Hiddink wil door Ajax heen 'knuppelen'

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Hiddink wil door Ajax heen 'knuppelen'

Bericht door Thafunk » di okt 13, 2009 4:42 pm

Van nu.nl:
Hiddink wil best door Ajax heen 'knuppelen'
Uitgegeven: 13 oktober 2009 11:26
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2009 11:26
MOSKOU - Guus Hiddink en Ajax werden de afgelopen jaren regelmatig met elkaar in verband gebracht. Tot een samenwerking kwam het echter nog nooit. Als het aan de bondscoach van Rusland ligt, komt het in de toekomst wel zover.

Volgens Hiddink liep het in het verleden onder meer mis tussen hem en de Amsterdamse club omdat verschillende Ajax-directeuren Hiddink benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak.
“Laat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk,” zegt Hiddink tegenover Sportweek.

Van den Boog
“Plannen we een afspraak met Rik van den Boog. Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen.”
Kon dit artikel nog niet vinden in een van de bestaande topics.

Er komt niet uit naar voren of het om een TD-achtige functie gaat of om het trainerschap, maar ik had niet verwacht dat Hiddink iets bij Ajax zou willen doen.

**Edit: aha, zie nu dat er ook over gesproken wordt in: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax
Laatst gewijzigd door Thafunk op di okt 13, 2009 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Hiddink wil door Ajax heen 'knuppelen'

Bericht door Laudrup » di okt 13, 2009 4:44 pm

Dan zou een droom voor mij uitkomen.

Hiddink :headbang.gif:
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hiddink wil door Ajax heen 'knuppelen'

Bericht door Marillion » di okt 13, 2009 10:23 pm

Ik maak hier uit op dat het niet zo zeer om een trainersfunctie gaat maar eerder om een adviseurschap of iets dergelijks. Ik geloof niet ik er op zit te wachten. Hiddink is een uitstekende trainer maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij de organisatie binnen Ajax wel eventjes goed op orde kan brengen. Dat is toch echt een ander vak.
Nil volentibus arduum


Plaats reactie