Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Adriaanse
19
23%
Advocaat
2
2%
Rijkaard
6
7%
Koeman
3
4%
McClaren
0
Geen stemmen
Laudrup
2
2%
Hiddink
2
2%
Blind
2
2%
van Gaal
3
4%
Olsen
3
4%
Buitenlandse topper
41
49%

Totaal aantal stemmen: 83

Cluijffert

Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?

Bericht door Cluijffert » vr mei 08, 2009 4:06 pm

But seriously, als het word een coach uit de rijtje Blind, Menzo, Verbeek, Koeman, vhSchip e.d.... dan Ajax is echt einde verhaal. Dat het is in de gezicht van de fans spugen door het bestuur met een onomkeerbaar amateurism en incompetence. Dan we zijn echt Feyenoord geworden.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 08, 2009 4:15 pm

Toppie schreef:
brigade zuid schreef:
Steef schreef:Danny pakt gewoon de macht. Daar is-ie al mee bezig sinds hij terug in de organisatie werd geparachuteerd.
Scholletje.. het zou toch niet waar zijn he..

Wat is er vanavond op AT5?
Live Jong Ajax -Jong Liverpool met commentaar van oa Danny Blind
Volgens at5.nl geeft Barbara de Loor het commentaar.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 08, 2009 5:05 pm

Neefkens schreef:Blijft een komiek hoor, die Steef. :ajaxsmiley.gif:
Zo gek is Steef's aanname niet. Er is een machtsvacuum. Danny-boy's positie zou met de komst van een nieuwe sterke man in het gedrang kunnen komen. Hét moment dus voor hem om zich te profileren.

Blind staat trouwens met Koeman op nr. 1 van m'n lijstje van mensen die we niet nodig hebben als trainer. Rasopportunisme is wel het laatste waaraan Ajax behoefte heeft.

Wanneer Ajax een van die 2 tot sterke man benoemt... :1evil.gif:

... stel ik een op AT geregisseerde staatsgreep voor. In combinatie met een ramkraak.

Maar serieus: wanneer dát gebeurt vraag ik scheiding van Ajax aan. Irreconcilable differences.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr mei 08, 2009 5:09 pm

wimpey schreef: Wanneer Ajax een van die 2 tot sterke man benoemt... :1evil.gif:

... stel ik een op AT geregisseerde staatsgreep voor. In combinatie met een ramkraak.

Maar serieus: wanneer dát gebeurt vraag ik scheiding van Ajax aan. Irreconcilable differences.
Zo gek is dat scenario niet, ik doe alles voor Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 08, 2009 5:09 pm

Jim schreef: Daar stel ik tegenover dat het na zijn vertrek bij de meeste clubs alleen maar minder is geworden.

En bij Valencia heeft hij de basis gelegd voor het huidige team.
:excited.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 08, 2009 5:22 pm

De Dominee schreef:Ik lees elders dat Van Nijnatten van het AD vandaag in zijn column heeft geschreven dat Co in NL alleen bij Ajax zou willen werken, niet meer bij AZ. Het zou er behoorlijk stellig staan.
Wat een flutcolumn was dat trouwens. Aannames, slagen om de arm, kermis. Wat een bagger.

Co Adriaanse wil wel, denk ik.

Er valt ook wel wat voor z'n komst te zeggen. Ervaring, discipline, leraar / trainer uit roeping, heeft bij Willem II en AZ succesvolle projecten neergezet. Bij Porto en Salzburg kampioen. Als vakman maakt ie de laatste jaren indruk op me. Ik heb de Oostenrijkse TV hier, Salzburg speelt dit seizoen beduidend beter voetbal dan het laatste seizoen onder Trap.

Probleem is dat ie overal ook zó weer weg is. Vraag is of ie bij Ajax backing genoeg zou krijgen. Of de organisatie stabiel genoeg is voor iemand met 's mans nukken. Je moet je organisatie instellen op iemand als C.A. Je hebt een brandweerman nodig om conflicten op te lossen. En je kunt je afvragen of de kwaliteit van de selectie zich leent voor een idealistische spelwijze.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mei 08, 2009 5:28 pm

Ik hoorde laatst wat verhalen (van Jan van Halst) over de periode van Adriaanse bij Ajax: bijkans iedereen feliciteerde elkaar toen bekend was dat hij ontslagen was, zoveel had ie kapot gemaakt in de relatie met het andere personeel. Ik sluit niet uit dat hij zijn gedrag inmiddels wat heeft aangepast, maar ik denk dat er nog teveel weerstand is bij Ajax.

Ik denk trouwens dat Jöhnk gelijk heeft, trainer moet je niet worden als je macht wilt hebben bij Ajax. Dat zie je wel aan Van Basten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 08, 2009 5:39 pm

Kowalczyk schreef:Dat is een heel waardevolle en volkomen terechte correctie. Te haastig geweest. Mea culpa.

In dat geval denk ik wél te mogen stellen dat Coronel, net als Van den Boog, heel blij is dat Van Basten zijn biezen zelf heeft gepakt. Het was een kostbare en moreel gezien lastige affaire geworden om Van Basten te ontslaan. Ik denk niet dat het gebeurd zou zijn. Maar ik denk wél dat ze allebei zagen dat Van Basten gewoonweg niet de juiste man was, en dus allebei opgelucht zijn over deze gang van zaken (en dan met name Van den Boog, omdat het direct tot zijn takenpakket hoort).

Het nieuwe bestuur, en de nieuwe directie, kunnen komend seizoen dus eigenlijk pas écht beleid gaan maken volgens het rapport, compleet met een nieuwe hoofdtrainer die aan het profiel voldoet zoals dat in het rapport was opgesteld.

K.
Alles staat of valt nu bij het aanstellen van de nieuwe trainer. En laten we hopen dat ze nu niet organiseren om mensen heen, de gekunstelde constructie Blind versus van Basten was daar een duidelijk voorbeeld van. Ook het feit dat ze van Basten in het begin na het vertrek van van Geel in een vacuum hebben laten werken, is iets wat je Coronel wel kan aanrekenen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 08, 2009 5:55 pm

Duke schreef: Ik hoorde laatst wat verhalen (van Jan van Halst) over de periode van Adriaanse bij Ajax: bijkans iedereen feliciteerde elkaar toen bekend was dat hij ontslagen was, zoveel had ie kapot gemaakt in de relatie met het andere personeel.
Bijkans iedereen, lastig om daar een waardeoordeel aan op te hangen...

Van Halst was door CA naar kleedkamer 2 gestuurd. Dat zal een rol spelen in z'n oordeel. We hebben meermaals kunnen lezen dat Chivu de pik had op CA. En ik kan me herinneren dat vd Meijde de man niet meer herkende t.o.v. diens tijd als Hoofd Opleidingen. Maar vd Vaart was bijv. erg over de man te spreken.

MvB, HtC en Koeman hadden ook voor- en tegenstanders.
Ik sluit niet uit dat hij zijn gedrag inmiddels wat heeft aangepast, maar ik denk dat er nog teveel weerstand is bij Ajax.
Ik denk niet dat CA veranderd is. Die nukken zijn niet verdwenen of minder geworden. Is op zich ook niet belangrijk.

Ik neem aan dat RvdB een checklist heeft met (hopelijk een flink aantal) criteria waaraan de nieuwe man moet voldoen.

CA (of welke kandidaat dan ook) zou aan een aantal criteria kunnen voldoen. En op andere criteria minder scoren. Bij dié criteria zou de Ajax-organisatie dan moeten bijspringen.

Ik mag toch hopen, Duke, dat men eindelijk z'n lesje heeft geleerd. En zéér, zéér zorgvuldig te werk gaat.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr mei 08, 2009 6:41 pm

Als Ajax echt wil gaan verjongen dan is Co Adriaanse de aangewezen man. Die is prima in staat om met jonge spelers te werken. Het gaat bij hem mis wanneer hij te grote ego's tegenover zich ziet. Dan voelt hij zich bedreigd.

Ik hoop eigenlijk gewoon op een buitenstaander, als het moet zelfs een buitenlander. Dat zou op dit moment heel verfrissend kunnen zijn. Blind, Koeman en Ten Cate kunnen geen serieuze opties zijn. Co zal dat wel zijn maar heeft waarschijnlijk nog te veel tegenstanders binnen Ajax.

Ik heb de opties Hitzfeld en Olsen gelezen op dit forum. Hitzfeld is zeker een topper en zie ik graag komen. Olsen ook wel, als hij bereid is Michael Laudrup mee te nemen. Dan zou in de toekomst Olsen een soort manager kunnen worden terwijl Laudrup de man op het veld wordt.
Tijd voor iets nieuws.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr mei 08, 2009 6:53 pm

Als jullie het niet erg vinden, post ik deze opnieuw.
Vedette-10- schreef:Voor mij bestaat de optie niet dat wij een Duitse trainer nemen, simpelweg omdat ik weer iets van het vanoudse Ajax wil herkennen. Dat is de reden waarom ik speciale binding met Ajax voel, om het Ajaxkarakter. Met al die rasAjacieden op de tribune zitten vond ik echt geweldig, daarom ben ik een fanatieke aanhanger van onze club. Guus Hiddink wil niet, maar eerlijk gezegd vind ik hem ook niet een typische Ajacied. Hij heeft wel verstand van voetbal, maar zijn smaak is niet in orde. Dick Advocaat past eveneens totaal niet bij onze club, heeft tevens veel minder vakmanschap.

Louis van Gaal wil niet meer en dan heb ik ook geen behoefte aan hem, want blijkbaar vindt hij dat het belangrijkste bij de club de clubleiding is, terwijl die in dienst zijn van de club. Want de achterban heeft zitten treuren dat hij het veld moest ruimen, bij ons kent hij een heldenstatus. Maar het is afgelopen als de waardering niet wederzijds is.
Co Adriaanse is een verrader, met totaal geen clubsentiment. Als hij dat had gehad, met normaal gedrag en een niet zo groot ego, dan was hij een kandidaat. Hij is namelijk wel een vakkundige trainer. Helaas is hij ook geen grote naam in het voetbal, dus spelers staan minder te springen om hier te tekenen.
Ronald Koeman is voor Ajax totaal niet interessant, want overal waar hij kwam, takelde hij die club af. Vervolgens neemt hij ontslag. Verder heeft hij nog nergens bewezen dat hij een team kan bouwen, want Ajax heeft nog niet het spelersmateriaal waarmee je zeker kan presteren.
Olsen is een oude trainer met veel verstand, maar ik vind dat de club moet zorgen dat de vanoudse Ajaxlijn weer wordt doorgegeven aan de nieuwe generatie. Vandaar dat hij niet de ideale oplossing is voor de lange termijn. Hij moet het Deense voetbal maar proberen te helpen en kan altijd nog een adviseursrol vervullen aan de volgende kandidaat.
Michael Laudrup vind ik een trainer met oog voor schoonheid van het Ajaxspelletje, helaas weet hij het nog niet vaak om te zetten in resultaat. Ik denk dat hij met Neeskens als assistent en met Tonnie Bruins-Slot als analist van de tegenstander, wel een complementair management rondom het eerste elftal zou vormen. Met Blind -al zou ik hem ook het tweede elftal laten managen-, Olde Riekerink en Spijkerman in dezelfde rollen als nu hebben wij dan een organisatie die goed blijft.
Frank Rijkaard is een grote naam in het voetbal en is een peoplemanager, ik denk dat hij Ajax wel in goed vaarwater kan brengen. Daarnaast kan hij spelers uit de jaren 95 uitdagen om dezelfde rol te vervullens als hij destijds deed, dan halen wij spelers binnen die de spelersgroep nodig heeft. Wat hij wel nodig heeft, is iemand die de rol van trainer goed invult: Henk ten Cate. Rijkaard is dan alleen hoofdtrainer in naam.
Wat is het beste voor Ajax?

Aristides

Bericht door Aristides » vr mei 08, 2009 7:15 pm

Ik neem aan dat RvdB een checklist heeft met (hopelijk een flink aantal) criteria waaraan de nieuwe man moet voldoen.
Hoop ik ook, maar dan wel criteria die niet zijn toegesneden op de ""gewenste kandidaat"" Gertjan Verbeek was door alle assessments etc gekomen, omdat "ze gewoon Verbeek wilden" wie die ze ook moge zijn. Laat Ajax die fout niet maken, zie Wouters, Blind en MvB.

De opmerking dat er verjongd moet worden??? Dat was toch net gebeurd, we moesten toch weer een leider achterin o.i.d. hebben?

Ik heb er, op basis van het verleden, weinig vertrouwen in, heb er geen goed gevoel bij. Dat laatste is breder dan alleen de nieuwe trainer, bijna heel Nederland loopt qua voetbalknow-how achterop. Las net dat Nederlandse ploegen (deze week in de papieren NRC een item over moderne begeleiding van topvoetballers) geen € 200.000 over hebben voor een computersysteem als, ik citeer: ProZone, Amisco en SAQ Ik ken de kwaliteit niet van die systemen (die in Engeland gemeengoed zijn) maar wel dat we € 16.250.000 over hebben voor een linksbuiten die vervolgens bijna nooit linksbuiten speelt, maar geen € 200.000 voor "iets professioneels"? We doen het wel met video of nog neter met het advies niet te veel "patat met" te eten.

Als uitzondering worden AZ en PSV genoemd, zij werken (sinds kort?) met een computersysteem, de spelers van AZ worden tijdens trainingen gevolgd (chip in het shirt) en na de training worden de keuzes doorgenomen die spelers maakten. Nederland is nog met niveau-van Marwijk (wordt geciteerd in het stuk) bezig die zegt dat je door wetenschappelijke methoden te gebruiken een bal niet beter trapt, alsof het een het ander uitsluit. Zo lang we daarmee bezig zijn, wordt het nooit wat.

Waarom schrijf ik het eigenlijk, het gaat om een trainer? Juist daarom, een trainer die openstaat voor de kansen die de wetenschap kan bieden, dan is € 200.000 weinig. Als alle spelers een centimeter hoger springen heb je misschien wel de bal of als een keeper enz.

Welke trainer is zo ver? Een schaatstrainer, een basketbalcoach, een volleybaltrainer, honkbal, maar voetbal in Nederland? Nee, helaas. Ajax zou zich daarin kunnen onderscheiden. Welke buitenlandse trainer ermee bezig en en naar Ajax wil komen? Geen idee.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mei 08, 2009 7:53 pm

wimpey schreef:
De Dominee schreef:Ik lees elders dat Van Nijnatten van het AD vandaag in zijn column heeft geschreven dat Co in NL alleen bij Ajax zou willen werken, niet meer bij AZ. Het zou er behoorlijk stellig staan.
Wat een flutcolumn was dat trouwens. Aannames, slagen om de arm, kermis. Wat een bagger.

Co Adriaanse wil wel, denk ik.

Er valt ook wel wat voor z'n komst te zeggen. Ervaring, discipline, leraar / trainer uit roeping, heeft bij Willem II en AZ succesvolle projecten neergezet. Bij Porto en Salzburg kampioen. Als vakman maakt ie de laatste jaren indruk op me. Ik heb de Oostenrijkse TV hier, Salzburg speelt dit seizoen beduidend beter voetbal dan het laatste seizoen onder Trap.

Probleem is dat ie overal ook zó weer weg is. Vraag is of ie bij Ajax backing genoeg zou krijgen. Of de organisatie stabiel genoeg is voor iemand met 's mans nukken. Je moet je organisatie instellen op iemand als C.A. Je hebt een brandweerman nodig om conflicten op te lossen. En je kunt je afvragen of de kwaliteit van de selectie zich leent voor een idealistische spelwijze.
Het ideale zou zijn om Adriaanse als assistent te laten fungeren en er dan een gematigd persoon naast zetten die hem kan overrulen. Ik zou niet weten wie en ik weet niet of Adriaanse 2de viool wil spelen.

Als hij dat niet wil, moet je inderdaad een assistent hebben die tegenwicht kan bieden. Hij had vorige keer Boeve (?) als assistent, dat was ook zo'n rare knakker.

Adriaanse zou ideaal zijn, maar ik denk dat Ajax toch voor de veilige optie gaat. Een grote naam, goede uitstraling en dan maar hopen dat diegene Ajax vlot kan trekken.
Whitey on the moon.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » vr mei 08, 2009 8:32 pm

Aristides schreef:Welke trainer is zo ver? Een schaatstrainer, een basketbalcoach, een volleybaltrainer, honkbal, maar voetbal in Nederland? Nee, helaas. Ajax zou zich daarin kunnen onderscheiden. Welke buitenlandse trainer ermee bezig en en naar Ajax wil komen? Geen idee.
Ajax is gewoon een heel conservatieve, bange club.
Ik heb mijn seizoenskaart verlengd met het gevaar dat Co zomaar de trainer kan worden. :blackcat.gif: Totale nachtmerrie natuurlijk. Maar ik neem aan dat ze bij Ajax inderdaad door hebben dat je op die man niet kan bouwen, loopt altijd boos weg en kan je dus niet minstens 4-5 jaar mee aan de slag.

Zelfs zou ik al tevreden zijn met Rijkaard (rookverbod in de Arena, lastig) maar ik hoop tegen beter weten in op iets onverwachts, een breuk met voorspelbaarheid en verleden, een buitenlander dus. Zo'n Olsen/Laudrup combi klinkt wel goed maar Olsen zie ik ook niet terugkomen.
Laatst gewijzigd door Real Ajax op vr mei 08, 2009 8:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr mei 08, 2009 8:36 pm

Ik denk dat een hoop trainers inmiddels iets hebben van 'bekijk het maar' als Ajax op de deur klopt.

Ik pleit voor een volkomen onbekende. Weet je wat? Voor een paar miljoen doe ik het wel. Mijn eerste aankoop? Een topdoelman die bovendien zijn verdediging neer kan zetten. Dat scheelt al een goal of vijftien in de competitie. Dan zijn we dus al praktisch kampioen. Hebben jullie verder nog wensen? Anders haal ik verder twee razendsnelle vleugelverdedigers, een ordinaire schopper voor op het middenveld, en mogen de Belgen naar de andere kant van de Maas. Verder wil ik een bioscoop voor de selectie, waar we iedere wedstrijd desnoods tot in den dode analyzeren, dankzij onze cameras boven het veld. Voor dat laatste slaan we voor een vriendelijk prijsje een Zeppelin op de kop. Jullie mogen allemaal meeschilderen aan het Ajax logo op deze vliegende sigaar. Mocht het een wedstrijdje eens echt niet lopen -zelfs een wildvreemde kan een offday hebben- dan daalt steevast onze Zeppelin op het veld neer, zodat de wedstrijd overgespeeld moet worden. Ajax is namelijk nog steeds kunst, en misschien een beetje vliegwerk.

Marcel

Bericht door Marcel » vr mei 08, 2009 8:57 pm

Hij is al eens genoemd, maar voel wel wat voor Ron Jans. Sinds 2002 zit hij bij Groningen en heeft van een club die altijd rond de 14 a 15 plek hangt toch een stabiele middenmoter gemaakt die al 4 jaar rond plek 6 hangt (de rek is er wel een beetje uit bij Groningen, ik zie Groningen niet zoals AZ om de top posities meedoen).
Groot voordeel van Jans vind ik hij geen Ajax verleden heeft zodat we ook niet bizarre verwachtingspatronen zullen krijgen.
Ik denk ook dat Jans het in principe gewoon alleen zou kunnen. Je hebt dus geen warme assistent X nodig omdat Jans bijvoorbeeld zo'n ijskonijn zou zijn. Uiteraard heeft hij zijn assistenten, maar ik heb het idee dat Jans redelijk compleet is en niet bijgecompenseerd moet worden zoals bij van Basten bijvoorbeeld.
Je kunt Frank de Boer dan bijvoorbeeld als assistent betrekken. De 'afstand' tussen een de Boer een een Jans is wat minder groot als dat je de Boer naast een toptrainer zet en ik denk dat beide dan een evenwichtige inbreng in het beleid kunnen hebben.

bryan

Bericht door bryan » vr mei 08, 2009 9:08 pm

Ja, een keeper, ja. Ik zag Vermeer tegen Sparta... wat een drama. Straalt onrust uit, en als hij de bal wel redt dan is het op de moeilijkste wijze mogelijk en hij heeft het nooit vast. Leek wel een zondagamateur, al heeft hij wel beter gespeeld. Dan hebben we Stekelenburg die bij elke corner missing in action is en een verkeerde mentaliteit heeft.

Meer doelpunten dan de kampioen kunnen we al meerdere jaren maken, daar ligt het niet aan. We hebben echte mannen nodig achterin.

bryan

Bericht door bryan » vr mei 08, 2009 9:13 pm

Marcel schreef:Je kunt Frank de Boer dan bijvoorbeeld als assistent betrekken. De 'afstand' tussen een de Boer een een Jans is wat minder groot als dat je de Boer naast een toptrainer zet en ik denk dat beide dan een evenwichtige inbreng in het beleid kunnen hebben.
Nee, dat zou niks worden. Frank de Boer respecteerde een grootheid als Morten Olsen al niet, en zou met al z'n Oranje interlands, Europacup beker en Barca carriere zeker geen Ron Jans respecteren. Frank de Boer moet vooral ver weg blijven.

Marcel

Bericht door Marcel » vr mei 08, 2009 9:20 pm

bryan schreef:
Marcel schreef:Je kunt Frank de Boer dan bijvoorbeeld als assistent betrekken. De 'afstand' tussen een de Boer een een Jans is wat minder groot als dat je de Boer naast een toptrainer zet en ik denk dat beide dan een evenwichtige inbreng in het beleid kunnen hebben.
Nee, dat zou niks worden. Frank de Boer respecteerde een grootheid als Morten Olsen al niet, en zou met al z'n Oranje interlands, Europacup beker en Barca carriere zeker geen Ron Jans respecteren. Frank de Boer moet vooral ver weg blijven.
Laten we er even vanuit gaan dat Frank de Boer gewoon volwassen is geworden. Destijds met Olsen was het enige wat telde het succes cashen en zo snel mogelijk bij Barcelona zien te komen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za mei 09, 2009 2:35 am

Maar een man kan AJAX weer beter maken: Co Adriaanse!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mei 09, 2009 7:39 am

Steef schreef:Danny pakt gewoon de macht. Daar is-ie al mee bezig sinds hij terug in de organisatie werd geparachuteerd.

Vanavond AT5, daar wordt het leuk.
Gewoon een saai vriendschappelijk wedstrijdje, niets aan de hand.

Die Steef: je blíjft toch lachen met die jongen. :drecul.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » za mei 09, 2009 8:36 am

Emanuelson: "Ajax heeft behoefte aan een harde hand"
Als het aan Urby Emanuelson ligt, is de volgende coach van Ajax iemand met een harde aanpak. Volgens de vleugelspeler heeft de Amsterdamse selectie daar behoefte aan.
Urby Emanuelson
Tegenover De Telegraaf heeft Urby Emanuelson laten weten dat hij graag een nieuwe coach ziet, die van aanpakken weet en discipline hoog in het vaandel heeft staan.

Samen met doelman Maarten Stekelenburg is Emanuelson van de huidige selectie de speler die het langste bij Ajax zit (sinds 2005). Vanaf zijn debuut heeft hij reeds vier coaches aan het bewind gehad.

"Danny Blind, Adrie Koster en Marco van Basten waren heel rustige trainers, Henk ten Cate bleek het tegenovergestelde en dat werkte beter. Ik vind dat het weer tijd is voor een harde hand, een strenge trainer. Ik denk dat onze spelersgroep daar behoefte aan heeft."

Stekelenburg en Urby het langst en nu nog geen top voetballer :excited.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mei 09, 2009 9:55 am

Neefkens schreef:

Vanavond AT5, daar wordt het leuk.
Gewoon een saai vriendschappelijk wedstrijdje, niets aan de hand.

Die Steef: je blíjft toch lachen met die jongen. :drecul.gif:
Ik ben als de dood dat hij gelijk krijgt. Ik heb namelijk niet zo veel vertrouwen in de mensen die moeten zorgen voor opvolging. Danny zal zeker weten geraadpleegd worden, namelijk.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za mei 09, 2009 11:41 am

Zlatan Son of God schreef:Maar een man kan AJAX weer beter maken: Co Adriaanse!!
Het valt me op dat spelers dat zelf ook beginnen te roepen. Althans.. ze willen een harde hand.

Van den Boog geeft in het Parool trouwens ook aan dat Ajax behoefte heeft aan een opvoeder met strakke hand. Het neigt steeds en steeds meer richting Co'tje.
Whitey on the moon.

Aristides

Bericht door Aristides » za mei 09, 2009 11:44 am

Danny zal zeker weten geraadpleegd worden, namelijk.
Naast anderen mag ik hopen.

Ik hoop op het gezonde verstand van DB, dat hij inziet niet verantwoordelijk te kunnen zijn voor Ajax 1 (zie zijn verleden als TD en trainer). In de voetballerij lopen echter vooral ego'tjes rond en ik weet niet hoe groot dat van DB is.

Coronel was zo tevreden toen MvB DB erbij betrok en moet Coronel nu beslissen? Rik v.d. B. is later gekomen, misschien dat hij zich publiekelijk solidair verklaarde met MvB, maar intern andere conclusies naar voren bracht.

Het ergste wat Ajax kan overkomen dat kandidaten "Nee" zeggen of toch niet haalbaar zijn en dat we te laat zijn met het aantrekken van de nodige versterkingen en weer te horen krijgen: de winterstop!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gesloten