Dat zou ik eerder eigenwijs willen noemen. Niet per definitie een goede eigenschap als je AD zou willen worden, maar om het nu af te doen als onzin.... Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?joey schreef:Omdat hij net doet alsof hij het voetbal uitgevonden heeft. Hij heeft al een paar keer een interview aan de VI gegeven en steeds roept hij dat iedereen in de voetballerij alles verkeerd ziet behalve hij.
Voor hij bij Ajax wordt toegelaten, moet hij eerst maar eens iets laten zien bij die club van hem. Er is volgens hem geen fluit aan om een club te laten presteren, dus ik ben benieuwd.
Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?
Moderator: mods
- Cluijffert
Hij mag het eerst ergens anders laten zien, Ronald. Dat zei ik. Ajax is geen speeltuin.Ronald! schreef:Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?
Het stinkt aan alle kanten!
En zolang hij die kans nog niet heeft gehad is het alvast een kletskous die teveel onzin uitkraamt?joey schreef:Hij mag het eerst ergens anders laten zien, Ronald. Dat zei ik. Ajax is geen speeltuin.Ronald! schreef:Het is natuurlijk een beetje krom om aan de ene kant hem de tijd te gunnen voordat je oordeelt; je zegt immers dat hij het eerst maar eens moet laten zien en je bent benieuwd, maar tegelijkertijd heb je al wel een negatief oordeel klaar. Namelijk dat hij een kletskous is en alleen maar hoog van de toren blaast. Of ben ik gek?
Man, man, man, ik dacht dat ik inmiddels een beetje gewend was geraakt hoe jij tegenover mensen staat die wellicht iets bij AJAX (willen of gaan) doen en die geen JC heten.joey schreef:Die kerel is volgens mij drie keer failliet gegaan. Een kletsneus. Misschien kan hij eens beginnen met presteren bij zijn club in.... waar ook al weer?

Ik heb me vergist.

Laatst gewijzigd door Anonymous op ma sep 08, 2008 7:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach gut. Veel mensenkennis heb je niet, blijkbaar.Neefkens schreef:Man, man, man, ik dacht dat ik inmiddels een beetje gewend was geraakt hoe jij tegenover mensen staat die wellicht iets bij AJAX (willen of gaan) doen en die geen JC heten.joey schreef:Die kerel is volgens mij drie keer failliet gegaan. Een kletsneus. Misschien kan hij eens beginnen met presteren bij zijn club in.... waar ook al weer?![]()
Ik heb me vergist.

Maar ga lekker door met op de man spelen. Dát schiet op.

Dát noem ik op de man spelen.joey schreef:Ach gut. Veel mensenkennis heb je niet, blijkbaar.Neefkens schreef:Man, man, man, ik dacht dat ik inmiddels een beetje gewend was geraakt hoe jij tegenover mensen staat die wellicht iets bij AJAX (willen of gaan) doen en die geen JC heten.joey schreef:Die kerel is volgens mij drie keer failliet gegaan. Een kletsneus. Misschien kan hij eens beginnen met presteren bij zijn club in.... waar ook al weer?![]()
Ik heb me vergist.![]()
Maar ga lekker door met op de man spelen. Dát schiet op.

Maar beloki, maak je geen zorgen hoor. Het zit helemaal goed.
Die zou ik ook nóóit AD maken.LucaS schreef:Volgens mij is Cruijff ook eens failliet gegaan
Die Ling hangt mooie verhalen op in de pers, hij wil wel eens even een club redden. Maar hij krijgt nergens voet aan de grond, zelfs niet bij ADO Den Haag (waar ze zitten te springen om een Verlosser), dat zegt wel iets in mijn ogen. Nu is hij uitgeweken naar een of ander vaag clubje in het Oostblok.
Leuk, zulke avonturiers. Maar niet bij Ajax, s.v.p.
hockey.nlHensel zegt 'nee' tegen Ajax
Jons Hensel, voorzitter van hockeyclub Amsterdam, is gepolst om algemeen directeur te worden van Ajax. Hensel heeft het verzoek tot een gesprek echter naast zich neergelegd. "Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan," zegt Hensel, directeur van het succesvolle bedrijf Helios dat onder meer het bestek levert in vliegtuigen. "Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen."
Kijk eens aan. Weer een echte voetbalman. Ze zitten niet stil bij de headhuntersbureau!

Als het uitlekt krijg je meestal geen directe uitspraken van de betrokken persoon. Ik vermoed dat er gewoon geen geheimhouding op zat en dat hij dus vrij is om er over te praten. Lekken is normaal gesproken iets vrijgeven dat geheim is. Daar lijkt me hier geen sprake van.Duke schreef:En weer lekt het uit.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja, maar zoiets kun je natuurlijk prima in onderling overleg afspreken. Als Ajax zijnde zou je hem prima kunnen vragen om 'in het belang van de club' nog even zijn mond te houden. Iemand met een beetje clubliefde zal dan al snel daarin meegaan.joey schreef:Hoe kun je zo iemand een zwijgplicht opleggen? Dit is een vrij land.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08