Mocht het Co worden, dan moet hij sowieso van de jeugdopleiding afblijven.

Moderator: mods
Je bent dol op Co. Leg mij nou eens uit waarom hij Ajax uit de shit zou kunnen trekken. Dank je!Zlatan Son of God schreef:dan zitten we al op vakantie, omdat de titel al weken binnen is!
Ja, ik ook. Ik denk dat de voorstanders hem het eerst zullen laten vallen bij tegenvallende resultaten. Simpelweg omdat zij te veel van hem verwachten. Snel resultaat zit er bijvoorbeeld niet in met Co, daar geloof ik niet in.Toppie schreef:Ben toch zo benieuwd hoe we volgend jaar om deze tijd reageren
Er zit genoeg kwaliteit in de ploeg en Co is de perfecte trainer die voetbal in de ploeg krijgt. Het snelle aanvallende positiespel. Door zijn duidelijke hand. Hard en hameren op details haalt benut hij de kwaliteiten in de groep. Iets wat al jaren niet gedaan is!wimpey schreef:Je bent dol op Co. Leg mij nou eens uit waarom hij Ajax uit de shit zou kunnen trekken. Dank je!Zlatan Son of God schreef:dan zitten we al op vakantie, omdat de titel al weken binnen is!
Mag ik joey quoten: ik geloof helemaal niets meer.Zlatan Son of God schreef: Er zit genoeg kwaliteit in de ploeg en Co is de perfecte trainer die voetbal in de ploeg krijgt. Het snelle aanvallende positiespel. Door zijn duidelijke hand. Hard en hameren op details haalt benut hij de kwaliteiten in de groep. Iets wat al jaren niet gedaan is!
Exact. En ik ben bang dat het publiek daar het geduld niet voor heeft. Met Co gaat het voetbal er beslist beter uit zien, maar we zullen moeten accepteren dat hij publiekslievelingen in kleedkamer-2 zet en dat hij wellicht niet meteen in zijn eerste jaar kampioen wordt. Zijn krediet zal snel op zijn als hij rond de kerst minder punten heeft dan Marco had. Zelfs al ziet het voetbal er dan verzorgder uit, dan zullen de eerste mensen alweer aan het mopperen zijn. Joey voorop.Jöhnk schreef:Hoe dan ook, áls je voor Co kiest, zul je ook all the way voor hem moeten kiezen. Met alle onhebbelijkheden en groei(?)stuipen die daarbij horen.
Je moet er toch niet aan denken dat ie het aan de stok krijgt met Suarez of Sulejmani, dat zou echt kapitaalvernietiging zijn.LouisXIV & co schreef:Met Co gaat het voetbal er beslist beter uit zien, maar we zullen moeten accepteren dat hij publiekslievelingen in kleedkamer-2
Inderdaad. Co zou een drama zijn.Jöhnk schreef:Tja, daar houd ik zeker rekening mee. Je kunt wel voor Co kiezen, maar dan moet je niet verbaasd opkijken als hij Suarez onderbrengt in kleedkamer 2 of de selectie laat abseilen van het dak van de Arena.
Ik neem aan dat vooraf met Adriaanse over zijn onhebbelijkheden wordt gesproken. Als er al met Adriaanse gesproken gaat worden.Jöhnk schreef:Ja, ik ook. Ik denk dat de voorstanders hem het eerst zullen laten vallen bij tegenvallende resultaten. Simpelweg omdat zij te veel van hem verwachten. Snel resultaat zit er bijvoorbeeld niet in met Co, daar geloof ik niet in.Toppie schreef:Ben toch zo benieuwd hoe we volgend jaar om deze tijd reageren
Hoe dan ook, áls je voor Co kiest, zul je ook all the way voor hem moeten kiezen. Met alle onhebbelijkheden en groei(?)stuipen die daarbij horen.
LouisXIV & co schreef:Exact. En ik ben bang dat het publiek daar het geduld niet voor heeft. Met Co gaat het voetbal er beslist beter uit zien, maar we zullen moeten accepteren dat hij publiekslievelingen in kleedkamer-2 zet en dat hij wellicht niet meteen in zijn eerste jaar kampioen wordt. Zijn krediet zal snel op zijn als hij rond de kerst minder punten heeft dan Marco had. Zelfs al ziet het voetbal er dan verzorgder uit, dan zullen de eerste mensen alweer aan het mopperen zijn. Joey voorop.Jöhnk schreef:Hoe dan ook, áls je voor Co kiest, zul je ook all the way voor hem moeten kiezen. Met alle onhebbelijkheden en groei(?)stuipen die daarbij horen.
Ajax Celtic, een nachtmerrie.Zlatan Son of God schreef: Er zit genoeg kwaliteit in de ploeg en Co is de perfecte trainer die voetbal in de ploeg krijgt. Het snelle aanvallende positiespel. Door zijn duidelijke hand. Hard en hameren op details haalt benut hij de kwaliteiten in de groep. Iets wat al jaren niet gedaan is!
LouisXIV & co schreef:Treffende uitspraak van Parool, en op zich hebben ze gelijk. Maar voor mij gaat het niet op. Ik heb nooit om het vetrek van Co geroepen en was fel tegenstander van de komst van Van Basten. Kortom: ik ben al jaren scherp en niet in de war. Maar ja, naar mij luisteren ze helaas nietWim schreef:Een ezel doet het een keer, maarliefst 22 % (stand nu) doet het graag nog een keer met Co. In het Parool staat het mooi.Naar mijn gevoel is het de achterban die in de war is.De club is in de war en de achterban zo langzamerhand ook. In zijn nadagen als trainer van Ajax legde Adriaanse uit dat in zijn technische staf geen plaats was voor Marco van Basten, die zijn licht bij de club wilde opsteken. ''Een goed paard is nog geen goede ruiter'', vond Adriaanse. Hij werd om die uitspraak verketterd. Op 26 november 2001, tijdens Ajax-PSV, zwaaide de supporters in de Arena massaal met witte zakdoekjes naar de coach - die kort daarna zijn ontslag kreeg - en werd Van Basten luid toegezongen. Acht jaar later is het omgekeerde het geval: zakdoekjes voor Van Basten en onder de aanhang klinkt de roep om Co.