De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Cluijffert » do sep 03, 2009 5:55 am

Apart hoe misschien wel de belangerijkste discussion wordt weggestopt in een thread over een huurling voor een jaar zonder optie tot koop en wat andere onderwerpen. Misschien we kunnen centraal een discussie houden zonder dat de 'messenger' wordt aangevallen.

Het begon hier mee:
Enganche schreef:
Enganche schreef:
El Clavo schreef:Youtube krijgt het druk :drecul.gif:

Precies Daniel. Nee, we zullen niets aan hem verdienen, maar je kan echt wel wat als je in Jong Brazilie speelt. Als dit soort jongens mede verantwoordelijk zijn voor een kampioenschap hoor ik in mei niemand meer klagen. Ja Joey misschien :smallgrin.gif:
Kijk, ik vind ook dat je gewoon gebruik moet kunnen maken van je netwerk. Maar men moet wel het beste voor hebben met de club. En ik geloof er bijvoorbeeld niets van dat Jol niet wist wat voor een enorme prutser Atouba is. Met zo'n Kerlon is het ook nog maar afwachten. Sowieso heeft het met beleid natuurlijk allemaal erg weinig te maken. Ik heb meer het idee dat Ajax/Jol deze twee jongens last minute nog in hun schoot geworpen heeft gekregen. Het heeft er in ieder geval alle schijn van. Het risico bij dat soort netwerkjes is altijd dat er van de 5 á 6 misschien 2 á 3 echt van hele grote waarde zullen zijn en de rest meer het in stand houden van het netwerk is. Zoals PSV bijvoorbeeld Tardelli huurde om Lemic tevreden te houden. Je kan je alleen wel afvragen wanneer Ajax/Jol eens wat terugkrijgt voor al die diensten aan bevriende zaakwaarnemers. Ajax heeft genoeg oude, achterlijke idioten van de markt afgehaald, maar heeft nog geen Gomes of Alex mogen begroeten. Atouba is een ramp en Kerlon is veel geblesseerd geweest. Zé Eduardo heeft vrijwel geen eerste elftal ervaring. Dan lijkt het er dus meer op dat die deals niet voor Ajax worden gesloten, maar voor de portemonnee van de verantwoordelijken.

Over Zé Eduardo: heb hem tijdens de Sudamericano sub-20 een paar wedstrijden zien spelen. Daar was hij de jongste van de Braziliaanse selectie. Veel fysieke inbreng, aardig oog voor het team, won veel duels. Ben hem daarna een beetje uit het oog verloren omdat hij zoals gezegd maar een handjevol minuten in het eerste elftal heeft gemaakt.

Nog wat voor de mensen die denken dat Steef, Pushkin/Revo en ik alles uit onze duim zuigen, omdat we dat zo leuk vinden:
RIO op PN schreef:Anyway, ik kan en wil het verhaal van Rev ondersteunen. Wel mooi om te zien hoe Rev nav die info nu de links aan elkaar begint vast te knopen.
Bertolucci, Raiola, Lemic beginnen zich nu diep in te graven binnen Ajax en ik ben er zelf best blij mee hoor, the more the merrier, dat was al bij de Spurs zo, vervolgens Hamburg en nu Ajax. Denk nou eens goed na waarom Petrovic erbij werd gehaald. Echt niet omdat ie zo'n fantastische assistant manager is. Jol is stinkend rijk geworden door voetbal, maar echt niet alleen omdat ie trainer/coach/manager is. Jol is een slimme man, daarom mag ik hem ook, maar ik ben ook wel blij dat dit soort praktijken bij Rutten minder (doorzichtig) zijn.
Luisao is overigens ook aangeboden bij Ajax, toevallig natuurlijk dat juist Benfica op dat Adam toernooi speelde...
Enganche schreef:
De Dominee schreef:Volgens oa Enganche huurt Ajax hem van Raiola. Aparte optie, dat wel.
Da's allemaal toeval, Dominee. Was een gokje van me en ik heb de mazzel dat ik goed gok. :hypocrite.gif: Atouba kan er geen hout van, heeft hiervoor bij twee verschillende clubs met Jol gewerkt, maar wordt toch naar Ajax gehaald. Toeval. Kerlon is veel geblesseerd, komt niet aan de bak bij Inter en Chievo, heeft dezelfde zaakwaarnemer als Jol en komt op huurbasis naar Ajax. Toeval. Zé Eduardo heeft amper eerste elftal ervaring, wordt opgekocht door een 'investeringsmaatschappij', heeft ook dezelfde zaakwaarnemer als Jol en wordt nu ook door Ajax gehuurd van een clubje waar nog nooit een supporter van gehoord heeft (Maga Esporte Club SC en dus niet Cruzeiro!). Toeval.
Scherrer schreef:
Enganche schreef:Ik zal de laatste zijn die het allemaal goed praat Luuk, maar Pantelic voor een jaartje kan ik nog wel in komen. Daarnaast is het best mogelijk dat Zé Eduardo en Kerlon langer gehuurd worden dan een jaar. Toen PSV aan die Alex-deal begon wist alleen niemand wat er aan de hand was, terwijl Ajax meer openheid van zaken moet geven. Ik verwacht alleen niet dat Raiola deze spelers snel aan Ajax zal verkopen. Hij zal ze eerst nog een paar seizoenen willen stallen en dan hopen op een echte klapper.
Op Kerlon heeft Ajax toch een optie tot koop bedongen?

Voor de rest moet er denk ik soms even logisch geredeneerd worden. Ajax heeft niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets aan het huren van een 18-jarige speler met bijzonder weinig ervaring voor één seizoen. Dat is nutteloos, dan leidt je alleen maar spelers op zonder er zelf de vruchten van te plukken. Want vrijwel niemand is op z'n 18e van zodaige meerwaarde dat een dergelijke deal is te rechtvaardigen.

Ajax heeft er dus geen profijt van, ergo er móet meer achter zitten. Opties (amongst others):

Ajax kan hem zeer waarschijnlijk voor meer seizoen huren?

Deze deal is 'wisselgeld' voor andere spelers, Ajax moet deze speler huren om Kerlon/Pantelic te krijgen (net als het verhaal van Tardelli bij PSV)?

Jol/Raiola verdient hieraan en verder niets (voor Ajax geen enkel voordeel, dus onwaarschijnlijk, tenzij Van den Boog de weg kwijt is)?

Jol/Raiola verdient hieraan en belooft in ruil daarvoor een andere topspeler binnenkort bij Ajax te brengen?

Concluderend, er móet een staartje aan dit verhaal zitten. Ajax gaat nooit 'zomaar' een 18-jarige huren voor één seizoen zonder verdere voorwaarden.

Twee observaties: 1. Joey had gelijk. Oprechte excuses, de maffia zit tot aan de elleboog in Ajax. 2. Die !%#*% rat van een Raiola is weer helemaal terug bij Ajax. Onbegrijpelijk dat ze die smeerlap na de situaties rond Maxwell, Grygera en Zlatan nog binnen laten, Ik heb hem toen vervloekt, maar vervloek de idioten die deze beroepsgriezel binnen hebben gelaten nu nnog veel meer. Raiola zuigt de club leeg en laat hem straks weer berooid achter. Dat wéét je vantevoren. En toch trappen we er weer in.
LouisXIV & co schreef:Serieus: een 18-jarige speler huren voor een jaar, zonder koop-optie. Dan heb je internationaal gewoon de handdoek in de ring gegooid. Ik vind het een schande! Ajax-onwaardig.


Toen het geval Alex bij Psv bekend werd, riep iedereen hier om de hardst dat Ajax hier gelukkig niet aan mee deed. Hoe minderwaardig dit de Eindhovense club maakte (breeder club, maffia etc)... En nu... succes ten koste van alles?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Toppie » do sep 03, 2009 7:33 am

Maffia is overal :ikbenik.gif: Ook in Denhaag

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

-De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax

Bericht door Cluijffert » vr sep 04, 2009 6:53 am

verbazingwekkend hoe groot de acceptatienivo is als het gaat om je eigen club en het ontbreken van succes. Succes ten koste van alles... zijn we dan niet exact als Psv en haar supporters die velen hier eerder nog uitlachten?

We mogen constateren dat de houding van superioriteit van heel veel fans tov 'breederclub' Psv of houtje toutje club Feyenoord nergens op gebaseerd is (afgunst of hypocratie misschien?)

En, veel erger... nu we zijn blijkelijk nog verder afgezakt, er is niets, helemaal niets dat Ajax meer doet onderscheiden van andere clubs, behalve het volslagen onlogische voetbal technies beleid natuurlijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr sep 04, 2009 9:51 am

Helemaal eens. Huren is naar mijn mening NOOIT een mogelijkheid als er geen optie tot koop is.
Ben zowieso niet zo van het huren, dat is toch meestal middelmaat.

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door martijn401 » vr sep 04, 2009 10:11 am

Met huren van jonge talentvolle spelers ,waar het nog maar de vraag van is of ze kunnen slagen in Ajax 1 ,is niet zo veel mis. Maar wel met een optie tot koop. Bij Ze Eduardo zijn ze daar nog over in onderhandeling ,las ik op een ander forum ( kan niet beoordelen hoe betrouwbaar die bron is) Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat Ajax ook niet anders wil dan een optie tot koop.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Cluijffert » vr sep 04, 2009 10:42 am

geen optie tot koop zou andere zaken suggereren natuurlijk. Ajax heeft niet te winnen bij een jaar huur van een onervaren talent zonder optie tot koop.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: -De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax

Bericht door Daniel » vr sep 04, 2009 12:35 pm

Samuraskinurovanya schreef:verbazingwekkend hoe groot de acceptatienivo is als het gaat om je eigen club en het ontbreken van succes. Succes ten koste van alles... zijn we dan niet exact als Psv en haar supporters die velen hier eerder nog uitlachten?

We mogen constateren dat de houding van superioriteit van heel veel fans tov 'breederclub' Psv of houtje toutje club Feyenoord nergens op gebaseerd is (afgunst of hypocratie misschien?)

En, veel erger... nu we zijn blijkelijk nog verder afgezakt, er is niets, helemaal niets dat Ajax meer doet onderscheiden van andere clubs, behalve het volslagen onlogische voetbal technies beleid natuurlijk.

Ik waardeer je inbreng echt hier. En het is goed om zelfkritisch te zijn op je club (dat ben ik ook) en ik snap dat je niet weer teleurgesteld wilt worden en daarom terughoudender en sceptischer ben. Maar ondertussen heb ik je horen zeggen dat het Ajax waar je verliefd op werd er niet meer is, dat Ajax op sterven na dood is, dat er voor jou geen hoop meer is. Dan rest mij de enige, oprechte vraag; Waarom houd je je dan nog bezig met Ajax?
Er is voor jou nul komma nul positiefs meer te bedenken over Ajax en voor jou is Ajax dood in principe.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door peter » vr sep 04, 2009 2:30 pm

Ajax blijft voor altijd in je bloed zitten is mijn idee. Ik vind het vooral zo frustrerend dat wij als simpele supporters (kom, laat ik ons niet te belangrijk maken) al jaren bijna feilloos kunnen aanstippen waar het bij Ajax misgaat cq. mis zal gaan. Ajax haalt een Kuffour? Wij weten al dat het niets wordt. Ajax koopt alleen maar aanvallers/middenvelders en vergeet jaar in jaar uit de achterhoede te versterken is ook zo'n puntje wat wij iedere keer weer observeren. Kijk, dat je prijzen misloopt is frustrerend, maar als dat gebeurt door het continue falen qua beleid is nog frustrerender.

Tevens mis ik al jaren iets wat lijkt op goed voetbal. Velen van ons hunkeren naar een prijs, maar geloof het of niet, maar ik hunker nog meer naar iets van herkenbaar voetbal. Lucas zal me aanvliegen, maar ik vind het de laatste jaren een kwelling om naar Ajax te moeten kijken , qua voetbal dan hè.

Om niet te ver offtopic te gaan is het beleid met betrekking tot transfers de laatste jaren sowieso erg matig te noemen. Als we dan ook nog eens gaan werken met constructies waar we talenten voor een jaartje huren om in Jong Ajax te spelen, dan is voor mij de hele Ajax filosofie dus echt overboord gemieterd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door LucaS » vr sep 04, 2009 3:29 pm

:bye.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door wimpey » vr sep 04, 2009 8:42 pm

Peter schreef: maar ik hunker nog meer naar iets van herkenbaar voetbal.
Mee eens. Maar dat kun je natuurlijk vergeten wanneer je jaar in, jaar uit een nieuwe trainer aanstelt. Dit seizoen: Jol die 6 nieuwen haalt. Vorig seizoen: MvB die 7 nieuwe spelers haalt. Half jaar daarvoor: AK en 4 nieuwe mensen in de winterstop. Half jaar daarvoor: HtC met een stuk of 6 mensen die van buitenaf kwamen. Gekkenwerk.

Hopelijk weet Jol voor wat continuiteit te zorgen. Ik kan nog niet warm worden van 'zijn' Ajax, maar hij verdient tijd en een eerlijke kans. Hopelijk is dat gehussel van 'm asap te einde. Dát en herkenbaar voetbal gaat zeker niet samen. En een 2e Atouba hoef ik ook niet te zien.

Lionel
Berichten: 47514
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Lionel » vr sep 04, 2009 9:12 pm

Eens met Wimpey en met Peter. Dat een talentje een keer mislukt is nog te verkopen.. Maar aankopen als Luque, Kuffour, Ogararu, enz enz zijn gewoon bagger.

Het hele beleid klopt niet en dat is het probleem. Iedereen doet maar wat binnen Ajax. De scouting, niemand weet of die gasten goed werk leveren of niet want ieder jaar worden alleen spelers gehaald die een connectie hebben met de pas aangestelde trainer. Hoe kan het dat er iedere keer weer een ander profiel naar voren komt?

Bij Barca gaat Rijkaard weg en komt er een zelfde soort trainer terug. Bij Ajax krijgen we eerst HtC, dan wordt Koster de interim, dan krijgen we jonkie MvB en nu is het weer Jol..

Dan komt Jol binnen en haalt die weer spelers die hij kent en lijkt er een aardige connectie te zitten tussen Jol en wat spelersmakelaars.. Ik snap er gewoon niks meer van. Het is zoals Peter zegt..het zit in je bloed.. Mijn vriendin hoeft heel wat minder fouten te maken voordat ik dr dump (kan deze zin morgen gedelete worden :hypocrite.gif: :blush.gif: )
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo sep 23, 2009 11:33 am

Wat denken jullie? Loopt ons cluppie gevaar?
107 Teletekst wo 23 sep
***************************************
KNVB onderzoekt dubieuze transfers

***************************************
` De KNVB formeert een onderzoeksteam
dat zich richt op verdachte transfers
in het Nederlandse betaald voetbal.Het
team bestaat uit drie mensen uit de
politie- en justitiewereld en gaat
komende maand van start.

Bekeken wordt bijvoorbeeld of makelaars
en clubs zich bij transfers aan de
regels houden.Ook geldstromen rond
clubeigenaren worden onderzocht.

Met de inzet van het team reageert de
bond op geruchten over witwaspraktijken
in het internationale voetbal.De KNVB
denkt niet dat die zich in Nederland
voordoen,maar het team is opgezet om
het voetbal "schoon" te houden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door joey » wo sep 23, 2009 11:38 am

Ik hoop dat ze de clubs goed doorlichten en misstanden aanpakken. Ook als het Ajax betreft.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Neefkens » wo sep 23, 2009 12:01 pm

Prima dat ze het aanpakken, ik zou het vreselijk vinden als AJAX ook meedoet met die ellende. :blush.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door LucaS » wo sep 23, 2009 12:05 pm

Na eerdere veroordelingen zal Ajax een gigantisch probleem hebben als blijkt dat het betrokken is bij witwas praktijken
I think I lost my fucking headache

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Vedette-10- » wo sep 23, 2009 3:29 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door D_skilled » ma okt 05, 2009 9:52 am

Voor degene die het niet gezien hebben. Gisteren was er op Ned 2 een reportage over foute zaakwaarnemers die spelers onder de 16 benaderen. 'Hier' kun je de reportage zien. Walgelijke vent die Ari Treffers (komt aan het woord).

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door peter » ma okt 05, 2009 9:56 am

Ik vond het overigens een weinig verheffende reportage, hoor. Niets nieuws onder de zon en het was allemaal veel te oppervlakkig en te dun. Er werd niets nieuws opgerakeld.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33926
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Duke » ma okt 05, 2009 10:24 am

Het meeste was inderdaad al wel bekend, als je er een beetje inzit. Maar voor de gemiddelde TV-kijker zal dit best een opzienbarende reportage zijn, denk ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59105
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door 999 » ma okt 05, 2009 11:25 am

In Brazilië was/is toch een regeling dat je pas met een bepaalde leeftijd ( dacht 23 ) naar het buitenland mag ?.Waarom kan zoiets hier niet .. of anders trek die grens op naar boven ..

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door D_skilled » ma okt 05, 2009 11:35 am

Buiten Europa is het vanaf 18 jaar. Er is nu wel een commitee gekomen die jeugdtransfers gaat controleren. Het wordt nu wel moeilijker voor clubs om die regel te omzeilen, waarbij de ouders ook verhuisde om niet voetbal gerelateerde zaken.
Fifa heeft een subcommissie van het Players Status Committee in het leven geroepen, dat iedere clubwisseling van een speler jonger dan 18 jaar naar het buitenland of de registratie van een speler in een land, anders dan zijn nationaliteit in de gaten houdt en de achterliggende redenen van de overstap zal onderzoeken. Daarnaast heeft de FIFA de vergoeding die dient te worden betaald aan trainingscompensatie substantieel verhoogd. De FIFA nam een grote toename van het aantal transfers van vijftien en zestien jarige spelers waar en heeft daarom de vergoeding die de nieuwe club voor ieder opleidingsjaar van de speler gedurende de periode tussen zijn 12e en 23ste levensjaar verhoogd van € 10.000,- naar een bedrag tussen de € 60.000 en € 90.000,-.

Bron: Sportrecht.nu

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door joey » wo okt 07, 2009 11:19 am

Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Neefkens » wo okt 07, 2009 11:43 am

Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer, dat is gewoon vraag en aanbod. Zoals VI zelf ook al zegt als je dat % gaat maximeren, dan kun je de komst van betere spelers helemaal wel schudden.

Opvallend trouwens dat PSV meer aandacht krijgt en dat toch AJAX de titel van het filmpje voor zich opeist.

Je blijft zaakwaarnemers nodig houden, belangrijk is dat je zelf aan het stuur blijft.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Ajaciedjuh » wo okt 07, 2009 2:19 pm

Neefkens schreef:Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer, dat is gewoon vraag en aanbod. Zoals VI zelf ook al zegt als je dat % gaat maximeren, dan kun je de komst van betere spelers helemaal wel schudden.

Opvallend trouwens dat PSV meer aandacht krijgt en dat toch AJAX de titel van het filmpje voor zich opeist.

Je blijft zaakwaarnemers nodig houden, belangrijk is dat je zelf aan het stuur blijft.
Ajax trekt gewoon de meeste aandacht, dus wordt er gebruik gemaakt van een 'eye-catcher'.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid
Berichten: 573
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De macht van zaakwaarnemers(Raiola, Lemic e.d.) binnen Ajax?

Bericht door Neefkens » wo okt 07, 2009 2:21 pm

Tuurlijk is dat zo, maar uit het feit dat PSV twijfelachtige praktijken uithaalt met de jeugd-zaakwaarnemerij is toch meer nieuwswaarde te peuren?

Plaats reactie