Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » zo okt 08, 2023 9:45 pm

Echt, mijn bek valt open!

Met geen pen kan ik dit beschrijven. Zoveel onkunde bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Onderbuik en buitenwacht regeren Ajax

Ik ben sprakeloos van de onkunde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Duke » ma okt 09, 2023 7:45 am

Wat een chaos, het lijkt wel of er niemand een besluit durft te nemen (als de berichtgeving in het AD klopt).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 7:54 am

Jan van Halst blinkt uit in het nooit nemen van moeilijke beslissingen.
Nog zo'n enorme vergissing van Ajax om aan te stellen.
Hij was de sparringspartner van Sven maar zegt eigenlijk altijd en alleen maar Ja en Amen.
Erg handig met een dominante karakater zoals Sven.

Nu is hij interim en durft hij ook niets.
ipv ontslaan voegt hij mensen toe

Dit is echt een vreselijke B-film
Bij Twente stond hij ook aan de wieg van donkere jaren
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 09, 2023 8:37 am

Over Twente gesproken dit zei Van Halst toen hij Hake ontsloeg:

Technisch directeur Jan van Halst: "De feiten zijn: acht wedstrijden, zes punten. Los van de resultaten zien we te weinig groei in het spel en ontbreekt de overtuiging." FC Twente staat dan vijftiende, net boven de streep.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » ma okt 09, 2023 8:53 am

Hahahahaha

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 8:53 am

Van Gaal beslist over lot Steijn
Als zijn Ajax zich op het veld zo presenteert als trainer Maurice Steijn verbaal in de persconferentie na het ontluisterende verlies tegen AZ doet, dan zouden Feyenoord en PSV een serieuze concurrent aan Ajax hebben.

Maar Steijns elftal speelt niet met het zelfvertrouwen, analytisch vermogen, de technische en tactische knowhow, zelfkritische houding, vechtersmentaliteit en over-mijn-lijk instelling van de trainer. Louis van Gaal complimenteerde Steijn twaalf jaar geleden toen hij stelde dat de hand van de trainer zichtbaar was in het spel van ADO Den Haag. Als huidig adviseur van de rvc van Ajax zag Van Gaal zondag met lede ogen aan hoe Ajax dankzij AZ ontsnapte aan een vernedering. In niets was de hand van Steijn zichtbaar bij Ajax.

Wie daarvoor verantwoordelijk is? Maurice Steijn. Alle verzachtende omstandigheden ten spijt. Het is het kip en het ei-verhaal, maar de bestuurlijke onrust en supportersoproer zijn natuurlijk van invloed op het eerste elftal. Zo ook het afbellen op de ochtend van Ajax-AZ door de tweede en derde aanvoerder (Steven Berghuis en Josip Sutalo). Of dat je na AEK Athene-uit maar één fatsoenlijke training hebt om je voor te bereiden op AZ. Of dat charlatan Sven Mislintat je in de laatste week van de transferwindow met vijf nieuwe spelers opscheept, die evenals zeven eerdere nieuwkomers niets aan de selectie toevoegen.

Sommigen vroegen zich af of Gaston Avila, Jakov Medic, Georges Mikautadze en Chuba Akpom werkelijk van Eerste Divisie-niveau zijn. Tegen AZ bevestigde het kwartet miskopen dit met regelrechte wanprestaties. Bij Avila vraag je je af of er iets mis is met zijn gezichtsvermogen als je ziet dat hij bijna iedere bal inlevert bij de tegenstander. Zo valt er nog een handvol excuses aan te dragen om Steijn vrij te pleiten voor de slechtste competitiestart van Ajax ooit.

Met een normaal competitieverloop en met zes punten tegen Volendam en RKC zou de gevallen topclub weliswaar gedeeld zevende staan. Maar het is echter wat het is en zondag 23 oktober staat een heus degradatieduel op het spel tussen FC Utrecht en Ajax.

Ondanks alles, Steijn is als trainer-coach verantwoordelijk voor wisselende opstellingen, desorganisatie, onbegrepen tactiek, onuitvoerbare wedstrijdplan, niet nakomen van afspraken en gebrek aan teamdiscipline. De Hagenaar scoort een onvoldoende, want anders zou Ajax vandaag niet op plaats 16 staan, waarbij je aan het eind van het seizoen promotie- degradatieduels moet spelen met clubs uit de Eerste Divisie.

Op papier ligt de toekomst van Steijn als Ajax-coach in handen van interim-directeur Jan van Halst en Chief Sports Officer Maurits Hendriks. In de praktijk beslist Van Gaal, die al volop gesprekken voert met mensen bij Ajax. Zijn technische adviezen zijn niet vrijblijvend, maar bindend. Het is aan adviseur Van Gaal of Steijn eerder uit zijn functie wordt gezet of dat hij door mag in de huidige constructie of dat iemand wordt toegevoegd aan de onervaren staf met louter lichtgewichten. Met Steijn en Hedwiges Maduro ontbreekt iedere ervaring bij een topclub. Bij Ajax wordt iets anders gevraagd dan bij ADO Den Haag, VVV-Venlo, Sparta of Jong Almere City FC, hoeveel mensen ook anders beweren.

Van Gaal zal alles wat zich bij Ajax heeft voorgevallen afgelopen weken en de wedstrijden tegen Feyenoord en AZ meenemen in zijn uiteindelijke beslissing over Steijn. Hij zal de Hagenaar ook zelf horen. Schoolmeester Van Gaal kennende wordt dat geen vriendelijk gesprek of dialoog, maar veel eerder een hele stevige overhoring of liever: een examen. Steijn zal worden doorgezaagd over zijn keuzes, het spel van Ajax, zijn geloofsbrieven en hoe hij denkt zijn elftal aan de praat te krijgen. Zelf zal adviseur Van Gaal zijn mening daarover al hebben gevormd. Komen de zienswijzen van Van Gaal en Steijn overeen en weet hij zich zo overtuigend te presenteren als na Ajax-AZ, dan mag hij rekenen op een langer verblijf. Slaagt hij niet bij schoolmeester Van Gaal en kan hij z’n onvoldoende niet meer ophalen, dan is het snel einde verhaal voor trainer Steijn in de Johan Cruijff ArenA. Intussen is het goed dat Ajax de organisatie verder aanpast en een technisch hart voor ogen heeft waarin het Ajax-dna wordt bewaakt. Iemand als John van ’t Schip kan van daaruit prima als klankbord fungeren voor Steijn. Tot dusver is de Hagenaar als een kat met zeven levens bij Ajax. Bij het overleven van de interlandbreak moet hij wel leveren tegen FC Utrecht, Brighton en PSV want eens houdt het op.
De T.

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » ma okt 09, 2023 9:16 am

Ik neem aan dat hij de komende dagen ontslagen wordt. Van Gaal moet toch ook geschrokken zijn van wat hij gisteren zag?
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 09, 2023 9:17 am

AD

Na het verlies tegen Twente liet leider Steven Berghuis, die net als Josip Sutalo afhaakte voor het duel met AZ, de mogelijkheid lopen om de coach openlijk te verdedigen. Na de nederlaag tegen AZ werd aanvoerder Steven Bergwijn naar de mogelijke oplossing voor de crisis gevraagd. ,,Het is niet aan mij om daar hier voor de camera antwoord op te geven. Daarvoor moet je bij anderen zijn. Ik heb daar zeker wel een mening over, maar die hou ik op dit moment liever voor mezelf.”

Steijn stelde nog altijd het vertrouwen van groep en clubleiding te voelen. ,,Ik heb geen signalen gehad over een afscheid”, zei de Hagenees, die ook ‘gewoon’ in de toekomstige tijd bleef praten. ,,Het moet beter. En dat gaat lukken. Daar ben ik van overtuigd.”

Tekst loopt door onder de foto.

Maurice Steijn tussen assistenten Hedwiges Maduro (l) en Saïd Bakkati.
Maurice Steijn tussen assistenten Hedwiges Maduro (l) en Saïd Bakkati. © Pim Ras Fotografie
Steijn liet meermaals blijken niet met een ontslag rekening te houden. Dat is niet raar, aangezien de clubleiding voor en na de nederlaag nog van plan was hem aan boord te houden. Nog altijd ook met de hoop dat Ajax zich onder hem herpakt, eventueel met wat herstelwerkzaamheden tijdens de interlandperiode.

Het is niet dat op de achtergrond niet wordt nagedacht over een nieuwe coach. Een logische, breed gedragen, opvolger heeft Ajax echter nog niet voorhanden. De nog ongediplomeerde assistent Hedwiges Maduro met een ervaren man naast zich doorschuiven? Ajax wil zien te voorkomen dat de trainersaspiraties van een kind van de club een deuk oplopen, zoals John Heitinga eerder dit jaar overkwam.

Wachten op input Kroes


Wat ook meespeelt, is dat als daadwerkelijk tot een trainerswissel wordt besloten, interim-directeur Jan van Halst degene is die een nieuwe (interim-)coach moet aanstellen. Aangezien een eventuele opvolger van Steijn minimaal het seizoen afmaakt, regeert Van Halst dan automatisch over zijn graf. Dat wil de bestuurder, die op de winkel past en stopt als Alex Kroes in maart begint, niet. Net zoals Kroes een wisseling van de wacht het liefst helemaal zelf regisseert. Dat gaat met het concurrentiebeding in zijn contract bij AZ (nog) niet.

Het spreekt allemaal in het voordeel van Steijn, die daardoor na de interlandperiode hoogstwaarschijnlijk nog trainer van Ajax. Daarmee doet Ajax min of meer hetzelfde als een jaar geleden, toen werd besloten Alfred Schreuder na een horrorweek voor de winterstop aan te houden. Om vervolgens nog verder af te glijden. Ajax wacht straks eerst de ‘degradatiekraker‘ tegen hekkensluiter FC Utrecht zowaar een degradatiekraker, gevolgd door duels met Brighton en PSV.

Steijn blikte vast vooruit op een gesprek met Louis van Gaal, de nieuwbakken rvc-adviseur die zondag onder luid applaus plaatsnam in de Johan Cruijff Arena. ,,Ik heb hem nog niet gesproken. We hebben in de interlandperiode iets meer tijd om te praten en de problemen te analyseren. Dat zal zeker gaan gebeuren.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Duke » ma okt 09, 2023 9:24 am

999 schreef:
ma okt 09, 2023 8:53 am
Van Gaal beslist over lot Steijn
Als zijn Ajax zich op het veld zo presenteert als trainer Maurice Steijn verbaal in de persconferentie na het ontluisterende verlies tegen AZ doet, dan zouden Feyenoord en PSV een serieuze concurrent aan Ajax hebben.

Maar Steijns elftal speelt niet met het zelfvertrouwen, analytisch vermogen, de technische en tactische knowhow, zelfkritische houding, vechtersmentaliteit en over-mijn-lijk instelling van de trainer. Louis van Gaal complimenteerde Steijn twaalf jaar geleden toen hij stelde dat de hand van de trainer zichtbaar was in het spel van ADO Den Haag. Als huidig adviseur van de rvc van Ajax zag Van Gaal zondag met lede ogen aan hoe Ajax dankzij AZ ontsnapte aan een vernedering. In niets was de hand van Steijn zichtbaar bij Ajax.

Wie daarvoor verantwoordelijk is? Maurice Steijn. Alle verzachtende omstandigheden ten spijt. Het is het kip en het ei-verhaal, maar de bestuurlijke onrust en supportersoproer zijn natuurlijk van invloed op het eerste elftal. Zo ook het afbellen op de ochtend van Ajax-AZ door de tweede en derde aanvoerder (Steven Berghuis en Josip Sutalo). Of dat je na AEK Athene-uit maar één fatsoenlijke training hebt om je voor te bereiden op AZ. Of dat charlatan Sven Mislintat je in de laatste week van de transferwindow met vijf nieuwe spelers opscheept, die evenals zeven eerdere nieuwkomers niets aan de selectie toevoegen.

Sommigen vroegen zich af of Gaston Avila, Jakov Medic, Georges Mikautadze en Chuba Akpom werkelijk van Eerste Divisie-niveau zijn. Tegen AZ bevestigde het kwartet miskopen dit met regelrechte wanprestaties. Bij Avila vraag je je af of er iets mis is met zijn gezichtsvermogen als je ziet dat hij bijna iedere bal inlevert bij de tegenstander. Zo valt er nog een handvol excuses aan te dragen om Steijn vrij te pleiten voor de slechtste competitiestart van Ajax ooit.

Met een normaal competitieverloop en met zes punten tegen Volendam en RKC zou de gevallen topclub weliswaar gedeeld zevende staan. Maar het is echter wat het is en zondag 23 oktober staat een heus degradatieduel op het spel tussen FC Utrecht en Ajax.

Ondanks alles, Steijn is als trainer-coach verantwoordelijk voor wisselende opstellingen, desorganisatie, onbegrepen tactiek, onuitvoerbare wedstrijdplan, niet nakomen van afspraken en gebrek aan teamdiscipline. De Hagenaar scoort een onvoldoende, want anders zou Ajax vandaag niet op plaats 16 staan, waarbij je aan het eind van het seizoen promotie- degradatieduels moet spelen met clubs uit de Eerste Divisie.

Op papier ligt de toekomst van Steijn als Ajax-coach in handen van interim-directeur Jan van Halst en Chief Sports Officer Maurits Hendriks. In de praktijk beslist Van Gaal, die al volop gesprekken voert met mensen bij Ajax. Zijn technische adviezen zijn niet vrijblijvend, maar bindend. Het is aan adviseur Van Gaal of Steijn eerder uit zijn functie wordt gezet of dat hij door mag in de huidige constructie of dat iemand wordt toegevoegd aan de onervaren staf met louter lichtgewichten. Met Steijn en Hedwiges Maduro ontbreekt iedere ervaring bij een topclub. Bij Ajax wordt iets anders gevraagd dan bij ADO Den Haag, VVV-Venlo, Sparta of Jong Almere City FC, hoeveel mensen ook anders beweren.

Van Gaal zal alles wat zich bij Ajax heeft voorgevallen afgelopen weken en de wedstrijden tegen Feyenoord en AZ meenemen in zijn uiteindelijke beslissing over Steijn. Hij zal de Hagenaar ook zelf horen. Schoolmeester Van Gaal kennende wordt dat geen vriendelijk gesprek of dialoog, maar veel eerder een hele stevige overhoring of liever: een examen. Steijn zal worden doorgezaagd over zijn keuzes, het spel van Ajax, zijn geloofsbrieven en hoe hij denkt zijn elftal aan de praat te krijgen. Zelf zal adviseur Van Gaal zijn mening daarover al hebben gevormd. Komen de zienswijzen van Van Gaal en Steijn overeen en weet hij zich zo overtuigend te presenteren als na Ajax-AZ, dan mag hij rekenen op een langer verblijf. Slaagt hij niet bij schoolmeester Van Gaal en kan hij z’n onvoldoende niet meer ophalen, dan is het snel einde verhaal voor trainer Steijn in de Johan Cruijff ArenA. Intussen is het goed dat Ajax de organisatie verder aanpast en een technisch hart voor ogen heeft waarin het Ajax-dna wordt bewaakt. Iemand als John van ’t Schip kan van daaruit prima als klankbord fungeren voor Steijn. Tot dusver is de Hagenaar als een kat met zeven levens bij Ajax. Bij het overleven van de interlandbreak moet hij wel leveren tegen FC Utrecht, Brighton en PSV want eens houdt het op.
De T.
Valentijn is weer lekker bezig. Duidelijk is dat de benoeming van Van 't Schip (die geen enkele ervaring heeft in zo'n functie) de goedkeuring van Mike en Valentijn weg kan dragen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Arthur » ma okt 09, 2023 9:29 am

Inderdaad. Die eikels bij de T. weten in 1 artikel te zeggen dat "Met Steijn en Hedwiges Maduro ontbreekt iedere ervaring bij een topclub.", maar pleiten intussen wel voor John van 't Schip als klankbord.
Je wordt er toch gek van dat zulke charlatans serieus worden genomen in hun mening?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Arthur » ma okt 09, 2023 9:30 am

Lionel schreef:
ma okt 09, 2023 9:16 am
Ik neem aan dat hij de komende dagen ontslagen wordt. Van Gaal moet toch ook geschrokken zijn van wat hij gisteren zag?
Voetbalinhoudelijk is er op Van Gaal natuurlijk niks aan te merken, maar ik ben wel een beetje bang dat hij erg gevoelig is voor gevlei en daar zijn oordeel ook vanaf laat hangen. Zie bijvoorbeeld zijn onophoudelijke steun aan Danny Blind.

Waarmee ik ook meteen een andere mogelijke gruwelopvolger voor Steijn heb genoemd.

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » ma okt 09, 2023 9:31 am

Arthur schreef:
ma okt 09, 2023 9:30 am
Lionel schreef:
ma okt 09, 2023 9:16 am
Ik neem aan dat hij de komende dagen ontslagen wordt. Van Gaal moet toch ook geschrokken zijn van wat hij gisteren zag?
Voetbalinhoudelijk is er op Van Gaal natuurlijk niks aan te merken, maar ik ben wel een beetje bang dat hij erg gevoelig is voor gevlei en daar zijn oordeel ook vanaf laat hangen. Zie bijvoorbeeld zijn onophoudelijke steun aan Danny Blind.

Waarmee ik ook meteen een andere mogelijke gruwelopvolger voor Steijn heb genoemd.
Ik las laatst iets hoopgevends dat Blind geen fulltime baan meer wil :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » ma okt 09, 2023 9:44 am


Paul1985
Berichten: 182
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Paul1985 » ma okt 09, 2023 10:18 am

Andriy Demchenko schreef:
ma okt 09, 2023 8:37 am
Over Twente gesproken dit zei Van Halst toen hij Hake ontsloeg:

Technisch directeur Jan van Halst: "De feiten zijn: acht wedstrijden, zes punten. Los van de resultaten zien we te weinig groei in het spel en ontbreekt de overtuiging." FC Twente staat dan vijftiende, net boven de streep.
Was een belachelijk ontslag destijds. Hake moest toen werken met een kwalitatief matige selectie, samengesteld door Van Halst.

Van Halst verantwoordelijk maken voor de donkere jaren is wel veel te veel ‘eer’ voor Van Halst. Die ellende was er al, Van Halst dacht het te kunnen oplossen. Lukte niet.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Zuidema » ma okt 09, 2023 10:28 am

Mano schreef:
zo okt 08, 2023 9:45 pm
Echt, mijn bek valt open!

Met geen pen kan ik dit beschrijven. Zoveel onkunde bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Onderbuik en buitenwacht regeren Ajax

Ik ben sprakeloos van de onkunde
Hiero ook. Verbijsterend wat er zo met Ajax gebeurt sinds februari 2022 (ontslag Overmars).
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 10:54 am

Arthur schreef:
ma okt 09, 2023 9:29 am
Inderdaad. Die eikels bij de T. weten in 1 artikel te zeggen dat "Met Steijn en Hedwiges Maduro ontbreekt iedere ervaring bij een topclub.", maar pleiten intussen wel voor John van 't Schip als klankbord.
Je wordt er toch gek van dat zulke charlatans serieus worden genomen in hun mening?
Nu was het artikel later dan de aanstelling van van het Schip :smallgrin.gif:

Overigens, volgens mij waren er hier ook enkele die pleitte voor van Basten als " boegbeeld " .En b.v. v.d. Vaart.Van Basten heeft meermalen aangegeven bij Rondo dat ie lekker blijft golven, v.d. Vaart zegt dat ie er geen verstand heeft ( vrij vertaald door mij ) ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 10:57 am

Ook Gorter staat volledig achter zijn trainert .. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 11:00 am

En ga nu echt niet denken dat een andere trainert van dit zooitje 1-2-3 een goed geoliede voetbalploeg gaat maken, al zeker niet op de korte termijn. Misschien na als ze allemaal naar de Engelse ( want NLD zal niet de bedoeling zijn i.v.m. carrière planning :smallgrin.gif: ) les zijn geweest, een maandje of 5 .. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » ma okt 09, 2023 12:47 pm

999 schreef:
ma okt 09, 2023 10:57 am
Ook Gorter staat volledig achter zijn trainert .. :drecul.gif:
Nu nog maar achter de bal staan

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » ma okt 09, 2023 1:53 pm

De volgende wedstrijd zal de scheids iig weinig ruimte krijgen

https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... WJhSUHdYBZ
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 2:15 pm

In Huize Steijn;

Hi Schat, ben thuis!
-En?
Nope, zit er nog steeds!
-Hoe kan dat nou? Je laat ze echt als een krant voetballen.
Geen idee, Ik kan Brobbey toch niet op doel zetten? Dat gaat echt opvallen maar ze willen me maar niet ontslaan
-Schat, je moet echt beter je best doen hoor, de laatste termijn van ons huis in Ibiza moet in November betaald worden.
Ik doe me best, krijg nu hulp van van 't schip.
-Wie is dat?
Iemand die af en toe een voorzetje heeft gegeven bij Ajax, voor de rest nooit noemenswaardig geweest.
-Nah, hoe dan ook, regel het nou eens, ik wil in november terug
komt goed schat, op Twitter en AT willen ze me al kwijt, maar Mike en Valentijn blijven me maar dekken
-Ja genoeg is genoeg, zeg maar dat ze al genoeg voor je gedaan hebben, ze kunnen wel stoppen.
Ik zal mike wel even appen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13428
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Nihad » ma okt 09, 2023 2:50 pm

Dit is echt heel bizar. We spelen dus echt degradatie voetbal. :excited.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 2:59 pm

Overigens weet natuurlijk een beetje voetballer, ondanks dat Steijn op moet tiefen, wel wat ie bedoelt ..

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Dubbel » ma okt 09, 2023 7:16 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 2:15 pm
In Huize Steijn;

Hi Schat, ben thuis!
-En?
Nope, zit er nog steeds!
:biggrin.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » ma okt 09, 2023 7:33 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 2:15 pm
In Huize Steijn;

Hi Schat, ben thuis!
-En?
Nope, zit er nog steeds!
-Hoe kan dat nou? Je laat ze echt als een krant voetballen.
Geen idee, Ik kan Brobbey toch niet op doel zetten? Dat gaat echt opvallen maar ze willen me maar niet ontslaan
-Schat, je moet echt beter je best doen hoor, de laatste termijn van ons huis in Ibiza moet in November betaald worden.
Ik doe me best, krijg nu hulp van van 't schip.
-Wie is dat?
Iemand die af en toe een voorzetje heeft gegeven bij Ajax, voor de rest nooit noemenswaardig geweest.
-Nah, hoe dan ook, regel het nou eens, ik wil in november terug
komt goed schat, op Twitter en AT willen ze me al kwijt, maar Mike en Valentijn blijven me maar dekken
-Ja genoeg is genoeg, zeg maar dat ze al genoeg voor je gedaan hebben, ze kunnen wel stoppen.
Ik zal mike wel even appen
One day later. (Dit gesprek geschiedde in plat Haags, dankzij Nihad kreeg ik de vertaling)

Mvr Steijn: En schat heb je die premie nu al binnen?
Maurice: Nee schat maar komt goed. Die gekke Jan Van Halst zei sat ik mn skills als dehradatietrainer maar moest gebruiken. Ik zat vandaag bij Van Gaal die me ging uitleggen hoe Ajax moest spelen. Hij gaf me zelfs oud lesmateriaal mee die hij op de basisschool gebruikte.
Mevr Steijn: Oh maar daar ga je nu toch niet de hele tijd aan zitten he?
Maurice: Ben jij gek. Alle ballen op Brobbey, das mijn tactiek.
Mevr Steijn: Maar die grote vakantie die je beloofde is dus nog wachten.
Maurice: Nah joh schat, klein vakantietje he. Weer Interlandbreakie dus lekkah naar Ibiza
Mevr Steijn: Wijnen wijnen wijnen hihi!
Maurice: Gaat hierna echt lang meer duren eer ik die premie binnen. Ik heb Ronald Koeman nog gebeld om te vragen hie ik het best het bloed onder de nagels van Van Gaal haal. Hij was heel behulpzaam met tips.
Mevr Steijn: Om hoeveel gaat het nu?
Maurice: 3 miljoen
Mevr Steijn: Hahaha en ik dacht dat je alleen bij de postcodeloterij zoveel kon winnen hihihi!
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie