Vak 410
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- AT Toto winner 15/16
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
Het heeft 2 kanten, aan de ene kant lijkt het me heel vet! Maar aan de andere kant, wordt het dan volgens mij op Noord echt ''dood''. Maar er is nog helemaal niets concreets volgens mij, zijn alleen maar speculaties. ;) En vraag me af hoe ze dat in godsnaam gaan doen. Want er zijn zat mensen die jaren lang ZUID 2 zitten, die ''verjaag'' je niet zo maar lijkt me!
Hoe vonden jullie de sfeer(410) gisteren in de Arena. Volgens mij was hij erg goed...
Hoe vonden jullie de sfeer(410) gisteren in de Arena. Volgens mij was hij erg goed...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wat maakt het uit dat de sfeer op Noord dan dood is? Daar zit toch alleen het uitvak. Groter dan dit zal 410 toch niet worden. Schrijf de seizoenskaarthouders van bijvoorbeeld 427 en 428 een brief. Zeg dat ze kunnen blijven zitten of dat ze voor dezelfde prijs als ze nu zitten in een ander vak plaats kunnen nemen. Probleem opgelost.
-
Spijker schreef:Wat maakt het uit dat de sfeer op Noord dan dood is? Daar zit toch alleen het uitvak. Groter dan dit zal 410 toch niet worden. Schrijf de seizoenskaarthouders van bijvoorbeeld 427 en 428 een brief. Zeg dat ze kunnen blijven zitten of dat ze voor dezelfde prijs als ze nu zitten in een ander vak plaats kunnen nemen. Probleem opgelost.
Ja ik weet niet nu is het tenminste nog een beetje verdeeld af en toe hoor je is wat van beide kanten zeg maar. Het is wel zo inderdaad dat het niet echt kan uitbreiden op de plaats waar het nu zit.
-
- AT Toto winner 15/16
Je kan het beter aan 1 kant goed hebben dan aan 2 kanten halfgebakken. De Tifo acties komen ook mooier uit als je precies tegenover het uitvak zit. Nu zit je als 410 schuin naast het uitvak en na mijn idee maak je met je acties dan toch minder indruk als dat je recht tegenover ze zit.marnixAFCA schreef: Ja ik weet niet nu is het tenminste nog een beetje verdeeld af en toe hoor je is wat van beide kanten zeg maar.
Is geen sprake van, zie de afsluitende post van drpuff maar.
410 op Zuid 2 kan erg tof zijn, denk maar een de JCS van 2 jaar geleden. De afgelopen editie vond ik niet zo geweldig.
Ben ook benieuwd hoe de meningen op Zuid 1 hierover zijn verdeeld.
Het beste lijkt me Noord 1, dan heb je sfeer van 2 kanten dicht op het veld.
Wel vind ik de huidige plek drama, 2e ring in een hoek en nog duur ook... ;)
410 op Zuid 2 kan erg tof zijn, denk maar een de JCS van 2 jaar geleden. De afgelopen editie vond ik niet zo geweldig.
Ben ook benieuwd hoe de meningen op Zuid 1 hierover zijn verdeeld.
Het beste lijkt me Noord 1, dan heb je sfeer van 2 kanten dicht op het veld.
Daarom denk ik dat weinig seizoenskaarthouders die nu op de door jullie goedgekeurde plek zitten, zin hebben om te verkassen. ;) Je kunt niet zomaar beschikken over ruimte in het stadion, die is tenslotte niet vrij.Vossie schreef:I
Laatst gewijzigd door joey op ma dec 11, 2006 3:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er vanuit mijn vak op zuid 2 nog meer support komt dan vanaf zuid 1 behoudens wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Ik hoor voornamelijk 410 gedurende de hele wedstrijd, een inzet vanuit zuid 1 valt mij zelden op. Of heeft dat te maken met het feit dat ik aan dezelfde kant zit en dat 'de akoestiek' in de Arena het niet toelaat dit goed te horen?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het feit is dat 410 inderdaad niet verder kan groeien dan het anderhalve vak wat het nu is op Noord. Verder geloof ik dat Ajax het zelf ook wel een optie vindt.
Maar kom je ermee weg om alleen even een brief te sturen aan de seizoenskaart houders van Zuid-2 , en dan denk ik aan 428 en dan 427 of 429.
Wat zou je nog meer moeten doen?
Die mensen zitten nu in het midden achter het doel, met welke andere plek zouden ze tevreden zijn?
Ik zit zelf op Zuid-2 en ben wel voorstander van 1 grote Zuid Zijde. Vocaal kom je dan in ieder geval stukken beter naar voren.
Tifo acties kunnen gewoon over beide ringen plaatsvinden, maar dat kan nu ook.
Wat er verder dan op Noord gebeurd is niet van belang. Er zijn mensen die in rust voetballen willen beleven, dus die kunnen dan met een gerust hart naar Noord.
Welke practische problemen kunnen er verder ontstaan :
- Wordt Zuid 2 (428) staan of zitplaatsen?
- Vanaf 2e ring 409 kunnen de baludoeken en megadoeken makkelijk de gracht ingegooid worden, dat kan op Zuid 2 alleen vanaf 401 of 425 ergens.
- 410 verkooppunt verplaatsen?
Maar kom je ermee weg om alleen even een brief te sturen aan de seizoenskaart houders van Zuid-2 , en dan denk ik aan 428 en dan 427 of 429.
Wat zou je nog meer moeten doen?
Die mensen zitten nu in het midden achter het doel, met welke andere plek zouden ze tevreden zijn?
Ik zit zelf op Zuid-2 en ben wel voorstander van 1 grote Zuid Zijde. Vocaal kom je dan in ieder geval stukken beter naar voren.
Tifo acties kunnen gewoon over beide ringen plaatsvinden, maar dat kan nu ook.
Wat er verder dan op Noord gebeurd is niet van belang. Er zijn mensen die in rust voetballen willen beleven, dus die kunnen dan met een gerust hart naar Noord.
Welke practische problemen kunnen er verder ontstaan :
- Wordt Zuid 2 (428) staan of zitplaatsen?
- Vanaf 2e ring 409 kunnen de baludoeken en megadoeken makkelijk de gracht ingegooid worden, dat kan op Zuid 2 alleen vanaf 401 of 425 ergens.
- 410 verkooppunt verplaatsen?
-
Een inzet van Zuid 1 valt mij af en toe zeker wel op, als ze zingen dan zingen ze gewoon super hard. Denk dat het inderdaad met ''de akoestiek'' van de Arena te maken heeft.MHF schreef:Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er vanuit mijn vak op zuid 2 nog meer support komt dan vanaf zuid 1 behoudens wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Ik hoor voornamelijk 410 gedurende de hele wedstrijd, een inzet vanuit zuid 1 valt mij zelden op. Of heeft dat te maken met het feit dat ik aan dezelfde kant zit en dat 'de akoestiek' in de Arena het niet toelaat dit goed te horen?
De F-side hoor je niet, of Shota moet langskomen. ;)MHF schreef:Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er vanuit mijn vak op zuid 2 nog meer support komt dan vanaf zuid 1 behoudens wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Ik hoor voornamelijk 410 gedurende de hele wedstrijd, een inzet vanuit zuid 1 valt mij zelden op. Of heeft dat te maken met het feit dat ik aan dezelfde kant zit en dat 'de akoestiek' in de Arena het niet toelaat dit goed te horen?
@ASR: die mensen zitten prima achter het doel, boven de F-side, voor een lage prijs. Wat wil je aanbieden? Een oprotpremie? ;) Ik zit zelf achter het doel op Noord. Wij en vele anderen kregen ooit een brief met het verzoek op te rotten, want de F-side wilde aan de overkant zitten/staan, en de certificaathouders van daar moesten naar onze kant. Wij kregen een mindere plaats 'aangeboden', tegen een hogere prijs. Daar is een storm van protest op gekomen. Mensen die al jaren een vaste plaats hebben, laten zich niet zomaar wegsturen.
Laatst gewijzigd door joey op ma dec 11, 2006 3:36 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat komt door akoestiek voor het grootste deel.MHF schreef:Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er vanuit mijn vak op zuid 2 nog meer support komt dan vanaf zuid 1 behoudens wedstrijden tegen Feyenoord en PSV. Ik hoor voornamelijk 410 gedurende de hele wedstrijd, een inzet vanuit zuid 1 valt mij zelden op. Of heeft dat te maken met het feit dat ik aan dezelfde kant zit en dat 'de akoestiek' in de Arena het niet toelaat dit goed te horen?
Véél frisser. Zelfs de kop van Machlas was frisser..... En frisse jongens mogen wat kosten, nietwaar? :hypocrite:MHF schreef:Geef toe, Rosenberg heeft ook een veel frissere kop dan Shota... ;)joey schreef:Shota houdt nog steeds van Ajax. Hij kan er niets aan doen dat Blind liever Rosenberg haalde. :aai:
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Iedereen die in 428 wil blijven staan blijft, de rest kan naar een ander vak voor dezelfde prijs. 428 is bepaald geen goed zicht vak, dus die smoes gaat in mijn ogen niet op. Ajax moet het maar eens serieus gaan bekijken, scheelt Ajax ook weer hoofdpijn doordat bijvoorbeeld eventuele 'raamklevers' niet meer komen.