WIE GELOOFT?
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Pff, het ging zo goed gisteren en vandaag maar nu trek ik het niet meer. Nu naar bed gaan heeft geen zin, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht. Ik ga even naar een feestje en rol niet te laat lekker aangeschoten in bed. Morgen op tijd weer op, en hopen!
Alsjeblieft, God. Mocht je bestaan, laat ons alsjeblieft kampioen worden.
Alsjeblieft, God. Mocht je bestaan, laat ons alsjeblieft kampioen worden.

- Cluijffert
Ik kon niet slapen. Ben wel zes keer wakker geworden. Dat heeft vast met de wedstrijd van vandaag te maken, want ik droomde ook over Ajax, namelijk: dat Kenneth Perez aan Arsenal werd verkocht en dat we daar heel erg spijt van kregen, want in Engeland groeide hij uit tot de sensatie van de PL en Man. Utd. wilde hem ruilen tegen Cristiano Ronaldo. En op AT zei iedereen tegen mij: 'Jij vond hem toch zo slecht? 'Thijs schreef:Pff, het ging zo goed gisteren en vandaag maar nu trek ik het niet meer. Nu naar bed gaan heeft geen zin, vorig jaar deed ik ook geen oog dicht. Ik ga even naar een feestje en rol niet te laat lekker aangeschoten in bed. Morgen op tijd weer op, en hopen!

Dromen zijn onzin, dus.

Nog een uur of tien en we mogen onze wonden likken. Ik verheug me er niet op.

Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Ik ga ook maar geloven, want atheïstische krachten in het voetbal zullen ons de titel niet opleveren, dus maar snel een kaarsje laten branden en aan al die maagden denken, of is dat weer een ander geloof? Doen we dat geloof er ook maar bij. Die Romeinen hadden het maar gemakkelijk, die namen alle goden erbij die ze tegenkewamen, heeft redelijk wat succes opgeleverd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En ook IK GELOOF nog steeds, met een licht aanvoelende kater weliswaar.
Dat mn huisgenoten overigens nu hun bed uit geblazen worden met de Ajax Marsch interesseert me helemaal niets.
edit: Daar zijn ze al, na 3 minuten.
Dat mn huisgenoten overigens nu hun bed uit geblazen worden met de Ajax Marsch interesseert me helemaal niets.

edit: Daar zijn ze al, na 3 minuten.

Laatst gewijzigd door Thijs op zo apr 20, 2008 9:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Ik merk aan mezelf dat ik de hoop zoveel mogelijk wil wegstoppen om zo de kater te voorkomen.
Het is de laatste jaren al zo vaak mis gegaan, dus waarom nu dan wel. Puur statistici gezien is de kans heel klein. Ik hoop als het dan toch niet gaat gebeuren, dat het heel snel beslist is.
Maar, ik kan ook niet ontkennen ....... het kriebelt, de zenuwen worden steeds sterker ...................... IK GELOOF
Come on Vitesse!!! Kick die boeren over de omheining heen.
16:20 het lied
Het is de laatste jaren al zo vaak mis gegaan, dus waarom nu dan wel. Puur statistici gezien is de kans heel klein. Ik hoop als het dan toch niet gaat gebeuren, dat het heel snel beslist is.
Maar, ik kan ook niet ontkennen ....... het kriebelt, de zenuwen worden steeds sterker ...................... IK GELOOF

Come on Vitesse!!! Kick die boeren over de omheining heen.

16:20 het lied
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08