In principe eens.. alleen als het ipv Blind is hoeft het niet nadelig te zijn, ik zie in Blind een groot gevaar eerlijk gezegd.Kowalczyk schreef:100% eens.Marillion schreef:Ik heb het al eerder gezegd. Die komt er wat mij betreft dus echt niet in. Er zit genoeg volk op de bank en ik zit niet op die babbelzieke idioot te wachten. Die gaat zich maar ergens anders lopen aanstellen.
K.
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Ajax ies mooie kloep. Jol ies main vriend.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Tja, en daarom zal hij dus Petrovic halen als hij dat nodig vindt. Of jullie dat nou leuk vinden of niet.Giacomo Puccini schreef:Natuurlijk ziet het er niet uit, maar het hoort bij Jol en nu hij trainer van Ajax is gaat hij zich niet ineens anders voor doen. Hij is 100% echt, volgt zijn eigen koers, dat vind ik mooi om te zien.
Het stinkt aan alle kanten!
.Ajax-trainer ziek na zege Van onze Telesportredactie
Ajax-trainer Martin Jol AMSTERDAM - Nadat Ajax-trainer Martin Jol maandagmiddag al de training aan zich voorbij liet gaan, was hij ook dinsdag niet aanwezig op sportcomplex De Toekomst. De oefenmeester ligt thuis met koorts op bed.
De training van Ajax wordt geleid door Michael Lindeman, Danny Blind, John van 't Schip en Carlo L'Ami. Op de oefensessie kwamen zoveel meer toeschouwers af dan verwacht, dat Ajax zelfs dranghekken moest plaatsen

- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Iek hou van Ajax-soeporters. Iek ben groot vriend van de Ajax-soeporters.beelzebub schreef:Ajax ies mooie kloep. Jol ies main vriend.
K.
Still alive...
- Daily Blind
Jol is ziek.. Dus Blind verzorgt de trainingen voor vandaag.. Nu maar hopen dat het geen effect heeft op a.s. Zaterdag.
- Ajaciedjuh
Vandaar dat Petrovic snel van stal wordt gehaaldZlatan Son of God schreef:Jol is ziek.. Dus Blind verzorgt de trainingen voor vandaag.. Nu maar hopen dat het geen effect heeft op a.s. Zaterdag.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Voorlopig zijn dat alleen maar geruchten en is er niet eens plek voor Petrofiets.joey schreef:Tja, en daarom zal hij dus Petrovic halen als hij dat nodig vindt. Of jullie dat nou leuk vinden of niet.Giacomo Puccini schreef:Natuurlijk ziet het er niet uit, maar het hoort bij Jol en nu hij trainer van Ajax is gaat hij zich niet ineens anders voor doen. Hij is 100% echt, volgt zijn eigen koers, dat vind ik mooi om te zien.
Ajax!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Heeft ie Mexicano's op?Toppie schreef:.Ajax-trainer ziek na zege Van onze Telesportredactie
Ajax-trainer Martin Jol AMSTERDAM - Nadat Ajax-trainer Martin Jol maandagmiddag al de training aan zich voorbij liet gaan, was hij ook dinsdag niet aanwezig op sportcomplex De Toekomst. De oefenmeester ligt thuis met koorts op bed.
De training van Ajax wordt geleid door Michael Lindeman, Danny Blind, John van 't Schip en Carlo L'Ami. Op de oefensessie kwamen zoveel meer toeschouwers af dan verwacht, dat Ajax zelfs dranghekken moest plaatsen
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
wat ik tot dusver van Martin Jol heb gezien,ook al is hij niet echt een Ajax man, mag ik hem wel en praat hij minder poep dan die nitwit van Basten waar sommige prehistorische supporters zo blij mee waren
God wat benik blij dat die weg is zeg want zoals Adriaanse ooit zei ( en terecht): Een goede ruiter is nog geen goed paard’ Nou dat is uitgekomen en feit is dus dat al die prehistorische geweldenaars lekker bij borrels moeten aanschuiven en memories weer kunnen ophalen maar in deze moderne tijd gewoon niet passen.

En jij hebt de klepel wel zien hangen maar hebt de klok niet horen luiden.eb schreef:...zeg want zoals Adriaanse ooit zei ( en terecht): Een goede ruiter is nog geen goed paard’
- Ajaciedjuh
Ik ben benieuwd of hij i.p.v. Schippie of Blind komt of er nog bij (kan ik me bijna niet voorstellen).AjaxLife schreef:Update: Ajax geïnteresseerd in Zeljko Petrovic
nieuws Door: Redactie op 4 aug 2009
AD: Ajax denkt aan PetrovicHet zat er natuurlijk al een beetje aan te komen. Het AD brengt Zeljko Petrovic vanochtend in verband met Ajax. Zonder bron te noemen meldt de krant dat onze club interesse in de voormalige assistent van Jol heeft. Dat is ook het enige wat de doorgaans zeer goed geïnformeerde krant schrijft.
Update: de interesse is blijkbaar wederzijds. Bronnen weten ons te melden dat Zeljko Petrovic in de Arena is gesignaleerd.
Vervanger of aanvulling?
Petrovic werkte samen met Jol bij HSV. Sinds Jols komst naar Ajax zoemt de naam Zeljko ook rond in de Arena en op De Toekomst. Na deze melding in het AD lijkt het een kwestie van tijd dat hij wordt gepresenteerd. Het is slechts gissen wat voor een gevolgen dit gaat hebben voor de huidige technische staf. Wordt Zeljko aanvulling of vervanger?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Of heeft Blind een coupe gepleegd tijdens de afwezigheid van Jol? 

Is Jol wel echt ziek? Danny weet meer...
Ik neem aan dat Blind Jol heeft vergiftigd, zodat hij hem nu onmiddellijk kan opvolgen
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
LucaS schreef:Ik neem aan dat Blind Jol heeft vergiftigd, zodat hij hem nu onmiddellijk kan opvolgen

Met z'n vieren is het wel makkelijker klaverjassen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wellicht paling in het groen bij Van de Valk? Dat kan al helemaal dodelijk zijn..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Heeft ie Mexicano's op?Toppie schreef:.Ajax-trainer ziek na zege Van onze Telesportredactie
Natuurlijk, of was het nou "Een goed paard is nog geen goede ruiter"?eb schreef:God wat benik blij dat die weg is zeg want zoals Adriaanse ooit zei ( en terecht): Een goede ruiter is nog geen goed paard’
Tis natuurlijk wel iets ander Hé .. ziek worden van een overwinning ..
Blij met de punten ...
Maar Jol heeft groot vertrouwen in Petrovic. Als Petrovic dus de dorpsgek is, zoals jullie willen doen geloven, wat zegt dat dan over Jol?Giacomo Puccini schreef:Voorlopig zijn dat alleen maar geruchten en is er niet eens plek voor Petrofiets.joey schreef:Tja, en daarom zal hij dus Petrovic halen als hij dat nodig vindt. Of jullie dat nou leuk vinden of niet.Giacomo Puccini schreef:Natuurlijk ziet het er niet uit, maar het hoort bij Jol en nu hij trainer van Ajax is gaat hij zich niet ineens anders voor doen. Hij is 100% echt, volgt zijn eigen koers, dat vind ik mooi om te zien.
- Ajaciedjuh
Petrovic wordt gestigmatiseerd. Puur op het feit hoe hij is in de media. Overdreven enthousiast (in de ogen van de meeste Nederlanders).
Het zegt helemaal niks over zijn trainerscapaciteiten. Ik denk dat vrijwel niemand ooit aan het werk heeft gezien.
Als hij echt niks kan, dan zal Jol hem er echt niet bijhouden. Die wordt als eindverantwoordelijke gewoon afgerekend op resultaat.
Ik vind wel dat de trainersstaf erg groot gaat worden als Petrovic erbij komt. Komt hij in de plaats van Schippie, dan is het de invulling van Jol. Misschien heeft Petrovic wel complementaire capaciteiten aan Jol en ontbreekt dit bij Schip/Blind. Dan zou het een prima zet zijn (gaat de kwaliteit omhoog van de trainingsstaf).
Het zegt helemaal niks over zijn trainerscapaciteiten. Ik denk dat vrijwel niemand ooit aan het werk heeft gezien.
Als hij echt niks kan, dan zal Jol hem er echt niet bijhouden. Die wordt als eindverantwoordelijke gewoon afgerekend op resultaat.
Ik vind wel dat de trainersstaf erg groot gaat worden als Petrovic erbij komt. Komt hij in de plaats van Schippie, dan is het de invulling van Jol. Misschien heeft Petrovic wel complementaire capaciteiten aan Jol en ontbreekt dit bij Schip/Blind. Dan zou het een prima zet zijn (gaat de kwaliteit omhoog van de trainingsstaf).
- Ajaciedjuh
Ajax is onder leiding van VD Boog op de goede weg. Professionaliteit!AS<>Sportwereld schreef:Geen functie voor Petrovic bij Ajax
woensdag 05 augustus, door SV, Amsterdam, 08:51u, AD
Zeljko Petrovic wordt niet op korte termijn aan de technische staf van Ajax toegevoegd. De club voerde dinsdag wel een kennismakingsgesprek met de voormalig assistent van Martin Jol.
'Op dit moment zit onze technische staf vol, dus we hebben nu geen functie voor hem', zegt algemeen directeur Rick van den Boog in het AD. 'Maar we oriënteren ons wel op trainers die in de toekomst interessant kunnen zijn. Waarom zou je wel spelers voor Ajax scouten, maar geen trainers? Petrovic is momenteel niet verbonden aan een club. Dus kun je in alle openheid eens met elkaar kennismaken'.
Petrovic was vorig seizoen assistent van Jol bij Hamburger SV. De twee kennen elkaar al sinds Jol bij RKC Waalwijk werkte (2000-2004). (tekst: ELF Voetbal)

Jol pakt die ijdele Van den Boog helemaal in.
Nu nog even zorgen dat er iemand 'opstapt' en de weg is vrij.

Nu nog even zorgen dat er iemand 'opstapt' en de weg is vrij.
Dan hoeven we ons toch ook niet druk te maken over Petrovic? :)Maar we oriënteren ons wel op trainers die in de toekomst interessant kunnen zijn
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."