Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer
Moderator: mods
- Liberty
- Contacteer:
Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer
Het is al veel langer mijn grote angst.
Kroes heeft mooie namen gedropt om de supporters achter zich te krijgen. Hij ging ze wel even binnenhalen.
En als het straks niet lukt dan volgt er zonder twijfel een excuus.
Ben er echt bang voor dat we gigantisch in de maling worden genomen.
Kroes heeft mooie namen gedropt om de supporters achter zich te krijgen. Hij ging ze wel even binnenhalen.
En als het straks niet lukt dan volgt er zonder twijfel een excuus.
Ben er echt bang voor dat we gigantisch in de maling worden genomen.
Tijd voor iets nieuws.
Verweij en De T zitten er altijd naast.
- Jinne
- Site Admin
Buitenlandse trainer. En Mike ken alleen een beetje Nederlands.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vandaag gaat het volgens De T tussen Potter en die man van Nice. Ze lullen dus als gewoonlijk maar wat. Meninkjes ipv feiten. Ze weten het gewoon niet. Op die krant laat je je schoenen nog niet drogen.
Ik vroeg een Franse vriend van mij naar Farioli. Volgens hem past die totaal niet bij Ajax.
Even gezocht, vond dit op Reddit:
https://www.reddit.com/r/Ligue1/comment ... ?rdt=59152
Dit sluit wel aan bij wat mijn vriend mij vertelde.
Even gezocht, vond dit op Reddit:
https://www.reddit.com/r/Ligue1/comment ... ?rdt=59152
Dit sluit wel aan bij wat mijn vriend mij vertelde.
Misschien haalt de man het optimale uit z’n materiaal. Dat aantal tegengoals is indrukwekkend. Dat lukt ‘m met de verdedigers van Mislintat niet.
Potter gebruikt Ajax, zo te lezen. Meestal wordt het niets als het te lang duurt.Zaakwaarnemer van Potter stelt zich hard op, geduld van Ajax raakt op'
John Morris, de zaakwaarnemer van Graham Potter, stelt zich hard op in de onderhandelingen met Ajax, zo schrijft journalist Sam C. op X. Het geduld van de Amsterdamse club begint op te raken, want ze wilden naar verluidt twee weken geleden de komst van Potter afronden. Er is echter nog steeds geen overeenkomst bereikt en de situatie wordt als 'zorgwekkend' gezien.
![]()
: It’s understood that Potter’s agent, John Morris, is playing hard ball and Ajax have almost had enough of it. They wanted to get it wrapped up 2 weeks ago, but the final agreement is still not there. The situation is “worrying,” a source confirmed https://t.co/h3zhC9N7bI
— Sam C (@SamC_reports) May 4, 2024
Naar wie zullen ze doorschakelen? Wie zal er nog meer op het lijstje staan? Die Farioli past namelijk totaal niet in het profiel dat door Beuker is geschetst.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het echte lijstje zal zijn Keizer, Vos, de Boer
I think I lost my fucking headache
Op VI Pro een analyse van de coach van Nice. Het welbekende jubel verhaal dat totaal niet overeenkomt met het verhaal op Reddit.
Hij lijkt mij wel een interessante coach en ben benieuwd hoe hij het bij Ajax zou doen als hij daar wat aanvallender zou moeten spelen.
Hij lijkt mij wel een interessante coach en ben benieuwd hoe hij het bij Ajax zou doen als hij daar wat aanvallender zou moeten spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, want we kunnen best nog een jaartje ( of wat ) experimenteren ... Daar hebben we nog tijd en geld voor ..
Blij met de punten ...
Oke, dan halen we Pep Guardiola

IK GELOOF!!!!!!
Van het ene uiterste naar het andere uiterste , komt me bekend voor bij jou ..
Blij met de punten ...
De onderhandelingen met Potter doen me denken aan Ajax' flirt met Vieira ooit, die uiteindelijk Arsenal boven Ajax verkoop. Zijn uitleg: 'Ajax is een topclub, maar betaalt niet als een topclub'.
Trainers in de PL verdienen een vermogen. De stap terug in financieel opzicht is zoiets als van Pascal Jansen verwachten dat hij akkoord gaat met een aanbod van Telstar.
Je kunt Potter daarom niets kwalijk nemen, hij heeft zijn marktwaarde.
Het is aan Santa Kroes en co om te bepalen of praten met zo'n trainer geen tijdverspilling is.
Trainers in de PL verdienen een vermogen. De stap terug in financieel opzicht is zoiets als van Pascal Jansen verwachten dat hij akkoord gaat met een aanbod van Telstar.
Het is aan Santa Kroes en co om te bepalen of praten met zo'n trainer geen tijdverspilling is.
Maar als deze selectie op een beter niveau is, wat toch echt de 1e vereiste is voor het nieuwe seizoen, dan hoeft het toch niet speciaal deze dure Potter te zijn ? .. ( maar natuurlijk ook geen Steijn klasse ) ...Yopii schreef: ↑zo mei 05, 2024 11:56 amDe onderhandelingen met Potter doen me denken aan Ajax' flirt met Vieira ooit, die uiteindelijk Arsenal boven Ajax verkoop. Zijn uitleg: 'Ajax is een topclub, maar betaalt niet als een topclub'.
Blij met de punten ...
Janken om niks, komt me ook bekend voor bij jou

Noem eens een naam van iemand die zou willen en haalbaar is.
Ze zijn bezig met Potter, hebben Ten Hag gepolst (verlies in de FA Cup finale met 6-0 zou weleens de deuren wederom kunnen openen maar Bayern wordt ook nu genoemd) en kijken dus naar deze jonge en bevlogen trainer. Als ik het verhaal op VI (wel een groot jubelverhaal) mag geloven was Luis Enrique onder de indruk van de manier van spelen van Nice begin van het seizoen.
Ik kan mij verder geen andere trainers bedenken behalve de Nederlandse coaches die vrij zijn. Ik vind Potter al vrij creatief.
IK GELOOF!!!!!!
Al jouw postings w.b. dit onderwerp zijn hetzelfde , misschien moeten we het eens proberen. En zoals ik al schreef, van het ene uiterste naar het andere uiterste , bij Kroes was het ook dat gelul van regels zijn regels .. En nu vindt je het weer prima dat Kroes AD wordt .. lol ..Lionel schreef: ↑zo mei 05, 2024 12:34 pmJanken om niks, komt me ook bekend voor bij jou![]()
Noem eens een naam van iemand die zou willen en haalbaar is.
Ze zijn bezig met Potter, hebben Ten Hag gepolst (verlies in de FA Cup finale met 6-0 zou weleens de deuren wederom kunnen openen maar Bayern wordt ook nu genoemd) en kijken dus naar deze jonge en bevlogen trainer. Als ik het verhaal op VI (wel een groot jubelverhaal) mag geloven was Luis Enrique onder de indruk van de manier van spelen van Nice begin van het seizoen.
Ik kan mij verder geen andere trainers bedenken behalve de Nederlandse coaches die vrij zijn. Ik vind Potter al vrij creatief.
Ze hebben er zoveel gepolst mag ik de bladen geloven , en Potter die zou zo maar aan het wachten kunnen zijn of dat Ten Hag de FA Cup verliest en hij in beeld komt ( of al is ) bij MU ..
En namen noemen die haalbaar zijn en zouden willen ?. Tja, daar gaat het nu juist om. Als het bedrag goed genoeg is willen er heel veel naar AJAX komen, als de ontslag vergoeding hoog genoeg is wordt het nog makkelijker. In dit kader b.v. brengt zonne Henderson nu echt dat verschil, zeker als je zijn salaris er ook nog effe bij telt .. voor mij dus niet ..
Maar moet je in die buitenlandse categorie gaan zoeken wat AJAX betreft , of moet je gewoon wat dichter bij huis blijven .. Gaan die buitenlandse namen nu echt ( gezien hun salaris en eisen en bagage ) het HELE GROTE verschil maken t.o.v. een Pascal Jansen of een Ron Jans ( in die categorie ) zeker als de selectie weer op PEIL is. ( overigens gingen ten tijde van Ten Hag hier ook de ene na de andere grote naam rond dat die gehaadl moest worden, en zie, het ging het grootste gedeelte om de kwaliteit van de selectie, want toen die minder werd werd het ook minder met Eric zijn coaching )
Want volgens mij is dat toch de grootste prioriteit op dit moment, de selectie op niveau brengen.
Blij met de punten ...
Ik heb toch ook gewoon gelijk gekregen dat hij geen AD is of door zou moeten gaan als AD?
Hij is nu toch TD geworden?
Hij is nu toch TD geworden?
IK GELOOF!!!!!!
Ja doei, hij mocht van jou zijn neus helemaal niet meer bij AJAX laten zien ..
Blij met de punten ...
Zeker. Dat zou nog steeds het beste zijn maar als TD heeft hij verantwoording af te leggen aan een AD. Hopelijk wordt dat wel iemand met wat kennis van governance.
IK GELOOF!!!!!!
Jansen weer op de tribune
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij zit nu zo vaak op de tribune dat ik me niet kan voorstellen dat hij het niet wordt. Samen met Vos denk ik.Trab schreef:Jansen weer op de tribune