Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mr. Ajax » vr jul 14, 2023 10:39 pm

Lees dat laatste van Peter nog eens. Hij heeft imo helemaal gelijk. Zit weinig logica in. Of Sven had helemaal geen rekening gehouden met het vertrek van Timber, Tadic etc. Wat ook niet echt in z’n voordeel spreekt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » zo jul 16, 2023 11:22 am


Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Jinne » zo jul 16, 2023 11:33 am

wimpey schreef:
zo jul 16, 2023 11:22 am
https://www.soccernews.nl/news/ajax-con ... al-langer/

Speelde dus al sinds April…
Voer voor weer een stukje van Mike V....

Incoming Heitinga, Ajax DNA, bungelen, onzekerheid, huichelaar, Tadic. Rijkaard, etc.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 18, 2023 1:44 pm

wimpey schreef:
zo jul 16, 2023 11:22 am
https://www.soccernews.nl/news/ajax-con ... al-langer/

Speelde dus al sinds April…
Hij was (een van de) back-ups van Knutsen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

columbus
Berichten: 5408
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » di jul 18, 2023 1:45 pm

Volgens de Telegraaf. Van mijn maatje uit Noorwegen was de berichtgeving daar minder prominent

Yopii
Berichten: 18838
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » di jul 18, 2023 2:01 pm

“In april waren wij voor het eerst op de hoogte”, zo vertelt hij in gesprek met 1Twente. “Dat was heel leuk en het was heel bijzonder om te zien hoe dat zo lang stil is gebleven en dat niemand daar wat van hoort. Dan komt het uiteindelijk naar buiten en dan zie je al die verbaasde reacties, terwijl het al heel lang speelt.”
INformeel contact is wat anders dan een definitieve keuze.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Marillion » di jul 18, 2023 3:07 pm

Precies, de mogelijkheden verkennen wil niet zeggen dat je al een keuze hebt gemaakt.

Rob Janssen is ook al weer aan het huilen naar aanleiding van dit berichtje. De realiteit is toch vooral dat zijn client er niets van heeft gebakken en er dus geen enkele aanleiding voor heeft gegeven om een definitieve kans te krijgen als hoofdtrainer van Ajax.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » di jul 18, 2023 3:21 pm

Marillion schreef:
di jul 18, 2023 3:07 pm
Rob Janssen is ook al weer aan het huilen naar aanleiding van dit berichtje.
Erg doorzichtig allemaal he.

Zou Steyn een beetje geschrokken zijn van de kwaliteit die hij aantreft op het trainingsveld? Ik denk het wel.

Yopii
Berichten: 18838
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » di jul 18, 2023 4:12 pm

Rob Jansen had nooit ethische bezwaren als een van zijn cliënten (Koe of Dicky Dick bijvoorbeeld) héél snel op de stoel van een ontslagen collega ging zitten.

:excited.gif:

Steijn moet gewoon aan het werk gaan, er valt meer uit de selectie te halen dan Heitinga lukte.

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 18, 2023 7:16 pm

https://www.youtube.com/watch?v=WFp_B7HYIV4 Komt om mij qua inhoud 10 keer beter over dan Schreuder.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9085
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jul 18, 2023 7:37 pm

Nu is Schreuder bepaald niet de meetlat waar wij Ajaxtrainers langs willen beoordelen…

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7367
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » di jul 18, 2023 7:53 pm

Branco met z’n zachte g. Das ff wat anders dan onze Latino Alvarez


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » di jul 18, 2023 8:20 pm

Mn vuisten jeuken niet als ik Steyn hoor. Dat was bij watermeloen anders…

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7367
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » di jul 18, 2023 8:34 pm

wimpey schreef:Mn vuisten jeuken niet als ik Steyn hoor. Dat was bij watermeloen anders…
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De Dominee
Berichten: 5922
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door De Dominee » di jul 18, 2023 8:37 pm

wimpey schreef:
di jul 18, 2023 8:20 pm
Mn vuisten jeuken niet als ik Steyn hoor. Dat was bij watermeloen anders…
Hahaha. Heerlijk. Same here overigens. Ben positief verrast.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mr. Ajax » di jul 18, 2023 9:29 pm

wimpey schreef:
di jul 18, 2023 3:21 pm
Marillion schreef:
di jul 18, 2023 3:07 pm
Rob Janssen is ook al weer aan het huilen naar aanleiding van dit berichtje.
Erg doorzichtig allemaal he.

Zou Steyn een beetje geschrokken zijn van de kwaliteit die hij aantreft op het trainingsveld? Ik denk het wel.
Geschrokken? De beste man is Tommie Beugelsdijk, Danny Post en Bart Vriends gewend, en dan heb ik het nog over de grotere namen waar hij mee gewerkt heeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Cruijff » wo jul 19, 2023 12:20 am

Mr. Ajax schreef:
di jul 18, 2023 9:29 pm
wimpey schreef:
di jul 18, 2023 3:21 pm
Marillion schreef:
di jul 18, 2023 3:07 pm
Rob Janssen is ook al weer aan het huilen naar aanleiding van dit berichtje.
Erg doorzichtig allemaal he.

Zou Steyn een beetje geschrokken zijn van de kwaliteit die hij aantreft op het trainingsveld? Ik denk het wel.
Geschrokken? De beste man is Tommie Beugelsdijk, Danny Post en Bart Vriends gewend, en dan heb ik het nog over de grotere namen waar hij mee gewerkt heeft.
Beetje flauw eigenlijk om hem aan te rekenen dat hij eerder vooral bij clubs met kleinere budgetten heeft getraind. Dan haal je meestal niet de CL, hè.
Hij werkte niet alleen met spelers van 't niveau Beugelsdijk. Bovendien zette Steijn Beugelsdijk ernaast.
Henk Fräser maakte die Beugelsdijk nota bene aanvoerder net nadat de KNVB ontdekte dat hij op 23 wedstrijden van zijn eigen club had gegokt. :excited.gif:

Steijn trainde ook zeer talentvolle spelers als Seuntjes, die meerdere seizoenen op rij een stuk beter heeft gepresteerd dan Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Brobbey en Klaassen afgelopen bij elkaar in het afgelopen jaar.

Bij Ado werkte hij met een aantal behoorlijk interessante spelers, oa de door de fanatieke Ajax aanhang zeer gewaardeerde Bulykin. Al was Steijn toen nog assistent.
Heeft er in Den Haag, in Venlo en bij Sparta zo ongeveer het maximale uitgeperst. En bij NAC meteen ontdekt hoe een Vijfde Colonne kan werken en dat je je eerst van achterbakse clubiconen als Van Hooijdonk moet ontdoen, omdat ze anders gaan proberen zich van jou te ontdoen.

Kan nuttig zijn om die ervaring mee te nemen naar Ajax, als hij wil overleven. Al ben ik een beetje bang dat De Telegraaf ont-zet-tend gaat blijven stoken en dat zo'n Heitinga niet alleen 9 maanden maar ook 14 maanden en zelfs 18 maanden na zijn ontslag via Rob Jansen zal blijven piepen.

Dat Ten Hag al die compleet onredelijke aanvallen op zijn persoon en op alles wat hij meebracht overleefde met buitengewone resultaten is bijna een wonder. De T. bleef maar op Ten Hag inhakken (en die lekkende Schreuder op die wijze schaamteloos promoten) :blush.gif: :blush.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » wo jul 19, 2023 6:48 am

Watermeloen :mad17.gif: :1evil.gif: Zelfs de absolute f-ing basics kreeg ie niet voor elkaar. Het best waarneembaar thuis tegen de kakkies, toen we na rust volledig overlopen werden.
Maurice Steijn heeft zijn tweede oefenwedstrijd als trainer van Ajax weten te winnen. Dinsdagmiddag waren de Amsterdammers op het eigen trainingscomplex met 3-0 te sterk voor Shakhtar Donetsk. Voor de van Sparta Rotterdam overgekomen oefenmeester staat er echter ook nog heel wat werk te verrichten. Zo zijn de spelers van Ajax lang niet zo fit als die van Feyenoord, schrijft De Telegraaf.

De KNVB heeft afgelopen seizoen namelijk 'ontluisterende cijfers' richting de hoofdstad gestuurd. "Daaruit bleek dat de Feyenoord-spelers bij het Nederlands elftal veel fitter waren dan de Ajacieden", aldus clubwatcher Mike Verweij. "Grote winst is er komend seizoen voor Steijn dan ook te boeken op het conditionele vlak. Conditioneel gaat de zweep erover."

Volgens Verweij zijn de eerste tekenen positief wat betreft de fitheid. "Tegen Shakhtar leek het voorzichtig al zijn vruchten af te werpen. Zaterdag, op bezoek bij Anderlecht, zal echter beter duidelijk worden hoe Ajax er op dit moment voor staat." Onder meer Steven Bergwijn maakte een fitte indruk tegen Shakhtar, zo benadrukt Verweij.

Ronald Koeman gaf al eerder aan onder de indruk te zijn van de werkwijze bij Feyenoord. De bondscoach van het Nederlands elftal ging voorafgaand aan zijn tweede termijn bij alle topclubs langs om een kijkje in de keuken te nemen. Bij Ajax maakte toen Alfred Schreuder nog de dienst uit. Opvallend was dat Koeman in juni bijzonder weinig Ajacieden selecteerde.

"Het liefst kijk je naar fitheid, niveau van spelen en in vorm zijn. Dat lukt niet altijd, omdat er op de ene positie meer concurrentie is dan op de andere. Maar de selectie in algemene zin is gebaseerd op wat ik gezien heb en op wat ik in maart (vorige interlandperiode, red.) heb gezien. Vorm heeft zeker te maken met keuzes. Het klopt wel dat je daarom voor deze selectie minder spelers kiest van Ajax", liet hij weten tijdens de persconferentie.

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 19, 2023 6:50 am

wimpey schreef:
wo jul 19, 2023 6:48 am
Watermeloen :mad17.gif: :1evil.gif: Zelfs de absolute f-ing basics kreeg ie niet voor elkaar. Het best waarneembaar thuis tegen de kakkies, toen we na rust volledig overlopen werden.
Maurice Steijn heeft zijn tweede oefenwedstrijd als trainer van Ajax weten te winnen. Dinsdagmiddag waren de Amsterdammers op het eigen trainingscomplex met 3-0 te sterk voor Shakhtar Donetsk. Voor de van Sparta Rotterdam overgekomen oefenmeester staat er echter ook nog heel wat werk te verrichten. Zo zijn de spelers van Ajax lang niet zo fit als die van Feyenoord, schrijft De Telegraaf.

De KNVB heeft afgelopen seizoen namelijk 'ontluisterende cijfers' richting de hoofdstad gestuurd. "Daaruit bleek dat de Feyenoord-spelers bij het Nederlands elftal veel fitter waren dan de Ajacieden", aldus clubwatcher Mike Verweij. "Grote winst is er komend seizoen voor Steijn dan ook te boeken op het conditionele vlak. Conditioneel gaat de zweep erover."

Volgens Verweij zijn de eerste tekenen positief wat betreft de fitheid. "Tegen Shakhtar leek het voorzichtig al zijn vruchten af te werpen. Zaterdag, op bezoek bij Anderlecht, zal echter beter duidelijk worden hoe Ajax er op dit moment voor staat." Onder meer Steven Bergwijn maakte een fitte indruk tegen Shakhtar, zo benadrukt Verweij.

Ronald Koeman gaf al eerder aan onder de indruk te zijn van de werkwijze bij Feyenoord. De bondscoach van het Nederlands elftal ging voorafgaand aan zijn tweede termijn bij alle topclubs langs om een kijkje in de keuken te nemen. Bij Ajax maakte toen Alfred Schreuder nog de dienst uit. Opvallend was dat Koeman in juni bijzonder weinig Ajacieden selecteerde.

"Het liefst kijk je naar fitheid, niveau van spelen en in vorm zijn. Dat lukt niet altijd, omdat er op de ene positie meer concurrentie is dan op de andere. Maar de selectie in algemene zin is gebaseerd op wat ik gezien heb en op wat ik in maart (vorige interlandperiode, red.) heb gezien. Vorm heeft zeker te maken met keuzes. Het klopt wel dat je daarom voor deze selectie minder spelers kiest van Ajax", liet hij weten tijdens de persconferentie.
Wilde het net plaatsen, nouja dit was me al langer duidelijk maar wel mooi dat het nog eens bevestigd wordt. De zweep erover zoals mano al eerder zei.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mr. Ajax
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mr. Ajax » wo jul 19, 2023 7:32 am

Cruijff schreef:
wo jul 19, 2023 12:20 am
Mr. Ajax schreef:
di jul 18, 2023 9:29 pm
wimpey schreef:
di jul 18, 2023 3:21 pm


Erg doorzichtig allemaal he.

Zou Steyn een beetje geschrokken zijn van de kwaliteit die hij aantreft op het trainingsveld? Ik denk het wel.
Geschrokken? De beste man is Tommie Beugelsdijk, Danny Post en Bart Vriends gewend, en dan heb ik het nog over de grotere namen waar hij mee gewerkt heeft.
Beetje flauw eigenlijk om hem aan te rekenen dat hij eerder vooral bij clubs met kleinere budgetten heeft getraind. Dan haal je meestal niet de CL, hè.
Hij werkte niet alleen met spelers van 't niveau Beugelsdijk. Bovendien zette Steijn Beugelsdijk ernaast.
Henk Fräser maakte die Beugelsdijk nota bene aanvoerder net nadat de KNVB ontdekte dat hij op 23 wedstrijden van zijn eigen club had gegokt. :excited.gif:

Steijn trainde ook zeer talentvolle spelers als Seuntjes, die meerdere seizoenen op rij een stuk beter heeft gepresteerd dan Bergwijn, Berghuis, Wijndal, Brobbey en Klaassen afgelopen bij elkaar in het afgelopen jaar.

Bij Ado werkte hij met een aantal behoorlijk interessante spelers, oa de door de fanatieke Ajax aanhang zeer gewaardeerde Bulykin. Al was Steijn toen nog assistent.
Heeft er in Den Haag, in Venlo en bij Sparta zo ongeveer het maximale uitgeperst. En bij NAC meteen ontdekt hoe een Vijfde Colonne kan werken en dat je je eerst van achterbakse clubiconen als Van Hooijdonk moet ontdoen, omdat ze anders gaan proberen zich van jou te ontdoen.

Kan nuttig zijn om die ervaring mee te nemen naar Ajax, als hij wil overleven. Al ben ik een beetje bang dat De Telegraaf ont-zet-tend gaat blijven stoken en dat zo'n Heitinga niet alleen 9 maanden maar ook 14 maanden en zelfs 18 maanden na zijn ontslag via Rob Jansen zal blijven piepen.

Dat Ten Hag al die compleet onredelijke aanvallen op zijn persoon en op alles wat hij meebracht overleefde met buitengewone resultaten is bijna een wonder. De T. bleef maar op Ten Hag inhakken (en die lekkende Schreuder op die wijze schaamteloos promoten) :blush.gif: :blush.gif:
Zal allemaal wel. Maurice Steijn is niet geschrokken van het niveau op de training. Die loopt in zijn handen te wrijven dat ie Ajax mag coachen. Hopelijk kan ie het waarmaken ook.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Marillion » wo jul 19, 2023 7:49 am

Alleen hiermee is al zoveel te winnen. Gewoon de basis voor elkaar hebben. Dat je spelers een hele wedstrijd normaal kunnen uitspelen. Je zag bij onze concurrent hoevaak ze een wedstrijd in de slotfase nog naar zich toe trokken. Dat heeft dus deels hiermee te maken.

Ajax daarentegen had meestal de laatste 20 minuten geen enkele energie meer. Eerder lagen spelers totaal leeg op de grond.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door wimpey » wo jul 19, 2023 8:09 am

Marillion schreef:
wo jul 19, 2023 7:49 am
Ajax daarentegen had meestal de laatste 20 minuten geen enkele energie meer. Eerder lagen spelers totaal leeg op de grond.
Bergwijn, -huis en Klaassen werden inderdaad steevast na en uur à 70 minuten gewisseld. In de eredivisie. Onbestaanbaar.

Wat je zegt, 'de basis'. Als je als Ajax zijnde topfit bent en genoeg lengte/snuggerheid hebt om niet 15 à 20 goals uit spelhervattingen te incasseren, dan ben je al een heel eind in NL.

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » wo jul 19, 2023 8:36 am

Marillion schreef:
wo jul 19, 2023 7:49 am
Alleen hiermee is al zoveel te winnen. Gewoon de basis voor elkaar hebben. Dat je spelers een hele wedstrijd normaal kunnen uitspelen. Je zag bij onze concurrent hoevaak ze een wedstrijd in de slotfase nog naar zich toe trokken. Dat heeft dus deels hiermee te maken.

Ajax daarentegen had meestal de laatste 20 minuten geen enkele energie meer. Eerder lagen spelers totaal leeg op de grond.
Het is alleszeggend dat we Tegen de gehele top 5 geen potje gewonnen hebben. Dat heeft echt met spirit te maken, zelfs tegen feyenoord werden we tweede helft afgebluft op fysiek, dat lukte ze 20 jaar niet.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23024
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door raymon » wo jul 19, 2023 10:06 am

wimpey schreef:
wo jul 19, 2023 8:09 am
Marillion schreef:
wo jul 19, 2023 7:49 am
Ajax daarentegen had meestal de laatste 20 minuten geen enkele energie meer. Eerder lagen spelers totaal leeg op de grond.
Bergwijn, -huis en Klaassen werden inderdaad steevast na en uur à 70 minuten gewisseld. In de eredivisie. Onbestaanbaar.

Wat je zegt, 'de basis'. Als je als Ajax zijnde topfit bent en genoeg lengte/snuggerheid hebt om niet 15 à 20 goals uit spelhervattingen te incasseren, dan ben je al een heel eind in NL.
Dit dus. Bergwijn was redelijk fit aan het begin van vorig seizoen en speelde ook gewoon prima. Heel veel mensen waren erg blij in de eerste paar wedstrijden. Daarna is de klad erin gekomen, geen idee wat het keerpunt was maar daarna heeft Bergwijn geen pepernoot meer geraakt. Ook omdat hij gewoon niet fit was. Ik heb daarom nog wel de hoop dat als Steijn hier wel erg de nadruk op legt, dat Bergwijn fit wordt en blijft want voetballen kan hij heus wel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » wo jul 19, 2023 10:07 am

Ach na vorig seizoen is een echte trainer die de basics beheerst al een enorme vooruitgang
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie