Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 84

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Baseman » ma jan 25, 2010 9:58 am

Oh ja, dat had Jol in de VI gelezen en op de een of andere onbegrijpelijke manier wilde hij zichzelf verdedigen met dat 'feitje' :drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 10:00 am

Zei hij dat? :confused.gif:

Had hij nog iets op te merken over de jeugdopleiding?
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Baseman » ma jan 25, 2010 10:05 am

Blijkbaar is Ajax de ploeg die het meest gebruikt maakt van dezelfde spelers, in dit geval 6 man.
Zoiets had Jol uit de VI gehaald en dat gebruikte hij als excuus, wat niemand verder begreep.

Ik kan me niet herinneren dat Jol iets gezegd heeft over de jeugdopleiding.
Maar geef Jol de kans om iets over jeugd te zeggen en je krijgt gegarandeerd een ellenlange uitleg over de jonge gemiddelde leeftijd van zijn team :icon_biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 10:16 am

Of hij refereert aan het feit dat ze de plaggen uit het veld schoppen :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 10:59 am

Dat is ook uitermate belangrijk, Harm. :hypocrite.gif:

Wat is jong? Spelers als Stekelenburg, Urby, Vertonghen en Suarez lopen al jaren mee. Ajax heeft maar een rookie in de ploeg en dat is Alderweireld. De rest heeft al behoorlijk wat ervaring.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jöhnk » ma jan 25, 2010 11:05 am

Giacomo Puccini schreef:Ik heb van de beste man genoten vanavond. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat anderen een pleuris hekel aan hem hebben, want Jol is een 'you love him, you hate him' figuur. Hij is niet alleen qua postuur het evenbeeld van Tony Soprano, maar qua karakter net zo'n alpha male. Hij is wat chagrijnig, een wijsneus en een haantje, en door sommige mensen zal dit als negatief bestempelt worden, maar voor een voetbalmanager zijn het denk ik zeer geschikte eigenschappen. Zo lang je maar wel op goede voet blijft staan met de mensen waar je direct mee samen werkt, de spelers en technische staf bijvoorbeeld.

Een valkuil van hem is inderdaad dat hij te veel in de verdediging schiet. Maar ik weet zeker dat hij dit van zichzelf weet, want op andere momenten gaat hij juist heel bewust boven de vragen van journalisten staan. Dan zet hij bijvoorbeeld kort en bondig zijn standpunt neer, en als een journalist dan een tegengestelde opinie naar voren brengt dan doet hij dit af met 'dat mag je vinden' of 'ik heb gezegd hoe ik er over denk'. En dat is juist weer heel sterk, die attitude zouden meer trainers moeten hebben. Anders blijven trainers zich maar herhalen, en vaak lullen ze zichzelf dan nog vast ook.

Hilarische opmerking over die trui van Co Adriaanse trouwens, ge-wel-dig!
Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 11:12 am

Ik vond die opmerking over de trui van Adriaanse trouwens een zwaktebod. Adriaanse plaatste zijn opmerking los van de persoon Jol, maar had het over de uitstraling die in zijn ogen bij Ajax hoort. Jol wilde nog even goedkoop scoren door op de man te spelen. Het viel mee dat hij zijn horloge niet even liet zien.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 11:16 am

Jöhnk schreef:Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.
Exact. Hij kan praten wat hij wil, het voetbal van Ajax ziet er niet uit.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Duke » ma jan 25, 2010 11:25 am

Harm schreef:Ik vond die opmerking over de trui van Adriaanse trouwens een zwaktebod. Adriaanse plaatste zijn opmerking los van de persoon Jol, maar had het over de uitstraling die in zijn ogen bij Ajax hoort. Jol wilde nog even goedkoop scoren door op de man te spelen. Het viel mee dat hij zijn horloge niet even liet zien.
Ben ik deels met je eens: de reactie van Jol was gewoon kinderachtig. Maar Adriaanse doelde natuurlijk wel op Jol toen hij dat zei.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 11:35 am

Als Advocaat daar zo rond had gelopen, dan had hij dat ook gezegd. Ik vond dat hij op de functie doelde en niet de persoon.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 11:37 am

joey schreef:
Jöhnk schreef:Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.
Exact. Hij kan praten wat hij wil, het voetbal van Ajax ziet er niet uit.
Laten we vooral op deze manier doorzeike. We hebben eindelijk een ervaren trainer die z'n sporen verdiend heeft en omdat het na een half jaar niet helemaal loopt zoals we willen, gaat iedereen massaal uit z'n plaat. Op deze manier zou zelfs Van Gaal zijn beginperiode bij Ajax niet hebben overleefd. Op iedere slak wordt zout gelegd, terwijl het grotere plaatje niet gezien wordt: Jol heeft te maken met een matige/onevenwichtige selectie, overblijfsel van Bassie. Geef Jol alsjeblieft een seizoen lang de kans om er iets van te maken.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Arthur » ma jan 25, 2010 11:39 am

Ik denk dat er niet veel zijn die willen dat Jol er nu uit wordt gegooid. Het is wel een feit dat er nog een hele hoop moet verbeteren wil hij gaan slagen bij Ajax en de voortekenen zijn vooralsnog niet erg gunstig.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Jöhnk » ma jan 25, 2010 11:41 am

Harm schreef:Als Advocaat daar zo rond had gelopen, dan had hij dat ook gezegd.
Dat weet ik niet, hoor. Co en Jol hebben een verleden.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 11:42 am

GangstaRiB schreef:
joey schreef:
Jöhnk schreef:Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.
Exact. Hij kan praten wat hij wil, het voetbal van Ajax ziet er niet uit.
Laten we vooral op deze manier doorzeike. We hebben eindelijk een ervaren trainer die z'n sporen verdiend heeft en omdat het na een half jaar niet helemaal loopt zoals we willen, gaat iedereen massaal uit z'n plaat. Op deze manier zou zelfs Van Gaal zijn beginperiode bij Ajax niet hebben overleefd. Op iedere slak wordt zout gelegd, terwijl het grotere plaatje niet gezien wordt: Jol heeft te maken met een matige/onevenwichtige selectie, overblijfsel van Bassie. Geef Jol alsjeblieft een seizoen lang de kans om er iets van te maken.
Volgens mij wil iedereen hem die tijd gunnen, maar het is een feit dat hij zelf niet kan benoemen op welke punten het nu beter gaat. Hij roept dat hij positiespel en goed voetbal heel belangrijk vindt. Maar toen Ajax op voorsprong kwam bracht hij niet Suk in om van de ruimte te profiteren, maar Gabri om de ruimte nog kleiner te maken.

Wel grappig om nu overal te lezen dat hij met de puinhopen van Bassie moet werken. Niet zo lang geleden was dit de beste selectie van Nederland.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 11:46 am

Harm schreef:
GangstaRiB schreef:
Jöhnk schreef:Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.


Laten we vooral op deze manier doorzeike. We hebben eindelijk een ervaren trainer die z'n sporen verdiend heeft en omdat het na een half jaar niet helemaal loopt zoals we willen, gaat iedereen massaal uit z'n plaat. Op deze manier zou zelfs Van Gaal zijn beginperiode bij Ajax niet hebben overleefd. Op iedere slak wordt zout gelegd, terwijl het grotere plaatje niet gezien wordt: Jol heeft te maken met een matige/onevenwichtige selectie, overblijfsel van Bassie. Geef Jol alsjeblieft een seizoen lang de kans om er iets van te maken.
Volgens mij wil iedereen hem die tijd gunnen, maar het is een feit dat hij zelf niet kan benoemen op welke punten het nu beter gaat. Hij roept dat hij positiespel en goed voetbal heel belangrijk vindt. Maar toen Ajax op voorsprong kwam bracht hij niet Suk in om van de ruimte te profiteren, maar Gabri om de ruimte nog kleiner te maken.

Wel grappig om nu overal te lezen dat hij met de puinhopen van Bassie moet werken. Niet zo lang geleden was dit de beste selectie van Nederland.
Dat laatste heb je mij nooit zien typen. Degene die dat roepen zijn vooral van het matige sport journaille in Nederland. Die waaien met iedere wind mee en hebben geen enkele kennis. En tuurlijk is er progressie te zien. Gisteren tegen AZ niet, maar die wedstrijden heb je er ook tussen zitten. Grappig om te lezen dat iedereen massaal juist op deze wedstijd hamert, terwijl er gewoon 3 punten gepakt zijn. Ik zie het probleem niet zo. Ajax had een mindere dag en op karakter zijn de punten binnengehaald. Bij PSV malen ze daar ook niet om. Alleen bij Ajax staat de club in lichterlaaie.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 12:47 pm

Baseman schreef:Nee, hij gebruikte de jonge gemiddelde leeftijd van het team als excuus voor de mindere prestaties en voor het niet meer meedoen voor het kampioenschap. Dat is heel wat anders dan constateren dat je team jong is.
Jol zeurt niet, hij constateerd.Hij constateerd dat het elftal op bepaalde momenten jong is, zoals in de situatie tegen NAC bij de tegen goal.Niet consequent doordekken, naief.Daarna gaf ie aan dat als AJAX wat spelers moet missen zoals Pantalic, De Zeeuw, Enoh ( en dat zijn dan de weer wat oudere spelers ), het een ander verhaal wordt.Dan sta je dus op het miiddenveld met Aissatie, Siem de Jong.Daarna geeft ie zelfs aan dat het geen excuus is " Mulder: Het klinkt als een excuus " waarom Jol het jaar 95/96 er bij dat AJAX daar ook met een jeugdige slectie op het veld stond, met wel een klein doch wezenlijk verschil met Rijkaard en Danny Blind in de basis."Mulder: Die mix mis je dus " , nee zegt Jol, als wij ONZE BASIS HEBBEN hebben we best een goed elftal.Waar na Mulder begint over Wielaert, wat natuurlijk nergens op slaat.Jij als voetballer zou zeker moeten weten dat trainers KEUZES maken, of dat nu goed of slecht is.De keuze om Wielaert, gezien zijn gemis aan kwaliteiten niet op te stellen lijt me meer dan logisch.Nogmaals, ik zie dit niet als een excuus van Jol, maar als een constatering dat er nog veel moet gebeuren.
Jol begon over het puntenverschil met AZ om zijn eigen presteren te promoten (vorig seizoen 12 punten achter, nu 14 voor, dus een verschil van 26 punten), waarna Mulder heel terecht opmerkte dat Twente en met name PSV het dit seizoen dan toch echt veel beter doen dan Ajax qua puntenverschil. Daarna gaf Mulder aan dat er bij PSV weinig is veranderd wat betreft de spelersgroep, waarmee hij alle credits gaf aan Rutten en aangaf dat die dus wel een grote kanshebber is op het kampioenschap (ondanks dat ze vorig seizoen nog minder punten hadden dan Ajax). Oftewel, daar zorgt voornamelijk de coach wel voor het verschil. Terwijl Jol eerder had aangegeven dat hij beperkt is door zijn spelersgroep en door vorig seizoen en daarom is afgehaakt voor het kampioenschap.
Daar had Jol geen weerwoord op en hij begon vervolgens het redeneren van Mulder wat betreft de puntenverschillen wat af te zeiken, een redenatie die hij notabene zelf had bedacht en waar hij zelf over was begonnen :smallgrin.gif:
Dat met die puntenverschil ging in eerste instante v.n. over de vraag waarop Jol stond te juichen na de winst op AZ.Vervolgens werd dat gebruikt om het verschil aan te geven w.b. nu en ten tijde van MVB.Het blijft natuurlijk scorebordjournalestiek.Speel je goed, maar sta je dertig punten achter krijg je dat weer, speel je slecht maar pak je je punten krijg je weer dat AJAX onwaardig aan het spelen is.Psv is kwa groep, kwa leeftijd en kwa team veel verder als AJAX.Iets wat ik regelmatig vertel hier.En Psv zijn spel ( en daar ga ik echt niet meer over discuteren ) wordt gepruimt door de achterban.Je leest toch ook het gekanker na AJAX - AZ.Ik denk dat men bij Psv dan een gat in de lucht springt.
Psv is gewoon een veel homogenere groep dan dit AJAX is, ook veel beter op elkaar ingespeeld met spelers die kwa taak en specifieke kwaliteiten op de positie die zij spelen beter zijn dan wat er door de bank genomen bij AJAX rondloopt.Ook een iets betere bank, en veel meer spelers met scorend vermogen.Je kan, en ook dat zal jij als voetballer toch weten, er als trainer weing aan doen als men kansen om de zeep brengt.Daar heb je als trainer geen invloed op.Al denken velen van wel.Ook dat zag je weer terug bij AJAX - Az, waar Aissati ook goede kans kreeg maar een slap schot als resultaat.
Jol begon weer met het erg zwakke excuus dat Sulejmani veel beter rendeert met (een type) Pranjic en een vast aanspeelpunt voorin. Vervolgens kwam hij niet verder dan dat Sulejmani een schaduwspits is en dat Ajax dan dus 4-4-2 zou moeten spelen, maar dat in dat geval Suarez de schaduwspits is en er nog concurrentie is van andere spelers. Daarna gaf hij aan dat Suarez en Sulejmani niet samen voorin kunnen spelen in een 4-4-2, omdat Sulejmani een aanspeelpunt moet hebben en dat is Suarez niet. Dat Sulejmani al het hele seizoen niets presteert in verschillende systemen en op verschillende posities negeerde Jol voor het gemak maar even...het kwam er eigenlijk op neer dat hij Sulejmani nog steeds ziet als een groot talent, maar dat Sulejmani niet past in zijn systeem.
Voornamelijk een hoop onzin dus van Jol en eigenlijk schreef hij Sulejmani wel degelijk af, in ieder geval onder hemzelf als coach.
Dit is natuurlijk onzin van jou kant.Jol legde precies uit wat het manko van Sulejmani is.Daar kun je het mee eens zijn of niet.Ik kan me daar heel goed in vinden, iets wat ik ook al hier op dat forum verteld hebt.Verder zegt ie " Hij zegt ook ( Sulejmani dus ) : Ik ben meer een 2e spits, net als Suarez " .Suarez is geen aanspeelpunt.En daarna zegt ie iets wat iedereen hier graag wilde horen " Mulder: Laat hem spelen zoals bij Hereenveen, ie zestien miljoen zijn ook belangrijk ", blijkbaar is het team nu weer niet belangrijk voor Mulder " Jol: Zo zou jij spelen, ik heb liever een aanspeelpunt zoals AJAX altijd heeft gespeeld, Ik ben heel blij dat ie er is "... " Mulder: Is dan Urby de echte vleugelspits " .. " Jol:Nee, maar ik moet een keuze maken, als Sulejmani het niet brengt ".Volgens mij zegt Jol toch echt niks verkeerds of bijzonders.Jol verwacht nog dat Sulejmani op een andere manier gaat rederen.Dus lijkt me van afschrijven nog geen sprake,probleem Sulejmani wordt er natuurlijk wel niet minder op.Maar kun je dat Jol aanrekenen ?.Ik vind van niet ..
Verder zegd ie dat ALS AJAX 4-4-2 zou spelen Suarez de tweede spits is, dus.En daar lijkt mij geen speld tussen te kunnen.
Er werden Jol helemaal geen woorden in de mond gelegd, Jol werd gewoon geconfronteerd met zijn eigen uitspraken en inconsequentie. Waar hij vervolgens geen antwoorden op had.
Wat dat betreft was Youri Mulder erg scherp, hij vroeg ook al aan Jol waarom die zo defensief reageerde (wat volgens Mulder niet nodig was, maar het viel hem wel op).
Ojawel hoor,Het ging erover dat Jol in de verdediging ging.Dat zag je ook bij b.v. Wattereus, daar waar Jol met zijn opmerking alleen probeerde aan te geven dat Van Nistelrooy bij een club met meerder spitsen minder kans op een basis plaats heeft, terwijl Waterreus dacht dat Jol vond dat hij die spelers beter vond dan Van Nisterooy .. .. trouwens Pa en Zoon Mulder wel eens tegen elkaar horen discuteren ?. Ik bedoel maar ..

Maar kun je het uberhaupt in zo'n praatprogramma iedereen naar de zin maken .. vandaar dat het zo jammer is dat men bijna nooit op tactisc, technisch specifieke zaken heeft.Hoe gaat AJAX de jeugd saneren.Is er en wat gaat er vanderen in de scouting, wie scout er enz. enz. enz. maar beperkt men zich meestal tot van die story achtige cliches of speelt mensen tegen elkaar uit ( Jol v.s. Mvb en anderen ) om toch maar " leuk " te kunnen scoren ..

Daarmee wil ik niet aangeven dat ik met alles wat Jol zegt het eens ben ..

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 1:00 pm

Veel geblaat en weinig wol.

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 1:04 pm

Baseman schreef:Ik vond Jol eigenlijk nogal tegenvallen...notabene Youri Mulder had volkomen gelijk toen hij Jol aansprak over zijn inconsequente denken betreffende de verschillen in punten tussen vorig seizoen en dit seizoen. Daarbij heb ik Jol voornamelijk en herhaaldelijk horen zeggen dat zijn team zo jong is, maar hij is als hoofdtrainer toch echt zelf verantwoordelijk voor het opstellen van die jonge jongens. Blijkbaar vind Jol die jonge spelers beter dan zijn ervaren spelers (zoals Wielaert), dat is zijn goed recht natuurlijk maar dan moet hij ook niet zeuren over de gemiddelde leeftijd.

Jol schoot snel en erg vaak in de verdediging, hij kon niet uitleggen wat er nu eigenlijk verbeterd is sinds zijn aanstellen, hij gebruikte constant de smoes dat zijn team zo jong is en hij was nogal inconsequent in zijn argumenten. Ik ben toch echt veel beter van hem gewend, gister maakte hij een slechte beurt.
Amen! Gelul over AZ en Ajax maar als Yuri Mulder zegt dat PSV en Ajax 30 verschillen ofzo ivm vorig jaar telt dat niet...
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 1:12 pm

Rishi schreef:
Baseman schreef:Ik vond Jol eigenlijk nogal tegenvallen...notabene Youri Mulder had volkomen gelijk toen hij Jol aansprak over zijn inconsequente denken betreffende de verschillen in punten tussen vorig seizoen en dit seizoen. Daarbij heb ik Jol voornamelijk en herhaaldelijk horen zeggen dat zijn team zo jong is, maar hij is als hoofdtrainer toch echt zelf verantwoordelijk voor het opstellen van die jonge jongens. Blijkbaar vind Jol die jonge spelers beter dan zijn ervaren spelers (zoals Wielaert), dat is zijn goed recht natuurlijk maar dan moet hij ook niet zeuren over de gemiddelde leeftijd.

Jol schoot snel en erg vaak in de verdediging, hij kon niet uitleggen wat er nu eigenlijk verbeterd is sinds zijn aanstellen, hij gebruikte constant de smoes dat zijn team zo jong is en hij was nogal inconsequent in zijn argumenten. Ik ben toch echt veel beter van hem gewend, gister maakte hij een slechte beurt.
Amen! Gelul over AZ en Ajax maar als Yuri Mulder zegt dat PSV en Ajax 30 verschillen ofzo ivm vorig jaar telt dat niet...
Dus.... Jol er maar uit gooien dan????

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 1:15 pm

Ja, dan wordt het dan maar eens tijd dat men zich uitspreekt.Dan hoeft degene ook niet steeds meer te herhalen wat men slecht vind aan Jol ..

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 1:26 pm

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Jol wel onzin uitkraamde. Bekijk het anders even nog een keer. Het is echt niet zo gek wat Baseman hier zegt hoor. Ik vind Jol ook nogal verdedigend. Hij moet Co ook een paar keer een sneer uitdelen. Laat toch lekker gaan joh!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 1:32 pm

Tja, ik vond het wel meevallen ..

Maar van mij mag ie blijven ..


Laat maar horen van de anderen of ze door willen gaan met Jol.Dit is Jol, zo werkt ie, zo praat ie .. Dus dat is een gegeven wat niet gaat veranderen ..

Dus zeg het maar, dan kan je dat achteraf gezeik achterwegen laten want dat geloven we dan wel weer ..

Dus blijven of vertrekken .. zeg het maar ..

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 1:35 pm

Rishi schreef:Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Jol wel onzin uitkraamde. Bekijk het anders even nog een keer. Het is echt niet zo gek wat Baseman hier zegt hoor. Ik vind Jol ook nogal verdedigend. Hij moet Co ook een paar keer een sneer uitdelen. Laat toch lekker gaan joh!
Weet je wat het is? Het is nooit goed. Dan is hij weer te verdedigend, dan is hij weer te cool. Ik snap de ophef niet. Fredje Rutten wil niet eens in de pers komen.... maar daar hoor je weer niemand over.

Wat Jol in de pers zegt, kan me worst wezen. Van Gaal maakte zich ook volslagen belachelijk in de pers, maar hij oefende z'n functie wel goed uit. Ik ben van mening dat Jol ook Ajax op de rit krijgt.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 1:41 pm

Ik zie Rutten liever niet in de pers dan dat ik van die tv als gisteren krijg. Daar heb je toch niks aan (als kritische Ajax-supporter dan).

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Giacomo Puccini » ma jan 25, 2010 1:48 pm

Harm schreef:Als Advocaat daar zo rond had gelopen, dan had hij dat ook gezegd. Ik vond dat hij op de functie doelde en niet de persoon.
Ja, zo kun je bezig blijven. Als Adriaanse niet Adriaanse maar Rijkaard in een Mart Smeets-trui was dan had Jol dezelfde opmerking geplaatst, dus dan is de opmerking van Jol ook niet op de persoon? Wat een gelul.

Je tilt er sowieso te zwaar aan, want de opmerking van Jol was grappend, en het was een goede reactie want op kritiek op kledingkeuze moet je niet serieus in gaan, dat doe je dus af met een geintje. Jol mag tenslotte zelf weten of hij tijdens zijn werk een trainingspak aantrekt of niet, dat Adriaanse daarover begint terwijl hij er zelf als een proleet bij zit in een studioprogramma maakte het komisch en Jol maakte daar terecht een geintje over.
Jöhnk schreef:Ja, een avondje Studio voetbal kun je wel aan Jol overlaten. Maar ik heb liever dat hij het positiespel eens zou aanpakken. Dan mag hij van mij zelfs gaan slissen.
Akkoord, maar omdat we al een half jaar over het positiespel van Ajax praten en Jol gisteren toevallig in Studio Voetbal zat vond ik het wel leuk om op zijn optreden op TV te reageren.
Ajax!

Plaats reactie