Hoe is het mogelijk dat binnen 1 week ze een nieuwe trainer hebben... Bij ons aller Ajax

Dus welkom Blind....

Moderator: mods
Ach, dit is wel erg makkelijk. Als Ajax ook maar één dag na het opstappen van van Basten naar Koeman was gegaan, had hij diezelfde dag nog getekend. Dat Ajax juist verder zoekt dan dat, pleit vooral voor ze eigenlijk. Ook al hadden ze vast ook niet verwacht dat het zo lang zou duren.mattie schreef:lees net op de VI.nl dat Koeman vanaf volgend seizoen trainer wordt van AZ....
Hoe is het mogelijk dat binnen 1 week ze een nieuwe trainer hebben... Bij ons aller Ajaxhoor je maar helemaal niks maar dan ook helemaal niks
Ja vage geruchten... zelfs een vaag gerucht dat Rijkaard bijna rond is met Wolfsburg....
Dus welkom Blind....je krijgt je zin. Je mag weer een trainingspak gaan aantrekken.
Idd, anders had Ajax 't al lang rond kunnen hebben. Koeman wilde maar al te graag.MVH schreef:Gelukkig kan Knoeiman bij ons van de lijst (ook al ben ik er van overtuigd dat hij er niet op stond)
Dat is fantastisch nieuws. Wat een opluchting. En het mooie is: het mes snijdt nog aan twee kanten ook: Koeman níet naar Ajax en wél naar AZ. Hij krijgt weer eens de gelegenheid om het vakwerk van een bekwaam voorganger kapot te trappen, als een lompe olifant in een rozenperkje. Eerste jaar zal het nog niet zichtbaar zijn, maar daarna wordt de kaalslag zichtbaar en gaat het bergafwaarts. Dan beschimmelen de automatismen en rot het werk van Van Gaal weg als een dood dier in het bos. 100% gegarandeerd. Koeman exit in januari 2011 - en dat is dan tevens het einde van AZ als ploeg waarvan iedereen vindt dat ze zo mooi voetballen.mattie schreef:lees net op de VI.nl dat Koeman vanaf volgend seizoen trainer wordt van AZ....
Ik denk het ook, voor de rest zullen ze wel niemand kunnen bedenken en als over een paar weken blijkt dat Cootje alsnog nee zegt gaat Blind het doen.Peter schreef:Ik denk dat Ajax wacht op Co, hoor.
Ik denk ook dat het bij Ajax nu Adriaanse of Blind is. In die volgorde, dus. Zal uiteindelijk wel Blind worden en dat betelent dus straks 6 seizoenen op rij geen landskampioen.brigade zuid schreef:Ik denk het ook, voor de rest zullen ze wel niemand kunnen bedenken.Peter schreef:Ik denk dat Ajax wacht op Co, hoor.
Psies. Koeman kan met bestaand materiaal nog wel aardige dingen doen. Zeker na het strakke regime van Van Gaal.Kowalczyk schreef:Dat is fantastisch nieuws. Wat een opluchting. En het mooie is: het mes snijdt nog aan twee kanten ook: Koeman níet naar Ajax en wél naar AZ. Hij krijgt weer eens de gelegenheid om het vakwerk van een bekwaam voorganger kapot te trappen, als een lompe olifant in een rozenperkje. Eerste jaar zal het nog niet zichtbaar zijn, maar daarna wordt de kaalslag zichtbaar en gaat het bergafwaarts. Dan beschimmelen de automatismen en rot het werk van Van Gaal weg als een dood dier in het bos. 100% gegarandeerd. Koeman exit in januari 2011 - en dat is dan tevens het einde van AZ als ploeg waarvan iedereen vindt dat ze zo mooi voetballen.mattie schreef:lees net op de VI.nl dat Koeman vanaf volgend seizoen trainer wordt van AZ....
In Koemans eerste seizoen zullen ze trouwens nog wel goed voetballen, hoor. Het duurt even voordat zijn hand zichtbaar wordt.
K.
Of een half jaar.Peter schreef:Koeman naar AZ en dat gaat dus 1 à 2 jaar lang hartstikke goed
Kan het mis hebben, maar volgens mij wil Adriaanse een tijdje niets doen.Toppie schreef:Koeman naar AZ volgens VI en het Journaal dus Co komt naar Amsterdam
Ver komen in de Champions League.Jöhnk schreef:Beleidsmatig gezien geen goede keuze van AZ. Koeman is een noodverband. Ook een heel ander type dan hun eerste keuze Adriaanse, bijvoorbeeld. Welk idee zit daar dan achter, vraag je je af.
Bereid je er maar op voor dat Co naar Ajax komt.wimpey schreef:Kan het mis hebben, maar volgens mij wil Adriaanse een tijdje niets doen.Toppie schreef:Koeman naar AZ volgens VI en het Journaal dus Co komt naar Amsterdam
Ik zie trouwens ook liever dat Ajax een betere trainer haalt dan C.A. Een die niet finaal op z'n muil is gegaan bij Ajax bijv.
Heb je een bron? Lult C.A. uit z'n nek en wil ie geen rust?GangstaRiB schreef: Bereid je er maar op voor dat Co naar Ajax komt.
Op Ajax netwerk zijn er 2 verschillende bronnen die precies hetzelfde melden (zowel dat hij heel graag naar Ajax wil en dat het hangt op een financiele punt). Ik weet niet of ze uit hun nek zitten te lullen, maar omdat het voor de rest doodstil is, denk ik toch dat Ajax al hun kaarten op Co hebben gezet.wimpey schreef:Heb je een bron? Lult C.A. uit z'n nek en wil ie geen rust?GangstaRiB schreef: Bereid je er maar op voor dat Co naar Ajax komt.
Het is meer logica. Ajax heeft een lijstje met drie namen en daar is er nog maar een van over. Co kan geen "nee" meer zeggen, want dan moet Ajax de tent opdoeken vanwege gebrek aan ideeën.wimpey schreef:Heb je een bron? Lult C.A. uit z'n nek en wil ie geen rust?GangstaRiB schreef: Bereid je er maar op voor dat Co naar Ajax komt.
Koeman tegen Tigana.Real Ajax schreef:Ach Wenger is toch onbetaalbaar voor Ajax, ik droom niet eens over de mogelijkheid dat hij trainer wordt. Jeugdheld Tigana zou dan wel weer gaaf zijn, maar die komt natuurlijk ook nooit.