Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo aug 13, 2008 10:43 pm

Ik had Neefkens toch al eens geopperd? :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 13, 2008 10:50 pm

Wie niet? Maar blijkbaar zit hij bij het verkeerde headhuntersbureau. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » do aug 14, 2008 5:13 am

joey schreef:Nou zeg, hoe weet jij dat allemaal? Vind dat zelf niet een beetje overdreven? Misschien is Molenaar wel een keurige huisvader.
Serious case of pot calling the kettle black als jij ziet hoe je attackeert spelers-coaches die je niet mag... :biggrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 14, 2008 6:26 am

Ik zie niet in waarom het gebruik maken van een hhb ineens een teken van zwakte zou moeten zijn...
Joey geeft zelf aan dat men binnen Ajax weinig know how heeft, maar als ze een bedrijf inschakelen dat wel veel know how heeft dan is dat een noodgreep ? De logica daarvan ontgaat mij.

Ik vind het juist een verstandige zet, een extern bureau kan namelijk een objectievere en verfrissende kijk op zaken hebben. Ajax blijft eindverantwoordelijk en maakt de beslissing, het hhb helpt met de voorwaarden en de selectie. Wat is daar mis mee ?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 14, 2008 7:11 am

NIEUWE ROL VOOR VAN DER AAT IN AJAX-DIRECTIE

ZAKELIJK DIRECTEUR: „GEEN DEGRADATIE”


AMSTERDAM, donderdag

Henri van der Aat (51) blijft aan Ajax verbonden. Hoewel de opvolger van algemeen directeur Maarten Fontein eind maart als interim werd aangesteld, wil de raad van commissarissen hem graag definitief voor de club behouden. „Niet als algemeen directeur, maar als zakelijk directeur in een collegiaal bestuur”, legt Van der Aat vanuit Peking uit. De ietwat gekunstelde oplossing is het gevolg van het ’rapport Coronel’, waarin staat dat de nieuwe algemeen directeur een profvoetbalachtergrond moet hebben. Van der Aat verdiende weliswaar zijn sporen in de sport, maar als succesvol zeiler en bondscoach van Nederlandse olympische zeilploeg.

„In eerste instantie was ik teleurgesteld, maar zag mijn nieuwe functie nooit als degradatie”, bekent de interim-directeur van de Rabobankwielerploeg en ouddirecteur van sportmarketingbureau Trefpunt. „Maar nadat ik met de raad van commissarissen had gesproken, wist ik dat men gelijk had. Een belangrijke voorwaarde om de job te accepteren, was dat de statutaire directie een collegiaal bestuur zou blijven. Elk directielid is even verantwoordelijk.”

„Ik heb er een heel goed gevoel bij”, aldus Van der Aat. „De groei van Ajax valt op het zakelijke vlak te bewerkstelligen. We zullen meer geld moeten binnenhalen om op een hoger niveau te kunnen spelen. De RvC vindt dat op mijn lijf geschreven en wil mij vrijmaken voor datgene waar ik goed in ben. De tijd van een algemeen directeur wordt ook opgeslokt door allerlei representatieve functies.”

Jeroen Slop blijft financieel directeur, Van der Aat wordt zakelijk directeur („beslist géén commercieel directeur”) en de algemeen directeur wordt nog gezocht. De namen van Frank Rijkaard, Keje Molenaar en Kees Jansma zingen rond, maar die lijken een geringe kans te maken. De RvC is de sollicitatieprocedure begonnen en wordt geadviseerd door een gerenommeerd bureau. Slop, Marco van Basten en Van der Aat zullen daarin eveneens een stem hebben.

De zakelijk directeur beseft dat er geen technische man in de directie zit, maar beschouwt dat niet als een probleem. „De algemeen directeur heeft een voetbalachtergrond en Danny Blind woont alle directievergaderingen bij. In de praktijk zullen er geen beslissing worden genomen waar Marco en hij het niet mee eens zijn”, aldus de geboren Amsterdammer. De benoeming van Van der Aat door de raad van commissarissen laat nog heel even op zich wachten. „Doordat Ajax beursgenoteerd is en er nog enkele details uitgewerkt moeten worden.”
De T.

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » do aug 14, 2008 7:29 am

Voetske schreef:
NIEUWE ROL VOOR VAN DER AAT IN AJAX-DIRECTIE

ZAKELIJK DIRECTEUR: „GEEN DEGRADATIE”


AMSTERDAM, donderdag

Henri van der Aat (51) blijft aan Ajax verbonden. Hoewel de opvolger van algemeen directeur Maarten Fontein eind maart als interim werd aangesteld, wil de raad van commissarissen hem graag definitief voor de club behouden. „Niet als algemeen directeur, maar als zakelijk directeur in een collegiaal bestuur”, legt Van der Aat vanuit Peking uit. De ietwat gekunstelde oplossing is het gevolg van het ’rapport Coronel’, waarin staat dat de nieuwe algemeen directeur een profvoetbalachtergrond moet hebben. Van der Aat verdiende weliswaar zijn sporen in de sport, maar als succesvol zeiler en bondscoach van Nederlandse olympische zeilploeg.

„In eerste instantie was ik teleurgesteld, maar zag mijn nieuwe functie nooit als degradatie”, bekent de interim-directeur van de Rabobankwielerploeg en ouddirecteur van sportmarketingbureau Trefpunt. „Maar nadat ik met de raad van commissarissen had gesproken, wist ik dat men gelijk had. Een belangrijke voorwaarde om de job te accepteren, was dat de statutaire directie een collegiaal bestuur zou blijven. Elk directielid is even verantwoordelijk.”

„Ik heb er een heel goed gevoel bij”, aldus Van der Aat. „De groei van Ajax valt op het zakelijke vlak te bewerkstelligen. We zullen meer geld moeten binnenhalen om op een hoger niveau te kunnen spelen. De RvC vindt dat op mijn lijf geschreven en wil mij vrijmaken voor datgene waar ik goed in ben. De tijd van een algemeen directeur wordt ook opgeslokt door allerlei representatieve functies.”

Jeroen Slop blijft financieel directeur, Van der Aat wordt zakelijk directeur („beslist géén commercieel directeur”)
en de algemeen directeur wordt nog gezocht. De namen van Frank Rijkaard, Keje Molenaar en Kees Jansma zingen rond, maar die lijken een geringe kans te maken. De RvC is de sollicitatieprocedure begonnen en wordt geadviseerd door een gerenommeerd bureau. Slop, Marco van Basten en Van der Aat zullen daarin eveneens een stem hebben.

De zakelijk directeur beseft dat er geen technische man in de directie zit, maar beschouwt dat niet als een probleem. „De algemeen directeur heeft een voetbalachtergrond en Danny Blind woont alle directievergaderingen bij. In de praktijk zullen er geen beslissing worden genomen waar Marco en hij het niet mee eens zijn”, aldus de geboren Amsterdammer. De benoeming van Van der Aat door de raad van commissarissen laat nog heel even op zich wachten. „Doordat Ajax beursgenoteerd is en er nog enkele details uitgewerkt moeten worden.”
De T.
Wat is het verschil tussen een 'zakelijk directeur' en een 'commercieel directeur'? Hij zegt zelf dat ie geld moet binnenhalen voor de club, is dat geen commerciele activiteit? Het lijkt erop dat de verschillende bestuursfuncties behoorlijk gedetailleerd beschreven moeten worden om de verantwoordelijkheden helder te hebben.

Als de functie van de Algemeen Directeur louter een representatieve is, dan zou Rijkaard natuurlijk een geweldige kandidaat zijn.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do aug 14, 2008 8:31 am

Ajax gaat directie uitbreiden
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Ajax gaat niet alleen op zoek naar een nieuwe algemeen directeur, de club breidt ook zijn directieteam uit van twee naar drie personen. Henri van der Aat is gevraagd om tot de dagelijkse leiding toe te treden in de nieuwe functie van commercieel/zakelijk manager.

Als de 51-jarige Van der Aat akkoord gaat, komt hij in de Arena statutair te werken naast de nieuwe algemeen directeur en naast financieel directeur Jeroen Slop. Het drietal werkt als directie ook samen met Marco van Basten, de hoofdtrainer die bij Ajax eindverantwoordelijk is voor alle voetbaltechnische zaken.

Van der Aat verblijft momenteel in China. ,,In principe ga ik graag in de nieuwe functie verder bij Ajax,’’ laat hij weten. Voor Van der Aat komt er zo een nieuw hoofdstuk in de Arena, daar waar het even leek dat hij zou vertrekken. Gisteren lekte uit dat de Raad van Commissarissen hem niet zou gaan benoemen als de vaste algemeen directeur. Hij vervult die functie nu bijna een half jaar ad-interim bij Ajax.

,,We denken dat Van der Aat in een andere functie belangrijker werk kan doen voor ons,’’ zegt RvC-voorzitter Uri Coronel. ,,Ajax moet groeien de komende jaren en die groei ligt op het commerciële vlak. Om mee te blijven doen als club, zullen we nog meer geld uit de markt moeten halen. Er zijn nog zoveel slagen te maken. Van der Aat heeft zich op het commerciële vlak bewezen. Bovendien blijkt dat het voor een directie van twee man ondoenlijk is om alle deelgebieden te behappen. We verdelen de taken daarom onder en breiden ons team uit. Van der Aat blijft voorlopig nog wel aan in zijn interim-rol, totdat de nieuwe algemeen directeur is gevonden. En dat kan nog even duren.’’

Ajax schuift met zijn bestuursmodel zo opnieuw een stukje verder op in de richting van Feyenoord. Bij die andere traditionele grootmacht vond de afgelopen twee jaar een re revolutie plaats op bestuurlijk vlak.

Feyenoord brak resoluut met het tijdperk waarin één man (Jorien van den Herik) een zwaar stempel drukte op de organisatie en op de koers. Men koos ervoor om een dagelijkse directie van drie man Feyenoords gezicht naar buiten toe te maken.

In de Kuip is tegelijkertijd de Raad van Commissarissen naar de achtergrond gegaan. Waar Jorien van den Herik als RvC-voorzitter nog steeds zelf hét gezicht van de club bleef, daar kent nu bijna niemand zijn opvolger Dick van Well.

Een sterke directie en een raad van commissarissen op afstand is ook het streven van Uri Coronel bij Ajax. Voor de functie van algemeen directeur zoekt de club met de hulp van een headhuntersbureau naar een kopstuk dat thuis is in de voetbalwereld. Ook moet de nieuwe man Ajax in publicitair opzicht kunnen verkopen bij sponsors, publiek en pers.

Van de namen die ondertussen her en der worden gelinkt aan de functie, is die van Keje Molenaar de meest genoemde. Die van Kees Jansma de meest opvallende. De perschef van het Nederlands elftal bouwde de afgelopen vier jaar bij Oranje een goede band op met de huidige Ajax-trainer Marco van Basten.

,,De Raad van Commissarissen zal leidend zijn in de zoektocht,’’ benadrukt Uri Coronel. ,,Daarnaast mogen Jeroen Slop, Henri van der Aat en Marco van Basten zeker meepraten. We streven ernaar om iemand te benoemen in wie zij het alle drie zien zitten.’’

Volgens Coronel moet ook duidelijk zijn dat kandidaten die zich reeds hebben gemeld voor de functie – formeel of via het informele circuit – niet automatisch een voorsprong hebben in de procedure. ,,Zoals we ook niet specifiek iemand nodig hebben met een Ajax-achtergrond. Ajax-koppen, om ze zo te noemen, hebben we genoeg rondlopen.’’
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 8:33 am

Jöhnk schreef:Ik word altijd heel melig van dat soort testjes. Prefereer toch een goed gesprek.

Maar los daarvan, die dingen zijn van de buitenkant niet meetbaar. Je kunt niet de hele wereld testen. Negen van de tien keer vindt de eerste schifting plaats obv werkervaring, ons kent ons en opleiding.
Vaak is een gesprek, een rollenspel, een opdracht uitwerken en presenteren ook een onderdeel.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 8:37 am

Baseman schreef:Ik zie niet in waarom het gebruik maken van een hhb ineens een teken van zwakte zou moeten zijn...
Joey geeft zelf aan dat men binnen Ajax weinig know how heeft, maar als ze een bedrijf inschakelen dat wel veel know how heeft dan is dat een noodgreep ? De logica daarvan ontgaat mij.

Ik vind het juist een verstandige zet, een extern bureau kan namelijk een objectievere en verfrissende kijk op zaken hebben. Ajax blijft eindverantwoordelijk en maakt de beslissing, het hhb helpt met de voorwaarden en de selectie. Wat is daar mis mee ?
Juist, zo is het.
k vind het zo tegenstrijdig, bij het onderzoek van Coronel werd er steeds gezeurd om een extern bureau dat het had moeten doen om incestueuze "ons kent ons" spelletjes tegen te gaan. Nu moet de belangrijkste functie bezet gaan worden en nu moeten we het allemaal zelf doen.

Niet bepaald consequent.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 8:43 am

De zakelijk directeur beseft dat er geen technische man in de directie zit, maar beschouwt dat niet als een probleem. „De algemeen directeur heeft een voetbalachtergrond en Danny Blind woont alle directievergaderingen bij. In de praktijk zullen er geen beslissing worden genomen waar Marco en hij het niet mee eens zijn”, aldus de geboren Amsterdammer. De benoeming van Van der Aat door de raad van commissarissen laat nog heel even op zich wachten.
Deze snap ik niet helemaal, de belangrijkste man van de club (Marco) zit niet in de directie, maar zijn hulpje zit er wel altijd bij? Marco heeft er vast geen zin in, niet teveel vergaderen. Wat dat betreft lijkt hij wel wat op JC.
Er wordt om mensen heen georganiseerd, dat kan werken als die mensen erg goed zijn en elkaar volledig vertrouwen en er samen voor gaan. Maar een duidelijke structuur is anders. :blush.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 14, 2008 9:18 am

Had Fontein, die buitengewoon goed leek in het binnenslepen van sponsorgelden, niet net zo goed de nieuwe functie van 'zakelijk directeur', die van der Aat nu gaat bekleden, kunnen vervullen?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 9:33 am

Die functies lijken wel veel op elkaar, maar er zal wel meer aan de hand geweest zijn. :blush.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 14, 2008 10:22 am

De namen van Frank Rijkaard, Keje Molenaar en Kees Jansma zingen rond, maar die lijken een geringe kans te maken.
Dat was me meteen al duidelijk. Rijkaard gaat heus geen rollenspel doen. :smallgrin.gif:

Het zal dus wel een of andere manager worden met een sportachtergrond. Een nieuwe Kales. Die kun je scouten op deze manier.

@Jabu: ze hadden gewoon een hekel aan Fontein en hebben toen het rapport gebruikt om hem weg te werken.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 14, 2008 10:32 am

Dat ze Fontein weg wilden werken kan ik nog inkomen. Hij scheen intern niet al te best te functioneren. Het oogt wel hypocriet dat nu Coronel de functie van Jaakke inneemt en dat interim Van der Aat de taken overneemt die Fontein juist wel uitermate kundig verrichte.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 14, 2008 10:44 am

Ach ja, zo kennen we Ajax. :blush.gif:

Het was dus best mogelijk geweest om Fontein die taken te laten behouden en er een voetbalman naast te zetten. Een fraaie vertoning weer.

Dat Coronel als een poema op het baantje van Jaakke gedoken is nadat hij Jaakke had afgeserveerd is helemaal het toppunt. Weet je meteen hoe Coronel in elkaar steekt. Maar dit mag ik ongetwijfeld niet zeggen van Neef.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 14, 2008 10:52 am

Als Ajax er beter van wordt.... Ik heb nu het gevoel dat er een directie is die weet waar ze mee bezig zijn. Dat er een trainer is puur voor het voetballende gedeelte..

Dat Fontein weg is gestuurd is misschien zonde maar hij functioneerde niet. Los daarvan zou hij denk ik nooit genoegen nemen met een minder verantwoordelijke taak.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » do aug 14, 2008 10:59 am

Rishi schreef:Dat Fontein weg is gestuurd is misschien zonde maar hij functioneerde niet. Los daarvan zou hij denk ik nooit genoegen nemen met een minder verantwoordelijke taak.
Niet?
AZ-Alkmaar.nl schreef:Organogram

Raad van bestuur
CEO/Voorzitter Raad van Bestuur Dirk Scheringa
CFO/Financieel Directeur René Neelissen

Management
Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands
Directeur Voetbalzaken Marcel Brands
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein
Manager Inkoop & Wagenpark Henk van Rijnsoever
Controller Patrick de Wit
Jurist Sandra Kool

Directie
Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands
Directeur Voetbalzaken Marcel Brands
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein

Staf
Jurist Sandra Kool
Directiesecretaris Algemene Zaken Iman Biesheuvel
Directiesecretaresse Voetbalzaken Yvette Ploeger

Persvoorlichting
Persvoorlichter Daan Schippers

Commercie
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein
Accountmanager Sander Apeldoorn
Accountmanager Joost van Drunen
Accountmanager Ted Rood
Secretaresse Commerciële afdeling Judith Stuijt
Ik zie allemaal algemeen directeuren ertussen staan, dus heeft hij nu toch echt een mindere functie...
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 11:00 am

joey schreef:Ach ja, zo kennen we Ajax. :blush.gif:

Het was dus best mogelijk geweest om Fontein die taken te laten behouden en er een voetbalman naast te zetten. Een fraaie vertoning weer.

Dat Coronel als een poema op het baantje van Jaakke gedoken is nadat hij Jaakke had afgeserveerd is helemaal het toppunt. Weet je meteen hoe Coronel in elkaar steekt. Maar dit mag ik ongetwijfeld niet zeggen van Neef.
Ach, dit wordt een herhaling van zetten. Nu ga je dit waarschijnlijk weer uitmelken om aan te tonen dat het allemaal kut is bij onze club en dat het allemaal zo zal blijven. Ik gun je je pleziertje.

Maar als ik dit schrijf:
k vind het zo tegenstrijdig, bij het onderzoek van Coronel werd er steeds gezeurd om een extern bureau dat het had moeten doen om incestueuze "ons kent ons" spelletjes tegen te gaan. Nu moet de belangrijkste functie bezet gaan worden en nu moeten we het allemaal zelf doen.

Niet bepaald consequent.
...dan is er geen reactie van jou.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do aug 14, 2008 11:09 am

Ik ben ik schreef:
Rishi schreef:Dat Fontein weg is gestuurd is misschien zonde maar hij functioneerde niet. Los daarvan zou hij denk ik nooit genoegen nemen met een minder verantwoordelijke taak.
Niet?
AZ-Alkmaar.nl schreef:Organogram

Raad van bestuur
CEO/Voorzitter Raad van Bestuur Dirk Scheringa
CFO/Financieel Directeur René Neelissen

Management
Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands
Directeur Voetbalzaken Marcel Brands
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein
Manager Inkoop & Wagenpark Henk van Rijnsoever
Controller Patrick de Wit
Jurist Sandra Kool

Directie
Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands
Directeur Voetbalzaken Marcel Brands
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein

Staf
Jurist Sandra Kool
Directiesecretaris Algemene Zaken Iman Biesheuvel
Directiesecretaresse Voetbalzaken Yvette Ploeger

Persvoorlichting
Persvoorlichter Daan Schippers

Commercie
Directeur Commerciële Zaken & Marketing Maarten Fontein
Accountmanager Sander Apeldoorn
Accountmanager Joost van Drunen
Accountmanager Ted Rood
Secretaresse Commerciële afdeling Judith Stuijt
Ik zie allemaal algemeen directeuren ertussen staan, dus heeft hij nu toch echt een mindere functie...
Bij Ajax!
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 14, 2008 11:10 am

Ik had het net andersom gedaan. Ik had de organisatie laten doorlichten door een extern bureau, maar de AD zelf gezocht. Wat weten die headhunters van voetbal? Het is al twee keer misgegaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » do aug 14, 2008 12:15 pm

Wat moet een algemeen directeur van voetbal weten als we al een voetbalmanager (Blind) hebben, een trainer/coach die algeheel verantwoordelijk is (en er dus niemand boven kan hebben op voetbalgebied), een hoofd van het opleidingssysteem en volgens mij ook een commissaris die een tijdje in het voetbal (bij Ajax) heeft rondgelopen?

We moeten er eentje hebben die naar de UEFA-meetings gaat en een nieuwjaarsspeech geeft. Daar hoef je echt geen tactisch genie voor te zijn.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 14, 2008 12:16 pm

Wie stelt dan de nieuwe trainer aan als Van Basten wordt ontslagen?

Blind heeft geen enkele zeggenschap. Hij is het wijn drinkende slaafje van Van Basten.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do aug 14, 2008 12:17 pm

Kan hij zo nu en dan met joey een flesje opentrekken. Zal gezellig worden!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 12:18 pm

Moet toch een heerlijk superioriteitsgevoel geven om steeds weer over een echte Ajacied heen te pissen :1evil.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do aug 14, 2008 12:19 pm

Wie stelde eerder eigenlijk de TD aan? Daar was toch ook geen "voetbalman" voor?

Plaats reactie