Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?
Moderator: mods
Joey doet niets anders dan valse beschuldigingen aan het adres van MvB te plaatsen om een aantal dagen later weer te worden geloochenstraft door uitspraken van diezelfde MvB.Jöhnk schreef:Dan is joey het dus eigenlijk met St Uri eens.LucaS schreef:Nee, er werd ontkend dat Molenaar afviel omdat van Basten Jansma wilde. Lijkt me een belangrijk verschil
Molenaar heeft sowieso gelogen. Het HHB zou ingeschakeld zijn om de weg voor Jansma vrij te maken. Mooi niet dus.Neefkens schreef:A: om zijn gezicht te redden omdat hij bang was dat hij geen kans zou maken in de openbare procedure?
B: omdat hij een pathologische leugenaar is?
C: hij versprak zich
D: hij heeft helemaal niet gelogen. Coronel liegt.

-
- AT Toto winner 15/16
Dan heb jij dus een belangrijk meningsverschil met Molenaar. Want volgens jou is het HHB pas ingeschakeld nadat Molenaar en Jansma waren afgevallen.brigade zuid schreef:Coronel heeft ook sowiezo gelogen. Bovendien hoeft Molenaar niet gelogen te hebben want het kan best zo zijn dat het de bedoeling was om op die manier Jansma binnen te halen maar dat Jansma zelf niet wilde.
- Wim
- Site Admin
Wat ego's wel niet teweeg kunnen brengen. Keje Molenaar was al vanaf het begin bezig zichzelf te profileren als de sterke man die precies weet wat Ajax allemaal fout heeft gedaan. Als een volleerd wethouder Hekking wist hij precies waar de camera was, waar in programma's gebabbeld werd over Ajax was Keje te vinden. Natuurlijk werd de roddel de wereld ingeholpen dat Ajax interesse had in Keje. Zaakwaarnemers doen precies hetzelfde met hun spelers.Jöhnk schreef:Een veelgestelde vraag was: waarom zou Molenaar liegen?
Zeg het maar.
Dan doet een RvC wat een RvC betaamd bij dit soort procedures en schakeld een buro in om zich te begeleiden en kandidaten te zoeken.
Geweldig denk ik dan. De RvC laat zich niet de achterkamertjes in babbelen. Uiteindelijk moet de RvC ook nog de OR overtuigen van een juiste procedure en de juiste kandidaat.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
- SylvievdVaart
AN:

3/9/2008 - Televisiemanager wijst aanbod Ajax af
(Gepost door P.)
Het headhuntersbureau dat namens Ajax op zoek is naar een Algemeen Directeur voor de club mag verder zoeken. De Voetbal International van deze week meldt dat Ronald Goes het aanbod om Algemeen Directeur te worden bij Ajax heeft afgewezen. Goes heeft diverse leidinggevende topfuncties in de televisiewereld bekleedt, waaronder bij de Holland Media Group, SBS Broadcasting, Endemol en Talpa.
"Ik ben enkele weken geleden inderdaad benaderd. Ik hoefde er niet lang over na te denken. Ik ben Ajax-supporter, maar had net besloten het na zestien jaar hard werken voorlopig even rustig aan te doen. De komende tijd staat mijn golfhandicap centraal", aldus Goes tegenover Voetbal International.

Ja...
Ajax Rules schreef:Jansma moet Van Basten controleren en zal hoger staan in de formele hierarchie. Daar een vriend/goede bekende benoemen is zeer merkwaardig.
Mijn baas vertrekt binnenkort. Het idee dat ik zelfs maar mijn mening zou geven over wie hem zou moeten opvolgen....ondenkbaar.
Maar laat ik nog even een nieuw punt toevoegen aan mijn laatste post. Het is nog erger dan zomaar "een werkvriend" van Van Basten benoemen. Deze werkvriend functioneerde bij de KNVB ONDER Van Basten (maakte deel uit van zijn ondersteunende staf) en gaat bij Ajax formeel BOVEN Van Basten werken.
Dat betekent dat er twee mogelijkheden zijn; 1. Jansma neemt zijn nieuwe taak serieus en stelt zich op als leidinggevende. Dit leidt tot grote rol-verwarring en de bijbehorende irritatie. Iemand die kort geleden nog opdrachten kreeg van Van Basten, gaat hem nu hem opdrachten en verbeterpunten geven. 2. Jansma kan niet omgaan met zijn nieuwe rol en blijft zich dienstbaar aan MvB opstellen. Ook dit is onwenselijk.
Serieus; is er iemand die er rekening mee houdt dat Jansma MvB binnen nu en anderhalf jaar zou kunnen ontslaan? Laten we hopen dat de prestaties van Ajax daar uberhaupt geen aanleiding geven, maar als het echt nodig mocht zijn, wil ik toch geen tandeloze tijger aan het roer hebben staan.
Het stinkt aan alle kanten!