Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

De opvolger van Van t Schip

Schip zelf
1
7%
Erik Ten Hag (Man utd, nog steeds)
2
13%
Dave Vos (Jong Ajax, nog steeds)
1
7%
Ron Jans (Twente, nog steeds)
1
7%
Ronald Koeman (Oranje, nog steeds)
1
7%
Pascal Jansen (AZ, nog steeds)
1
7%
Kasper Hjulmand (bondscoach Denemarken nog steeds)
0
Geen stemmen
Philip Cocu (Vitesse)
0
Geen stemmen
Gio van Bronckhorst (Rangers)
0
Geen stemmen
Marcello Gallardo (Al Ittigad, nog steeds)
0
Geen stemmen
Julien Loptegui (Sevilla)
0
Geen stemmen
Ralph Hasenhuttl (Southampton)
0
Geen stemmen
Jorge Sampaoili (Flamemgo)
0
Geen stemmen
Oliver Glasner (Eintract Frankfurt)
0
Geen stemmen
Hansi Flick (Duits elftal)
0
Geen stemmen
Rudi García (Napoli)
0
Geen stemmen
Jesse March (Leeds)
0
Geen stemmen
Lucien Favre (Nice)
0
Geen stemmen
Bo Svensson (Mainz)
0
Geen stemmen
Shota Arveladze (Hull)
0
Geen stemmen
Kjetil Knutsen (Bodo, nog steeds)
5
33%
Een andere Nederlandse trainer
1
7%
Een andere buitenlandse trainer
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » di mei 07, 2024 12:10 pm

Roep ik al de hele tijd, maar blijkbaar moet eerst iemand anders dat roepen . . Prachtig, geeft precies aan hoe het hier zit op deze site ..

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33897
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Duke » di mei 07, 2024 1:50 pm

Ik ben trouwens wel benieuwd wie er in de poll voor Van 't Schip heeft gekozen, dat moet haast een aantal maanden geleden geweest zijn. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » di mei 07, 2024 1:59 pm

Ik in elk geval niet.

Ik was klaar met hem toen hij naar Australië ging voor die bruiloft. Het trainerschap bij Ajax is geen hobby of therapie.

Dan heb ik het niet over zijn zeer matige loopbaan als trainer. De kans dat hij het team uit het slop zou trekken was van meet af aan zeer klein.

columbus
Berichten: 5401
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door columbus » di mei 07, 2024 5:57 pm

Yopii schreef:Ik in elk geval niet.

Ik was klaar met hem toen hij naar Australië ging voor die bruiloft. Het trainerschap bij Ajax is geen hobby of therapie.

Dan heb ik het niet over zijn zeer matige loopbaan als trainer. De kans dat hij het team uit het slop zou trekken was van meet af aan zeer klein.
Die bruiloft van zijn zoon stond waarschijnlijk al wat langer gepland dan zijn aanstelling als interim trainer. Maakt normaal gesproken ook totaal niet uit, en is een non discussie dat hij daar bij wil zijn. Als Ajax op alle fronten gewoon normaal had gepresenteerd zou er ook geen haan om kraaien

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47965
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door peter » di mei 07, 2024 6:03 pm

Die Potter heeft natuurlijk wel goede kaarten. Kroes zijn positie is enorm verzwakt en hij zal met iets overtuigends moeten komen. Oftewel, als je Henderson al een giga salaris geeft (voor wat dan precies?) dan doe je dat nu natuurlijk nog een keer. Als hij aan komt kakken met Frank de Boer of Dave Vos dan zal de F-side niet langer om vrouwen (en kinderen) roepen maar zich wenden tot Kroes.

columbus
Berichten: 5401
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door columbus » di mei 07, 2024 6:32 pm

De Dominee schreef:Het nieuws over het doorschakelen naar andere opties dan EtH (Potter, Fariolo) valt wel opvallend samen met het nieuws dat EtH op de lijst staat bij Bayern.

Ondertussen gaat het nieuws alle kanten op: dan is Fariolo weer favoriet (want Potter heeft teveel noten op de zang) maar nu ineens is Potter weer favoriet aldus de T.

Het lijkt erop dat het deze week wel afgerond gaat worden. Gelukkig.

Wie heeft jullie voorkeur van deze 2?
Van deze 2, Potter. Ik ken ze allebei niet maar Potter is wat ouder en zal wat meer ervaring hebben. Denk dat Ajax daar meer behoefte aan heeft, Fariola is toch meer een gok en fingers crossed. Maar nogmaals, ken heel die gast niet

Hoewel ik het toejuich dat er eens andere namen genoemd worden denk ik toch dat het een Pascal Jansen wordt. Wat ik ook geen slechte keuze zou vinden

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41022
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Marillion » di mei 07, 2024 6:34 pm

Ik denk dat het over wel meer dan salaris alleen gaat eerlijk gezegd. Op een bepaalde manier is dit een heel aantrekkelijk moment om bij Ajax in te stappen want het kan bijna alleen maar beter. Maar de afgelopen twee seizoenen hebben ook een club in chaos laten zien.

Dan is het niet gek als een nieuwe trainer wil weten wat de verwachtingen zijn omtrent de selectie voor komend seizoen. Moet er verkocht worden? Wat is er mogelijk als het gaat om nieuwe spelers en hoe komen die transfers tot stand? Wat heb je als trainer in te brengen?

Dit is het moment om afspraken te maken. Als je eenmaal binnen bent is het te laat.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » di mei 07, 2024 6:39 pm

Marillion schreef:
di mei 07, 2024 6:34 pm
Ik denk dat het over wel meer dan salaris alleen gaat eerlijk gezegd. Op een bepaalde manier is dit een heel aantrekkelijk moment om bij Ajax in te stappen want het kan bijna alleen maar beter. Maar de afgelopen twee seizoenen hebben ook een club in chaos laten zien.

Dan is het niet gek als een nieuwe trainer wil weten wat de verwachtingen zijn omtrent de selectie voor komend seizoen. Moet er verkocht worden? Wat is er mogelijk als het gaat om nieuwe spelers en hoe komen die transfers tot stand? Wat heb je als trainer in te brengen?

Dit is het moment om afspraken te maken. Als je eenmaal binnen bent is het te laat.
Eens. Zeker omdat hij ook bij Chelsea weinig in te brengen had en daar ineens 20 spelers gekocht werden.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 9:22 am

De mannen zijn aan tafel ook niet positief gestemd over de mogelijke komst van Graham Potter. Driessen begrijpt er niets van. 'Er komt nooit een Engelsman hier, want ze hebben allemaal Spaanse of Italiaanse trainers nodig en dan komt er nu een Engelsman ons het voetbal even uitleggen, dat is de omgekeerde wereld. Ook die Francesco Farioli dat is een keeperstrainer geweest en die moet dan Ajax redden.' Derksen heeft één laatste advies voor Ajax. 'Ik zou ook als Ajax-zijnde een Nederlandse trainer aanstellen, want er moet veel gecommuniceerd worden. Ajax moet namelijk weer worden opgebouwd.'
Dit dus: de Nederlandse voetbalwereld in een notendop. Zó conservatief - ergens in de negentiger jaren blijven hangen. En maar zagen als een club iets nieuws wil proberen. :excited.gif:

De tijd dat het Nederlandse voetbal toonaangevend was, is wel voorbij. Ten Hag is in Engeland 'het voetbal even gaan uitleggen', net als Van Gaal destijds. Werd geen succes.

Die arrogantie slaat nergens op.
want er moet veel gecommuniceerd worden.
Met de media, bedoelt hij zeker. :smallgrin.gif:
De selectie van Ajax bestaat voor een groot deel uit buitenlanders. De tijden van Co zijn voorbij.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:08 am

Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?

Lionel
Berichten: 47480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 11:16 am

999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am
Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?
Yopi zegt toch nergens dat Potter beter is dan Ron Jans?
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 11:22 am

Kommandeer je hondje... :smallgrin.gif:
Er komt nooit een Engelsman hier, want ze hebben allemaal Spaanse of Italiaanse trainers nodig en dan komt er nu een Engelsman ons het voetbal even uitleggen, dat is de omgekeerde wereld. Ook die Francesco Farioli dat is een keeperstrainer geweest en die moet dan Ajax redden.'
Triest. :aai.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:23 am

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:16 am
999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am
Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?
Yopi zegt toch nergens dat Potter beter is dan Ron Jans?
Dus waar zit ie dan over te lullen.Dat is wat Derksen en Gijp ook bedoelde ... Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v een Nederlandse trainer die dus wel weet hoe en wat bij AJAX. En dan hebben we het niet eens over het prijskaartje .. En kom niet aan met Steijn, Steijn heeft er een pijnhoop van gemaakt maar dat heeft toch ook wel een reden zoals we nu ( en ook de ongelovige ) weten.Namelijk de aankopen van Mislintat.

Mijn mening : Met Potter krijg je hetzelfde als met Henderson. Geen tot weinig verschil te zien, behalve AJAX zijn bankrekening richting deze twee Engelsen.

Daarbij, linksom rechtsom, zal de selectie kwalitatief weer eerst op peil moeten zijn want anders blijft alles zowiezo bij het oude ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:26 am

Yopii schreef:
wo mei 08, 2024 11:22 am
Kommandeer je hondje... :smallgrin.gif:

Zoals verwacht weer geen antwoord.

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 11:29 am

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:16 am
999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am
Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?
Yopi zegt toch nergens dat Potter beter is dan Ron Jans?

Neuh, dat weet ik toch niet. Ik ken die man amper, en die Farioli al helemaal niet, maar het boeit me totaal niet of Ajax een Nederlandse trainer krijgt of een buitenlandse. Dat vind ik zo vorige eeuw.

Die journalisten en ouwe wijven van analisten hebben hun eigen belangen en lijntjes. Wat zij vinden, zou van geen enkel belang moeten zijn.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:34 am

Yopii schreef:
wo mei 08, 2024 11:29 am
Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:16 am
999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am
Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?
Yopi zegt toch nergens dat Potter beter is dan Ron Jans?

Neuh, dat weet ik toch niet. Ik ken die man amper, en die Farioli al helemaal niet, maar het boeit me totaal niet of Ajax een Nederlandse trainer krijgt of een buitenlandse. Dat vind ik zo vorige eeuw.

Die journalisten en ouwe wijven van analisten hebben hun eigen belangen en lijntjes. Wat zij vinden, zou van geen enkel belang moeten zijn.
Dus zij mogen hun mening niet geven :smallgrin.gif:

Jij bent echt niet meer te peilen .. :ajaxsmiley.gif:

Ze doen hetzelfde wat jij en ik en de rest van de teletubbies doen .. Hun mening geven , maar op de een of andere manier werken meningen van bepaalde personen bij jou als een lap op een rode stier ..

En op eind : Hebben we tig keer onze MENING gegeven, zitten we er tig naast of hebben we tig keer gelijk en draait de wereld gewoon door ... :aai.gif:

Btw: Ik vermaak me kostelijk met de satire en nonsens en no-nonsens van VI.

En Lionel is ( nu ) de grootste fan van Derksen ( i.v.m. zijn Palestijns standpunt )
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 08, 2024 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel
Berichten: 47480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 11:37 am

Het gaat erom dat Johan Derksen bij voorbaat liever een Nederlandse trainer wil omdat er veel gepraat moet worden :smallgrin.gif: :smallgrin.gif: :excited.gif: :excited.gif: Maar gezien jouw manier van schrijven 999 snap ik wel dat jij dat ook prettig vindt.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 11:41 am

Natuurlijk mogen ze uit hun nek kletsen, dat is hun goed recht. Ik hoop wel dat ze bij Ajax die meninkjes nemen voor wat ze waard zijn: helemaal niets.

De een wil nog meer opvallen dan de ander, het is gewoon zielig. Heeft opeens Afellay iets op te merken over hoe het bij Ajax moet. :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 11:42 am

999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am
Wat voor nieuwe dingen gaat die Potter en die Italiaan ons dan leren.Cursus musical schrijven en paardje over springen met hindernissen ?.

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..

Vertel dat ons even Yopii ?
https://www.soccernews.nl/news/jans-bli ... gens-heen/

Die gaat ook nergens heen. Bosz en Slot komen niet. Koeman is bondscoach. Maurice Steijn.... tja... Wat blijft er dan over? Pascal Jansen? Kan ik mee leven. Maar verder?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:42 am

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:37 am
Het gaat erom dat Johan Derksen bij voorbaat liever een Nederlandse trainer wil omdat er veel gepraat moet worden :smallgrin.gif: :smallgrin.gif: :excited.gif: :excited.gif: Maar gezien jouw manier van schrijven 999 snap ik wel dat jij dat ook prettig vindt.
Nee joh, dat maak jij er van. Jij bent toch veel slimmer, zo niet de slimste, dat dat een uitdrukking is .. Maar goed ga lekker door met muggenziften :aai.gif:

Lionel
Berichten: 47480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 11:51 am

999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:42 am
Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:37 am
Het gaat erom dat Johan Derksen bij voorbaat liever een Nederlandse trainer wil omdat er veel gepraat moet worden :smallgrin.gif: :smallgrin.gif: :excited.gif: :excited.gif: Maar gezien jouw manier van schrijven 999 snap ik wel dat jij dat ook prettig vindt.
Nee joh, dat maak jij er van. Jij bent toch veel slimmer, zo niet de slimste, dat dat een uitdrukking is .. Maar goed ga lekker door met muggenziften :aai.gif:
"Ik zou, als ik Ajax was, liever Ten Hag nemen dan Potter", laat Derksen zijn mening nog maar eens horen. "Dan neem je zo'n dure buitenlander, die niets begrijpt van het Ajax-voetbal..."

"Engelse coaches houden zich helemaal niet bezig met tactiek", vervolgt Derksen zijn betoog. "Die zeggen 'have fun' tegen de jongens en dan gaan ze naar buiten."
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door wimpey » wo mei 08, 2024 11:53 am

999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..
Wat is de meerwaarde van Jans t.o.v. iemand die in de PL of Ligue 1 heeft gecoacht dan?

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door wimpey » wo mei 08, 2024 11:56 am

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 11:51 am
"Ik zou, als ik Ajax was, liever Ten Hag nemen dan Potter", laat Derksen zijn mening nog maar eens horen. "Dan neem je zo'n dure buitenlander, die niets begrijpt van het Ajax-voetbal..."

"Engelse coaches houden zich helemaal niet bezig met tactiek", vervolgt Derksen zijn betoog. "Die zeggen 'have fun' tegen de jongens en dan gaan ze naar buiten."
Johan Derksen leeft nog in de 20e eeuw. Elke avond een beetje roepen op tv, samen met die manisch-depressieve Gijp. Niveautjuh!

Yopii
Berichten: 18758
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 11:57 am

"Engelse coaches houden zich helemaal niet bezig met tactiek", vervolgt Derksen zijn betoog. "Die zeggen 'have fun' tegen de jongens en dan gaan ze naar buiten."
\


Zou voor onze spelers op dit moment een verbetering zijn, die hebben namelijk totaal geen fun. :smallgrin.gif:

Het omgekeerde van wat Derksen zegt is waar: in Nederland loopt de trainersopleiding nogal achter. Jonge coaches met ambitie doen er goed aan over de grens te kijken.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59090
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 12:10 pm

wimpey schreef:
wo mei 08, 2024 11:53 am
999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:08 am

Wat is de meerwaarde van Potter t.o.v. b.v. Ron Jans , wat voor extra's brengt ie mee behalve zijn diepe portemonnee ..
Wat is de meerwaarde van Jans t.o.v. iemand die in de PL of Ligue 1 heeft gecoacht dan?
Eigenlijk moet je die vraag aan Yopii stellen , maar goed ..

Goedkoper, weet hoe AJAX wil voetballen.Komt niet aanzetten met dat hij wil bepalen wie er gehaald moet worden. Goede staat van dienst, denkt niet in de " salaris en transferprijs " kwaliteiten aan spelers zoals Potter dat ALTIJD heeft kunnen doen.. Heeft het altijd goed gedaan bij zijn clubs.

Mijn mening : Potter wil er meteen staan, daarom wil ie ook de grootste vinger in de pap hebben w.b. aankopen, dus mag AJAX de portemonnee weer gaan trekken ..

Ron Jans weet hoe het er voor staat bij AJAX, en mijn ogen veel meer een " opbouw " trainer wat op de iets wat langere termijn ons veel meer gaat " opbrengen " ..

Maar , net zoals jij er helemaal naast zat met Dortmund w.b. dat ze niks voorstelde en Psv er wel effe van zou winnen, en zie ze staan in de finale, heb ik ook geen glazen bol ...

Overigens iemand zijn ziekte er bij halen vind ik een zwaktebod .. Maar goed .. Ook hier weer dat verschil hé ..

Maar jij bent fan van Potter ?.

Plaats reactie