John Jaakke

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 28, 2007 11:41 am

Juist niet, je gaat toch niet wijken voor een stel debielen

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr dec 28, 2007 11:43 am

Thomas schreef:Ben ik de enige die het echt idioot vind dat Jaakke die toespraken aan spelers maar blijft doen? Gisteravond ook weer met Stekelenburg. Onderhand weten we allemaal wat er gebeurd als Jaakke daar gaat staan. Wees dan niet zo ijdel en laat iemand anders die speech gewoon doen.
Waarom Thomas? Taak van de voorzitter en ik ben blij dat hij zich neit laat verjagen door een stel idioten die niet eens weten waarom ze fluiten, schreeuwen en hem allerlei enge ziektes toewensen..

Oh ze zijn het zeker niet eens met de kwaliteit van het team.. Ga dan ff bij MVG op de deur kloppen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr dec 28, 2007 11:49 am

Precies, ik irriteer me mateloos aan dat gefluit zodra er een voorzitter verschijnt. Het ligt ook niet aan Jaakke want bij een ander doen ze het ook.

Als je applaus wil moet je het door een oud speler laten doen. Misschien is dat uiteindelijk wel verstandig. Het gaat immers om de huldiging en niet om de voorzitter. Maar vreemd gedrag is het wel.
Nil volentibus arduum

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr dec 28, 2007 11:51 am

Ik ben het tot op zekere hoogte ook niet eens met het gefluit
(omdat ik niet houd van het uitfluiten van mensen), maar ik vind Jaakke maar een ijdeltuit. Als je weet dat dit gaat gebeuren moet je mensen als Stam en Stekelenburg hun moment gunnen door iemand anders die toespraak te laten geven.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr dec 28, 2007 11:54 am

Thomas schreef:Ik ben het tot op zekere hoogte ook niet eens met het gefluit
(omdat ik niet houd van het uitfluiten van mensen), maar ik vind Jaakke maar een ijdeltuit. Als je weet dat dit gaat gebeuren moet je mensen als Stam en Stekelenburg hun moment gunnen door iemand anders die toespraak te laten geven.
Nee dan moeten de supporters maar de speler het gunnen en applaudiseren!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » vr dec 28, 2007 11:55 am

Thomas schreef:Ik ben het tot op zekere hoogte ook niet eens met het gefluit
(omdat ik niet houd van het uitfluiten van mensen), maar ik vind Jaakke maar een ijdeltuit. Als je weet dat dit gaat gebeuren moet je mensen als Stam en Stekelenburg hun moment gunnen door iemand anders die toespraak te laten geven.
Net alsof de meeste andere mensen niet uitgefloten zouden worden. Ik vind het knap dat Jaakke die onzin zo van zich af laat glijden.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr dec 28, 2007 7:59 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:Ik ben het tot op zekere hoogte ook niet eens met het gefluit
(omdat ik niet houd van het uitfluiten van mensen), maar ik vind Jaakke maar een ijdeltuit. Als je weet dat dit gaat gebeuren moet je mensen als Stam en Stekelenburg hun moment gunnen door iemand anders die toespraak te laten geven.
Net alsof de meeste andere mensen niet uitgefloten zouden worden. Ik vind het knap dat Jaakke die onzin zo van zich af laat glijden.
Zou hij er maar iets van aantrekken. Weg met die gladjakker.

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » za dec 29, 2007 8:51 pm

Marillion schreef:Precies, ik irriteer me mateloos aan dat gefluit zodra er een voorzitter verschijnt. Het ligt ook niet aan Jaakke want bij een ander doen ze het ook.

Als je applaus wil moet je het door een oud speler laten doen. Misschien is dat uiteindelijk wel verstandig. Het gaat immers om de huldiging en niet om de voorzitter. Maar vreemd gedrag is het wel.
Dan fluiten zij die oud speler ook uit vrees ik. Niemand kan iets goeds doen blijkbaar, het negativisme is blijkbaar normaal geworden.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za dec 29, 2007 11:40 pm

Kankeren heeft altijd al in de Amsterdamse mentaliteit gezeten..

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » zo dec 30, 2007 11:11 am

Thomas schreef:Ik ben het tot op zekere hoogte ook niet eens met het gefluit
(omdat ik niet houd van het uitfluiten van mensen), maar ik vind Jaakke maar een ijdeltuit. Als je weet dat dit gaat gebeuren moet je mensen als Stam en Stekelenburg hun moment gunnen door iemand anders die toespraak te laten geven.
Onzin, voor de terreur van de domfluiters moet je niet wijken. De taak van de voorzitter is traditioneel het toespreken van mensen bij hun afscheid. En een ijdeltuit? Waarom? Wat maakt hem een ijdeltuit? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo dec 30, 2007 12:59 pm

Daniel_vT schreef:Kankeren heeft altijd al in de Amsterdamse mentaliteit gezeten..
gebrek aan loyalty en misplaatste arogantie ook.

so what is your point?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 3:02 pm

Het was een reactie op Wim, die zei dat het negativisme blijkbaar normaal is geworden. Maar dat is het altijd al geweest..

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo dec 30, 2007 3:03 pm

misschien moet ajax het systeem van Barca/Real Madrid gaan overnemen. Namelijk een kandidaat schap instellen. Tenslotte nemen de kandidaten "eigen"kapitaal mee.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 3:05 pm

Tjah, alleen hebben Barca en Real de financiele vrijheid en de populariteit en status om zich dat te kunnen veroorloven.. En daarnaast heeft hier de voorzitter verder geen inbreng wie er de club in komt of niet, daar is de TD voor.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 30, 2007 3:08 pm

John de Mol als president van Ajax. :hypocrite.gif:

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 3:10 pm

Zou hij volgens mij best willen, zouden we dan een Scheringa situatie krijgen? Het inpompen van geld? Ik mag toch hopen van niet..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 30, 2007 3:13 pm

Daniel_vT schreef:Zou hij volgens mij best willen, zouden we dan een Scheringa situatie krijgen? Het inpompen van geld? Ik mag toch hopen van niet..
Ach, lekker belangrijk. Van mij mag de Mol 25 miljoen in Ajax stoppen. Liever vandaag dan morgen.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo dec 30, 2007 3:14 pm

goodfella schreef:
Daniel_vT schreef:Zou hij volgens mij best willen, zouden we dan een Scheringa situatie krijgen? Het inpompen van geld? Ik mag toch hopen van niet..
Ach, lekker belangrijk. Van mij mag de Mol 25 miljoen in Ajax stoppen. Liever vandaag dan morgen.
We hebben geld zat! Er wordt alleen geen kut mee gedaan, of er worden miskopen mee gedaan!

Dat moet veranderen!

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » ma dec 31, 2007 10:30 pm

Daniel_vT schreef:Het was een reactie op Wim, die zei dat het negativisme blijkbaar normaal is geworden. Maar dat is het altijd al geweest..
Ik zie toch verschil tussen het traditionele Amsterdamse mopperen en het zure negativisme.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » wo jan 02, 2008 12:50 am

Maar het ging hier over John Jaakke, toch?

Vijf punten uit vijf wedstrijden, een rammelende selectie, gaten in verdediging en middenveld waar scouting en TD niks beters op weten dan een bankzitter van PSV...

Maar galmen er spreekkoren tegen DB, HtC, A3 en vdZee door de Arena? Is het "Martin Rot Op" al met windkracht 10 van 410 en zuid naar het directiepluche gestormd? Zelfs de spelers worden op een enkele Colin of Boukhari na met fluwelen fluitconcertjes aangepakt.

Ondertussen krijgt onze voorzitter de volle laag. En dat betekent dat ie z'n rol als bliksemafleider om de mensen die het echte werk doen uit de wind te houden uitstekend doet. Voor de job van kop van jut is er geen betere te vinden dan eigen Johnny Jakkes. Waar scoor je een betere kandidaat die zich voor Ajax zo goedmoedig lachend laat afzeiken?

Dus wat mij betreft mag Jakkes nog vele jaren blijven als uithangbord en pispaaltje. Kan ie leuke toespraakjes houden door de fluitconcerten heen terwijl op de achtergrond genadeloos met harde hand wordt ingegrepen in directie, trainersstaf, scoutingsteam en spelersgroep. Die harde hand moet er dan natuurlijk wel komen. Wat mij betreft downgraden we Maarten Fontein tot commercieel manager en stellen we een nieuwe algemeen directeur aan. Op die positie moet iemand komen die het aandurft MvG te ontslaan als ie blijft aanmodderen en er niet voor terugdeinst in het belang van de club af en toe eens een disfunctionerend Ajax-ikoon met een welgemikte tap onder z'n achterwerk naar de achtergrond te schoppen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 02, 2008 1:13 am

Helemaal mee eens.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » wo jan 02, 2008 2:15 am

Ik niet helemaal. Mij maakt het momenteel eerlijk gezegd geen reet uit of Jaakke wel of geen voorzitter van Ajax is, want hij is toch gewoon een trekpop. Je kunt zijn functie vergelijken met die van Koningin Beatrix: linten doorknippen, huldigingen, toespraken/troonredes houden etc.
Inplaats van enthousiast zwaaiende mensen die toekijken bij koekhappen en zaklopen incasseert Johnnie fluitconcerten in de Arena, maar das logisch.

Het best kan ik me vinden in de kwalificaties van Youp van `t Hek (het moet wel een weekend hobby blijven), Jaakke is teveel een hockey balletje die de echte passie voor het voetbal lijkt te missen. Ongetwijfeld zal hij het een heel mooi spelletje vinden, maar dat maakt je nog geen geschikt uithangbord voor Ajax. Het stak me heel erg dat hij en Fontein die Kroaten zo enthousiast feliciteerden nadat we door Dynamo Zagreb werden uitgeschakeld.
Hallo, het is de fucking 1e ronde van de UEFA Cup, je bent het grote Ajax en dan moet je je dood schamen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » wo jan 02, 2008 2:22 am

Ook vind ik het altijd kankerende Ajax publiek de laatste tijd veel te soft richting de spelers. Met Colin heb ik nog een beetje medelijden, maar afgelopen zondag was wel weer typerend. Hij komt in de slotfase in het veld en amper een minuut later ligt de 2-2 achter Stekelenburg (les 1 voor elke trainer: wissel als je onder druk staat NOOOOOOOOOOOOOOOIT je enige spits).

Maar een Emanuelson en Maduro die weigeren hun contract te verlengen en rondkijken naar andere clubs is ronduit schandalig. Ga eerst eens even presteren! Waar is toch die tijd gebleven dat de F-side de spelers gewoon opsloot op het trainingsveld om ze wat langer door te laten trainen.
BIJTEKENEN OF OPROTTEN.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jan 02, 2008 11:47 am

Cruijff schreef:Ook vind ik het altijd kankerende Ajax publiek de laatste tijd veel te soft richting de spelers. Met Colin heb ik nog een beetje medelijden, maar afgelopen zondag was wel weer typerend. Hij komt in de slotfase in het veld en amper een minuut later ligt de 2-2 achter Stekelenburg (les 1 voor elke trainer: wissel als je onder druk staat NOOOOOOOOOOOOOOOIT je enige spits).
Volgens mij werd er niet gewisseld omdat we onder druk stonden, maar omdat vlak ervoor een rechtervleugelverdediger (hey, de positie van Colin) een rode kaart had gekregen

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 02, 2008 11:56 am

Ik vond het veel kwalijker dat Luque wéér mocht invallen in een situatie waarin Ajax onder druk stond.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie