Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48002
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door peter » ma okt 23, 2023 9:51 pm

Zou kunnen. In de 0-2 tegen Polen speelde LvG in de eerste helft met Frenkie, Berghuis en Gakpo op het middenveld. Laat het even bezinken. En na rust met de Roon, Berghuis en Gakpo. Laatste 15 minuten kwam toen Taylor nog voor Berghuis. Bij Steijn zou dit niet kunnen nee. Misschien is Boomen geen ideale 6, maar die Tahirovic heeft geen idee hoe hij in balbezit moet komen. En Mannsverk wil ik nog wel een kans geven, maar stemde me niet positief tegen Fortuna. Vos zou overigens nog wel kunnen op 6. Die jongen vergeet ik helemaal.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48002
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door peter » ma okt 23, 2023 9:53 pm

Forbs lijkt me een doodloper. Pius Ikedia. Dozen om de schoenen.
Mikau zou ik dan afwisselen met Bergwijn. Geen idee wat die jongen kan. In 5-3-2 lijkt het me geen Brobbey alternatief.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Mano » ma okt 23, 2023 11:10 pm

Jaaaaaaaaaaah


Eindelijk het licht gezien, die mafklapper is weg!

Wel ‘eng’ dat de f-side het eerst moet melden. Alsof deze garnalen de dienst uitmaken

Eerst bij Mislintat en nu bij Steijn.
We zijn echt verrot! We luisteren naar een groep debielen ipv zelf denken
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Alexander » di okt 24, 2023 8:51 am

Alexander schreef:
ma okt 23, 2023 10:58 am
Ik hoor dat hij zojuist is ontslagen.
Klopte achteraf wel. Hij had in de ochtend aangegeven geen toekomst meer te zien. Dat kwam voor Ajax als een verrassing (wat op zich ook al verbazingwekkend is) en Ajax had wat bedenktijd nodig. Daarna is er onderhandeld over de afkoopsom en dat duurde vrij lang. Uiteindelijk heeft hij bijna zijn gehele contractperiode meegekregen.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Trab » di okt 24, 2023 8:56 am

Alexander schreef:
Alexander schreef:
ma okt 23, 2023 10:58 am
Ik hoor dat hij zojuist is ontslagen.
Klopte achteraf wel. Hij had in de ochtend aangegeven geen toekomst meer te zien. Dat kwam voor Ajax als een verrassing (wat op zich ook al verbazingwekkend is) en Ajax had wat bedenktijd nodig. Daarna is er onderhandeld over de afkoopsom en dat duurde vrij lang. Uiteindelijk heeft hij bijna zijn gehele contractperiode meegekregen.
Zit jij zo dicht bij het vuur dat je dit allemaal weet?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De Dominee
Berichten: 5961
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door De Dominee » di okt 24, 2023 9:54 am

Peter schreef:
ma okt 23, 2023 8:59 pm
Dat denk ik ook. Trainen op:

———Sutalo-Hato-Avila———
Rensch——————————Sosa
——Boomen———Taylor———
——————Hlynsson—————
————Brobbey———Bergwijn

Boomen in een soort Frenkie rol. Brobbey als diepe spits met Bergwijn er omheen. Rensch is geen ideale invulling, maar die Gaaei vind ik zo ontzettend slecht dat ik dat niet uit mijn toetsenbord krijg. Berghuis is ook hopeloos maar zou wel eens op kunnen fleuren onder een nieuwe coach. Hlynsson liet zien dat hij op die plek kan spelen.
Ik denk dat we ook met een 4-3-3 betere resultaten kunnen krijgen dan de huidige met een normale tactiek en opstelling, maar ook 5-3-2 kan een tijdelijke oplossing zijn. Ik zou dat echter anders invullen:

Brobbey - Mikautadze
Mannsverk - Vos - Tahirovic
Sosa - Avila - Hato - Sutalo - Gaaei
Ramaj

Waarbij ik twijfel over Brobbey / Forbs, Tahirovic / Boomen en uiteindelijk Avila / Kaplan.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

De Dominee
Berichten: 5961
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door De Dominee » di okt 24, 2023 9:57 am

Alexander schreef:
di okt 24, 2023 8:51 am
Alexander schreef:
ma okt 23, 2023 10:58 am
Ik hoor dat hij zojuist is ontslagen.
Klopte achteraf wel. Hij had in de ochtend aangegeven geen toekomst meer te zien. Dat kwam voor Ajax als een verrassing (wat op zich ook al verbazingwekkend is) en Ajax had wat bedenktijd nodig. Daarna is er onderhandeld over de afkoopsom en dat duurde vrij lang. Uiteindelijk heeft hij bijna zijn gehele contractperiode meegekregen.
Dit is echt bizar trouwens. Is dus niet eens echt ontslagen, maar zelf opgestapt. De onkunde is stuitend.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Scherrer » wo okt 25, 2023 6:45 am

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... g?twit=741

Standbeeld voor Berghuis en Maduro. :biggthumpup.gif:

Maar ook: WTF Louis en Jan van Halst. Die wilden Steijn dus doodleuk laten zitten terwijl we 17e staan. Wat een mafkezen.
***

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33956
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Duke » wo okt 25, 2023 7:42 am

Het bronartikel:
Trainer Ajax wilde door zonder Hedwiges Maduro en Steven Berghuis; eis onbespreekbaar voor clubleiding
MIKE VERWEIJ EN VALENTIJN DRIESSEN

Maurice Steijn (49) had sinds zondagavond zijn twijfels, maar wilde maandag – ondanks de nederlaag bij FC Utrecht (4-3) en de zeventiende plaats in de Eredivisie – in principe door als trainer van Ajax. Zonder Hedwiges Maduro en Steven Berghuis, die hij ervan betichtte een mes in zijn rug te hebben gestoken. Die eis was echter onbespreekbaar voor de Ajax-leiding, waarna in goed overleg werd besloten het tot de zomer van 2026 lopende contract van Steijn te ontbinden.

In de twintig uur na het debacle in Utrecht had het er niet naar uit gezien dat de wegen van Maurice Steijn en Ajax nu al zouden scheiden. In een telefonisch onderhoud met Jan van Halst kreeg de trainer zondagavond te horen dat rvc-adviseur Louis van Gaal hem tot de volgende interlandperiode in november het vertrouwen schonk. Een boodschap die de interim-directeur tijdens een kop koffie met de trainer op maandagochtend herhaalde.

Maar Steijn twijfelde telkens meer. De wanhoopsactie van de slechtst presterende trainer in de lange geschiedenis van Ajax om van Maduro en Berghuis af te komen, onderstreepte hoe eenzaam hij zich de krappe vier maanden in Amsterdamse dienst voelde. Een van zijn meest succesvolle voorgangers, Erik ten Hag, benadrukte keer op keer de rol van de toenmalige directeur voetbalzaken Marc Overmars. Die bezorgde hem een kwalitatief hoogwaardige selectie, nam alle ruis rond het eerste elftal weg en ging pal voor hem staan toen de supporters na de nederlaag bij PSV op de fly-over stonden en zijn vertrek eisten.

Charlatan Mislintat
In plaats van met een even door de wol geverfde directeur kreeg Steijn te maken met charlatan Sven Mislintat, die hem weliswaar een onverwachte droomkans bij Ajax bood, maar volgens diverse bronnen vervolgens alle afspraken over inspraak bij het aankoopbeleid aan zijn laars lapte. Steijn, die onder anderen Noa Lang, Jerdy Schouten, Nicolas Tagliafico, Stefan de Vrij, Calvin Stengs, Nick Olij, Sergiño Dest en Thiago Almada aandroeg, werd opgescheept met voor 115 miljoen euro aan middelmaat.

Vanaf het moment dat de trainer na het duel met Fortuna Sittard (0-0) zei dat dit zijn selectie niet was, daalde de relatie tussen de twee tot onder het vriespunt en hingen op De Toekomst de ijspegels aan het plafond. Geïrriteerd door het feit dat Steijn veel van zijn aankopen op de bank zette, wilde Mislintat van de trainer af. Een onderzoek naar mogelijke belangenverstrengeling bij transfers zorgde er echter voor dat de kop van de Duitser als eerste rolde. Spelers en staf bevroeden echter dat Mislintat tot en met het duel met FC Utrecht aan toe op negatieve wijze contact onderhield met ’zijn’ aankopen.

Hendriks
Ook van Chief Sports Officer Maurits Hendriks, die hoofdverantwoordelijk is voor de komst van spookrijder Mislintat en hem carte blanche gaf, hoefde Steijn geen steun te verwachten. Totdat de positie van de Duitse directeur begon te wankelen, hadden Hendriks en de directeur voetbalzaken zich als een Siamese tweeling over De Toekomst bewogen.

Na het onvermijdelijke vertrek van Mislintat opereerde Steijn, op wie op tactisch vlak en in de omgang met de spelers van alles viel aan te merken, in een beursgenoteerd miljoenen-voetbalbedrijf zonder algemeen en technisch directeur. Van Halst werd weliswaar op interim-basis de opvolger van Edwin van der Sar, maar door diens eerdere bedenkelijke rol kon ook hij onmogelijk als klankbord van de trainer fungeren. De oud-speler had als technisch commissaris ingestemd met de karrenvracht schroot die Mislintat had binnengebracht.

Historisch dieptepunt
Naarmate de tijd verstreek en terwijl de resultaten een historisch dieptepunt bereikten, voelde Steijn zich meer en meer alleen op de wereld. Helemaal toen een aantal mensen in Steijns meer dan 25 leden tellende technische, performance en medische staf zich (aan het verkeerde adres) bij technisch manager Klaas-Jan Huntelaar meldde met klachten over het (dis)functioneren van Steijn. Die informatie checkte Huntelaar actief bij de assistent-trainers en Hedwiges Maduro uitte ook zijn onvrede. Uiteindelijk stuurde Huntelaar zijn bevindingen in een brief naar de directie.

Het zorgde voor een definitieve vertrouwensbreuk met Maduro, die door de hoofdtrainer daarvoor al werd verdacht van het voortdurend lekken vanuit de kleed- en trainerskamer naar zijn oude werkgever ESPN. Daarnaast zette het optreden van Almere City-clubpsycholoog Annemieke Zijerveld bij de Perstribune op NPO Radio 1 kwaad bloed bij Steijn. Zijerveld zei: „Waar het in mijn visie echt fout gaat, is bij de trainer en de staf. Ik zie heel zwak leiderschap.” Het meest ontstemd was de trainer echter over het feit dat Zijerveld zei nog altijd contact te hebben met Maduro, waardoor de indruk werd gewekt dat ze door de assistent was ingefluisterd.

Kansloze thuisnederlagen
De aankopen van Mislintat was Steijn al sinds Fortuna Sittard-uit ’kwijt’, maar de kansloze thuisnederlagen tegen Feyenoord (0-4) en AZ (1-2) zorgden ervoor dat ook de rest van de spelersgroep steeds meer het vertrouwen verloor in de coach, die maar geen duidelijk strijdplan wist over te brengen en vraagtekens opriep met zijn trainingen, opstellingen, tactische keuzes en ingrepen en trips naar Ibiza.

Aanvoerder Steven Bergwijn en Berghuis kregen na de pijnlijke nederlagen in de Johan Cruijff ArenA de kans hun coach onvoorwaardelijk rugdekking te geven, maar deden dat half. Wie niet beter wist, zou denken dat invaller Berghuis tegen FC Utrecht de boel saboteerde. De data van wedstrijden en trainingen – zelfs nog in oktober – bewijzen overigens het tegendeel.

Hoofdrolspelers
Vorige week maandag kwamen de ’hoofdrolspelers’ in Steijns staf in het geheim bijeen in Huis ter Duin in Noordwijk. In een ultieme poging het tij te keren. Volgens betrokkenen was tijdens de tweedaagse sessie een van de belangrijkste conclusies van de veertien stafleden dat Berghuis een stoorzender was, die zo snel mogelijk uit de selectie diende te worden gezet.

Andere bronnen stellen dat Berghuis juist botste met de staf, omdat hij een ’absolute winnaar’ is en nooit een blad voor de mond neemt. Samen met Remko Pasveer voerde hij met Steijn een gesprek over de tactiek. Hoewel de middenvelder na zijn kuitblessure maar één keer trainde, nam Steijn hem ondanks al zijn kritiek toch mee naar Utrecht.

Na de zeperd in stadion Galgenwaard was Steijn echter – om heel andere redenen dus dan bij Maduro – ook klaar met Berghuis. En dat terwijl de trainer voor zijn gevoel juist de hand boven het hoofd van de speler had gehouden. Devyne Rensch en Josip Sutalo hadden daarentegen ten overstaan van de hele selectie de wind van voren gekregen, omdat zij makkelijk afhaakten bij Ajax, maar wel interlands speelden. Het leek de groep op scherp te zetten.

Droom werd nachtmerrie
De trainer wist na dat duel in de Domstad dat hij ten dode was opgeschreven. Zeker nadat rvc-adviseur Van Gaal, de komende algemeen directeur Alex Kroes en interim directeur Van Halst, die hem aanvankelijk steunden, niet meegingen in zijn eis zonder Maduro en Berghuis door te gaan. Dat zijn voormalige assistent tot de komst van interim-trainer John van ’t Schip het stuur in handen krijgt, maakt de aftocht voor Steijn extra wrang. Zijn droom werd een nachtmerrie.

VERANTWOORDING:

Voor deze reconstructie werd met vijftien mensen binnen en buiten Ajax gesproken, van wie telkens meerdere mensen de beschreven gebeurtenissen bevestigden. De tekst is via WhatsApp voorgelegd aan Maurice Steijn, die niet wenst te reageren. Een woordvoerder van Ajax is gevraagd te overleggen met Klaas-Jan Huntelaar, Hedwiges Maduro en Steven Berghuis of zij een reactie willen geven. Huntelaar zit wegens een burn-out in de ziektewet en Ajax heeft daarom momenteel geen contact met hem. Maduro en Berghuis kiezen ervoor om niets te zeggen.
www.telegraaf.nl

Mike en Valentijn zijn weer in topvorm, en halen hun stokpaardjes maar weer eens van stal. Maar wel een bizar verhaal al met al.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Lionel » wo okt 25, 2023 8:08 am

Wat een bende heeft die Steijn ervan gemaakt. Ongekend.

Heb inmiddels wat meer vertrouwen in Maduro hierdoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Arthur » wo okt 25, 2023 8:09 am

En weer verzaakt de leiding bij Ajax en moet de beslissing van 'onderaf' komen. Wat een chaos.
Mik die Van Halst er maar weer uit, want die gaat toch geen enkele beslissing durven te nemen totdat Kroes kan beginnen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 8:38 am

Dus Maduro zaagde vanaf wedstrijdje 2 of zo al aan de poten van zijn trainer omdat hij zelf de eerste man wilde worden.Gezellig allemaal op een lijn ( not ) boeltje zal dat zijn geweest .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41128
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Marillion » wo okt 25, 2023 8:39 am

En het ligt als dit verhaal klopt dus ook werkelijk weer tot in alle details op straat.

Ik ben benieuwd of dat doorgaat nu Steijn vertrokken is. Deze informatie zal uit zijn hoek komen.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door GangstaRiB » wo okt 25, 2023 8:43 am

Steijn zit duidelijk in het Telegraaf-kamp.

Maar de schellen vallen van m'n ogen. Wat een politiek gedoe allemaal zeg. Mislintat die nog contact heeft met zijn aankopen... tering he.... :1evil.gif:

Het was mij wel duidelijk dat Berghuis de boel saboteerde.. als je zag hoe die inviel tegen Utrecht.. mijn hemel.

Dat is wat mij de meest teleurstellende constatering: de selectie is gebroken. Probeer dit nog maar te lijmen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 8:44 am

Misschirn dat iemand een poll kan openen over wie er vertrouwen heeft in Maduro als trainert :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 8:50 am

Overigens, wil 99,0 % van hier op dit forum ook zonder Berghuis ( en Bergwijn ) door, als ik zo de commentaren op Berghuis hier lees :smallgrin.gif: al zal dat nu natuurlijk wel weer niet juist gezien zijn door mij :)))))

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41128
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Marillion » wo okt 25, 2023 9:01 am

Klopt hoor. Als we die in de winterstop kunnen verkopen zijn we allemaal voor. Dure spelers met nauwelijks rendement.

Het is wel zo dat deze spelers beter moeten kunnen presteren natuurlijk. Ze hebben in het verleden allebei beter laten zien. Buiten hun tijd bij de club maar ook bij Ajax. Verhoudingsgewijs is het echter zwaar onvoldoende, zeker als je kijkt naar de verhouding kosten versus prestaties.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 9:09 am

Marillion schreef:
wo okt 25, 2023 9:01 am
Klopt hoor. Als we die in de winterstop kunnen verkopen zijn we allemaal voor. Dure spelers met nauwelijks rendement.

Het is wel zo dat deze spelers beter moeten kunnen presteren natuurlijk. Ze hebben in het verleden allebei beter laten zien. Buiten hun tijd bij de club maar ook bij Ajax. Verhoudingsgewijs is het echter zwaar onvoldoende, zeker als je kijkt naar de verhouding kosten versus prestaties.
Marrilion, ik hoef jou toch zeker niet te vertellen dat prestaties in het verleden enz. en dat een speler ook gewoon niet bij AJAX kan passen. :)

Over Berghuis ( maar ook Bergwijn ) zijn toch vanaf het begin door een overgrote meerderheid vraagtekens gezet.

De Dominee
Berichten: 5961
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door De Dominee » wo okt 25, 2023 9:20 am

Lionel schreef:
wo okt 25, 2023 8:08 am
Wat een bende heeft die Steijn ervan gemaakt. Ongekend.

Heb inmiddels wat meer vertrouwen in Maduro hierdoor.
Idem. Het is in ieder geval duidelijk dat hij het niet eens was met Steijn, zijn tactiek en zijn opstellingen. En hij heeft er actief iets aan proberen te doen :biggthumpup.gif: .

Nu kijken of hij het zelf beter kan. Misschien samen met Dave Vos en Schip als 'manager' erboven.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door Lionel » wo okt 25, 2023 9:32 am

999 schreef:
wo okt 25, 2023 8:38 am
Dus Maduro zaagde vanaf wedstrijdje 2 of zo al aan de poten van zijn trainer omdat hij zelf de eerste man wilde worden.Gezellig allemaal op een lijn ( not ) boeltje zal dat zijn geweest .. :smallgrin.gif:
Maduro zaagde aan de poten van zijn trainer omdat die een ezel is. Maduro kan ook helemaal geen trainer worden omdat hij niet over de juiste papieren beschikt. Van de KNVB mag hij het maar een maand doen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52068
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door wimpey » wo okt 25, 2023 9:32 am

999 schreef:
wo okt 25, 2023 8:50 am
Overigens, wil 99,0 % van hier op dit forum ook zonder Berghuis ( en Bergwijn ) door, als ik zo de commentaren op Berghuis hier lees :smallgrin.gif: al zal dat nu natuurlijk wel weer niet juist gezien zijn door mij :)))))
Dat zijn meelopers, geen leiders. Als je deze matige spelers met twijfelachtige mentaliteit (en vooral hun krankzinnige salarissen) in de winterstop kunt dumpen...

Maduro mag nu effe laten zien dat ie van shit chocola kan maken. Ik heb er een hard hoofd in. En ik hoop vooral dat Schippie goed gemonitord wordt. Rouwverwerking in een snelkookpan met kortsluiting lijkt me ongezond.

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door GangstaRiB » wo okt 25, 2023 9:47 am

En hoe wordt voorkomen dat De Diamant Data Duitser nog lijntjes binnen de selectie houdt? Dat is de doodsteek. Wat een lul.

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door T82 » wo okt 25, 2023 9:48 am

Maduro had misschien heel goede ideeën, maar daar wilde Steijn in verband met de zagerij niet in mee. Vergelijk de keepersklucht. Een sprankje hoop voor Maduro.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 9:50 am

Lionel schreef:
wo okt 25, 2023 9:32 am
999 schreef:
wo okt 25, 2023 8:38 am
Dus Maduro zaagde vanaf wedstrijdje 2 of zo al aan de poten van zijn trainer omdat hij zelf de eerste man wilde worden.Gezellig allemaal op een lijn ( not ) boeltje zal dat zijn geweest .. :smallgrin.gif:
Maduro zaagde aan de poten van zijn trainer omdat die een ezel is. Maduro kan ook helemaal geen trainer worden omdat hij niet over de juiste papieren beschikt. Van de KNVB mag hij het maar een maand doen.
Niet dat het gaat gebeuren maar dat laatste is toch makkelijk te managen, dat is in het verleden zo veel gebeurt !?

De Dominee
Berichten: 5961
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de ex-trainer!

Bericht door De Dominee » wo okt 25, 2023 9:53 am

GangstaRiB schreef:
wo okt 25, 2023 9:47 am
En hoe wordt voorkomen dat De Diamant Data Duitser nog lijntjes binnen de selectie houdt? Dat is de doodsteek. Wat een lul.
Hoezo? We weten niet eens of het waar is (gezien de hetze van de T tegen Mislintat) en zelfs als het waar zou zijn: op welke wijze houdt hij contact? En waarom zou dat per definitie voorkomen moeten worden of nadelig zijn voor Ajax? Wellicht probeert hij ze gemotiveerd te houden en voelt hij zich schuldig. Hij heeft ze immers naar Amsterdam gepraat.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie