Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur
Moderator: mods
Re: Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur
Competentie is zijn grootste probleem...
Vertrouwen we Kroes nog na het interview van Henderson?
IK GELOOF!!!!!!
Nope. Vieze rat, knikker die vent er alstublieft uit
We weten natuurlijk ook niet alle details maar ik ben wel geneigd Hendo te geloven.Lionel schreef:Vertrouwen we Kroes nog na het interview van Henderson?
Dus nee, ik vertrouw Kroes niet.
- Jinne
- Site Admin
#kroesout
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vertrouwden we hem voor het interview met Hendo dan wel?
Als die Geelen een beetje AD is en kloten heeft, dan laat ie het handelen van Kroes dit window onderzoeken. En tevens z'n banden met dat rioolblaadje. Ik vermoed dat de conclusie dan zal zijn dat die leugenachtige Klungelsmurf niet te handhaven is.
Ik vertrouwde hem al vrij snel niet, Wimpey.wimpey schreef: ↑zo feb 02, 2025 8:20 pmVertrouwden we hem voor het interview met Hendo dan wel?
Als die Geelen een beetje AD is en kloten heeft, dan laat ie het handelen van Kroes dit window onderzoeken. En tevens z'n banden met dat rioolblaadje. Ik vermoed dat de conclusie dan zal zijn dat die leugenachtige Klungelsmurf niet te handhaven is.
Maar er waren er hier een aantal die hem nog een kans wilden geven. De man is een leugenaar. Erger dan Mislintat.
IK GELOOF!!!!!!
Het interview met Henderson was wel het definitieve demasqué van Kroes he. Die gek doet er alles aan om het fundament onder dit seizoen weg te hakken.
Heb je eindelijk weer een bijzondere trainer, vinden ze weer een klaploper als TD. Die er ook nog eens alles aan doet om de positie van z'n trainer te ondermijnen. Om Farioli te behouden zal Kroes een enkeltje Smurfenland moeten krijgen.
Lijkt een patroon bij Kroes. Eerst weken een paar deals verneuken en dan op het laatst Henderson willen dumpen die, logischerwijs, best oren had naar een vertrek naar Monaco (beter weer, CL, financieel etc.). Dit trucje had hij in de zomer dus ook al toegepast met Bergwijn.Lionel schreef: ↑do sep 05, 2024 10:58 amHij liegt, Zeux. Dat is het probleem.
Als hij uitlegt dat ze iets te laat waren door alle problemen met de Saudi’s dan kan je er iets van vinden en is het een keuze. Daar kan dan ook kritiek op komen.
Maar dat ze niet wisten, ik geloof er niks van, dat ze te laat waren vind ik kwalijker. Dan ben je gewoon niet competent en integer. Laat dat laatste nou net een dingetje zijn.
Overigens heeft hij Bergwijn moeten verkopen omdat hij eerder, heeft hij zelf toegegeven, er een shitzooi van gemaakt heeft. De man is ongeschikt.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wie of welke leden kunnen deze TD wippen ? Kan mij nog begin herinneren dat Kroes door een gedeelte op " handen " werd gedragen... nu is puur bewezen / feitelijk hier vastgesteld deze TD kan er helemaal NIKS van..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Mjah.. ik weet het allemaal niet zo zeker. Iets zegt me dat Hendo zelf weg wilde. Het wordt nu afgedaan alsof er over hem gehandeld werd, maar hij wist natuurlijk ook wel wat er gaande was. De rijen vanuit Ajax zijn gesloten en hij blijft, ik ben daar zeker blij mee. Maar om het nu allemaal in Kroes z'n schoenen te schuiven gaat me echt veel te ver.wimpey schreef: ↑zo feb 02, 2025 8:36 pmHet interview met Henderson was wel het definitieve demasqué van Kroes he. Die gek doet er alles aan om het fundament onder dit seizoen weg te hakken.
Heb je eindelijk weer een bijzondere trainer, vinden ze weer een klaploper als TD. Die er ook nog eens alles aan doet om de positie van z'n trainer te ondermijnen. Om Farioli te behouden zal Kroes een enkeltje Smurfenland moeten krijgen.
Whitey on the moon.
Kroes is/was op zoek naar geld. Ramaj en Henderson lijken mij overal te zijn aangeboden.GangstaRiB schreef: ↑ma feb 03, 2025 8:26 amMjah.. ik weet het allemaal niet zo zeker. Iets zegt me dat Hendo zelf weg wilde. Het wordt nu afgedaan alsof er over hem gehandeld werd, maar hij wist natuurlijk ook wel wat er gaande was. De rijen vanuit Ajax zijn gesloten en hij blijft, ik ben daar zeker blij mee. Maar om het nu allemaal in Kroes z'n schoenen te schuiven gaat me echt veel te ver.wimpey schreef: ↑zo feb 02, 2025 8:36 pmHet interview met Henderson was wel het definitieve demasqué van Kroes he. Die gek doet er alles aan om het fundament onder dit seizoen weg te hakken.
Henderson wilde best weg maar dan niet voor de hoofdprijs.
IK GELOOF!!!!!!
Hij moest weg maar Ajax wilde wel geld zien?
Die man is 34, Monaco gaat geen transfersom voor hem betalen. De deal zal nu wel zijn dat Hendo het seizoen volmaakt en daarna transfervrij vertrekt.

Die man is 34, Monaco gaat geen transfersom voor hem betalen. De deal zal nu wel zijn dat Hendo het seizoen volmaakt en daarna transfervrij vertrekt.
-
De waarheid zal wel in het midden liggen met ieder een eigen perceptie van de werkelijkheid. Ik vermoed zo maar eens dat Kroes tegen de zaakwaarnemer van Hendo heeft gezegd dat ie wel duur is en op de begroting drukt, dat de zaakwaarnemer daaruit opmaakt dat Hendo weg moet en iets met Monaco regelt zodat Hendo daar op gefocust raakt en Kroes vervolgens roept, he ho dat was niet de bedoeling en vervolgens een spierballenverhaal aan de T lekt.
Zoiets denk ik ook, Cees.
De boosheid van Hendo leek me oprecht. Hij had het onderwerp ook kunnen afkappen, daar heeft hij ervaring genoeg voor met de pers.
Ik denk dat onze Smurf het verhaal mooier heeft gemaakt. Vervolgens heeft de T. het aangedikt. Dan wordt het heel wat, terwijl het oorspronkelijk niet zo spannend was.
De boosheid van Hendo leek me oprecht. Hij had het onderwerp ook kunnen afkappen, daar heeft hij ervaring genoeg voor met de pers.
Ik denk dat onze Smurf het verhaal mooier heeft gemaakt. Vervolgens heeft de T. het aangedikt. Dan wordt het heel wat, terwijl het oorspronkelijk niet zo spannend was.
Juist.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma feb 03, 2025 11:09 amDe waarheid zal wel in het midden liggen met ieder een eigen perceptie van de werkelijkheid. Ik vermoed zo maar eens dat Kroes tegen de zaakwaarnemer van Hendo heeft gezegd dat ie wel duur is en op de begroting drukt, dat de zaakwaarnemer daaruit opmaakt dat Hendo weg moet en iets met Monaco regelt zodat Hendo daar op gefocust raakt en Kroes vervolgens roept, he ho dat was niet de bedoeling en vervolgens een spierballenverhaal aan de T lekt.
Oftewel, Kroes is een veredelde supporter. Alleen dan ook nog eens een domme.
IK GELOOF!!!!!!
Farioli zal niet blij zijn met de gang van zaken: Kroes leurt met basisspelers.
-
Ik denk dat Farioli veel minder blij is met het amateurisme van spelers aantrekken en op tijd speelgerechtigd krijgen. Bij Sulemana, de beloofde linksbuiten, werden de stukken te laat geupload. Bij Edvardsen werd enkele minuten voor vrijdagmiddag 12 uur kennelijk nog eens aan GAE gevraagd om alle stukken te controleren; die kregen die begrijpelijkerwijs niet voor elkaar. En weer zat Farioli op een belangrijk moment zonder linksbuiten. En nu is het afwachten of we nog op tijd een rechtsback krijgen. En mogelijk een reservekeeper. Ons technische team kan wel wat peper in hun reet gebruiken; of moet gewoon leaner and meaner worden gemaakt zodat het over niet zo veel schijven gaat dat het bureaucratisch wordt.
Niet de schuld bij de verkeerde mensen leggen, Cees. De schuld ligt in deze toch echt bij Kroes die gewoon te laat tot een akkoord komt waardoor het niet denk ik niet meer dan logisch is dat er stukken te laat worden geüpload. Alles wijst op Kroes.
IK GELOOF!!!!!!
Ik hoor niets meer over Sulemana.
Achteraf kunnen we dus blij zijn dat de fax een minuut te laat arriveerde. :-)
Achteraf kunnen we dus blij zijn dat de fax een minuut te laat arriveerde. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Voor zover dat niet duidelijk was: ik leg de schuld bij Kroes want hij is verantwoordelijk voor deze shitshow. Ik heb echt wel (en ook veel) begrip voor de ellende die de financiële ramp — die ongestoord door toezicht van de RVC — door Mislintat werd aangericht, maar dat praat amateuristisch optreden bij het te laat aantrekken van spelers niet goed. Bovendien is het aan hem om een “transferteam” te hebben dat groot genoeg is om door te pakken en klein genoeg om dat snel te doen.Lionel schreef:Niet de schuld bij de verkeerde mensen leggen, Cees. De schuld ligt in deze toch echt bij Kroes die gewoon te laat tot een akkoord komt waardoor het niet denk ik niet meer dan logisch is dat er stukken te laat worden geüpload. Alles wijst op Kroes.
In de verte kan je de transferwindows vergelijken met een bandenwissel in de F1. Je hoeft maar een paar keer in actie te komen, maar dan moet je er wel staan met een ingewerkte en snel handelde organisatie. Ik heb bij ons vooral het idee dat ad hoc chaotisch handelen de norm is.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op ma feb 03, 2025 12:42 pm, 3 keer totaal gewijzigd.