Wie wordt de nieuwe trainer?
Moderator: mods
Re: Wie wordt de nieuwe trainer?
http://www.catenaccio.nl/de-hollandse-s ... nederland/
volgens deze analyse komt het vitesse van Bosz het dichtst bij het ideale ajax voetbal...
volgens deze analyse komt het vitesse van Bosz het dichtst bij het ideale ajax voetbal...
Zo van een afstandje had ik inderdaad de indruk dat zijn elftal bij zowel Heracles als Vitesse op een aanvallende manier speelde. Daar moet ik wel bij opmerken dat ik natuurlijk lang niet alles van die ploegen heb gezien. Alleen de wedstrijden tegen Ajax in zijn geheel. De rest hooguit flitsen via Studio Sport.
Ik neig er naar om op basis hiervan voorzichtig enthousiast te zijn over zijn kandidatuur. Zijn verleden bij Feyenoord is wel een dingetje. Moet nu uitgerekend iemand met zo'n achtergrond Ajax aan het voetballen krijgen? Als het hem lukt hoor je binnen drie weken niemand meer over dat verleden maar begin je slecht kan dat echt tegenwerken.
Hij is er zowel speler als technisch manager geweest. Waarbij hij in die laatste functie volgens mij bepaald niet gelukkig was met aankopen. Is dat nu iets dat later in Almelo en Arnhem beter is gegaan? Daar heb ik eigenlijk geen beeld van.
Ik neig er naar om op basis hiervan voorzichtig enthousiast te zijn over zijn kandidatuur. Zijn verleden bij Feyenoord is wel een dingetje. Moet nu uitgerekend iemand met zo'n achtergrond Ajax aan het voetballen krijgen? Als het hem lukt hoor je binnen drie weken niemand meer over dat verleden maar begin je slecht kan dat echt tegenwerken.
Hij is er zowel speler als technisch manager geweest. Waarbij hij in die laatste functie volgens mij bepaald niet gelukkig was met aankopen. Is dat nu iets dat later in Almelo en Arnhem beter is gegaan? Daar heb ik eigenlijk geen beeld van.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
In het AD + VI worden leuke namen genoemd..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik lees beide niet, dus geen idee waar het over gaat...mattie schreef:In het AD + VI worden leuke namen genoemd..
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En je wil blijkbaar niet weten waar het over gaat, anders had je wel even vi.nl ingetypt in je browser. Op vi lees ik overigens alleen Adi Hütter als naam die hier nog niet genoemd is.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Adolf H. Laten we dat maar niet doen. 

-
-
- AT Toto winner 15/16
zielige zielen hoor bij de f-side. lijkt mij één van de betere opties.
vind die belg misschien wel de beste optie, maar Bosz is een goede tweede!
vind die belg misschien wel de beste optie, maar Bosz is een goede tweede!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Sinds wanneer is iemand met een Feyenoord verleden een probleem?brigade zuid schreef:http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/659 ... er-b-.html
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Voor wie, kun je beter vragen. Blijkbaar voor de F side. Ik vind het niet onoverkomelijk, maar wel degelijk een minpunt. Kan het jullie echt helemaal niks schelen?
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/ttvni ... ax___.html'Peter Bosz naar Ajax'
10 min geleden
Chef Voetbal Valentijn Driessen weet het bijna zeker: Peter Bosz gaat Frank de Boer vervangen. Hij praat erover met Roel den Outer in TELEGRAAF VANDAAG.
Aldus De Telegraaf
Blij met de punten ...
Martinez ontslagen bij Everton. De Boer naar Everton? Hij wil wel.
Wat mij betreft ruilen we. Lijkt me wel wat, frisse wind uit Spanje (figuurlijk dan). Er is nog net tijd voor een telefoontje...
Wat mij betreft ruilen we. Lijkt me wel wat, frisse wind uit Spanje (figuurlijk dan). Er is nog net tijd voor een telefoontje...
- Cluijffert
Behalve dat Bosz Vitesse een tijdlang verzorgd aanvallend (en vooral: redelijk vrijblijvend) voetbal heeft laten spelen (van dat type trainer lopen er nog talrijke rond bij Nederlandse subtoppers en middenmoters)... wat zijn nou die successen geweest waarop het toch al niet met veel inzicht gezegende TH zoveel vertrouwen heeft in deze voormalig Feyenoorder (dat mag, zelfs de Messias heeft daar gespeeld) maar vooral ongelofelijke kwal?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Martinez is drama, met Wigan gedegradeerd en Everton ook in het slop. Het fa sprookje vergoedt dat niet.
Bosz is mij te emotioneel, maaaaar liet Vitesse wel mooi spelen en vernederde Ajax in de arena. Met potentieel betere spelers moeten de resultaten ook beter kunnen zijn. Is ook natuurlijk ervaren als trainer en oranje speler geweest. Dat Feijenoord gezeik boeit mij helemaal niets. Dan kun je Cruijff, Janssen, molenaar, Koeman, etc etc ook verketteren.
Bosz is mij te emotioneel, maaaaar liet Vitesse wel mooi spelen en vernederde Ajax in de arena. Met potentieel betere spelers moeten de resultaten ook beter kunnen zijn. Is ook natuurlijk ervaren als trainer en oranje speler geweest. Dat Feijenoord gezeik boeit mij helemaal niets. Dan kun je Cruijff, Janssen, molenaar, Koeman, etc etc ook verketteren.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bosz komt hij op mij over alsof hij denkt het voetbal uitgevonden te hebben. Een periode leuk spelen met Vitesse moeten we ook niet overdrijven he. Het zou kunnen dat er gewoon niks beters te krijgen is hoor, maar het verbaast me wel dat bijna iedereen hier zo eensgezind is. Enthousiasme begrijp ik in ieder geval sowieso niet.
-
- AT Toto winner 15/16
Kiprich en de Wolf als assistenten mee, Ed de Goey keeperstrainer... Geen probleem.Sandro_Calaaabro schreef:Voor wie, kun je beter vragen. Blijkbaar voor de F side. Ik vind het niet onoverkomelijk, maar wel degelijk een minpunt. Kan het jullie echt helemaal niks schelen?

Kwaliteit en sentiment niet door elkaar halen natuurlijk 

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik ben niet overtuigd van zijn deskundigheid. Wel heb ik de indruk dat hij zowel Heracles als Vitesse leuk aanvallend liet voetballen.Sandro_Calaaabro schreef:Bosz komt hij op mij over alsof hij denkt het voetbal uitgevonden te hebben. Een periode leuk spelen met Vitesse moeten we ook niet overdrijven he. Het zou kunnen dat er gewoon niks beters te krijgen is hoor, maar het verbaast me wel dat bijna iedereen hier zo eensgezind is. Enthousiasme begrijp ik in ieder geval sowieso niet.
Het lastige is om in te schatten hoeveel waarde je daar nu aan moet hechten. Het is bij zo'n club makkelijker bouwen. Zo is hij er met Heracles ook wel eens heel hard af gegaan omdat hij veel te naief speelde. Bij Heracles kan dat maar als je zoiets bij Ajax doet sta je er gelijk slecht op. Kunnen we het middenveld (of het gebrek daaraan) bij Ajax-Celtic onder Adriaanse nog herinneren?
Maar ik heb wel de indruk dat hij het iedere keer aan de praat kreeg. En wellicht heeft hij geleerd van zijn gemaakte fouten.
Zijn Feyenoord verleden is voor mij wel een min. Kinderachtig, ik weet het. Maar ik kan dat niet helemaal uitschakelen.
Nil volentibus arduum
Ach, welke ras Ajacued geeft nou geen feyenoord of psv verleden.
Ik zou Bosz wel mooi vinden. Lekker aanallend spelen. Dan hoeft ie van mij niet eens kampioen te worden. Als het maar weer leuk wordt om Ajax te kijken.
Ik zou Bosz wel mooi vinden. Lekker aanallend spelen. Dan hoeft ie van mij niet eens kampioen te worden. Als het maar weer leuk wordt om Ajax te kijken.
I think I lost my fucking headache
Ik zou er alles aan doen om Rijkaard binnen te halen. Een echte Ajacied en een Amsterdammer. Dat zijn echt 2 plusjes.
-
Geen idee of het Bosz wordt, maar bij Feyenoord voldeed hij niet, ze zullen het daar geen probleem vinden dat hij bij Ajax tekent, als hij tekent.
Cruijff, Van Duivenbode, Ling, Molenaar, Tahamata, Trustfull hebben er gespeeld en hebben daarna iets voor Ajax gedaan of zijn daar nog mee bezig, al zal Ling niet zo tevreden zijn over de waardering voor zijn inbreng.
Cruijff, Van Duivenbode, Ling, Molenaar, Tahamata, Trustfull hebben er gespeeld en hebben daarna iets voor Ajax gedaan of zijn daar nog mee bezig, al zal Ling niet zo tevreden zijn over de waardering voor zijn inbreng.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Cluijffert
Los van de vermeende kwaliteiten van Bosz, maar de problematische organisatie structuur en het gebrek aan kwaliteit bij enkele sleutelfiguren maken het al dan niet komen van Bosz redelijk triviaal. Een passant die wat accenten zal verleggen, maar verder weinig stappen tov De Boer gaat maken.
Lood/Oud ijzer.
Lood/Oud ijzer.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Het feit dat hij bij teams onder de absolute top gigantisch gefaald heeft is daarentegen weer een aantal minnetjes waard.Alexander schreef:Ik zou er alles aan doen om Rijkaard binnen te halen. Een echte Ajacied en een Amsterdammer. Dat zijn echt 2 plusjes.
Bosz komt over het algemeen niet zo sympathiek over, vind ik, maar dat kun je van onze meest succesvolle trainers ook allemaal wel zeggen.
Bosz had daar een andere functie. Hij was geen trainer maar technisch manager. Dat is wel echt een andere rol en in die zin dus geen vergelijk. Het zegt wellicht wel iets over zijn vermogen om aankopen te beoordelen.Demosthenes schreef:Geen idee of het Bosz wordt, maar bij Feyenoord voldeed hij niet, ze zullen het daar geen probleem vinden dat hij bij Ajax tekent, als hij tekent.
Dat er meerdere spelers zijn met een verleden bij beide clubs weet ik. Het zal ook nog wel een keer gaan gebeuren ook. Maar ik ben er geen fan van. Wat mij betreft hoort het niet, al staat het ieder individu uiteraard vrij om er wel voor te kiezen.
Nil volentibus arduum