Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 22, 2023 11:00 am

Lionel schreef:
vr sep 22, 2023 10:50 am
mattie schreef:
vr sep 22, 2023 10:34 am
hij haalt een dikke .. naar de TD kijk wie er gisteren avond startte.. hoeveel aankopen stonden erin.. 4 en die konden / kunnen op de medewerking van Steijn rekenen.. Hij gooit bv die Noor en van de 2e divisie uit Frankrijk voor de leeuwen en die falen.. Hopla gelijk klaar.

ik vermoed dat dit met opzet plaatsvind. Puur mijn gevoel
Nu nog Vos erbij die het gisteren gewoon goed deed en je bent klaar.

Vermoedelijk zal wat je gisteren zag qua 11 niet veel meer veranderen
Ik vond het inbrengen van Vos ook wel een dikke fuck you naar Mislintat. Hij speelde overigens prima.

Overigens vind ik de manier van werken van Mislintat wel kwalijk hoor. Nog los van alle beschuldigingen is het natuurlijk echt wel handig als de nieuwe trainer het ziet zitten in de aankopen.

Bizar wat er afgelopen maanden is gebeurd bij Ajax. Ik vind deze zomer nog erger dan wat er vorige zomer gebeurde bij Ajax. Toen stond de trainer tenminste nog achter de aankopen.
Het is notabene Steijn zelf die heel erg heeft lopen pushen op versterking waardoor Mannsverk kwam want hij vond Vos er nog niet klaar voor.
Ik maak me minder zorgen over Ajax, vorig seizoen konden we de hele groep aankopen doorselecteten. Nu zal dat veel beperkter zijn, en komt het voornamelijk neer op de trainer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16896
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door GangstaRiB » vr sep 22, 2023 11:00 am

Andriy Demchenko schreef:
vr sep 22, 2023 10:55 am
GangstaRiB schreef:
vr sep 22, 2023 10:53 am
In het Mislintat topic mag niemand kritiek leveren op de berichtgeving omtrent zijn handelen. Maar Steijn is een rat en saboteert de boel om aankopen juist wel en anderen juist niet op te stellen. Ook in deze topic moeten we ons bij de feiten houden. Dus ik vind het echt ongepast om zulke geruchten rond te slingeren.

Neemt overigens niet weg dat ik zorgen heb over de tactische know-how, want het is ren-je-rot voetbal als onder Van Basten.
Ik vind de manier hoe jij heel veel spelers al tot miskoop bombardeert dan weer heel goedkoop.
Nou ja... ze zijn vaak wel uit de 2de liga (of jeugd) gehaald en waren best duur, toch? :aai.gif:

Maar okay, ik steek ook de hand in eigen boezem.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » vr sep 22, 2023 11:20 am

Andriy Demchenko schreef:
Lionel schreef:
vr sep 22, 2023 10:50 am
mattie schreef:
vr sep 22, 2023 10:34 am
hij haalt een dikke .. naar de TD kijk wie er gisteren avond startte.. hoeveel aankopen stonden erin.. 4 en die konden / kunnen op de medewerking van Steijn rekenen.. Hij gooit bv die Noor en van de 2e divisie uit Frankrijk voor de leeuwen en die falen.. Hopla gelijk klaar.

ik vermoed dat dit met opzet plaatsvind. Puur mijn gevoel
Nu nog Vos erbij die het gisteren gewoon goed deed en je bent klaar.

Vermoedelijk zal wat je gisteren zag qua 11 niet veel meer veranderen
Ik vond het inbrengen van Vos ook wel een dikke fuck you naar Mislintat. Hij speelde overigens prima.

Overigens vind ik de manier van werken van Mislintat wel kwalijk hoor. Nog los van alle beschuldigingen is het natuurlijk echt wel handig als de nieuwe trainer het ziet zitten in de aankopen.

Bizar wat er afgelopen maanden is gebeurd bij Ajax. Ik vind deze zomer nog erger dan wat er vorige zomer gebeurde bij Ajax. Toen stond de trainer tenminste nog achter de aankopen.
Het is notabene Steijn zelf die heel erg heeft lopen pushen op versterking waardoor Mannsverk kwam want hij vond Vos er nog niet klaar voor.
Ik maak me minder zorgen over Ajax, vorig seizoen konden we de hele groep aankopen doorselecteten. Nu zal dat veel beperkter zijn, en komt het voornamelijk neer op de trainer.
Hij zal wel koffie hebben gedronken met vde Vaart. Die vind die aankopen niks en zal wel geadviseerd hebben om Vos de kans te geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » vr sep 22, 2023 11:22 am

Andriy Demchenko schreef:
Trab schreef:
vr sep 22, 2023 9:53 am
Hij heeft het bij Sparta en VVV goed gedaan. Dat hij dat eerste jaar Sparta in de eredivisie hield was een mirakel. Daar verdiend hij echt wel de credits voor. Maar goed, bij Ajax wordt wat anders gevraagd. Of hij dat kan zal moeten blijken. Vooralsnog zien we weinig progressie in de restverdediging en zonder controle kan je geen wedstrijden winnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Steijn is prima geschikt voor de kleinere clubs, daar is het spel heel anders. Dan is de sfeer bewaken een groot goed. En dan kun je veredeld countervoetbal spelen en tegen de voorwaartsen zeggen 'hey als jullie de bal krijgen doe je ding" Maar dat werkt niet bij Ajax.
Wat ik mensen hier wil aanraden is om niet te gaan hopen op dingen die niet gaan komen zoals bv goed uitgedokterd positiespel. Steijn heeft nooit bewezen het te kunnen, en het wordt helemaal een probleem als hij zegt dat gisteten 'een goede wedstrijd' was.
Daar zijn die twee jodocussen voor die naast hem op de bank zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 22, 2023 11:33 am

Trab schreef:
vr sep 22, 2023 11:22 am
Andriy Demchenko schreef:
Trab schreef:
vr sep 22, 2023 9:53 am
Hij heeft het bij Sparta en VVV goed gedaan. Dat hij dat eerste jaar Sparta in de eredivisie hield was een mirakel. Daar verdiend hij echt wel de credits voor. Maar goed, bij Ajax wordt wat anders gevraagd. Of hij dat kan zal moeten blijken. Vooralsnog zien we weinig progressie in de restverdediging en zonder controle kan je geen wedstrijden winnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Steijn is prima geschikt voor de kleinere clubs, daar is het spel heel anders. Dan is de sfeer bewaken een groot goed. En dan kun je veredeld countervoetbal spelen en tegen de voorwaartsen zeggen 'hey als jullie de bal krijgen doe je ding" Maar dat werkt niet bij Ajax.
Wat ik mensen hier wil aanraden is om niet te gaan hopen op dingen die niet gaan komen zoals bv goed uitgedokterd positiespel. Steijn heeft nooit bewezen het te kunnen, en het wordt helemaal een probleem als hij zegt dat gisteten 'een goede wedstrijd' was.
Daar zijn die twee jodocussen voor die naast hem op de bank zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat klinkt leuk op papier maar wanneer heeft zoiets met de assisten ooit gewerkt dat ze zo prominent waren dat ze de trainer overrulden met tactiek en andere zaken? Geef me de voorbeelden binnen Nederland maar met de top 3 afgelopen dertig jaar.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » vr sep 22, 2023 11:41 am

Andriy Demchenko schreef:
Trab schreef:
vr sep 22, 2023 11:22 am
Andriy Demchenko schreef: Steijn is prima geschikt voor de kleinere clubs, daar is het spel heel anders. Dan is de sfeer bewaken een groot goed. En dan kun je veredeld countervoetbal spelen en tegen de voorwaartsen zeggen 'hey als jullie de bal krijgen doe je ding" Maar dat werkt niet bij Ajax.
Wat ik mensen hier wil aanraden is om niet te gaan hopen op dingen die niet gaan komen zoals bv goed uitgedokterd positiespel. Steijn heeft nooit bewezen het te kunnen, en het wordt helemaal een probleem als hij zegt dat gisteten 'een goede wedstrijd' was.
Daar zijn die twee jodocussen voor die naast hem op de bank zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat klinkt leuk op papier maar wanneer heeft zoiets met de assisten ooit gewerkt dat ze zo prominent waren dat ze de trainer overrulden met tactiek en andere zaken? Geef me de voorbeelden binnen Nederland maar met de top 3 afgelopen dertig jaar.
Je hebt toch trainers zoals Hiddink, Beenhakker, Advocaat enzo. Meer motivatie coaches. Weet niet joh. Ik lul ook maar wat Afbeelding Maar het is duidelijk dat hij geen coach a la Bosz of Slot is. Waarom hij desondanks aangesteld is blijft een raadsel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47608
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » vr sep 22, 2023 11:58 am

GangstaRiB schreef:
vr sep 22, 2023 10:53 am
In het Mislintat topic mag niemand kritiek leveren op de berichtgeving omtrent zijn handelen. Maar Steijn is een rat en saboteert de boel om aankopen juist wel en anderen juist niet op te stellen. Ook in deze topic moeten we ons bij de feiten houden. Dus ik vind het echt ongepast om zulke geruchten rond te slingeren.

Neemt overigens niet weg dat ik zorgen heb over de tactische know-how, want het is ren-je-rot voetbal als onder Van Basten.
Oh, ik probeerde juist aan te geven dat ik de werkwijze van Mislintat ook gewoon heel bijzonder vind. Als hij Mbappe had aangetrokken had Steijn dat geen probleem gevonden. Maar blijkbaar voldoen een aantal aankopen nog niet of Steijn weet de boel niet bij elkaar te krijgen.

De huidige tactiek en werkwijze van Mislintat werkt gewoon niet langdurig. Bij Ajax op dit moment niet eens kortstondig. En daar zijn veel redenen voor.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 22, 2023 1:19 pm

ik zou weleens willen zien wat een echte trainer met deze groep kan. Denk dat er meer inzit dan we denken
Maandag ligt Steijn op straat. Sleutels inleveren en een zakje geld om je huis in Ibiza af te betalen. Nooit meer bellen!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » vr sep 22, 2023 1:42 pm

Trab schreef:
vr sep 22, 2023 11:41 am
Andriy Demchenko schreef:
Trab schreef:
vr sep 22, 2023 11:22 am

Daar zijn die twee jodocussen voor die naast hem op de bank zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat klinkt leuk op papier maar wanneer heeft zoiets met de assisten ooit gewerkt dat ze zo prominent waren dat ze de trainer overrulden met tactiek en andere zaken? Geef me de voorbeelden binnen Nederland maar met de top 3 afgelopen dertig jaar.
Je hebt toch trainers zoals Hiddink, Beenhakker, Advocaat enzo. Meer motivatie coaches. Weet niet joh. Ik lul ook maar wat Afbeelding Maar het is duidelijk dat hij geen coach a la Bosz of Slot is. Waarom hij desondanks aangesteld is blijft een raadsel.
Waarschijnlijk aangesteld op databasis of zo, iets van punten gehaald t.o.v. geld uitgegeven aan spelers of zo.

Maar of je dat kan verschalen naar bijvoorbeeld Ajax is maar de vraag. Een grotere club heeft toch ook iemand met gezag en overzicht nodig. En ja, ook iemand nodig die mee kan gaan met de politiek... helaas.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23234
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Cruijff » vr sep 22, 2023 1:48 pm

bryan schreef:
vr sep 22, 2023 1:42 pm
Andriy Demchenko schreef:
Dat klinkt leuk op papier maar wanneer heeft zoiets met de assisten ooit gewerkt dat ze zo prominent waren dat ze de trainer overrulden met tactiek en andere zaken? Geef me de voorbeelden binnen Nederland maar met de top 3 afgelopen dertig jaar.
Waarschijnlijk aangesteld op databasis of zo, iets van punten gehaald t.o.v. geld uitgegeven aan spelers of zo.

Maar of je dat kan verschalen naar bijvoorbeeld Ajax is maar de vraag.
vertalen naar wat bij Ajax nodig is, kan waarschijnlijk inderdaad niet.
maar verschralen bleek wel mogelijk.

Sinds Schreuder aan het roer heeft gestaan is Ajax in een recordtempo verschraald.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13428
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Nihad » vr sep 22, 2023 5:37 pm

Stijntje rot op!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » vr sep 22, 2023 6:44 pm

Heb ik weer verzweedst Nederlands gebruikt...

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 22, 2023 7:13 pm

bryan schreef:
vr sep 22, 2023 6:44 pm
Heb ik weer verzweedst Nederlands gebruikt...
Dacht altijd dat je een Ier was :)
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Frank » za sep 23, 2023 7:09 pm

Dacht ik ook eerlijk gezegd :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13428
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Nihad » zo sep 24, 2023 12:14 am

Ik ben nu in de war. Is hij nou een Ier of een Zweed? En waarom een profielfoto van een Deen?

:smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13837
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Jinne » zo sep 24, 2023 6:37 am

Ier. Wonend nu in Zweden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door T82 » zo sep 24, 2023 2:25 pm

Maargoed, Van Gaal dus heel misschien. Zou mooi zijn. Kan niet anders dan dat er dan (veel) meer uitkomt.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 2:29 pm

Kan me niet voorstellen dat Van Gaal komt en Mislintat blijft zitten. Komt Van Gaal dan is het ook einde Mislintat want Van Gaal zal de totale controle willen en accepteert het echt niet dat iemand zaken voor hem gaat bepalen.
Tijd voor iets nieuws.

De Dominee
Berichten: 5975
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door De Dominee » zo sep 24, 2023 2:33 pm

T82 schreef:
zo sep 24, 2023 2:25 pm
Maargoed, Van Gaal dus heel misschien. Zou mooi zijn. Kan niet anders dan dat er dan (veel) meer uitkomt.
Als trainer? Waar lees je dat?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 2:39 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 2:29 pm
Kan me niet voorstellen dat Van Gaal komt en Mislintat blijft zitten. Komt Van Gaal dan is het ook einde Mislintat want Van Gaal zal de totale controle willen en accepteert het echt niet dat iemand zaken voor hem gaat bepalen.
Dàt lijkt mij ook.

Maar gezien de afgelopen weken staat ook Mislintat wankel. Als die uiteindelijk ook al sneuvelen is het misschien toch wel beter zowel Steijn en Mislintat er uit te mikken en een sterk figuur als Van Gaal aan te stellen en dan rustig doorbouwen. Alleen: is Van Gaal gezond genoeg? Die heeft toch tweede operatie ondergaan?

Maar Steijn en Mislintat en dan Van Halst en Huntelaar als dé beleidsbepalers: daar heb ik geen vertrouwen in.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 19087
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » zo sep 24, 2023 2:42 pm

Van Gaal mag van mij morgen trainer worden. Wedden dat hij deze spelers zo aan het ballen heeft? Hij is natuurlijk allang over zijn top, maar voor mij is het duidelijk dat deze selectie met wat houvast een structuur veel beter kan.

Een andere functie voor hem zie ik niet zitten. Hij is al eens mislukt als TD. Zijn kracht ligt puur op het veld. HIj moet vooral ook verre blijven van de jeugdopleiding. Dan gaan we weer richting Co Adriaanse-beleid.

Ik moet trouwens nog zien of hij komt, want Kroes wil zelf graag het mannetje zijn.

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door T82 » zo sep 24, 2023 2:42 pm

De Dominee schreef:
zo sep 24, 2023 2:33 pm
T82 schreef:
zo sep 24, 2023 2:25 pm
Maargoed, Van Gaal dus heel misschien. Zou mooi zijn. Kan niet anders dan dat er dan (veel) meer uitkomt.
Als trainer? Waar lees je dat?
Telegraaf, dus klopt waarschijnlijk niks van.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13837
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Jinne » zo sep 24, 2023 2:42 pm

#MSOut
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Liberty » zo sep 24, 2023 2:47 pm

Yopii schreef:
zo sep 24, 2023 2:42 pm
Van Gaal mag van mij morgen trainer worden. Wedden dat hij deze spelers zo aan het ballen heeft? Hij is natuurlijk allang over zijn top, maar voor mij is het duidelijk dat deze selectie met wat houvast een structuur veel beter kan.

Een andere functie voor hem zie ik niet zitten. Hij is al eens mislukt als TD. Zijn kracht ligt puur op het veld. HIj moet vooral ook verre blijven van de jeugdopleiding. Dan gaan we weer richting Co Adriaanse-beleid.

Ik moet trouwens nog zien of hij komt, want Kroes wil zelf graag het mannetje zijn.
Als Van Gaal al komt dan is het niet voor de lange termijn, lijkt me. Dat zal Truus niet goed vinden.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33715
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door zeux » zo sep 24, 2023 2:49 pm

Liberty schreef:
zo sep 24, 2023 2:47 pm
Yopii schreef:
zo sep 24, 2023 2:42 pm
Van Gaal mag van mij morgen trainer worden. Wedden dat hij deze spelers zo aan het ballen heeft? Hij is natuurlijk allang over zijn top, maar voor mij is het duidelijk dat deze selectie met wat houvast een structuur veel beter kan.

Een andere functie voor hem zie ik niet zitten. Hij is al eens mislukt als TD. Zijn kracht ligt puur op het veld. HIj moet vooral ook verre blijven van de jeugdopleiding. Dan gaan we weer richting Co Adriaanse-beleid.

Ik moet trouwens nog zien of hij komt, want Kroes wil zelf graag het mannetje zijn.
Als Van Gaal al komt dan is het niet voor de lange termijn, lijkt me. Dat zal Truus niet goed vinden.
Lijkt mij ook niet. Maar of Van Gaal het nog dit seizoen zou willen overdragen?

Maar de vraag is of hij het - in zijn conditie - zelf wel wil. Landenteams is in intensiteit echt anders dan clubteams.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie