Vak 410
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik op zuid niets van 410 gehoord heb.Waas schreef:Net terug,
Het was met vlagen een heerlijke sfeer!
Voor het eerst dat F en 410 echt samen zongen!
Hopen dat het vaker gebeurt, bijvoorbeeld woensdag! :cheer:
Ik ben nog nooit zo moe geweest na een Ajax - nak.. kampioenswedstrijd misschien een paar jaar terug.. maar dit was heel lekker
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
www.ajax.nl‘Publiek verdient groot compliment’
Amsterdam, 14 apr 2007
De wisselwerking tussen de Ajacieden binnen en buiten de lijnen was opvallend en waardevol in het thuisduel met NAC. De Ajax-fans schreeuwden hun helden naar de zege. ,,Ons publiek verdient een fantastisch compliment’’, zegt Maarten Fontein.
Ajax-trainer Henk ten Cate liet zich tijdens zijn persconferentie al in vergelijkbare bewoordingen uit over het publiek in de Amsterdam ArenA. Ook de moegestreden spelers reageerden louter positief over de orkaan aan verbale steunbetuigingen die tijdens Ajax - NAC op het speelveld was neergedaald. Het voorbeeldige eentweetje tussen spelers en supporters leverde Ajax vrijdag drie kostbare punten op. De strijd om de landstitel blijft daarmee ongemeen spannend. Ajax zet de jacht op zijn dertigste landstitel verder voort. Vooral ook met dank aan de symbolische twaalfde man.
,,De supporters hebben zich van hun sterkste kant laten zien, of beter gezegd: laten horen’’, prees algemeen directeur Maarten Fontein de bijna vijftigduizend toeschouwers die het duel bijwoonden. ,,Het was overweldigend. Prachtig om te zien hoe iedereen achter onze ploeg is gaan staan. In deze cruciale fase van het seizoen is alle steun van harte welkom. Als de supporters zo massaal achter de ploeg gaan staan als vanavond het geval was, is dat helemaal geweldig.’’
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Voor het eerst dit seizoen dat Zuid het voortouw nam, geweldig.
Weer eens liedjes gehoord die ik lange tijd niet meer gehoord had.
Zal te maken hebben gehad met de beginnende fluitconcerten inderdaad. Op de ledenvergadering werd dat door de spelers als meest irritante gevonden. Ik denk dat daarom dit keer eens een orkaan van positief geluid werd ingezet.
Daarnaast denk ik dat het tijdstip van de wedstrijd ook invloed heeft. Bij avondwedstrijden is er wat meer gedronken etc. Dat is meestal wel gunstig voor de sfeer.
Ook goed dat Ajax en de spelers laten blijken dat ze dit waardeerden
:tifoajax:
Weer eens liedjes gehoord die ik lange tijd niet meer gehoord had.
Zal te maken hebben gehad met de beginnende fluitconcerten inderdaad. Op de ledenvergadering werd dat door de spelers als meest irritante gevonden. Ik denk dat daarom dit keer eens een orkaan van positief geluid werd ingezet.
Daarnaast denk ik dat het tijdstip van de wedstrijd ook invloed heeft. Bij avondwedstrijden is er wat meer gedronken etc. Dat is meestal wel gunstig voor de sfeer.
Ook goed dat Ajax en de spelers laten blijken dat ze dit waardeerden
:tifoajax:
- SylvievdVaart
Jammer dat die steun zo opvallend is, eigenlijk :sad:Thijs schreef:www.ajax.nl‘Publiek verdient groot compliment’
Amsterdam, 14 apr 2007
De wisselwerking tussen de Ajacieden binnen en buiten de lijnen was opvallend en waardevol in het thuisduel met NAC. De Ajax-fans schreeuwden hun helden naar de zege. ,,Ons publiek verdient een fantastisch compliment’’, zegt Maarten Fontein.
Ajax-trainer Henk ten Cate liet zich tijdens zijn persconferentie al in vergelijkbare bewoordingen uit over het publiek in de Amsterdam ArenA. Ook de moegestreden spelers reageerden louter positief over de orkaan aan verbale steunbetuigingen die tijdens Ajax - NAC op het speelveld was neergedaald. Het voorbeeldige eentweetje tussen spelers en supporters leverde Ajax vrijdag drie kostbare punten op. De strijd om de landstitel blijft daarmee ongemeen spannend. Ajax zet de jacht op zijn dertigste landstitel verder voort. Vooral ook met dank aan de symbolische twaalfde man.
,,De supporters hebben zich van hun sterkste kant laten zien, of beter gezegd: laten horen’’, prees algemeen directeur Maarten Fontein de bijna vijftigduizend toeschouwers die het duel bijwoonden. ,,Het was overweldigend. Prachtig om te zien hoe iedereen achter onze ploeg is gaan staan. In deze cruciale fase van het seizoen is alle steun van harte welkom. Als de supporters zo massaal achter de ploeg gaan staan als vanavond het geval was, is dat helemaal geweldig.’’
Twee mooie sfeerimpressies van voetbalsupporters die hun club aanmoedigen: Galatasarayen River Plate.
Toch wat anders dan de hele tijd: Boeren, boeren, boeren.....Eindhovuh, Eindhovuh, Eindhovu.

- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Service van de zaak...

VAK410 presenteert derde DVD
Op 26 Januari 2001 werd op initiatief van een aantal jonge fanatieke Ajax
supporters VAK410 opgericht. In de loop der jaren heeft VAK410 laten zien
geen eendagsvlieg te zijn en zich ruimschoots bewezen op het gebied van
sfeer. Niet alleen in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijden van Ajax, ook
binnen de Nederlandse supporterswereld was en is VAK410 toonaangevend. Nu,
7,5 jaar later presenteert VAK410 vol trots haar nieuwste en tevens derde
DVD.
In een 2 uur durende compilatie kan de kijker alle hoogte- en dieptepunten
van het afgelopen Ajax seizoen opnieuw beleven. Door de ogen van de
fanatieke supporters. In de dvd is het niet alleen genieten van de mooiste
doeken en de zang maar wordt je ook meegenomen met de voorbereidingen van
de sfeeracties. Uiteraard komt het grootste doek van Nederland (100 bij 50
meter) ruim aan bod tijdens de klassieker en ontbreekt ook het nodige
vuurwerk niet.
Daarnaast zijn er diverse specials op de dvd, die aandacht vragen voor een
aantal van de strijdpunten van het vak zoals 'Tegen het moderne voetbal'.
Ware hoogtepunten zijn de special van Amsterdam, een interview met Johnny
Heitinga op het 'oude' VAK410
en een boeiend gesprek tijdens een boottocht op de grachten met
oer-Ajacied Bobby Haarms.
Aanstaande vrijdag op 17 oktober zal de nieuwe dvd van de Ajax supporters
van VAK410 te zien zijn. In café Unique op het Rembrandtplein zal de film
om 20.00 uur starten. Na afloop is er een voorverkoop.
Verkoop informatie
Wat? VAK410 DVD III 2007-2008
Wanneer? Vanaf 18 oktober 2008
Waar? Supportershome, VAK410 Merchandising (onder VAK424) & op www.vak410.nl
Kost dat? ?10,-
Nog aanbiedingen? Jawel, VAK410 deel 3 & 2 voor ?15,-
De trailer voor de nieuwe VAK410 dvd staat online op:
http://www.youtube.com/watch?v=9O8HqNJ42sE
Meer informatie op www.vak410.nl
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Die is er nog wel:
http://www.vak410.nl/forum
Via de hoofdpagina kom je d'r inderdaad niet, maar met een beetje speuren...
http://www.vak410.nl/forum
Via de hoofdpagina kom je d'r inderdaad niet, maar met een beetje speuren...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Kent iemand de AT 5 documentaire over vak 410? Hij is zojuist als torrent geplaatst op www.dutchrevenge.org
Wel even aanmelden, anders kom je er niet op. Het is een goede site, en dat zeg ik niet omdat ik er toevallig ook moddereter ben.
Wel even aanmelden, anders kom je er niet op. Het is een goede site, en dat zeg ik niet omdat ik er toevallig ook moddereter ben.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Geen idee. Dit filmpje staat erbij, maar of het er wat mee te maken heeft weet ik niet. http://nl.youtube.com/watch?v=m5PUOAyNXqM
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Vak 410
Die actie van gisteren met all cops are bastards vond ik wel geinig, voor de rest begreep ik niet zo goed wat hun bedoeling was.. er waren geen vlaggen en trommels maar er werd wel gewoon gezongen. Na de rust ging een grote groep opeens weg.. het was allemaal een beetje vaag.
Maar wat is nu verder de bedoeling dan? was dit eenmalig of blijft het een dooie boel daar?
Maar wat is nu verder de bedoeling dan? was dit eenmalig of blijft het een dooie boel daar?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Re: Vak 410
Laatste column van het jaar van BenKie gaat over vak410 :
http://www.sthcrw.nl/?p=2570
http://www.sthcrw.nl/?p=2570