natuurlijk nog veel en veel meer gebeuren dan het kopen van één aanvaller.joey schreef:Tja, een paar goede aankopen zouden helpen. Dat zeker. Maar ook op dat punt begin ik me zorgen te maken. Het duurt lang. Erg lang. En ik krijg niet de indruk dat die Cvitanich een wereldspeler is, maar hopelijk zit ik helemaal fout op dat punt.
Blind ziet voorlopig geen spelers vertrekken bij Ajax
Het lijkt er op dit moment nog niet op dat er spelers gaan vertrekken bij Ajax. Technisch manager Danny Blind meldde dat aan Sportweek. Geen enkele club heeft tot dusver een bod neergelegd op één van de steunpilaren van de Amsterdammers.
Wel heeft Blind enkele spelers duidelijk gemaakt dat een vertrek de beste optie is. "Nu wachten we af of er aanbiedingen komen voor wie het perspectief op speeltijd klein is. Maar op dit moment speelt er nog niets", vertelt de nieuwe man binnen Ajax.
Deze week zal er bovendien verder worden gesproken met aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. De club wil zijn tot 2010 lopende contract graag zo snel mogelijk opwaarderen en verlengen. Mede door enkele mensen in de technische staf van volgend jaar, waaronder Marco van Basten en Dennis Bergkamp, hebben ervoor gezorgd dat de spits niet per se weg wil uit de Arena.
De aanvallers Nicolae Mitea, Edgar Manucharyan en Leonardo komen niet in de plannen van Van Basten voor. Zij mogen vertrekken.
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Blind: "Selectie compleet na contracteren verdediger"
Ajax wil nog een verdediger aan de selectie toevoegen. "Als dat is gebeurd, hebben we onze spelersgroep ingevuld zoals we dat primair voor ogen hadden", vertelt Danny Blind in de nieuwe editie van Sportweek.

Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op ma jul 07, 2008 8:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ajax had primair voor ogen om zich in iedere linie stevig te versterken. Gaat Ajax zonder middenveld spelen? Wanneer komt de opvolger van Sneijder nu?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Blind: "Selectie compleet na contracteren verdediger"
Ajax wil nog een verdediger aan de selectie toevoegen. "Als dat is gebeurd, hebben we onze spelersgroep ingevuld zoals we dat primair voor ogen hadden", vertelt Danny Blind in de nieuwe editie van Sportweek.
L'Histoire se repete... Dat riep ie in 2005 ook....
Ik praat het echt niet goed hoor, maar zoiets heeft Blind al eerder gezegd. Een opvolger voor Heitinga had de hoogste prioriteit, gevolgd door een aanvaller en indien er nog iets mogelijk is nog een middenvelder. Blind zegt eigenlijk ook helemaal niets, want hij heeft het over een primaire invulling. Wanneer Huntelaar wordt verkocht kan er dus heel goed nog wat gebeuren.
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
Hiermee houden ze ook nog alle mogelijkheden open. Danny zegt niks verkeerd, ook als ze volop aan het zoeken zijn naar een middenvelder. Het is een signaal naar de markt om de prijs eventueel te drukken. Als Danny uitspreekt dat ze volop geld hebben, dan betalen ze een aantal miljoenen meer. Nu heeft het er de schijn van dat met de investering van 16 miljoen voor Sulejmani (waar blijft de officiele bevestiging!), het transfer budget een heel eind op is.Thomas schreef:Ik praat het echt niet goed hoor, maar zoiets heeft Blind al eerder gezegd. Een opvolger voor Heitinga had de hoogste prioriteit, gevolgd door een aanvaller en indien er nog iets mogelijk is nog een middenvelder. Blind zegt eigenlijk ook helemaal niets, want hij heeft het over een primaire invulling. Wanneer Huntelaar wordt verkocht kan er dus heel goed nog wat gebeuren.
Ik denk dat ze nog met een grote aankoop voor het middenveld aankomen (de 2e topper waarover Coronel het had) en daarnaast wordt Henrique gehuurd.
Eeeh, dit roept MVB toch ?.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Blind: "Selectie compleet na contracteren verdediger"
L'Histoire se repete... Dat riep ie in 2005 ook....

Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hoho, wij azijnzeikers kondigen juist steeds aan dat we hopen dat een paar verdedigers de selectie gaan versterken, maar dat ze er vermoedelijk helemaal niet gaan komen (en aan de schandpaal zullen we genageld worden, met al die herhalende ketterij!)Peter schreef:Wel mooi, hoor. 2 maanden geleden was iedereen er wel van overtuigd dat er tenminste 2 verdedigers zouden bij komen. Nou, leer Ajax kennen zou ik zeggen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley