Doelstelling aangepast

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 04, 2008 12:59 pm

Donkey Shot schreef:als je je stinkende best doet, krijg je die half bakken resultaten niet zoals tegen Kopenhagen en Zagreb niet
Was ook gebrek aan kunde. Er zat geen enkele lijn in het spel. Om je dood te schamen. :blush.gif: :blush.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 12:59 pm

dat wordt de bank voor Luuk...

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 1:01 pm

Wel met lekkere kussens, hoop ik?
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 1:02 pm

Jöhnk schreef:
Donkey Shot schreef:als je je stinkende best doet, krijg je die half bakken resultaten niet zoals tegen Kopenhagen en Zagreb niet
Was ook gebrek aan kunde. Er zat geen enkele lijn in het spel. Om je dood te schamen. :blush.gif: :blush.gif:
dus... zal ajax deze onkunde gaan aanpakken en dan denk ik aan zorgdragen voor nieuwe versterkingen van de spelersgroep.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 04, 2008 1:56 pm

'Je stinkende best doen' is een vanzelfsprekendheid. Geen doelstelling.

Uitspraken als die van Coronel tekenen de situatie waarin Nederlandse clubs zich bevinden. Ze hebben in de inkomsten uit de CL nodig, maar in de CL spelen ze geen rol van betekenis.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 2:38 pm

ik zie de ambitie in de woorden van Coronel en ja, meedoen is voor 90% van de europese topclubs het belangrijkste - slechts een handvol doen mee om te winnen.

LucaS

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 2:48 pm

Structureel spelen ze geen rol van betekenis nee, maar PSV haalde 3 jaar terug de halve finale en 5 jaar terug was Ajax 5 seconden van de halve finale verwijderd. Incidenteel is er echt van alles mogelijk.

Zoals ik twee jaar terug bij de blamage van de vreselijke ten Cate al zei, het Nederldse voetbal doet nauwelijks onder voor Duitsland. Dat hebben Twente en Ajax de afgelopen week gelukkig ook laten zien
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie