Bobby Haarms RIP
Moderator: mods
Re: Bobby Haarms RIP
De commentator heeft de documentaire gisteren goed bekeken...
Oei wat een steenkolen Engels accent van Van den Boog zeg.. 
EDIT: Zag ik daar nou Marc van Hintum?

EDIT: Zag ik daar nou Marc van Hintum?
Wát een warmte, wát een saamhorigheid.
Laten we hopen dat de geest van Bobby blijft voortklinken: álles geven voor je cluppie.
Laten we hopen dat de geest van Bobby blijft voortklinken: álles geven voor je cluppie.
Heel mooi.
Louis met een Ajaxdas :)
Louis met een Ajaxdas :)
Inderdaad, prachtige speeches van David Endt en Louis (met Ajax-das, staat hem toch het beste)
De Bob Haarms Tribune op de Toekomst. 

Schandalig, dat er toch nog een stel mongolen zijn die vuurwerk af gaan lopen steken. Hoe moeilijk is het nou om die eer ook aan de familie te bewijzen? Stel egoïsten.
Dan zullen je tenen nu inmiddels wel helemaal je voet ingekruld zijn..Kowalczyk schreef:Ajax-shirts kan ik nog wel hebben (hoewel ik zelf nooit een voetbalshirt aan zou doen naar een uitvaart), maar fakkels en spreekkoren zullen een plaatsvervangende schaamte bij me oproepen die ik nooit meer ga vergeten. Dat weet ik nu al. Het koude zweet breekt me al uit als ik eraan denk.
Dat vuurwerk is volgens mij gewoon afgesproken, hoort er ook gewoon een beetje bij. Bob zou het mooi hebben gevonden.
Er was toch opgeroepen om juist geen vuurwerk af te steken?Neefkens schreef:Dat vuurwerk is volgens mij gewoon afgesproken, hoort er ook gewoon een beetje bij. Bob zou het mooi hebben gevonden.
ANOproep: Plechtigheid Haarms
11 juni 2009 RvN
In verband met de afscheidsplechtigheid van Bobby Haarms wordt het volgende verzoek gedaan:
De plechtigheid begint om 11.00 uur op het hoofdveld van de Toekomst. Deze plechtigheid zal duren tot ongeveer 12.30 uur. Parkeergelegenheid is er op P2. Rond 13.30 uur wordt Bob van de Toekomst weggereden en zal via een speciale route naar zijn laatste rustplaats rijden. Deze route zal langs de drie belangrijkste punten in Bob zijn leven gaan waar fakkels worden afgestoken. Dat zijn het Supportershome van Ajax, de ArenA en de Middenweg. Het is niet toegestaan de rouwstoet te volgen, de begrafenis vindt plaats in besloten kring.
Ajax Netwerk
Wij vragen jullie vóór, tijdens en na de plechtigheid op de Toekomst geen fakkels of vuurwerk af te steken. Uit respect voor Bob moet dit een waardige herdenking worden.
Het supportershome zal na de plechtigheid geopend zijn tot 17.30 uur om met elkaar samen te zijn en herinneringen op te halen aan Bob.
Ajax Netwerk
We hopen dat er veel Ajacieden aanwezig zullen zijn om Bob een waardig afscheid te geven dat recht doet aan de plaats die hij bij ons supporters jarenlang heeft ingenomen.
Ajax Netwerk
Tot zaterdag,
De supporters.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Valt mee. Ik vond het gevoel al met al heel goed, geloof ik.Daniel_vT schreef:Schandalig, dat er toch nog een stel mongolen zijn die vuurwerk af gaan lopen steken. Hoe moeilijk is het nou om die eer ook aan de familie te bewijzen? Stel egoïsten.
Dan zullen je tenen nu inmiddels wel helemaal je voet ingekruld zijn..Kowalczyk schreef:Ajax-shirts kan ik nog wel hebben (hoewel ik zelf nooit een voetbalshirt aan zou doen naar een uitvaart), maar fakkels en spreekkoren zullen een plaatsvervangende schaamte bij me oproepen die ik nooit meer ga vergeten. Dat weet ik nu al. Het koude zweet breekt me al uit als ik eraan denk.
Dat zingen en die fakkels hoeven voor mij niet, maar god: ik vond het toch wel heel respectvol, al met al.
Ik ben uiteindelijk niet gegaan, zoals je merkt. Ik ga even in mijn eentje naar het graf.
K.
Still alive...
'De supporters'. Wie zijn dat precies?
Ik denk ook dat Bob het mooi had gevonden. De echte plechtigheid gebeurt toch in besloten kring.
Ik denk ook dat Bob het mooi had gevonden. De echte plechtigheid gebeurt toch in besloten kring.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Wordt toch niet voor niets gevraagd door de familje?Jöhnk schreef:'De supporters'. Wie zijn dat precies?
Kon helaas niet kijken naar de beelden...livestream werkte niet...
Oh, wordt het gevraagd door de familie? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan is het inderdaad niet netjes om daar tegenin te gaan.
Ik vond het ook een erg mooie plechtigheid. Het weer kon natuurlijk ook niet beter. Daarom kon het nu zo midden om het veld. Schitterend.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dat begreep ik tenminste...Jöhnk schreef:Oh, wordt het gevraagd door de familie? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan is het inderdaad niet netjes om daar tegenin te gaan.
Ja, het was helemaal doorgesproken met de familie.
Ik vond het een mooi voorbeeld hoe warm AJAX als vereniging is, ook perfect georganiseerd allemaal.
Ik vond het een mooi voorbeeld hoe warm AJAX als vereniging is, ook perfect georganiseerd allemaal.
Dat bericht op Ajax Netwerk ook?Neefkens schreef:Ja, het was helemaal doorgesproken met de familie.
Ik vond het een schitterend afscheid. Kon niet beter.
- Ajaciedjuh
Wat een prachtige plechtigheid. Een heel mooi afscheid van Bob. Geweldige speeches van Louis (zagen jullie ook zijn Ajax stropdas en hij sprak over onze club), David, Uri, VD Boog en zijn begeleider/buurvrouw.
Geweldige saamhorigheid van onze familie Ajax. Ik had een geweldig trots gevoel dat wij Ajacieden dit konden doen voor Bob.
Liefde zit diep ........ Ajax zit in je hart

Bob we zullen je missen ....
Geweldige saamhorigheid van onze familie Ajax. Ik had een geweldig trots gevoel dat wij Ajacieden dit konden doen voor Bob.
Liefde zit diep ........ Ajax zit in je hart

Bob we zullen je missen ....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zijn de beelden van de plechtigheid nog ergens terug te zien?
Ja, de familie verzocht dus om vóór, tijdens én na de plechtigheid geen fakkels of vuurwerk af te steken. Daar hebben bepaalde mensen zich niet aangehouden (resultaat dus ook, hele veld onder het rook), en dat vind ik vrij onbeschoft.Neefkens schreef:Ja, het was helemaal doorgesproken met de familie.
Op een of andere manier paste het toch allemaal bij elkaar, echt mooi.
Overtuig me alsjeblieft, waar vraagt de familie dat?Daniel_vT schreef:Ja, de familie verzocht dus om vóór, tijdens én na de plechtigheid geen fakkels of vuurwerk af te steken. Daar hebben bepaalde mensen zich niet aangehouden (resultaat dus ook, hele veld onder het rook), en dat vind ik vrij onbeschoft.Neefkens schreef:Ja, het was helemaal doorgesproken met de familie.
Ik vond het vuurwerk mooi.

Daniel_vT schreef:Ja, de familie verzocht dus om vóór, tijdens én na de plechtigheid geen fakkels of vuurwerk af te steken. Daar hebben bepaalde mensen zich niet aangehouden (resultaat dus ook, hele veld onder het rook), en dat vind ik vrij onbeschoft.
Ja, zonde. Waarom moet dat nou weer?

Het stinkt aan alle kanten!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.