Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Ronald!

Bericht door Ronald! » zo sep 07, 2008 10:13 pm

joey schreef:Omdat hij net doet alsof hij het voetbal uitgevonden heeft. Hij heeft al een paar keer een interview aan de VI gegeven en steeds roept hij dat iedereen in de voetballerij alles verkeerd ziet behalve hij.
Voor hij bij Ajax wordt toegelaten, moet hij eerst maar eens iets laten zien bij die club van hem. Er is volgens hem geen fluit aan om een club te laten presteren, dus ik ben benieuwd.
Dat zou ik eerder eigenwijs willen noemen. Niet per definitie een goede eigenschap als je AD zou willen worden, maar om het nu af te doen als onzin.... Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo sep 07, 2008 11:33 pm

uitstel van oordeel, je doet naturlijk niet bij mensen die je vooraf al een klootzak vind... snap dat nu :smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 08, 2008 7:30 am

Ronald! schreef:Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?
Hij mag het eerst ergens anders laten zien, Ronald. Dat zei ik. Ajax is geen speeltuin.
Het stinkt aan alle kanten!

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma sep 08, 2008 10:07 am

joey schreef:
Ronald! schreef:Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?
Hij mag het eerst ergens anders laten zien, Ronald. Dat zei ik. Ajax is geen speeltuin.
En zolang hij die kans nog niet heeft gehad is het alvast een kletskous die teveel onzin uitkraamt?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 08, 2008 10:15 am

Hij roept al jaren dat hij weet hoe je een club naar de top brengt, maar ik merk er niet veel van. Hij heeft geloof ik ook geprobeerd voet aan de grond te krijgen bij ADO/Den Haag, maar dat is niets geworden.

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma sep 08, 2008 10:21 am

*Zucht*

:neutral.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma sep 08, 2008 7:26 pm

joey schreef:Die kerel is volgens mij drie keer failliet gegaan. Een kletsneus. Misschien kan hij eens beginnen met presteren bij zijn club in.... waar ook al weer? :smallgrin.gif:
Man, man, man, ik dacht dat ik inmiddels een beetje gewend was geraakt hoe jij tegenover mensen staat die wellicht iets bij AJAX (willen of gaan) doen en die geen JC heten. :blush.gif:

Ik heb me vergist. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma sep 08, 2008 7:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » ma sep 08, 2008 7:29 pm

Volgens mij is Cruijff ook eens failliet gegaan
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma sep 08, 2008 7:33 pm

Basilevitsch, dát was een kletsneus.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 08, 2008 9:56 pm

Neefkens schreef:
joey schreef:Die kerel is volgens mij drie keer failliet gegaan. Een kletsneus. Misschien kan hij eens beginnen met presteren bij zijn club in.... waar ook al weer? :smallgrin.gif:
Man, man, man, ik dacht dat ik inmiddels een beetje gewend was geraakt hoe jij tegenover mensen staat die wellicht iets bij AJAX (willen of gaan) doen en die geen JC heten. :blush.gif:

Ach gut. Veel mensenkennis heb je niet, blijkbaar. :aai.gif:

Maar ga lekker door met op de man spelen. Dát schiet op. :excited.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » ma sep 08, 2008 9:57 pm

Moet je ze eens zien. Nog geen jaar terug waren het de twee beste vrienden. :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 08, 2008 11:19 pm

En dan is Marco er pas 2 maanden... :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di sep 09, 2008 5:30 am

joey schreef:
Neefkens schreef:

Ach gut. Veel mensenkennis heb je niet, blijkbaar. :aai.gif:

Maar ga lekker door met op de man spelen. Dát schiet op. :excited.gif:
Dát noem ik op de man spelen. :ajaxsmiley.gif:
Maar beloki, maak je geen zorgen hoor. Het zit helemaal goed.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 09, 2008 7:36 am

:drecul.gif: Maak dat de kat wijs.

joey
Erelid

Bericht door joey » di sep 09, 2008 8:43 am

LucaS schreef:Volgens mij is Cruijff ook eens failliet gegaan
Die zou ik ook nóóit AD maken.

Die Ling hangt mooie verhalen op in de pers, hij wil wel eens even een club redden. Maar hij krijgt nergens voet aan de grond, zelfs niet bij ADO Den Haag (waar ze zitten te springen om een Verlosser), dat zegt wel iets in mijn ogen. Nu is hij uitgeweken naar een of ander vaag clubje in het Oostblok.

Leuk, zulke avonturiers. Maar niet bij Ajax, s.v.p.

Siemen

Bericht door Siemen » zo sep 14, 2008 8:40 pm

Frank Rijkaard zat vandaag op de tribune. Zou het dan toch...? :onfire.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 14, 2008 9:01 pm

Zou ik toch wel heel mooi vinden. :eusa_pray.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 11:34 am

Hensel zegt 'nee' tegen Ajax

Jons Hensel, voorzitter van hockeyclub Amsterdam, is gepolst om algemeen directeur te worden van Ajax. Hensel heeft het verzoek tot een gesprek echter naast zich neergelegd. "Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan," zegt Hensel, directeur van het succesvolle bedrijf Helios dat onder meer het bestek levert in vliegtuigen. "Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen."
hockey.nl

Kijk eens aan. Weer een echte voetbalman. Ze zitten niet stil bij de headhuntersbureau! :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 15, 2008 11:45 am

En weer lekt het uit. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 11:47 am

Ik denk dat zijn bedrijf bestek levert aan de kantine van Blauw Wit. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma sep 15, 2008 11:59 am

Duke schreef:En weer lekt het uit. :excited.gif:
Als het uitlekt krijg je meestal geen directe uitspraken van de betrokken persoon. Ik vermoed dat er gewoon geen geheimhouding op zat en dat hij dus vrij is om er over te praten. Lekken is normaal gesproken iets vrijgeven dat geheim is. Daar lijkt me hier geen sprake van.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 15, 2008 12:05 pm

Hoe kun je zo iemand een zwijgplicht opleggen? Dit is een vrij land.

De een na de ander bedankt blijkbaar. :blush.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 15, 2008 12:05 pm

joey schreef:Ik denk dat zijn bedrijf bestek levert aan de kantine van Blauw Wit. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Oh gelukkig maar, heeft ie toch affiniteit met het voetbal, hij voldoet dus.

Ronald!

Bericht door Ronald! » ma sep 15, 2008 12:14 pm

joey schreef:Hoe kun je zo iemand een zwijgplicht opleggen? Dit is een vrij land.
Ja, maar zoiets kun je natuurlijk prima in onderling overleg afspreken. Als Ajax zijnde zou je hem prima kunnen vragen om 'in het belang van de club' nog even zijn mond te houden. Iemand met een beetje clubliefde zal dan al snel daarin meegaan.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma sep 15, 2008 12:22 pm

Ajax moet eens stoppen met die hockeyballen.....
Voor de achterban in ieder geval beter dat deze man het niet WIL doen

Plaats reactie