Wie zijn de "echte Ajacieden"?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Vedette-10-

Re: Wie zijn de "echte Ajacieden"?

Bericht door Vedette-10- » za apr 11, 2009 5:55 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za apr 11, 2009 6:31 pm

666, kan je ons de werking dat ignoreknopje eens uitleggen

TE GEK! EN WEG IS-IE!!! GEEN GEFUCK VAN DIE FUCKKABOUTER MEER. AT is Vetvrij again, Toppie is next :biggthumpup.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 11, 2009 7:34 pm

Ignore modus? Doe mij die ook even.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za apr 11, 2009 7:41 pm

klik op vets profiel en toevoegen aan je vijand lijst, actie bevestigen en terug gaan naar de topic, eventueel vernieuwen en hey AT is vetvrij :blub.gif: YES :blub.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 11, 2009 8:02 pm

Ha het werkt nog echt ook, ik dacht dat je zat te dollen. Thanks.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za apr 11, 2009 8:06 pm

Wie is er nu nog niet blij met het nieuwe jasje? :biggrin.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » za apr 11, 2009 8:43 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za apr 11, 2009 10:46 pm

Re: Wie zijn de "echte Ajacieden"? Bericht Geplaatst: za apr 11, 2009 9:43 pm
Dit bericht is geplaatst door Vedette-10-, deze gebruiker zit momenteel in je vijandenlijst. Toon dit bericht.
Wat een rust...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo apr 12, 2009 12:52 am

Cruijff komt natuurlijk op 1. Hij heeft Ajax op de kaart gezet. Dat Swart en Keizer niet in het buitenland speelden weerspiegelt de tijd, en niet de loyaliteit aan de club.

Ik vond Neeskens ook een fantastische echte Ajacied. Cruijff steeg ver boven het voetbal uit, en Neeskens was zijn 'boodschapper op aarde'. Krol, de enige van 'het' Ajax die nog jarenlang bleef hangen. Suurbier ook. En Vasovic. In de latere jaren, Litmanen en inderdaad Rijkaard.

Nu gaan ze te snel weg. Clubliefde zit er niet meer bij. We leiden huurlingen op en kopen van de opbrengst een vreemdelingenlegioen.

Over Cruijff's jaar in R'dam. Ajax was toen geen top, dus hij liep niet weg van een wereldteam. Wimpie Jansen speelde ook een jaartje bij Ajax, maar niemand die hem niet als Feyenoorder ziet. Als er een ding nog duidelijker werd door het seizoen van Johan in R'dam is het hoe absoluut geniaal hij was. Het stugge, noeste F'noord ging zowaar swingen en werd voor het eerst in tien jaar kampioen. Ze konden er alleen niet zoveel mee, want Cruijff was niet van hun. Dus met wiens veren stonden die mafkikkers te pronken? Ze konden alleen kampioen worden als wij onze beste speler uitleenden. Is er een grotere vernedering? Ik vond dat het top-punt van Amsterdamse superioriteit.

Daniel

Bericht door Daniel » zo apr 12, 2009 9:03 pm

Zeg maar niet dat Cruijff ze toen naar het kampioenschap gebald heeft hoor, dat is een gotspe. Volstrekt onmogelijk, pertinent onwaar. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 12, 2009 9:15 pm

Donkey Shot schreef: Rijkaard scoort zeker hoger dan Cruyff of wie dan ook in mijn lijstje.
Zeker weten. Frenk was nog absolute top toen ie terugkeerde. Hij mocht Milan ook alleen transfervrij verlaten om naar Ajax te gaan. Die man had overal miljoenen kunnen pakken en rustig kunnen afbouwen, maar hij koos bewust voor Ajax. LvG blokkeerde z'n komst nog bijna, hij had immers Marciano Vink. :excited.gif:

Zonder Rijkaard hadden we de CL nooit gewonnen. Legendarisch is dat hij in de rust van de finale de ploeg tot de orde riep, dat ie de ploeg een jaar later een telegram stuurde in Athene na de 0-1 nederlaag in de thuiswedstrijd. Geweldige man, voor mij een van de heel weinige Ajax-legenden

De laatste herinnering die ik van de speler Cruijff heb, is in een shirt met Gouden Gids op z'n borst. Cruijff heeft Ajax keer op keer laten zakken, als die man een Ajacied is...

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » ma apr 13, 2009 5:15 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 9:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 13, 2009 5:19 pm

wimpey schreef:
Donkey Shot schreef: Rijkaard scoort zeker hoger dan Cruyff of wie dan ook in mijn lijstje.
Zeker weten. Frenk was nog absolute top toen ie terugkeerde. Hij mocht Milan ook alleen transfervrij verlaten om naar Ajax te gaan. Die man had overal miljoenen kunnen pakken en rustig kunnen afbouwen, maar hij koos bewust voor Ajax. LvG blokkeerde z'n komst nog bijna, hij had immers Marciano Vink. :excited.gif:

Zonder Rijkaard hadden we de CL nooit gewonnen. Legendarisch is dat hij in de rust van de finale de ploeg tot de orde riep, dat ie de ploeg een jaar later een telegram stuurde in Athene na de 0-1 nederlaag in de thuiswedstrijd. Geweldige man, voor mij een van de heel weinige Ajax-legenden

De laatste herinnering die ik van de speler Cruijff heb, is in een shirt met Gouden Gids op z'n borst. Cruijff heeft Ajax keer op keer laten zakken, als die man een Ajacied is...
Prachtig verwoord, wimpey. Rijkaard is inderdaad een echte. Ik verwacht hem ook zeker terug bij Ajax, vroeger of later.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 13, 2009 5:54 pm

Rijkaard ging toch bijna voor een stereotoren naar Psv? kan wezen dat ik er naast zit hoor.. kan het me allemaal niet zo heel goed meer herrinneren.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 13, 2009 5:56 pm

brigade zuid schreef:Rijkaard ging toch bijna voor een stereotoren naar Psv? kan wezen dat ik er naast zit hoor.. kan het me allemaal niet zo heel goed meer herrinneren.
Volgens mij na een ruzie met die andere 'echte'..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 13, 2009 5:57 pm

Ah oke, ik vind Rijkaard ook een 'echte' hoor. :ajax.gif:

999

Bericht door 999 » ma apr 13, 2009 7:24 pm

Nou een echte vind ik ook Bobby Harms.
Blij met de punten ...

Plaats reactie